Couhaib Driouech
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Met Lozano en Bakayoko als enige buitenspelers de komende maanden in. Dit gaat pijn doen.
-
- Vaste waarde in elftal
Dan schuif je desnoods weer met Tilman indien nodig, alsof Driouech ons ineens langs Dortmund gaat schieten zeg waar hebben we het over..DSQ2 wrote: ↑01 Feb 2024, 22:27Je wilt richting de CL met Dortmund gewoon een extra buitenspeler hebben. Je hebt op dit moment 2 fitte buitenspelers...Ronaldio wrote: ↑01 Feb 2024, 22:25 Sommigen doen net alsof PSV nu naast de titel grijpt omdat Vertessen vertrekt en een Excelsior speler hem niet komt vervangen.
Lang is geblesseerd en Lozano is zijn backup. Zoveel luxe zijn we niet gewend.
En een 3e backup moet mijn inziens uit de jeugd komen. Geef Babadi maar eens de kans. Die kan ook op de flanken.
Het lijkt vooralsnog erg jammer voor die jongen zelf maar ik denk zomaar dat PSV best zonder hem het seizoen kan afmaken.
-
- Meervoudig international
Ik heb ergens nog steeds het idee dat het om 23:59 gewoon nog keurig rond gaat komen
- These users thanked the author Raw85 for the post:
- Ontbijtkoek
- ComeOnPSV
- Vedette
Waarom?
We spelen niet meer in de beker en de kans is groter dat we in CL eruit gaan dan door. Dan hebben we alleen nog iedere week een eredivisie wedstrijd.
Moet kunnen, ook met Tillman, Saibari en Babadi op de vleugels.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- 10. Nilis • 29.04.2007
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Basisspeler
-
- Nationale topspeler
Babadi reken je toch niet echt mee he? Niet alleen heeft die jongen niet eens bijgetekend, ook in de KKD kon die er al bar weinig van in de voorhoede. Buiten de 10 is dat gewoon opvulling.
-
- Lid van verdienste
Kunnen wij El Ghazi niet terughalen? Of word ik daarmee gebanned van dit forum?
- Standbeeld
- Mister PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.
Overigens geen reden tot paniek. Met Tullman, Saibari en Babadi genoeg alternatieven achter Lozano.
Overigens geen reden tot paniek. Met Tullman, Saibari en Babadi genoeg alternatieven achter Lozano.
-
-
Als dit als dat
Als Bergwijn geblesseerd raakt speelt Forbs en als Forbs geblesseerd raakt speelt Marta.
Rechtsbuiten hebben ze niet eens dus laat staan een backup. Feyenoord zelfde verhaal.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee joh, niet vliegend.O Goleiro Grande wrote: ↑01 Feb 2024, 22:35 Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.
-
- Vaste waarde in elftal
-
Lijkt erop dat excelsior het geblokkeerd heeft, door wat ik vermoed het feit dat ze geen vervanger konden regelenO Goleiro Grande wrote: ↑01 Feb 2024, 22:35 Ben wel benieuwd waar dit op geklapt is. PSV is er de club niet naar om een target voor de kat z’n vagijn naar Eindhoven te laten komen (vliegend nog wel? WTF!). Kan me niet voorstellen dat Driouech zelf als een gebraden haan bij Stewart binnenloopt en wanneer Feyenoord ook al is afgehaakt eerder op de avond lijkt het me vooral Excelsior of die verwaande zaakwaarnemer met zijn ticket op insta die een hand hebben overspeelt… sneu voor die konden en zonde voor ons. Het leek mij de investering wel waard.
-
- Internationale topspeler
Dat krijg je als je een zaakwaarnemertje van 32 aanstelt als TM.
Wil ff stoer doen en een grote broek aantrekken. Zonder zelf zijn zooi op orde te hebben.
Maar goed aan de andere kant, misschien zijn de financiën bij Excelsior helemaal top. En dat kunnen ze enorm goed gebruiken aangezien zo'n beetje alle belangrijke spelers uit contact lopen en allemaal niet willen verlengen: Baas, van Gassel, Parrot, Horemans, el yakoubi etc.
Wil ff stoer doen en een grote broek aantrekken. Zonder zelf zijn zooi op orde te hebben.
Maar goed aan de andere kant, misschien zijn de financiën bij Excelsior helemaal top. En dat kunnen ze enorm goed gebruiken aangezien zo'n beetje alle belangrijke spelers uit contact lopen en allemaal niet willen verlengen: Baas, van Gassel, Parrot, Horemans, el yakoubi etc.