Couhaib Driouech

Spelers A-selectie.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Geen vervanger dus
Cas
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

iam wrote: 01 Feb 2024, 22:30
ShovingNE2 wrote: 01 Feb 2024, 22:27 Hij is er trots op. Het zal je zaakwaarnemer zijn.

Image
Die maakt zichzelf ook een beetje belachelijk vandaag.
‘Een beetje’
guus
Internationale topspeler

Volgens Derksen schijnt hij eigendom van Feyenoord te zijn. Vreemd!
Teletubby
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 01 Feb 2024, 22:31 Geen vervanger dus
Met Lozano en Bakayoko als enige buitenspelers de komende maanden in. Dit gaat pijn doen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zou best grappig zijn als Excelsior nu alsnog degradeert. Zonder financiële injectie van hun halve begroting.
ComeOnPSV
Vedette

Excelsior heeft dus nee gezegd.

Prima joh.

Dan kijken we in de zomer verder.

Enorm lullig voor die jongen, want die heeft zich echt heel netjes opgesteld. Dat mag ook gezegd worden.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

DSQ2 wrote: 01 Feb 2024, 22:27
Ronaldio wrote: 01 Feb 2024, 22:25 Sommigen doen net alsof PSV nu naast de titel grijpt omdat Vertessen vertrekt en een Excelsior speler hem niet komt vervangen.

Lang is geblesseerd en Lozano is zijn backup. Zoveel luxe zijn we niet gewend.

En een 3e backup moet mijn inziens uit de jeugd komen. Geef Babadi maar eens de kans. Die kan ook op de flanken.
Je wilt richting de CL met Dortmund gewoon een extra buitenspeler hebben. Je hebt op dit moment 2 fitte buitenspelers...
Dan schuif je desnoods weer met Tilman indien nodig, alsof Driouech ons ineens langs Dortmund gaat schieten zeg waar hebben we het over..

Het lijkt vooralsnog erg jammer voor die jongen zelf maar ik denk zomaar dat PSV best zonder hem het seizoen kan afmaken.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post (total 4):
    10. NilisAlex88guus29.04.2007
    Raw85
    Meervoudig international

Ik heb ergens nog steeds het idee dat het om 23:59 gewoon nog keurig rond gaat komen
  • These users thanked the author Raw85 for the post:
    Ontbijtkoek
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Dat Excelsior nee zegt tegen een bod van 4 miljoen kan ik echt niet geloven
  • These users thanked the author DSQ2 for the post:
    10. Nilis
    ComeOnPSV
    Vedette

Teletubby wrote: 01 Feb 2024, 22:32
    Met Lozano en Bakayoko als enige buitenspelers de komende maanden in. Dit gaat pijn doen.
    Waarom?

We spelen niet meer in de beker en de kans is groter dat we in CL eruit gaan dan door. Dan hebben we alleen nog iedere week een eredivisie wedstrijd.

Moet kunnen, ook met Tillman, Saibari en Babadi op de vleugels.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
    10. Nilis29.04.2007
    Hatseflats
    Vedette

Doelde eigenlijk een vervanger voor Driouech bij Excelsior :mrgreen:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

guus wrote: 01 Feb 2024, 22:27 Jammer voor Driouech maar wij gaan ook zonder hem kampioen worden.💪
    En hij is nog steeds uitgenodigd om half april mee te hossen op het stadhuisplein. Kan ie meteen worden gekeurd en tekenen voor 5 jaar.
    slowflow
    Basisspeler

Excelsior kreeg grootheidswaanzin toen Earnie en te Kloese op de stoep stonden, en grijpen nu naast de buit, die ze in de zomer nooit meer gaan krijgen. Rupsje nooit genoeg, heeft niets gekregen. Wat een ongekende clown
  • These users thanked the author slowflow for the post:
    CDOG
    CZ_Code
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 01 Feb 2024, 22:33

Waarom?

We spelen niet meer in de beker en de kans is groter dat we in CL eruit gaan dan door. Dan hebben we alleen nog iedere week een eredivisie wedstrijd.

Moet kunnen, ook met Tillman, Saibari en Babadi op de vleugels.
    Babadi reken je toch niet echt mee he? Niet alleen heeft die jongen niet eens bijgetekend, ook in de KKD kon die er al bar weinig van in de voorhoede. Buiten de 10 is dat gewoon opvulling.
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Kunnen wij El Ghazi niet terughalen? Of word ik daarmee gebanned van dit forum?
    Standbeeld
    Mister PSV

Wilysimba wrote: 01 Feb 2024, 22:35 Kunnen wij El Ghazi niet terughalen? Of word ik daarmee gebanned van dit forum?
    Gerapporteerd.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Breur
    TomPSV
    Legende

Wilysimba wrote: 01 Feb 2024, 22:35 Kunnen wij El Ghazi niet terughalen? Of word ik daarmee gebanned van dit forum?
    Neehoor. Had goede statistieken.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.

Overigens geen reden tot paniek. Met Tullman, Saibari en Babadi genoeg alternatieven achter Lozano.
    Cas
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 01 Feb 2024, 22:35
    Gerapporteerd.
    Een aangegeven bij de IDF
  • These users thanked the author Cas for the post:
    Tonka
    Garnaal
    Basisspeler

Ik denk dat de TD van Excelsior zo gigantisch hard op zijn klote krijgt van zijn meerdere, geen idee of zo'n knutselclub een RVC heeft, dat Driouech alsnog komt voor minder dan 3 miljoen.
    Ronaldio
    Meervoudig international

CZ_Code wrote: 01 Feb 2024, 22:29
    XaviS7mons wrote: 01 Feb 2024, 22:27 Prima. In de zomer kijken voor een betere speler
    Blijf maar lekker azijn drinken. Als zaterdag Lozano uitvalt met een blessure of Johan een doodschap krijgt lijkt het je zeker een goed idee om de komende 3 maanden met Abed te spelen, want dat is ook een PSV'er...
    Als dit als dat

Als Bergwijn geblesseerd raakt speelt Forbs en als Forbs geblesseerd raakt speelt Marta.
    Rechtsbuiten hebben ze niet eens dus laat staan een backup. Feyenoord zelfde verhaal.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

O Goleiro Grande wrote: 01 Feb 2024, 22:35 Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.

Overigens geen reden tot paniek. Met Tullman, Saibari en Babadi genoeg alternatieven achter Lozano.
    Nee joh, niet vliegend.
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Sluit maar af dit topic. Komt toch niet meer
    Cas
    Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 01 Feb 2024, 22:35 Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.

Lijkt erop dat excelsior het geblokkeerd heeft, door wat ik vermoed het feit dat ze geen vervanger konden regelen
    Ittot
    Internationale topspeler

Dat krijg je als je een zaakwaarnemertje van 32 aanstelt als TM.

Wil ff stoer doen en een grote broek aantrekken. Zonder zelf zijn zooi op orde te hebben.

Maar goed aan de andere kant, misschien zijn de financiën bij Excelsior helemaal top. En dat kunnen ze enorm goed gebruiken aangezien zo'n beetje alle belangrijke spelers uit contact lopen en allemaal niet willen verlengen: Baas, van Gassel, Parrot, Horemans, el yakoubi etc.
    Post Reply