Vanuit ons gezien valt dat wel mee denk ik. Mart e.d. zullen vader en zoon echt wel op hun eigen merites kunnen beoordelen. Vanuit R. van Bommel ligt het mogelijk anders. Ruben is weggegaan bij PSV vanwege de manier waarop zijn vader is vertrokken en hoe er daarna binnen de club naar 'kamp Van Bommel' werd aangekeken. Kan me voorstellen dat dat ergens wat rancune heeft veroorzaakt. Zou me ook niets verbazen als de volgende stad in zijn carrière hem om die reden naar onze hoofdstad of die stad in het westen aan de Maas leidt.GillesdelaCroquette wrote: ↑17 Aug 2023, 23:29 Ik denk sowieso dat dat allemaal nog wat gevoelig ligt na de afgang van Van Bommel sr. bij PSV
Transferwindow 2023/24
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- ruuddevil
- Legende
Helemaal eens. Ik zou als speler alleen nooit tekenen bij AZ als er geen vaste afkoopsom in mijn contract stond. AZ heeft hem transfervrij gehaald dus ik zou een afkoopsom van 10 mln bedingen zodat de stap naar de top 3 mogelijk blijft. En als AZ dat dan zou weigeren dan ging ik lekker naar Twente.Ittot wrote: ↑17 Aug 2023, 23:55 Ik heb een dubbel gevoel bij een stap naar AZ voor een speler als van Bommel.
Het positieve is dat je in alle rust en zonder druk kunt ontwikkelen in de subtop tot top van Nederland. De druk is minder groot, de concurrentie is minder en AZ speelt over het algemeen fris en aanvallend voetbal.
De andere kant is dat het bijna onmogelijk is om nog een stap omhoog te maken. Ze verkopen liever niet aan PSV, Ajax of Feyenoord. Die stap kun je dus bijna vergeten terwijl dat voor veel spelers toch een belangrijke stap in de ontwikkeling is. Helemaal als je een toptalent bent. Dan is het goed om die druk van presteren, media aandacht, concurrentie etc. mee te krijgen.
Maar goed als je niet per se de ambitie hebt om bij de top 3 te spelen en dit mee te maken in je ontwikkeling, dan is AZ natuurlijk een top omgeving.
-
- Nationale topspeler
Ik vind onze verdedigers minder slecht dan de meesten hier. Het zijn gewoon spelers met kwaliteiten waarvan je niet kan negeren dat je ze onder contract hebt staan.Hatseflats wrote: ↑18 Aug 2023, 07:17Tsja, wat doe je daaraan als er geen enkele interesse is in de huidige verdedigers. Weet echt zeker dat Stewart graag had gewild dat Ramalho, Mwene, Obispo en Sambo allang vertrokken waren. Maar bij geen interesse kan er niet veel gedaan worden.
Maar als je heel graag van Ramalho af wil moet je geen situatie creëren waarbij hij in de basis staat tijdens de enkele van de belangrijkste duels van het seizoen. Dan zal hij niet zoveel haast hebben met een transfer. Dat je een geblesseerde Obispo niet ging verkopen deze zomer was inderdaad een gegeven. Mwene is een handige back-up, maar geen speler waar je je transferbeleid vanaf moet laten hangen. En als PSV Sambo daadwerkelijk graag kwijt had gewild was dat zeker gelukt.
Dat een gebrek aan interesse de (belangrijkste) reden is dat wij achterin nog geen versterkingen hebben vind ik in ieder geval te makkelijk.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Precies wat ik 6 weken geleden ook zei. Waarom zou Ramalho weg willen met deze concurrentie. Hij speelt gewoon en is tweede aanvoerder. Voldoende perspectief om straks in de CL zijn wedstrijden te spelen.PSV90 wrote: ↑18 Aug 2023, 08:31Maar als je heel graag van Ramalho af wil moet je geen situatie creëren waarbij hij in de basis staat tijdens de enkele van de belangrijkste duels van het seizoen. Dan zal hij niet zoveel haast hebben met een transfer. Dat je een geblesseerde Obispo niet ging verkopen deze zomer was inderdaad een gegeven.Hatseflats wrote: ↑18 Aug 2023, 07:17
Tsja, wat doe je daaraan als er geen enkele interesse is in de huidige verdedigers. Weet echt zeker dat Stewart graag had gewild dat Ramalho, Mwene, Obispo en Sambo allang vertrokken waren. Maar bij geen interesse kan er niet veel gedaan worden.
-
Toch zou ik enigszins teleurgesteld zijn als dit nu de situatie is. Ik ga er ook vanuit dat het niet klopt.
Er zal hopelijk nog een goede CV komen, ongeacht of Sangare wel of niet vertrekt. We zijn Branthwaite en onze Duitse vriend kwijtgeraakt. Obispo zit langdurig in de lappenmand. Er moet sowieso nog een basiswaardige CV bijkomen. Sowieso omdat onze verdediging te slecht is, maar ook omdat deze kwantitatief onderbezet is.
- Trixm
- Vedette
Olij gaat geen tweede viool spelen, denk eerder aan vaessenTeletubby wrote: ↑18 Aug 2023, 07:03 Rik in het artikel van gisteravond
"Voor eventuele vertrekkers staat normaal gesproken wel onmiddellijk een vervanger klaar, zodat PSV altijd een totale selectie van minstens 24 man overhoudt."
Als ik dit zo lees dan zijn de schaduwlijstjes op orde. Met de geruchten uit de media kunnen we het dan wel invullen denk ik
Mwene --> Dest
Drommel --> Olij?
