Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij krijgen: van de Blaak, Fofana, Oppegard, Saibari, Seelt, Bakayoko allemaal een kans wanneer ze op trainingskamp gaan. Ik verwacht eigenlijk wel dat Fofana, Oppegard, Bakayoko doorgeschoven gaan worden. Van de Blaak is vrij jong, nog maar 16 jaar. Lang geblesseerd dit seizoen, mijn verwachting is dat hij nog bij jong blijft. Ik denk dat er voor Seelt niet echt ruimte is op de cv positie met Teze, Ramalho, (Boscagli), Obispo, (aankoop). Voor Saibari kan ik het niet echt inschatten.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -over.html
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Als Noni een basisplaats eist dan gelijk wegwezen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

robert_94 wrote: 31 Mar 2022, 10:16
koetje wrote: 30 Mar 2022, 21:02

https://www.vi.nl/pro/nog-nooit-zon-ged ... istelrooij ergens op het einde van de video
Voor degenen die deze video niet hebben kunnen zien zijn wat mij betreft dit de meest interessante zaken :

- Timmer spreekt inderdaad over een 18 jarige kandidaat voor de spits, die al geroken heeft aan het grote werk. Hij geeft hierbij aan zelf geen naam te weten maar verwacht dat dit op zeer korte termijn bekend zal worden. Luuk de Jong staat nog bovenaan de lijst als ervaren spits.

- Timmer geeft aan te verwachten dat er 2 keepers bijkomen, waarbij hij zegt dat 1 van de 2 een directe concurrent zal zijn voor Drommel. Uit de manier waarop hij het zegt leid ik af dat er al een naam bekend is, maar dat Timmer deze (nog) niet weet / mag delen. Met de interesse voor Ortega in de winterstop in het achterhoofd lijkt dit me een reële optie.

- De kans dat Madueke vertrekt zou wel eens groter kunnen zijn dan wij hier vermoeden, hij lijkt bijna te eisen dat hij aan spelen toekomt en lijkt ook gevleid te zijn door de interesse vanuit Engeland. Wanneer RvN hem geen basisplaats zal kunnen toezeggen (in hoeverre dat in topsport mogelijk is) lijkt de kans aanwezig dat hij deze zomer vertrekt.

- Het is hier op het forum al eens benoemd, maar RvN is volgens Timmer de meest gedreven voetballer die hij ooit gezien heeft en geeft als coach dezelfde indruk op hem. Hij heeft alles gelezen van Bielsa, vind Simeone een geweldig voorbeeld qua bereidheid bij zijn teams en lijkt een hele pragmatische man te zijn die constant openstaat voor nieuwe ideeën en andere inzichten. RvN zelf heeft blijkbaar aangegeven dat zijn persoon buiten het veld en hoe hij als voetballer was 2 totaal verschillende werelden waren. Als coach voelt hij zich veel dichter staan bij hoe hij als persoon is.

Ik ben van mening dat je Noni moet behouden. Een jongen met echt veel potentie. In potentie vind ik hem beter dan bijv een Gakpo. Dat hij een basisplaats eist snap ik eigenlijk wel, maar ook weer niet. Noni wilt spelen wat alle spelers willen, maar hij moet niet veranderen in Mo. Stel Doan blijft, wat ga je dan doen. Doan een basisplaats geven of Noni. Doan is atm beter, maar Noni is jonger, meer getalenteerd en Engels.

Ik ben benieuwd wat RvN/Schmidt/PSV gaan doen.
Last edited by kastoekast on 31 Mar 2022, 10:28, edited 1 time in total.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Het eisen van een basisplaats is wellicht iets te sterk geformuleerd, maar hij heeft wel duidelijk gemaakt dat zijn toekomst bij PSV volledig afhankelijk is van meer speeltijd. En met de speeltijd die hij nu krijgt is hij blijkbaar niet happy.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Iedereen legt makkelijk die link met het feit dat hij weet wat er in de jeugd speelt en die mensen er zo bij kan nemen maar dat is natuurlijk veel te kortzichtig. Als Faber een kwartier met Peter Bosz was gaan zitten met een bak koffie dan had Bosz ook precies geweten wat er rond had gelopen wat binnen 2 jaar interessant zou kunnen zijn geweest voor het eerste.

