PSV is the latest club to be linked with U.S. national team center back Miles Robinson, who is out of contract this winter.
Clubs abroad can legally discuss a pre-contract agreement with Robinson. PSV and others are doing just that. Atlanta United still hopes to convince him to re-sign a new contract.
“We’re having great conversations,” technical director Carlos Bocanegra said at the beginning of the month. “There’s no pressure. Hopefully he stays and we can help build around him for the future…That’s something we can’t control. We’re focusing on the now.”
PSV is the latest club to be linked with U.S. national team center back Miles Robinson, who is out of contract this winter.
Clubs abroad can legally discuss a pre-contract agreement with Robinson. PSV and others are doing just that. Atlanta United still hopes to convince him to re-sign a new contract.
“We’re having great conversations,” technical director Carlos Bocanegra said at the beginning of the month. “There’s no pressure. Hopefully he stays and we can help build around him for the future…That’s something we can’t control. We’re focusing on the now.”
Ramalho loopt volgend jaar uit zijn contract, als je hem kan vervangen transfervrij door deze Robinson in de winter te halen dan doe je goede zaken.
Op weg naar nr 25 wrote: ↑17 Aug 2023, 23:01
We hebben de zoon van Mark van Bommel vergeten vast te leggen, wat een gemiste kans van ons.
Dat is PSV niet vergeten. PSV had ook interesse maar van Bommel koos voor de stap naar AZ. Wat een logische stap is.
Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
Op weg naar nr 25 wrote: ↑17 Aug 2023, 23:11Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
Schouten halen van Excelsior en dan direct basis?
Nee hoor.
Vd Ven direct basis? Nee hoor
Van Bommel direct basis? Nee hoor
Spelers kiezen voor hun potentie om te spelen. Dat valt te prijzen.
Op weg naar nr 25 wrote: ↑17 Aug 2023, 23:11Snap ik, maar ik vind ons te voorzichtig met dat soort jongens. Zou bij ons ook meteen basis materiaal zijn, Mickey van de Ven, Jerdy Schouten, allemaal hetzelfde verhaal.
Schouten halen van Excelsior en dan direct basis?
Nee hoor.
Vd Ven direct basis? Nee hoor
Van Bommel direct basis? Nee hoor
Spelers kiezen voor hun potentie om te spelen. Dat valt te prijzen.
En het mooie is: spelers die dit soort keuzes maken hebben vaak ook de beste carrières...
Van Bommel zou niet direct basis zijn maar zeker wel eerste elftal materiaal als back up achter Lang. Was een prima speler geweest. Zo'n type hebben we momenteel zelf niet uit de opleiding of aangekocht. Geen idee natuurlijk of PSV hem überhaupt een aanbieding heeft gedaan maar zou het raar vinden als dat niet het geval is. Dat hij dan voor Az kiest is zijn keuze uiteraard.
Ik heb een dubbel gevoel bij een stap naar AZ voor een speler als van Bommel.
Het positieve is dat je in alle rust en zonder druk kunt ontwikkelen in de subtop tot top van Nederland. De druk is minder groot, de concurrentie is minder en AZ speelt over het algemeen fris en aanvallend voetbal.
De andere kant is dat het bijna onmogelijk is om nog een stap omhoog te maken. Ze verkopen liever niet aan PSV, Ajax of Feyenoord. Die stap kun je dus bijna vergeten terwijl dat voor veel spelers toch een belangrijke stap in de ontwikkeling is. Helemaal als je een toptalent bent. Dan is het goed om die druk van presteren, media aandacht, concurrentie etc. mee te krijgen.
Maar goed als je niet per se de ambitie hebt om bij de top 3 te spelen en dit mee te maken in je ontwikkeling, dan is AZ natuurlijk een top omgeving.
Ittot wrote: ↑17 Aug 2023, 23:55
Ik heb een dubbel gevoel bij een stap naar AZ voor een speler als van Bommel.
Het positieve is dat je in alle rust en zonder druk kunt ontwikkelen in de subtop tot top van Nederland. De druk is minder groot, de concurrentie is minder en AZ speelt over het algemeen fris en aanvallend voetbal.
De andere kant is dat het bijna onmogelijk is om nog een stap omhoog te maken. Ze verkopen liever niet aan PSV, Ajax of Feyenoord. Die stap kun je dus bijna vergeten terwijl dat voor veel spelers toch een belangrijke stap in de ontwikkeling is. Helemaal als je een toptalent bent. Dan is het goed om die druk van presteren, media aandacht, concurrentie etc. mee te krijgen.
Maar goed als je niet per se de ambitie hebt om bij de top 3 te spelen en dit mee te maken in je ontwikkeling, dan is AZ natuurlijk een top omgeving.
AZ weet al jaren op rij spelers goed te verkopen aan leuke buitenlandse clubs, dus dat hoeft voor RvB geen nadeel te zijn. Verder willen ze best verkopen aan de top 3, maar willen ze daar wel internationale bedragen voor ontvangen. Aan de top 3 om te bepalen of ze dat ervoor over hebben.
"Voor eventuele vertrekkers staat normaal gesproken wel onmiddellijk een vervanger klaar, zodat PSV altijd een totale selectie van minstens 24 man overhoudt."
Als ik dit zo lees dan zijn de schaduwlijstjes op orde. Met de geruchten uit de media kunnen we het dan wel invullen denk ik
Aan de achterhoede is tot op heden weinig veranderd, dus met 'echt goed' zal ik even wachten tot je wat verder in het seizoen bent. Zelfs met de eventuele komst van Debast, Robinson of welke god van een centrum verdediger dan ook.
Mr.Unibet wrote: ↑18 Aug 2023, 07:09
Aan de achterhoede is tot op heden weinig veranderd, dus met 'echt goed' zal ik even wachten tot je wat verder in het seizoen bent. Zelfs met de eventuele komst van Debast, Robinson of welke god van een centrum verdediger dan ook.
Tsja, wat doe je daaraan als er geen enkele interesse is in de huidige verdedigers. Weet echt zeker dat Stewart graag had gewild dat Ramalho, Mwene, Obispo en Sambo allang vertrokken waren. Maar bij geen interesse kan er niet veel gedaan worden.
En laten we eerlijk zijn, wie heeft er een goede verdediging nodig als je een top middenveld en aanval hebt staan?
Een overwinning is een overwinning, of dat nu met 1-0 of 8-5 gebeurt maakt voor de punten weinig uit...
Teletubby wrote: ↑18 Aug 2023, 07:03
Rik in het artikel van gisteravond
"Voor eventuele vertrekkers staat normaal gesproken wel onmiddellijk een vervanger klaar, zodat PSV altijd een totale selectie van minstens 24 man overhoudt."
Als ik dit zo lees dan zijn de schaduwlijstjes op orde. Met de geruchten uit de media kunnen we het dan wel invullen denk ik