Mijn punt was dat Ramalho met ene type Wober van dezelfde categorie veel tegengoals heeft gekregen voor een niveau van de Oostenrijkse competitie. Plus Europees al helemaal. Dat zal hem met een Ahmedhodzic en een rechtsback naast, die zijn verdedigende inzicht wel hoger heeft liggen dan Dumfries, niet gebeuren.Massimo wrote: ↑04 Jul 2021, 20:47 @Sauvage Aangezien het seizoen in Zweden begin van het jaar begint, dit seizoen zijn ze vanaf 2021 10 wedstrijden onderweg en daarin hebben ze 16 tegengoals gekregen. Pak je een geheel seizoen er bij zoals bij ons of zoals in Oostenrijk dan waren er 16 tegengoals in de laatste 15 wedstrijden uit 2020. Tevens heeft RBS in het seizoen 19/20 ook 34 goals tegen gekregen en toen hebben ze in diverse samenstellingen en formaties achterin gespeeld. Ook met andere type spelers dan Wöber.
John de Jong
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Ligt het aan mij of begint het de laatste tijd aardig vermoeiend te worden hier op het forum? Aantal lui die behoorlijk de sfeer weten te verpesten.
-
- Legende
Nee je punt was dat je vond dat De Jong de verdediging niet had versterkt en daar ging ik tegenin.Sauvage wrote: ↑04 Jul 2021, 21:45Mijn punt was dat Ramalho met ene type Wober van dezelfde categorie veel tegengoals heeft gekregen voor een niveau van de Oostenrijkse competitie. Plus Europees al helemaal. Dat zal hem met een Ahmedhodzic en een rechtsback naast, die zijn verdedigende inzicht wel hoger heeft liggen dan Dumfries, niet gebeuren.Massimo wrote: ↑04 Jul 2021, 20:47 @Sauvage Aangezien het seizoen in Zweden begin van het jaar begint, dit seizoen zijn ze vanaf 2021 10 wedstrijden onderweg en daarin hebben ze 16 tegengoals gekregen. Pak je een geheel seizoen er bij zoals bij ons of zoals in Oostenrijk dan waren er 16 tegengoals in de laatste 15 wedstrijden uit 2020. Tevens heeft RBS in het seizoen 19/20 ook 34 goals tegen gekregen en toen hebben ze in diverse samenstellingen en formaties achterin gespeeld. Ook met andere type spelers dan Wöber.
In mijn vorige post gaf ik al aan dat het seizoen daarvoor Salzburg een vergelijkbaar aantal tegengoals had gekregen terwijl achterin de centrale verdedigers niet louter of louter steeds Wöber-Ramalho was. Daarnaast gaf ik ook in mijn vorige post aan dat Malmö met Ahmedhodzic ook veel tegengoals heeft gekregen het laatste jaar. Dus waarom zou Ahmedhodzic dan een (directe) versterking zijn voor PSV? Omdat hij te boek staat als een talentvolle verdediger, die het nog maar moet laten zien op een hoger niveau en eventueel bij PSV met een andere speelstijl en een ander type verdediger is? Ik heb het idee dat je hem een versterking vindt, vanwege een paar parameters en niet omdat je hem zo goed kent. En dan ook nog eens een boude uitspraak dat je vindt dat met Ramalho de verdediging niet is versterkt. Hebben Wöber-Ramalho significant meer goals tegen gekregen dan andere samenstellingen bij Salzburg de laatste jaren? Hoe was het gemiddelde aantal tegendoelpunten met Ahmedhodzic bij Malmö?
Het kan best dat een ander type verdediger als Boscagli beter gaat werken, daar wil ik best in meegaan. Alleen dat betekent niet dat elke speler maar beter is die een iets ander soort type speler is. Waar ik niet in meega is dat PSV er met de huidige selectie achterin niet vooruit op is gegaan (of dat op zijn minst dan nu kan concluderen) en dat De Jong er maar een potje van maakt.
-
- Nationale topspeler
Dan moet John de Jong ook gewoon normaal doen [mention]Heissenberrug[/mention], dan hebben we dat allemaal niet!
-
- Lid scoutingsteam
Ik ben vooral blij dat er met de koop van Ramalho naar het schijnt geïnvesteerd is in zowel de breedte als de kwaliteit van het spel wat Schmidt wil spelen.
Het algehele niveau van de verdediging wordt hiermee vanaf dag 1 omhoog getrokken. De lat wordt hoger gelegd voor de jongere garde.