Ramalho --> Robinson
Sangare --> vranckx
Bakayoko --> Lozano (hopelijk)
En als Sangare verkocht wordt dan pakken ze door op die Debast.
Als Earnest dit allemaal nog voor elkaar krijgt in de komende twee weken dan staat er echt een goed team.
Saibari is underrated.
-
- Meervoudig international
-
- Regelmatige invaller
Inderdaad, iets meer tijd om ook voor Schouten bekend te worden met speelwijze/team. Wellicht zelfs alvast een goed resultaat neerzetten. Sangare is perfect op het middenveld voor het spel wat Rangers speelt.
- Ted Lasso
- Bankzitter
Afgaande op wat we her en der gehoord hebben, verwacht ik eerder:
Drommel --> Noppert
En over Lozano: ik help het je hopen, maar ik heb geen enkel aankopingspunt gehoord de afgelopen weken waaruit we zouden kunnen opmaken dat Lozano terugkeert. Ik denk dat als er ook maar iets gespeeld had, Guti niet was gegaan. PSV wilde hem houden namelijk, maar hij wilde zelf weg.
-
- Clubvoorkeur: PSV
Guti moet toch niet zijn carrière afstemmen op die van Lozano?
- These users thanked the author Bossche bol for the post (total 2):
- Sensation • Ardbeg
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ted Lasso
- Bankzitter
De manier waarop Marco Timmer en Waterreus er in de Skiete Willy Podcast onlangs over zaten te ginnegappen, deed mij vermoeden dat er wat speelde. Zelfde als wat Reus eerder riep over Gullit. Ruud raakte daar dusdanig van van de leg dat hij waarschijnlijk benaderd is voor een rol in de RvC.Standbeeld wrote: ↑18 Aug 2023, 14:57Wat heb jij her en der gehoord dan? Staat Noppert in de belangstelling van PSV? Lijkt mij wat te duur voor een 2e keeper.
En ja, Noppert is misschien wat duur, maar Bosz wil posities graag dubbel bezet hebben met volwaardige krachten. Vaessen is geen potentiële eerste doelman voor PSV 1, Noppert (en Olij ook) is dat wel. Dat Bosz de voorkeur geeft aan Nederlandstaligen, kan maken dat Noppert denkt: ik kan die Benitez onder de lat vandaan keepen. Kortom, op voorhand ben je niet gedoemd het hele seizoen nummer twee te zijn.
- Juancho
- Mister PSV
Noppert is by far geen potentiële eerste doelman voor PSV 1. Totaal niet. Beetje een hype ontstaan rondom hem maar tis gewoon een redelijke keeper maar niks meer dan dat. Als Benitez een keer gaat, dan moet er echt weer op top level gekeken worden naar een vervanger. Olij komt al wat dichter in de buurt maar net zoals bij eigenlijk elke ED keeper heb ik grote twijfels of ze zo'n stap kunnen maken. Als 2de keuze zou ik Olij prima vinden overigens, kan je rustig bekijken of hij op termijn Benitez kan opvolgen. Maar Noppert.... nee aub niet zeg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lorenzo von Matterhorn
Buitenspeler is absolute prio imo. Meer nog dan een RCV.
Ik zou zeggen: trek per direct de pinpas voor Manhoef. Dat maakt de wedstrijd van morgen ook meteen wat makkelijker.
Ik zou zeggen: trek per direct de pinpas voor Manhoef. Dat maakt de wedstrijd van morgen ook meteen wat makkelijker.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Noppert hoort niet eens in Oranje laat staan dat hij Benitez eruit keept.
ik vind oprecht Drommels Drommels Drommels beter als Noppert
ik vind oprecht Drommels Drommels Drommels beter als Noppert
Oans bin de Zeeuwen!
- Trixm
- Vedette
Manhoef is Vertessen 0.1Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑18 Aug 2023, 15:26 Buitenspeler is absolute prio imo. Meer nog dan een RCV.
- These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
- Standbeeld • Aronhondeveld4
Saibari is underrated.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Hoe gaat het hier eigenlijk mee, Rik?ShovingNE2 wrote: ↑13 Jun 2023, 22:57 Als Lang ons shirt aan trekt ga ik bij PCGC wonen en block ik dit forum de moeder.
- These users thanked the author Gestelnaar for the post (total 5):
- FritskePhilips • bachus • Menno1 • Number 8 On Tour • Heissenberrug
-
- Legende
Rik is nu de grootste supporter van NoaGestelnaar wrote: ↑18 Aug 2023, 15:43Hoe gaat het hier eigenlijk mee, Rik?ShovingNE2 wrote: ↑13 Jun 2023, 22:57 Als Lang ons shirt aan trekt ga ik bij PCGC wonen en block ik dit forum de moeder.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Lorenzo von Matterhorn
Hij overweegt zelfs een tatoeage heb ik gehoord.
-
Klopt, toch jammer dat paniekaankoop El Ghazi het niet kan waarmaken.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑18 Aug 2023, 15:26 Buitenspeler is absolute prio imo. Meer nog dan een RCV.
Je zou toch zeggen dat iemand met zijn talent en ervaring er een keer zou moeten kunnen staan.
-
Meer prio dan een rcv hahaha. Dan kijk je echt al 2 jaar met een blinddoek om. En dan Manhoef... Pure, pure middelmaat. Al onze vleugelspeler zijn beter dan Manhoef. Ook El Ghazi en Vertessen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑18 Aug 2023, 15:26 Buitenspeler is absolute prio imo. Meer nog dan een RCV.