Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ronaldio
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

koetje wrote: 17 Aug 2023, 18:50 Een Deen. Meestal slappe hap.
Precies wat ik dacht.
Op de backs moet je doorbijters en jagers hebben. Zoals Arias, Tagliafico, Dumfries, Angelino, Numan etc.

Leuk die ene Deen in het verleden. Maar meestal voldoen Denen niet aan dat profiel.

De titel van de FC Afkicken daily podcast vandaag zegt genoeg:
‘Ajax heeft een gigantisch probleem als Gaaei tegen Paixão of Lang speelt"

Heb 'm nooit zien spelen. Maar heel enthousiast zijn mensen die dat wel hebben niet.
ComeOnPSV
Vedette

https://theathletic.com/4785312/2023/08 ... a-vazquez/

Over Robinson:

Lijkt dus te gaan om december transfervrij.

PSV is the latest club to be linked with U.S. national team center back Miles Robinson, who is out of contract this winter.

Clubs abroad can legally discuss a pre-contract agreement with Robinson. PSV and others are doing just that. Atlanta United still hopes to convince him to re-sign a new contract.

“We’re having great conversations,” technical director Carlos Bocanegra said at the beginning of the month. “There’s no pressure. Hopefully he stays and we can help build around him for the future…That’s something we can’t control. We’re focusing on the now.”
Teletubby
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Aug 2023, 21:15 https://theathletic.com/4785312/2023/08 ... a-vazquez/

Over Robinson:

Lijkt dus te gaan om december transfervrij.

PSV is the latest club to be linked with U.S. national team center back Miles Robinson, who is out of contract this winter.

Clubs abroad can legally discuss a pre-contract agreement with Robinson. PSV and others are doing just that. Atlanta United still hopes to convince him to re-sign a new contract.

“We’re having great conversations,” technical director Carlos Bocanegra said at the beginning of the month. “There’s no pressure. Hopefully he stays and we can help build around him for the future…That’s something we can’t control. We’re focusing on the now.”
Ramalho loopt volgend jaar uit zijn contract, als je hem kan vervangen transfervrij door deze Robinson in de winter te halen dan doe je goede zaken.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    Smeets14Tyyne
    Smell Rock
    Verbannen

Sanchez naar Monaco ? Staan wij er zo slecht op ?
    Full speed or nothing
    ComeOnPSV
    Vedette

Smell Rock wrote: 17 Aug 2023, 22:54 Sanchez naar Monaco ? Staan wij er zo slecht op ?
    Nee die kunnen zijn salaris misschien wel betalen..zou enorm jammer zijn. Heb echt het gevoel dat we dichtbij zijn.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Smell Rock wrote: 17 Aug 2023, 22:54 Sanchez naar Monaco ? Staan wij er zo slecht op ?
    Nee. Maar Monaco wil allicht wel aan zijn financiële eisen voldoen. Niet moeilijker maken dan het is aub ;)
    Tomm
    Vedette

Je woont er mooier en verdient er beter. Heeft niet zo heel veel met er goed of slecht op staan te maken denk ik.
  • These users thanked the author Tomm for the post (total 2):
    GrasmatTylerDurdn
    Op weg naar nr 26
    Vedette

We hebben de zoon van Mark van Bommel vergeten vast te leggen, wat een gemiste kans van ons.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Op weg naar nr 25 wrote: 17 Aug 2023, 23:01 We hebben de zoon van Mark van Bommel vergeten vast te leggen, wat een gemiste kans van ons.
    Dat is PSV niet vergeten. PSV had ook interesse maar van Bommel koos voor de stap naar AZ. Wat een logische stap is.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Smeets14 wrote: 17 Aug 2023, 23:04
    Op weg naar nr 25 wrote: 17 Aug 2023, 23:01 We hebben de zoon van Mark van Bommel vergeten vast te leggen, wat een gemiste kans van ons.
    Dat is PSV niet vergeten. PSV had ook interesse maar van Bommel koos voor de stap naar AZ. Wat een logische stap is.
    Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
    ComeOnPSV
    Vedette

Op weg naar nr 25 wrote: 17 Aug 2023, 23:11Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
    Schouten halen van Excelsior en dan direct basis?
    Nee hoor.

