Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
040-076
Meervoudig international

Cas wrote: 17 Aug 2023, 12:04
Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:03 In het kader van verdedigers halen, ongeacht kwaliteit... is v. Polen niet wat? Leuke gozer ook voor in de groep, echte sfeermaker. Ik ben voor!
Misschien is michel breuer nog beschikbaar
Zat meer te denken aan Mark Looms, alleen die blijft soms bij iemand in z’n sok hangen. Heb je wel weer blessures te pakken.
Marcel for president!
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 17 Aug 2023, 12:04
Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:03 In het kader van verdedigers halen, ongeacht kwaliteit... is v. Polen niet wat? Leuke gozer ook voor in de groep, echte sfeermaker. Ik ben voor!
Als je met dit soort dingen aankomt, moet je ook niet gaan steigeren als mensen je vervolgens op de hak gaan nemen he?
Eens. Je hebt je punt gemaakt @Juancho en ik begreep dat. Dit is een beetje flauw vind ik.
Ricardo Zamora
International
Clubvoorkeur: PSV

Haha Juancho. Ik weet niet of dit een grap is. Van Polen? En dan een jaar later gaan roepen dat PSV ongelofelijk stom is geweest. PSV moet af van de zesjescultuur. Minimaal een speler van vergelijkbaar niveau als Boscagli, alleen dan een krachtpatser die Boscagli verdedigend kan complementeren. Of een topper op rechtsback, zodat Teze weer in het centrum kan staan.
Last edited by Ricardo Zamora on 17 Aug 2023, 12:08, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ricardo Zamora for the post:
    Dai Ragazzi
    ‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
    Maikel
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 17 Aug 2023, 12:02
    Maikel wrote: 17 Aug 2023, 11:42

Haha
    'WE WILLEN VERDEDIGERS'.

Nieuwsbericht: PSV is bezig met verdedigers

'DEZE ZIJN NIET GOED GENOEG VOOR MIJ'

Ben zelf allang blij dat PSV gaat investeren in de verdediging :mrgreen:
    Sorry, maar wat een domme post zeg. Als jij hier roept dat je graag een extra spits ziet ga ik toch ook niet tegen jou zeggen dat je niet zo moet zeuren als PSV interesse blijkt te hebben in Michiel Kramer.
    Nu ga je weer ontiegelijk doorslaan in extremen die natuurlijk nergens op slaan.
    En dan mijn post dom noemen in dezelfde post.

Jammer.

Dest is gewoon prima voor PSV. En ik denk Debast ook
    Alleen een naam als Robinson word ik persoonlijk niet vrolijk van.
    Ardbeg
    Mister PSV

SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 12:06
    Ardbeg wrote: 17 Aug 2023, 12:04

Als je met dit soort dingen aankomt, moet je ook niet gaan steigeren als mensen je vervolgens op de hak gaan nemen he?
    Eens. Je hebt je punt gemaakt @Juancho en ik begreep dat. Dit is een beetje flauw vind ik.
    Precies. Begin je zo over "Laat iedereen toch lekker zn eigen mening vormen en zeur daar niet zo over. kinderachig gedoe." en dan kom je zelf met dit soort dingen aan omdat je andermans mening niet kan laten gaan.
    Last edited by Ardbeg on 17 Aug 2023, 12:10, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Maikel
    Juancho
    Mister PSV

Ricardo Zamora wrote: 17 Aug 2023, 12:08 Haha Juancho. Ik weet niet of dit een grap is. Van Polen? En dan een jaar later gaan roepen dat PSV ongelofelijk stom is geweest. PSV moet af van de zesjescultuur. Minimaal een speler van vergelijkbaar niveau van Boscagli, alleen dan een krachtpatser die Boscagli verdedigend kan complementeren. Of een topper op rechtsback, zodat Teze weer in het centrum kan staan.
    Natuurlijk is dat een grap :mrgreen: . Was een opmerking bedoelt richting de mensen die het blijkbaar verdomd lastig vinden om het onderscheid te maken tussen de verdediging willen aanpakken maar dit wel met kwaliteit te willen doen zodat je er op vooruit gaat.

Verder dus eens met je post, kwaliteit hebben we nodig. Prima als mensen dat in Dest zien. Die mening mag je uiteraard hebben. Persoonlijk zie ik de toegevoegde waarde er niet zo van in. Als Mwene idd gaat heb je eindelijk ook de mogelijkheid om in de basis een flinke stap vooruit te zetten. Door selecteren. Persoonlijk, maar dat is mijn mening, zie ik dat met Dest niet gebeuren.

Heb vorige zomer in het stadion nog met verbazing naar hem zitten kijken tegen oa Madueke. Kon er geen reet van.
    Last edited by Juancho on 17 Aug 2023, 12:12, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:09
    Ricardo Zamora wrote: 17 Aug 2023, 12:08 Haha Juancho. Ik weet niet of dit een grap is. Van Polen? En dan een jaar later gaan roepen dat PSV ongelofelijk stom is geweest. PSV moet af van de zesjescultuur. Minimaal een speler van vergelijkbaar niveau van Boscagli, alleen dan een krachtpatser die Boscagli verdedigend kan complementeren. Of een topper op rechtsback, zodat Teze weer in het centrum kan staan.
    Natuurlijk is dat een grap :mrgreen: . Was een opmerking bedoelt richting de mensen die het blijkbaar verdomd lastig vinden om het onderscheid te maken tussen de verdediging willen aanpakken maar dit wel met kwaliteit te willen doen zodat je er op vooruit gaat.
    Om dan maar eens positief te reageren: ik vond hem best grappig.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    FritskePhilips
    Ardbeg
    Mister PSV