Er is ruimte voor een turbo aankoop centraal als Teze zich op rechts manifesteert.
Voor het eerst in jaren een voorbereiding waar alle posities verdediging dubbel en kwalitatief goed bezet zijn bij de eerste training.
Chapeau voor John!
Het algehele niveau van de verdediging wordt hiermee vanaf dag 1 omhoog getrokken. De lat wordt hoger gelegd voor de jongere garde.
Er is ruimte voor een turbo aankoop centraal als Teze zich op rechts manifesteert.
Voor het eerst in jaren een voorbereiding waar alle posities verdediging dubbel en kwalitatief goed bezet zijn bij de eerste training.
Chapeau voor John!
-
- Jeugdspeler
Klopt, de Jong heeft de verdediging weliswaar versterkt, maar niet met de juiste ingrediënten. PSV heeft baat aan een mandekker die zijn mannetje staat en fysiek tegenstoot kan brengen. Een Ramalho kan inzicht hebben en tot aan de middellijn staan, maar als er opeens een counter komt zoals tegen uit bij PAOK dan ben je de lul met hem en Boscagli naast elkaar. Het zijn twee verdedigers die elkaar niet aanvullen. Er moet een fysiek sterke verdediger bijkomen anders is de verdediging niet versterkt. Agree to disagree.Massimo wrote: ↑04 Jul 2021, 22:05Nee je punt was dat je vond dat De Jong de verdediging niet had versterkt en daar ging ik tegenin.Sauvage wrote: ↑04 Jul 2021, 21:45
Mijn punt was dat Ramalho met ene type Wober van dezelfde categorie veel tegengoals heeft gekregen voor een niveau van de Oostenrijkse competitie. Plus Europees al helemaal. Dat zal hem met een Ahmedhodzic en een rechtsback naast, die zijn verdedigende inzicht wel hoger heeft liggen dan Dumfries, niet gebeuren.
In mijn vorige post gaf ik al aan dat het seizoen daarvoor Salzburg een vergelijkbaar aantal tegengoals had gekregen terwijl achterin de centrale verdedigers niet louter of louter steeds Wöber-Ramalho was. Daarnaast gaf ik ook in mijn vorige post aan dat Malmö met Ahmedhodzic ook veel tegengoals heeft gekregen het laatste jaar. Dus waarom zou Ahmedhodzic dan een (directe) versterking zijn voor PSV? Omdat hij te boek staat als een talentvolle verdediger, die het nog maar moet laten zien op een hoger niveau en eventueel bij PSV met een andere speelstijl en een ander type verdediger is? Ik heb het idee dat je hem een versterking vindt, vanwege een paar parameters en niet omdat je hem zo goed kent. En dan ook nog eens een boude uitspraak dat je vindt dat met Ramalho de verdediging niet is versterkt. Hebben Wöber-Ramalho significant meer goals tegen gekregen dan andere samenstellingen bij Salzburg de laatste jaren? Hoe was het gemiddelde aantal tegendoelpunten met Ahmedhodzic bij Malmö?
Het kan best dat een ander type verdediger als Boscagli beter gaat werken, daar wil ik best in meegaan. Alleen dat betekent niet dat elke speler maar beter is die een iets ander soort type speler is. Waar ik niet in meega is dat PSV er met de huidige selectie achterin niet vooruit op is gegaan (of dat op zijn minst dan nu kan concluderen) en dat De Jong er maar een potje van maakt.
Verder heeft Ahmedhodzic met Malmö 30 tegengoals gekregen vorig seizoen. Dat vind ik niet veel, hij is daarnaast international geworden. Dat zal ook niet voor niks zijn. Hij staat ook bekend als een leider net als Ramalho. Boscagli/Ramalho naast hem zou een goede duo zijn.
-
- Legende
Je vindt dat Salzburg met 33 goals in 32 wedstrijden veel tegengoals heeft gekregen zoals je in je post van eerder vanavond om 20:29 uur schreef, maar 30 tegengoals in 30 wedstrijden vind je dan weer niet veel? Daarnaast waren de 30 tegengoals in 30 wedstrijden over 2020. In 2021 zijn er nu 10 wedstrijden gespeeld met 16 tegengoals. Als dit je argumentatie moet zijn op je punt te maken dan houdt het voor mij wel een beetje op en laten we het inderdaad maar op agree to disagree.Sauvage wrote: ↑04 Jul 2021, 23:42 Verder heeft Ahmedhodzic met Malmö 30 tegengoals gekregen vorig seizoen. Dat vind ik niet veel, hij is daarnaast international geworden. Dat zal ook niet voor niks zijn. Hij staat ook bekend als een leider net als Ramalho. Boscagli/Ramalho naast hem zou een goede duo zijn.
