Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler

Driouech als 4e buitenspeler en Flamingo als back-up 6 (vacature) en rvc (vervanger Ramalho) is meer dan prima. Na vertrek van Baka heb je dan enkel een topper op rcv en buitenspeler nodig, indien de rest blijft natuurlijk. Verder hopen dat je Dest en Tillman definitief kan halen.
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Puur een draft, maar ik denk dat je op zoiets moet proberen te mikken er even vanuit gaande dat van de grote namen Teze, Veerman en Bakayoko vertrekken en verder in de selectie Ramalho/Obispo weggaan.

Image

Een speler als Flamingo is dan ideaal vanuit zijn multifunctionaliteit (zoals dat bijv. ook voor Mauro geldt). Namen en rugnummers hou ik voorlopig nog even voor mezelf ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Tomm
Vedette

In de categorie dromen mag; zou van Dijk dan te verleiden zijn om terug te keren naar Nederland? Contract loopt helaas nog een jaar, hij is natuurlijk pas 32 en zo zijn er nog wel wat redenen te bedenken waarom het niet realistisch maar goed. Kost je een flinke duit waarschijnlijk maar je geeft het team op alle vlakken een kwaliteitsinjectie van jewelste, zeker als je op europees niveau stappen wil zetten.
Cas
Meervoudig international

Tomm wrote: 08 Apr 2024, 14:23 In de categorie dromen mag; zou van Dijk dan te verleiden zijn om terug te keren naar Nederland? Contract loopt helaas nog een jaar, hij is natuurlijk pas 32 en zo zijn er nog wel wat redenen te bedenken waarom het niet realistisch maar goed. Kost je een flinke duit waarschijnlijk maar je geeft het team op alle vlakken een kwaliteitsinjectie van jewelste, zeker als je op europees niveau stappen wil zetten.
Nee
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Mbappe is transfervrij!
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Heruone wrote: 08 Apr 2024, 14:18 Puur een draft, maar ik denk dat je op zoiets moet proberen te mikken er even vanuit gaande dat van de grote namen Teze, Veerman en Bakayoko vertrekken en verder in de selectie Ramalho/Obispo weggaan.

Image

Een speler als Flamingo is dan ideaal vanuit zijn multifunctionaliteit (zoals dat bijv. ook voor Mauro geldt). Namen en rugnummers hou ik voorlopig nog even voor mezelf ;)
Nog steeds geen invaller voor Schouten? :dokter:
Dai Ragazzi
Bankzitter
Favoriete speler: Phillip Cocu

GiveCup2day
International

PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 14:28
Ik heb liever dat Wally blijft maar ik vind Wellenreuther een serieus goede keeper.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Wellenreuther keept wel echt prima met die grote lege ruimte voor zich. Met 28 jaar in zijn prime en zou Bennie kunnen vervangen. Maar dan moet je voor Bennie wel echt een bedrag krijgen waarbij je op andere posities weer meer kunt investeren.
Standbeeld
Mister PSV

Lijkt mij totaal niet realistisch.
nilssonH
Moderator

Goede keeper, maar Feyenoord gaat hem toch nooit aan PSV verkopen?
11 Tinus
Legende

Feyenoord zou het liefst Bijlow willen verkopen en Wellenreuther houden maarja... ze kunnen het bijna niet veroorloven om ze beide te behouden en er gaat geen club serieus investeren in Bijlow.
Jwoeloe
Moderator

Ik zou het wel weten als ik Wellenreuther was. Puntje bij paaltje komt toch die Bijlow weer onder de lat en zit hij weer op de bank, ook al is hij beter.
GiveCup2day
International

Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 14:32
Waarom niet? Heeft nog maar een éénjarig contract en als hij zelf zou willen? Hebben straks ook weer Bijlow terug en ik snap heel goed dat Wellenreuther niet achter hem op de bank wilt gaan zitten.
Heruone
Lid scoutingsteam

VTheMan wrote: 08 Apr 2024, 14:28
Heruone wrote: 08 Apr 2024, 14:18 Puur een draft, maar ik denk dat je op zoiets moet proberen te mikken er even vanuit gaande dat van de grote namen Teze, Veerman en Bakayoko vertrekken en verder in de selectie Ramalho/Obispo weggaan.

