Ismael Saibari
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Talent
Saibari is inmiddels zó goed, dat acties van Tillman eigenlijk ook door hem gemaakt zijn.
- These users thanked the author FutureLysar for the post:
- voskat
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Valt mij idd ook op, ook op dat eerder gedeelde filmpje van Ultrastv (ofzo), dat er een aantal momenten van Tillman worden getoond. Zijn qua postuur natuurlijk identiek die tweeFutureLysar wrote: ↑21 Dec 2023, 11:02Saibari is inmiddels zó goed, dat acties van Tillman eigenlijk ook door hem gemaakt zijn.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Er zitten ook fragmenten van vorig seizoen tussen volgens mij.
-
- Internationale topspeler
Die combinaties achter elkaar waar bijna een doelpunt uit viel zit o.a. niet in deze compilatie. Is echt een fractie van zijn kwaliteiten.Franciscus wrote: ↑21 Dec 2023, 13:21Er zitten ook fragmenten van vorig seizoen tussen volgens mij.
Edit: ik bedoel dus tegen Rangers thuis.
Last edited by Revolinho on 21 Dec 2023, 22:48, edited 1 time in total.
- Tomm
- Vedette
En dan zit in mijn ogen zijn mooiste actie niet eens in het filmpje. In een van de CL thuiswedstrijden, aan de zijlijn, achter t standbeen door de benen van een compleet in t duister tastende verdediger. Krijg hem zo 123 niet gevonden.
- voskat
- Nationale topspeler
Klinkt alsof het mogelijk de wedstrijd tegen Lens was.. gewoon een gevoel.
-
- Lid van verdienste
Ajax zal hij misschien kunnen halen als Marokko in de groepsfase wordt uitgeschakeld - hun laatste groepswedstrijd is 24 januari - maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Marokko is een van de favorieten om kampioen te worden.
Alle wedstrijden in januari gaat hij sowieso missen. In februari zou hij Ajax, de eventuele kwartfinale en Volendam (finale is op 11 februari) kunnen missen. Misschien dat hij, bij het bereiken van de finale, nog een paar dagen rust krijgt van PSV en daardoor Heracles ook nog mist.
Tegen Dortmund zal hij wel weer terug zijn, die zal hij zelf ook wel willen spelen.
- Razzaa
- Jeugdinternational
Mick Jagger wrote: ↑22 Dec 2023, 10:32Tegen Dortmund zal hij wel weer terug zijn, die zal hij zelf ook wel willen spelen.
Er zijn nog genoeg klasbakken die hem heel goed tijdens zijn afwezigheid kunnen aflossen! Ook goed dat tijdens deze periode een aantal spelers iets meer kans hebben om te spelen .. en dan denk ik aan Guus Til, Malik Tillman en Isaac Babadi. Joey Veerman en Jerdy Schouten lijken mij iets meer vaste basiskrachten.
En de eerste drie genoemde spelers kunnen ook in de aanval uit de voeten!
Daarnaast, als Ismael Saïbari weer netals zijn vorige toernooi met Jong-Marokko SUPER terug komt ÉN dat Peter Bosz weer niet om hem heen kan qua progressie...
ÉN Kan hij shinen in de tweeluik tegen Borussia Dortmund en samen met de rest van zijn PSV-team-genoten weer een MEGA PRESTATIE neerzetten door de Borussen uit te schakelen!
....tsja dat is een MEGA WIN-WIN situatie!
- Razzaa
- Jeugdinternational
-
- Vedette
Mist dus de eerste 5 wedstrijden na de winterstop, dat is echt een nadeel van Afrikaanse spelers in je selectie. En niet de minste potjes ook die hij gaat missen.
- DonyellMalen
- Legende
Niets aan te doen. Na vorige ronde met Marokko onder 21 kwam 'ie sterker terug dan ooit. Als hij maar heelhuids terugkomt.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Op weg naar nr 26 • Razzaa
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Niveau op de Afrika Cup is doorgaans ook om te janken, dus om echt beter te worden hoef je er ook niet heen te gaan. Gewoon irritant dat ze dat toernooi per se tijdens het seizoen willen houden.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Als ze het, net als bij het EK, om te beginnen nu eens om de 4 jaar zouden organiseren. Dat zou qua impact al flink schelen.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- Grasmat
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Moderator
Het volgende toernooi wordt in de zomer gespeeld, dus dan hebben de clubs er geen last van. Verder gun ik Saibari dat hij als basisspeler het toernooi wint en ze als helden worden onthaald in eigen land. Ze maken in ieder geval een goede kans.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ga er maar rustig vanuit dat Marokko de (halve) finale wel haalt. Dat is tegenwoordig een behoorlijke selectie met kwaliteit in alle linies.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het levert wel ieder jaar weer legendarische beelden op, de Afrika cup.
Ik wens Saibari veel plezier.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
WHAT HAPPEN?????Standbeeld wrote: ↑28 Dec 2023, 13:48 Het levert wel ieder jaar weer legendarische beelden op, de Afrika cup.
- Standbeeld
- Mister PSV
In Afrika gaat dat Engels allemaal net wat anders.Buitenspelgoal wrote: ↑28 Dec 2023, 21:20WHAT HAPPEN?????Standbeeld wrote: ↑28 Dec 2023, 13:48 Het levert wel ieder jaar weer legendarische beelden op, de Afrika cup.