-
- Jeugdspeler
Waarvan hij in 2 wedstrijden niet heeft meegedaan in 2021. Jij kwam met de vergelijking dat een Wober met Ramalho speelde. Ik voegde daaraan toe dat het ertoe leidt dat ze veel goals incasseren Europees maar ook nationaal. Een soortgelijk duo zou dan ook bij PSV het geval zijn met Boscagli. Ramalho speelt jarenlang mee bij een club uit Oostenrijk die vorig seizoen in de voorbereiding nog met 1-4 verloor van Ajax. Ook al was dat in de voorbereiding. Maar heb je die wedstrijd gezien? Ramalho werd daar weggespeeld. Ik wil niet zeggen dat we er niet op vooruit gaan, maar we gaan er niet op de juiste manier op vooruit als dat we met Ahmedhodzic bijvoorbeeld zouden gaan.Massimo wrote: ↑04 Jul 2021, 23:56Je vindt dat Salzburg met 33 goals in 32 wedstrijden veel tegengoals heeft gekregen zoals je in je post van eerder vanavond om 20:29 uur schreef, maar 30 tegengoals in 30 wedstrijden vind je dan weer niet veel? Daarnaast waren de 30 tegengoals in 30 wedstrijden over 2020. In 2021 zijn er nu 10 wedstrijden gespeeld met 16 tegengoals. Als dit je argumentatie moet zijn op je punt te maken dan houdt het voor mij wel een beetje op en laten we het inderdaad maar op agree to disagree.Sauvage wrote: ↑04 Jul 2021, 23:42 Verder heeft Ahmedhodzic met Malmö 30 tegengoals gekregen vorig seizoen. Dat vind ik niet veel, hij is daarnaast international geworden. Dat zal ook niet voor niks zijn. Hij staat ook bekend als een leider net als Ramalho. Boscagli/Ramalho naast hem zou een goede duo zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zeker. Ik denk dat niemand er een zinnig woord over kan zeggen aangezien er nauwelijks beelden zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Ik ga Ramalho gewoon een kans geven, want hij is er nu. Goede track record, lijkt een prima kop op te zitten en elke speler verdient de tijd om zich te acclimatiseren.
Wel ben ik natuurlijk ook die 4-1 tegen Ajax tegen gekomen op YouTube. Je wilt het liefst een ervaren speler die van een hoger niveau naar PSV komt om hier even de boel op orde te stellen. Soms heb je jonge spelers die een lager niveau dan PSV ruimschoots zijn ontstegen en daardoor makkelijk meekomen bij PSV. Hij is geen van beiden.
Maar hij verdient wel wat tijd.
Wel ben ik natuurlijk ook die 4-1 tegen Ajax tegen gekomen op YouTube. Je wilt het liefst een ervaren speler die van een hoger niveau naar PSV komt om hier even de boel op orde te stellen. Soms heb je jonge spelers die een lager niveau dan PSV ruimschoots zijn ontstegen en daardoor makkelijk meekomen bij PSV. Hij is geen van beiden.
Maar hij verdient wel wat tijd.
- ShovingNE2
- Site Admin
John de Jong is een Koning. Harkt 18 miljoen binnen voor Boadu!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Trixm
- Vedette
Heerlijk, die staat voor 0 op de balans!ShovingNE2 wrote: ↑05 Jul 2021, 18:56 John de Jong is een Koning. Harkt 18 miljoen binnen voor Boadu!
Saibari is underrated.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Bedankt ! Zat ik vrij goed in de richting.
We can't change the world until we change ourselves.
- PCGC
- Vedette
Ook nog lachen?NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Jul 2021, 17:49Volgens mij ook een bekeuring of aanrijding gehad in zijn PSV tijd als ik me niet vergis
Lafaard Bruma heeft dit overigens nog steeds niet opgelost.
#FreeGeneratie4
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Zie je mij lachen ?PCGC wrote: ↑15 Jul 2021, 14:57Ook nog lachen?NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Jul 2021, 17:49
Volgens mij ook een bekeuring of aanrijding gehad in zijn PSV tijd als ik me niet vergis
Lafaard Bruma heeft dit overigens nog steeds niet opgelost.
We can't change the world until we change ourselves.