Image

Nog steeds geen invaller voor Schouten? :dokter:
Ligt eraan wat je als middenvelder erbij haalt en je andere versterkingen. Maar bijv. met een Flamingo/Mauro en hun multifunctionaliteit kan je dat probleem imo wel oplossen. Dat is voor mijn gevoel dit seizoen niet het geval geweest.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    FC Bracke
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende

nilssonH wrote: 08 Apr 2024, 14:33 Goede keeper, maar Feyenoord gaat hem toch nooit aan PSV verkopen?
    Heeft nog maar 1 jaar contract. Als je hem niet kunt beloven om 1e keeper te worden dan denk ik dat hij zeer graag elders wil kijken. PSV betaalt substantieel beter, zeker als hij als 1e doelman zou komen omdat Benitez weg valt.
    RV1913
    Nationale topspeler

Als 1e doelman is Olij toch een veel betere optie?
    Standbeeld
    Mister PSV

GiveCup2day wrote: 08 Apr 2024, 14:34
    Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 14:32
    Waarom niet? Heeft nog maar een éénjarig contract en als hij zelf zou willen? Hebben straks ook weer Bijlow terug en ik snap heel goed dat Wellenreuther niet achter hem op de bank wilt gaan zitten.
    En waarom zou Feyenoord de keeper gaan verkopen aan hun grootste concurrent?
    Teletubby
    Nationale topspeler

nilssonH wrote: 08 Apr 2024, 14:33 Goede keeper, maar Feyenoord gaat hem toch nooit aan PSV verkopen?
    Nooit voor een acceptabel bedrag inderdaad, die laten hem natuurlijk liever voor 5 miljoen naar Frankrijk vertrekken dan ze hem voor 6 miljoen aan PSV verkopen.

Verder lijkt dit natuurlijk er wel erg op dat de gehele keepers vloot vervangen gaat worden deze zomer. Benitez (8 miljoen), Drommel (1 tot 2 miljoen) en waterman (0) de deur uit en hiervoor Zoet transfervrij oppikken als derde keeper, Vaessen als tweede keeper en overduidelijke nummer 1 doelman halen?
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    nilssonH
    Smeets14
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:34
    Heeft nog maar 1 jaar contract. Als je hem niet kunt beloven om 1e keeper te worden dan denk ik dat hij zeer graag elders wil kijken. PSV betaalt substantieel beter, zeker als hij als 1e doelman zou komen omdat Benitez weg valt.
    Ik kan me herinneren dat iemand hier vertelde dat hij een afkoopsom in zijn contract heeft staan van ik geloof circa 3,5 miljoen. Weet alleen niet meer wie…
    nilssonH
    Moderator

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:34Heeft nog maar 1 jaar contract. Als je hem niet kunt beloven om 1e keeper te worden dan denk ik dat hij zeer graag elders wil kijken. PSV betaalt substantieel beter, zeker als hij als 1e doelman zou komen omdat Benitez weg valt.
    Maar dat is puur vanuit Wellenreuther bekeken. Ik verwacht niet dat Te Kloese voor die 2/3 miljoen een inmiddels belangrijke schakel naar de grootste concurrent laat vertrekken. Dan zelfs nog liever voor de helft minder aan een Bundesliga club. Zo zou ik er andersom in ieder geval wel instaan.
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:34
    Dan verkopen ze hem toch aan een andere club? Hij heeft nu al meerdere concrete aanbiedingen. Daarnaast kan Feyenoord hem ook aan zijn contract houden. Ik zie Feyenoord Wellenreuther echt niet aan PSV verkopen. Kijk alleen al hoe ze met de Sauer - Driouech situatie omgingen.
    Last edited by Standbeeld on 08 Apr 2024, 14:39, edited 1 time in total.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Wellenreuther, Vaessen, Olij.. Ik zou ze allemaal niet geweldig vinden als eerste doelman. Vooral van die gasten die nu bij een middenmoter/laagvlieger spelen is het nog maar de vraag of ze aan kunnen haken in de top. Vak van een doelman is heel anders bij topclubs
    Jwoeloe
    Moderator

Jur1913 wrote: 08 Apr 2024, 14:39 Wellenreuther, Vaessen, Olij.. Ik zou ze allemaal niet geweldig vinden als eerste doelman. Vooral van die gasten die nu bij een middenmoter/laagvlieger spelen is het nog maar de vraag of ze aan kunnen haken in de top. Vak van een doelman is heel anders bij topclubs
    Vaessen zou uiteraard niet in beeld zijn als 1e doelman, al verwoordt Elfrink het in zijn laatste tweet heel krom.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Ardbeg
    Post Reply