Vd Ven direct basis? Nee hoor

Van Bommel direct basis? Nee hoor

Spelers kiezen voor hun potentie om te spelen. Dat valt te prijzen.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 7):
    ArdbegKlapstoelLorenzo von MatterhornHeissenberrugSKERLADutch CowboyRen Höek
    mateja
    Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Aug 2023, 23:14
    Op weg naar nr 25 wrote: 17 Aug 2023, 23:11Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
    Schouten halen van Excelsior en dan direct basis?
    Nee hoor.

Vd Ven direct basis? Nee hoor

Van Bommel direct basis? Nee hoor

Spelers kiezen voor hun potentie om te spelen. Dat valt te prijzen.
    En het mooie is: spelers die dit soort keuzes maken hebben vaak ook de beste carrières...
  • These users thanked the author mateja for the post:
    Fc Denzel
    ComeOnPSV
    Vedette

mateja wrote: 17 Aug 2023, 23:19En het mooie is: spelers die dit soort keuzes maken hebben vaak ook de beste carrières...
    Ja.
    We moeten ook niet hier gaan doen dat iedereen maar naar ons moet komen. Een speler heeft meerdere opties en moet voor zijn carriere kiezen.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    mateja
    Joenepsv
    Legende

Van Bommel zou niet direct basis zijn maar zeker wel eerste elftal materiaal als back up achter Lang. Was een prima speler geweest. Zo'n type hebben we momenteel zelf niet uit de opleiding of aangekocht. Geen idee natuurlijk of PSV hem überhaupt een aanbieding heeft gedaan maar zou het raar vinden als dat niet het geval is. Dat hij dan voor Az kiest is zijn keuze uiteraard.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ik denk sowieso dat dat allemaal nog wat gevoelig ligt na de afgang van Van Bommel sr. bij PSV
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    ComeOnPSV
    Vedette

GillesdelaCroquette wrote: 17 Aug 2023, 23:29 Ik denk sowieso dat dat allemaal nog wat gevoelig ligt na de afgang van Van Bommel sr. bij PSV
    Ja bij een paar mensen intern zou het nog wel gevoelig liggen. Denk o.a. aan Mart.

Maar td en Ad zijn anders.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Aug 2023, 23:31
    GillesdelaCroquette wrote: 17 Aug 2023, 23:29 Ik denk sowieso dat dat allemaal nog wat gevoelig ligt na de afgang van Van Bommel sr. bij PSV
    Ja bij een paar mensen intern zou het nog wel gevoelig liggen. Denk o.a. aan Mart.

Maar td en Ad zijn anders.
    Zeker, maar zoiets speelt wel mee in de uiteindelijke keuze.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
    ComeOnPSV
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik heb een dubbel gevoel bij een stap naar AZ voor een speler als van Bommel.

Het positieve is dat je in alle rust en zonder druk kunt ontwikkelen in de subtop tot top van Nederland. De druk is minder groot, de concurrentie is minder en AZ speelt over het algemeen fris en aanvallend voetbal.

De andere kant is dat het bijna onmogelijk is om nog een stap omhoog te maken. Ze verkopen liever niet aan PSV, Ajax of Feyenoord. Die stap kun je dus bijna vergeten terwijl dat voor veel spelers toch een belangrijke stap in de ontwikkeling is. Helemaal als je een toptalent bent. Dan is het goed om die druk van presteren, media aandacht, concurrentie etc. mee te krijgen.

Maar goed als je niet per se de ambitie hebt om bij de top 3 te spelen en dit mee te maken in je ontwikkeling, dan is AZ natuurlijk een top omgeving.
    Armada
    Internationale topspeler

Ik weet het niet met Ruben van Bommel. Leuke voetballer, maar exceptioneel?

Vraag het aan de Europese top… nee, Bakayoko. Dat! Is exceptioneel!

Terwijl ik Lang exceptioneel vindt en de 15m lachwekkend tegenover bijv. het afgeslagen bod van 20m van Burnley op Baka.

Ik hoop dat iedereen mij volgt in deze wat kromme redenatie.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 2):
    mr.topbamboe
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ittot wrote: 17 Aug 2023, 23:55 Ik heb een dubbel gevoel bij een stap naar AZ voor een speler als van Bommel.