Dat PSV 1 nu ineens een Jong PSV tsunami krijgt lijkt me bijzonder sterk. Spelers als Oppegard Sambo Sairabi en Fofana zijn talenten maar die moeten gewoon die laatste stap zelf gaan maken en wie weet krijgen ze die kans omdat PSV de selectie niet tijdig op orde heeft maar normaliter heeft PSV gewoon 23 selectiespelers als de internationals aansluiten en dan gaan al die gasten weer terug naar Jong PSV of krijgen een verhuur.

Het feit dat PSV zo gepushd heeft bij v Nistelrooij geeft aan dat het vertrouwen groot is maar het geeft niet aan dat we genoegen nemen met een op voorhand vergeven tussenjaar. PSV is nu al titelkandidaat met Feyenoord (vanwege Slot) en met Ajax omdat zij de hoogste begroting hebben. Wie zich het beste versterkt zien we later wel maar PSV gaat echt niet vol inzetten op de jeugd om lekker een overgangsjaar te rechtvaardigen.

John de Jong heeft alle middelen om Ruud een top selectie te geven waarmee je in Nederland makkelijk minimaal 2e kunt worden. Als het dan een beetje op zijn plek valt doen we mee om de titel.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als hij op zijn beste kunnen speelt dan zal Doan ook geen basis meer staan. De bal ligt volledig bij Noni zelf. Maar speelt hij zoals de afgelopen weken dan kun je beter Doan opstellen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Noni zou nog lekker een seizoen moeten schitteren bij ons. Snap zijn eis wel als er ook nog eens veel interesse is, maar PSV/Ruud kan daar vast en zeker ook prima mee omgaan. Zal vast niet de eerste speler zijn die speeltijd eist.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me niet meer dan normaal dat Madueke meer speeltijd wil. En natuurlijk is het waar dat hij dat zelf in handen heeft, als hij op zijn kunnen presteert, dan speelt hij Doan natuurlijk makkelijk uit de basis. Maar je moet er ook rekening mee houden dat Madueke jong is, en dat jonge spelers nu eenmaal grillig zijn. Soms heel goed, soms heel onzichtbaar. Bijna het tegenovergestelde van Doan, die altijd degelijk is. Dus wellicht wil Madueke gewoon wat meer vertrouwen, juist in een periode dat hij wat minder presteert. Waar Schmidt al snel van het rouleren is, heeft Noni wellicht behoefte aan wat vastigheid in dat opzicht.

Een lastige afweging voor een coach, want natuurlijk wil je spelers als Madueke optimaal laten ontwikkelen onder jouw hoede. Anderzijds, als je wedstrijden wil winnen, kun je het niet altijd veroorloven om een onzichtbare Madueke te laten staan. Zeer benieuwd hoe Van Nistelrooij hiermee omgaat. De eerste test lijkt er al aan te komen voor hem.
Last edited by Brael on 31 Mar 2022, 10:46, edited 1 time in total.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Madueke stond vorig jaar al op diverse lijstjes en dat zal komende zomer alleen nog maar meer zijn. Daar zullen een hoop geruchten over komen. Madueke heeft mijns inziens nog veel bij PSV, maar ook heel veel talent wat hij kan koppelen aan rendement. Echter waren zijn laatste weken niet goed in de keren dat hij mocht spelen. Hij zal wel minder wisselvallig moeten gaan worden. En mocht hij vertrekken dan is dat jammer, maar ook zeker niet onoverkomelijk. Hij is prima vervangbaar. Helemaal de posities van buitenspelers zijn doorgaans goed te vervangen als je dat op de juiste manier doet.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV wil dus een ervaren spits en een jongere spits die in principe basiswaardig is/er klaar voor is. Aan wie denken jullie dan?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