Juancho wrote: 17 Aug 2023, 12:09
    Niet het slachtoffer gaan lopen uithangen als jij flauwe reacties krijgt van mensen die het niet met je eens zijn. Zelf kom je met van die quasi-sarcastische reacties terug op mensen die het niet met je eens zijn net na je betoog over "Laat iedereen toch lekker zn eigen mening vormen en zeur daar niet zo over" . Of komt het alleen goed uit als het richting jou is?
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik probeer hier transfernieuws te lezen. Ga met dat gemekker even in de zandbak zitten, heren.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 20):
    StandbeeldNotoriousBIG046El Sordobasp89EDGRemontadaMaxedMatthewKingfisherLucNilisfritskeMehiclibamboeFieseFriedrichDjamba97Il YouriFritskePhilipsDai RagazziSteveLeon77MDaveB
    Maikel
    Site Admin

Show voorbij nu.

Ontopic door, alles wat nu nog doorgaat of 'grappig' is gaat weg.
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Yoghurt
    El Sordo
    Vedette

Misschien zouden jullie jezelf allemaal eens een postlimiet van, zeg, vijf berichtjes per dag moeten opleggen.

Mijn god wat een kleuterklas hier.
  • These users thanked the author El Sordo for the post (total 5):
    YkhimruuddevilIbiAppelvlaaiDutch CowboyFritskePhilips
    TomPSV
    Legende

Worden er ook prijzen genoemd voor Mwene?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

TomPSV wrote: 17 Aug 2023, 12:15 Worden er ook prijzen genoemd voor Mwene?
    Elfrink heeft het over een miljoen.

'Nu lonkt een stap naar buiten, als Mainz de door PSV verlangde som betaalt. Naar verwachting moet hij nog zeker een miljoen euro opleveren. Mwene kan alleen weg als PSV tijdig een vervanger aan boord heeft. Donderdag werd bekend dat de club Sergino Dest wil binnenhalen.'
    Last edited by Vanthaman18 on 17 Aug 2023, 12:17, edited 1 time in total.
    Maikel
    Site Admin

Nee, enkel dat ze hem willen kopen

Ho, verkeerd gelezen: Hij moet zeker 1 miljoen opleveren
    TomPSV
    Legende

Vanthaman18 wrote: 17 Aug 2023, 12:15
    Dat lijkt me wat aan de lage kant, voor een Oostenrijks international met een marktwaarde van 3 miljoen.
    Standbeeld
    Mister PSV

TomPSV wrote: 17 Aug 2023, 12:16

Dat lijkt me wat aan de lage kant, voor een Oostenrijks international met een marktwaarde van 3 miljoen.
    Vergeet er ook niet bij te vermelden dat het een bankzitter is met een eenjarig contract.
    Hartig Woordje
    Bankzitter

Om maar een vraag van hiervoor te herhalen: Wat doen ze in Zwolle in het water?
    ruuddevil
    Legende

10k per cm lijkt me dikke prima.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    MaxedMatthew
    Jur1913
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 17 Aug 2023, 12:22

10k per cm lijkt me dikke prima.
    Ik denk dat Sanchez geen genoegen neemt met 350k tekenbonus. Of had je het niet over z'n snikkel?
    Drommels
    Bankzitter

Zeker weer onder het mom van goed werkgeverschap....
  • These users thanked the author Drommels for the post:
    FieseFriedrich
    Ricardo Zamora
    International

Ik kijk niet op van de transfersom van een miljoen. Hij heeft blijkbaar nog een jaar contract en is eigenlijk net niet goed genoeg voor de basis van PSV. En wat ook belangrijk is, we hadden last van een stapeleffect van verdedigers in de selectie. Baumgartl is nu weg, nu hopelijk Mwene nog. Ik ben het met Bosz eens dat een te grote selectie ontevreden spelers met zich mee kan brengen. We hebben nu officieel nog 9 verdedigers voor 4 posities, waarvan er 3 geblesseerd zijn.
    ‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
    De Realist
    Internationale topspeler

Maikel wrote: 17 Aug 2023, 11:42
    trouwepsvfan wrote: 17 Aug 2023, 11:40

Lekker makkelijk. Deze namen zijn wel van een ander niveau dan Lang, De Ketelaere en Schouten.

Het lijkt alsof we nu nog even wat verdedigers in de koopjes hoek willen scoren (op Debast na) die bovendien niet uitblinken in verdedigen maar in iets anders (voetballen).
    Haha
    'WE WILLEN VERDEDIGERS'.

Nieuwsbericht: PSV is bezig met verdedigers

'DEZE ZIJN NIET GOED GENOEG VOOR MIJ'

Ben zelf allang blij dat PSV gaat investeren in de verdediging :mrgreen:
    Dest is geen verdediger. Als verdediger moet je kunnen verdedigen. Next.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Bakkertje01
    Regelmatige invaller

Volgens L'EQUIPE gaat AS Monaco voor Sanchez: https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... am/1414013
    De Realist
    Internationale topspeler

Prima. Kan Earnie koken met een speler met minder vraagtekens voor dat geld
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    11 Tinus
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Mwene upgraden naar Dest met gesloten beurs klinkt opzich wel als beleid. Dat vervolgens Sambo wellicht niet verlengd is dan weer jammer.
    Post Reply