Het positieve is dat je in alle rust en zonder druk kunt ontwikkelen in de subtop tot top van Nederland. De druk is minder groot, de concurrentie is minder en AZ speelt over het algemeen fris en aanvallend voetbal.

De andere kant is dat het bijna onmogelijk is om nog een stap omhoog te maken. Ze verkopen liever niet aan PSV, Ajax of Feyenoord. Die stap kun je dus bijna vergeten terwijl dat voor veel spelers toch een belangrijke stap in de ontwikkeling is. Helemaal als je een toptalent bent. Dan is het goed om die druk van presteren, media aandacht, concurrentie etc. mee te krijgen.

Maar goed als je niet per se de ambitie hebt om bij de top 3 te spelen en dit mee te maken in je ontwikkeling, dan is AZ natuurlijk een top omgeving.
    AZ weet al jaren op rij spelers goed te verkopen aan leuke buitenlandse clubs, dus dat hoeft voor RvB geen nadeel te zijn. Verder willen ze best verkopen aan de top 3, maar willen ze daar wel internationale bedragen voor ontvangen. Aan de top 3 om te bepalen of ze dat ervoor over hebben.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Teletubby
    Nationale topspeler

Rik in het artikel van gisteravond

"Voor eventuele vertrekkers staat normaal gesproken wel onmiddellijk een vervanger klaar, zodat PSV altijd een totale selectie van minstens 24 man overhoudt."

Als ik dit zo lees dan zijn de schaduwlijstjes op orde. Met de geruchten uit de media kunnen we het dan wel invullen denk ik

Mwene --> Dest
    Drommel --> Olij?
    Ramalho --> Robinson
    Sangare --> vranckx
    Bakayoko --> Lozano (hopelijk)

En als Sangare verkocht wordt dan pakken ze door op die Debast.

Als Earnest dit allemaal nog voor elkaar krijgt in de komende twee weken dan staat er echt een goed team.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Aan de achterhoede is tot op heden weinig veranderd, dus met 'echt goed' zal ik even wachten tot je wat verder in het seizoen bent. Zelfs met de eventuele komst van Debast, Robinson of welke god van een centrum verdediger dan ook.
    Hatseflats
    Vedette

Mr.Unibet wrote: 18 Aug 2023, 07:09 Aan de achterhoede is tot op heden weinig veranderd, dus met 'echt goed' zal ik even wachten tot je wat verder in het seizoen bent. Zelfs met de eventuele komst van Debast, Robinson of welke god van een centrum verdediger dan ook.
    Tsja, wat doe je daaraan als er geen enkele interesse is in de huidige verdedigers. Weet echt zeker dat Stewart graag had gewild dat Ramalho, Mwene, Obispo en Sambo allang vertrokken waren. Maar bij geen interesse kan er niet veel gedaan worden.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

En laten we eerlijk zijn, wie heeft er een goede verdediging nodig als je een top middenveld en aanval hebt staan?
    Een overwinning is een overwinning, of dat nu met 1-0 of 8-5 gebeurt maakt voor de punten weinig uit...

(wat was ook alweer het sarcasme-emoticon?)
    La vida és massa curta per no fer broma
    Klapstoel
    Basisspeler

Teletubby wrote: 18 Aug 2023, 07:03 Rik in het artikel van gisteravond

"Voor eventuele vertrekkers staat normaal gesproken wel onmiddellijk een vervanger klaar, zodat PSV altijd een totale selectie van minstens 24 man overhoudt."

Als ik dit zo lees dan zijn de schaduwlijstjes op orde. Met de geruchten uit de media kunnen we het dan wel invullen denk ik

Mwene --> Dest
    Drommel --> Olij?
    Ramalho --> Robinson
    Sangare --> vranckx
    Bakayoko --> Lozano (hopelijk)

En als Sangare verkocht wordt dan pakken ze door op die Debast.

Als Earnest dit allemaal nog voor elkaar krijgt in de komende twee weken dan staat er echt een goed team.
    Achter een aantal spelers staat voor mij nog wel een vraagteken of ze zelf willen blijven:

El Ghazi —> ?
    Vertessen —> ?
    Til —> ? (Geen vervanger noodzakelijk)

Ik kan me voorstellen dat ze zelf geen heil zien in een jaar op de bank met invalbeurten
    Post Reply