Twijfel ook niet aan mij, ik kop ze makkelijk binnen.
Transferwindow 2021-2022
- DC_PSV
- Vedette
Analyse van Mainz of zijn spel? Ik pak zo ff mijn boekje erbij. Man man man..ik heb net als iedereen ESPN en check samenvattingen van de Bundesliga. En ook de wedstrijden van Mainz ja, waarin hij niet positief opvalt en maar meehobbelt. Dus ja, een Behich 2.0.
#simplythebest
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Sterke analyse wel dit. Hulde.
-
- Lid scoutingsteam
Eens, als hij een kwalitatief goede vervanger voor Max en Dumfries/Teze is dan is PSV spekkoper met Oppergard en Sambo als talenten daarachter.
Deze man is mij nog niet opgevallen, toen Bruma er speelde was heel Mainz beroerd behalve Niakhaté, wat ik nog weet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Lijkt me dat dit het plan ook is inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Volgens Rik Elfrink is het nog geen uitgemaakte zaak dat Olympiakos Bruma overneemt. Zul je zien dat onze recordaankoop zich straks gewoon op De Herdgang meldt voor de eerste training.
Aangezien er volgend seizoen veel grote clubs in de 2e Bundesliga spelen, biedt dit misschien kansen om Baumgartl te verhuren met optie tot koop.
Aangezien er volgend seizoen veel grote clubs in de 2e Bundesliga spelen, biedt dit misschien kansen om Baumgartl te verhuren met optie tot koop.
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Die hebben alleen geen geld :TD:
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze hebben de laatste jaren in ieder geval wel geregeld 7 miljoen uitgegeven. Maar geen idee of ze knaken hebben. Heb nooit het gevoel dat ze daar wat uit te geven hebben eigenlijk. Geloof niet dat we ooit een transferbattle van ze verloren hebben.
-
-
- Legende
- GillesdelaCroquette
Waarom? Zo gaat dat toch bij elke club? Je kunt voor nagenoeg elke club zo'n zelfde lijstje maken. Uiteindelijk redden meer spelers het niet dan wel. Laten we vooral niet gaan doen of dit een issue alleen bij PSV is.milansandro wrote: ↑23 May 2021, 14:26 Als je dit lijstje toch leest dan springen de tranen toch in je ogen wat een bagger PSV heeft aangekocht dan wel uit de jeugdopeiding is doorgebroken..
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- ShovingNE2
- Site Admin
Om te janken inderdaad:
- PCGC
- Vedette
En dan gaat ie dalijk, net als Baumgartl op huurbasis weg en dan zijn er nog een aantal die dat goed beleid vindenmilansandro wrote: ↑23 May 2021, 14:26 Als je dit lijstje toch leest dan springen de tranen toch in je ogen wat een bagger PSV heeft aangekocht dan wel uit de jeugdopeiding is doorgebroken..
#FreeGeneratie4
-
- Legende
[mention]ShovingNE2[/mention] Zoals zo vaak, niet ALTIJD!... interpreteer je weer iets verkeerds..
Waar zeg ik dat de HELE jeugdopleiding bagger produceert?
Ik heb het specifiek over die spelers die [mention]Het Kanon[/mention] heeft gepost..
For fucks sake! Lees ff beter..
Waar zeg ik dat de HELE jeugdopleiding bagger produceert?
Ik heb het specifiek over die spelers die [mention]Het Kanon[/mention] heeft gepost..
For fucks sake! Lees ff beter..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
Waar zeg ik dat dit een issue bij alleen PSV is?GillesdelaCroquette wrote: ↑23 May 2021, 14:28Waarom? Zo gaat dat toch bij elke club? Je kunt voor nagenoeg elke club zo'n zelfde lijstje maken. Uiteindelijk redden meer spelers het niet dan wel. Laten we vooral niet gaan doen of dit een issue alleen bij PSV is.milansandro wrote: ↑23 May 2021, 14:26 Als je dit lijstje toch leest dan springen de tranen toch in je ogen wat een bagger PSV heeft aangekocht dan wel uit de jeugdopeiding is doorgebroken..
Het is gewoon een baggerlijst met spelers die veel te veel tekortkomen voor PSV...
Er zijn gelukkig ook een hoop spelers die wel die stap uit de Academy hebben gemaakt ja, en een hoop goede aankopen inderdaad..
Maar dit specifieke lijstje is in mijn ogen bagger..
Niks meer of minder..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
Gap?ShovingNE2 wrote: ↑23 May 2021, 14:37 Ach @milansandro als jij voor de zoveelste keer een jankpost maakt hoe kut het wel niet is zet ik er een ander rijtje tegenover. Denk om je hart gap.
Dat is wel heel erg Amsterdams..
Maak je niet druk over mijn hart joh... Die gaat nog wel 50 jaar mee
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- ShovingNE2
- Site Admin
Goed te horen. 'gap' Amsterdams. Snel uit mijn vocabulaire halen dan. Sorry, was een gebbetje.
-
Er is veel spul aangekocht dat PSV weining vooruit geholpen heeft (twee keer CL misgelopen) én geen transferwaardevermeerdering heeft ontwikkeld (we mogen al dankbaar zijn als we de aankoopprijs er voor terug krijgen). Vorig jaar is dit verbeterd, ik neem aan dat het kwartje gevallen is binnen de club.milansandro wrote: ↑23 May 2021, 14:26 Als je dit lijstje toch leest dan springen de tranen toch in je ogen wat een bagger PSV heeft aangekocht dan wel uit de jeugdopeiding is doorgebroken..