In de podcast zegt Timmer een jonge spits die al ervaring heeft op het hoogste niveau.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 31 Mar 2022, 11:00 In de podcast zegt Timmer een jonge spits die al ervaring heeft op het hoogste niveau.
Ja, zo ver was ik wel ja :L
Last edited by Ardbeg on 01 Apr 2022, 13:23, edited 1 time in total.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 31 Mar 2022, 10:58 PSV wil dus een ervaren spits en een jongere spits die in principe basiswaardig is/er klaar voor is. Aan wie denken jullie dan?
1e naam die in me opkomt is Zirkzee.
robert_94
Lid 2e elftal
Posts: 184
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Skywalker wrote: 31 Mar 2022, 11:08
Ardbeg wrote: 31 Mar 2022, 10:58 PSV wil dus een ervaren spits en een jongere spits die in principe basiswaardig is/er klaar voor is. Aan wie denken jullie dan?
1e naam die in me opkomt is Zirkzee.
Timmer heeft het specifiek over een 18-jarig persoon, Zirkzee is het dus niet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Maar hij heeft het wel gehad over Luuk en als Luuk komt is het als eerste spits dus dan ga je geen spits erbij zetten die 2 jaar moet wachten terwijl hij wel goed genoeg is om te spelen.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wie weet is Luuk voor de bank als pitchhitter.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 31 Mar 2022, 11:15 Wie weet is Luuk voor de bank als pitchhitter.
:lol: :lol: :lol:

En jij denkt dat Luuk dat doet? Dan gaat hij in een zonnig warm land pinchhitter spelen voor een hoger salaris hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

:lol:
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 31 Mar 2022, 11:16
kastoekast wrote: 31 Mar 2022, 11:15 Wie weet is Luuk voor de bank als pitchhitter.
:lol: :lol: :lol:

En jij denkt dat Luuk dat doet? Dan gaat hij in een zonnig warm land pinchhitter spelen voor een hoger salaris hoor.
Nee, ik denk het persoonlijk ook niet.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

robert_94 wrote: 31 Mar 2022, 11:10
Skywalker wrote: 31 Mar 2022, 11:08
1e naam die in me opkomt is Zirkzee.
Timmer heeft het specifiek over een 18-jarig persoon, Zirkzee is het dus niet.
Ali cho, Sesko, leonardo, Nascimento. Zegt u het maar.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 31 Mar 2022, 11:24
robert_94 wrote: 31 Mar 2022, 11:10

Timmer heeft het specifiek over een 18-jarig persoon, Zirkzee is het dus niet.
Ali cho, Sesko, leonardo, Nascimento. Zegt u het maar.
Timmer gaf aan dat het niet lang meer gaat duren voor er meer informatie is, PSV zoekt naar een jonge spits die al even heeft geroken aan het grotere werk maar wel nog kan groeien en daarna dus aangaf dat hij geen naam heeft maar wel heeft gehoord dat er al gesprek is geweest met een 18-jarige.

Dan denk ik toch aan een Cho, die in de Ligue 1 al 45 wedstrijden heeft gespeeld, Enciso die in de competitie van Paraguay op 58 wedstrijden en voor het nationale team op 5 wedstrijden staat, Sesko (the dream), Leonardo met ook al ruim 70 wedstrijden voor Santos. Allemaal dikke prima. Vooral Enciso kan mij qua stats erg bekoren, dit seizoen 7 uit 7 sinds hij van linksvoor naar spits is gezet, maar de competitie in Paraguay, hoe sterk is die....?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Werd echt specifiek gelinkt naar die 18 jarige? Want dan is het denk ik 99% zeker dat het Cho is. Dat is de enige die echt op topniveau heeft gepresteerd. Maar bij jonge haalbaar toptalenten op het hoogste niveau kan ik er wel een paar noemen die goedkoper en beter zijn.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 31 Mar 2022, 11:38 Werd echt specifiek gelinkt naar die 18 jarige? Want dan is het denk ik 99% zeker dat het Cho is. Dat is de enige die echt op topniveau heeft gepresteerd. Maar bij jonge haalbaar toptalenten op het hoogste niveau kan ik er wel een paar noemen die goedkoper en beter zijn.
Letterlijke woorden:

"Er komt nog een jonge spits bij, is mijn informatie. Ik denk aan een groot talent, die al wel aan het grote werk geroken heeft en die op termijn daar moet gaan staan en ook weer geld oplevert. Ik weet nog niet over wie het gaat maar dat gaat niet heel lang meer duren. Dit is specifieke informatie die ik al heb en wat ik heb begrepen is er al een gesprekje geweest met een 18 jarige jongen."
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Misschien was ie 18 jaar toen ze spraken en is hij nu al 19 :)
Locked