Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lijkt me een beetje sensatie zoeken, staat letterlijk in t artikel dat PSV in het verleden wel eens heeft geïnformeerd bij het management van Wellenreuther.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 14:39
11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:34

Heeft nog maar 1 jaar contract. Als je hem niet kunt beloven om 1e keeper te worden dan denk ik dat hij zeer graag elders wil kijken. PSV betaalt substantieel beter, zeker als hij als 1e doelman zou komen omdat Benitez weg valt.
Dan verkopen ze hem toch aan een andere club? Hij heeft nu al meerdere concrete aanbiedingen. Daarnaast kan Feyenoord hem ook aan zijn contract houden. Ik zie Feyenoord Wellenreuther echt niet aan PSV verkopen. Kijk alleen al hoe ze met de Sauer - Driouech situatie omgingen.
Concreet is er nu echter niks. Wellenreuther heeft van vier buitenlands clubs een aanbieding ontvangen (twee uit de Bundesliga, één uit de Serie A en één uit de Ligue 1) en PSV is nog niet zo concreet in de markt voor hem als deze clubs.

Aldus Rik.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:34

Heeft nog maar 1 jaar contract. Als je hem niet kunt beloven om 1e keeper te worden dan denk ik dat hij zeer graag elders wil kijken. PSV betaalt substantieel beter, zeker als hij als 1e doelman zou komen omdat Benitez weg valt.
Dan verkopen ze hem toch aan een andere club? Hij heeft nu al meerdere concrete aanbiedingen. Daarnaast kan Feyenoord hem ook aan zijn contract houden. Ik zie Feyenoord Wellenreuther echt niet aan PSV verkopen. Kijk alleen al hoe ze met de Sauer - Driouech situatie omgingen.
Je hebt het hier niet over een keeper met heel veel marktwaarde. Dat maakt het lastiger om elders heel veel meer te ontvangen. En dan nog heeft de speler ook een stem hierin. Ik denk dat het een moeilijk verhaal wordt maar ik ben er wel positief over. Zelfs als het niet door gaat heb ik mijn lolletje weer gehad mbt opgefokte Feyenoorders.

Vóór Feyenoord heeft hij het ook niet echt goed gedaan natuurlijk maar dat had Blaswich ook niet voor die naar Leipzig ging. En Ortega was ook bijna van PSV en die speelt nu bij City.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    PSVehv
    ComeOnPSV
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

Zou bij PSV 2x meer kunnen verdienen zegt Feyenoord TM nu.

Denk dus gewoon als 2e keeper.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Jur1913 wrote: 08 Apr 2024, 14:39 Wellenreuther, Vaessen, Olij.. Ik zou ze allemaal niet geweldig vinden als eerste doelman. Vooral van die gasten die nu bij een middenmoter/laagvlieger spelen is het nog maar de vraag of ze aan kunnen haken in de top. Vak van een doelman is heel anders bij topclubs
    Ik krijg er een beetje 'bord op schoot' scouting gevoel van met al deze namen. Sahraoui, Driouech, Wellenreuther, Vaessen, Olij en Flamingo
  • These users thanked the author DeBruyne for the post:
    Heruone
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

SKERLA wrote: 08 Apr 2024, 14:43
    Concreet is er nu echter niks. Wellenreuther heeft van vier buitenlands clubs een aanbieding ontvangen (twee uit de Bundesliga, één uit de Serie A en één uit de Ligue 1) en PSV is nog niet zo concreet in de markt voor hem als deze clubs.

Aldus Rik.
    Hmm, dan is het sensatie zoeken van de Rikkert.
    Standbeeld
    Mister PSV

Aldus Rik.
    Ja, ik bedoelde dan ook aanbiedingen van andere clubs.
    SKERLA
    Legende

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:44

Aldus Rik.
    Hmm, dan is het sensatie zoeken van de Rikkert.
    "In het verleden is er geïnformeerd".
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 14:44En Ortega was ook bijna van PSV en die speelt nu bij City.
    Wilde deze speler hier net gaan noemen. PSV kan beter een lijntje uitgooien naar Ortega. Eenjarig contract en wil vertrekken bij City.
    Massimo
    Legende

Ortega staat ook op de radar bij Anderlecht en lijkt mij zeker haalbaar als Benitez vertrekt en ze er tijdig bij zijn.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 3):
    Robson de SouzaHeruoneRen Höek
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Wellenreuther, Flamingo, Sahraoui, Driouech. De geruchten hebben een hoog AZ-gehalte vooralsnog. Ik word er niet enthousiast van.
    Standbeeld
    Mister PSV

Massimo wrote: 08 Apr 2024, 14:49 Ortega staat ook op de radar bij Anderlecht en lijkt mij zeker haalbaar als Benitez vertrekt en ze er tijdig bij zijn.
    Doet het goed bij City als vervanger van Ederson. Sterk aan de bal. City wil hem liever niet laten gaan, maar Ortega wil weer wekelijks spelen. Ik weet alleen niet of het totaalpakket te duur gaat zijn (salaris en som). Zie City nog wel een miljoen of 5 vragen en er zit praktisch geen restwaarde op. Hij is nu 31 jaar.
    ComeOnPSV
    Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 08 Apr 2024, 14:52 Wellenreuther, Flamingo, Sahraoui, Driouech. De geruchten hebben een hoog AZ-gehalte vooralsnog. Ik word er niet enthousiast van.
    Maak je niet druk.
    Het netwerk van de watchers bestaat voornamelijk uit Nederlandse zaakwaarnemers en/of de entourage van spelers die in Nederland spelen

Zij weten echt niet als wij interesse hebben uit de League 1 dat we daar interesse in hebben (bij wijze van spreken)
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

ComeOnPSV wrote: 08 Apr 2024, 14:54
    Eindhovenvoetbal wrote: 08 Apr 2024, 14:52 Wellenreuther, Flamingo, Sahraoui, Driouech. De geruchten hebben een hoog AZ-gehalte vooralsnog. Ik word er niet enthousiast van.
    Maak je niet druk.
    Het netwerk van de watchers bestaat voornamelijk uit Nederlandse zaakwaarnemers en/of de entourage van spelers die in Nederland spelen

Zij weten echt niet als wij interesse hebben uit de League 1 dat we daar interesse in hebben (bij wijze van spreken)
    gewoon wachten tot die Fabrizio wat meld, die zit altijd wel goed.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Maak je niet druk.

Je zag het met de transfer van benitez perfect, in de Nederlandse media ging het over Cillissen en krul en pas toen Benitez goed en wel gekeurd was hadden ze het door. Ik verwacht dus ook weer dat die nieuwe eerste keeper, een verassing gaat worden en we niet Feyenoord gaan sponsoren met een flinke transfersom.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ah joh, elk jaar is het toch hetzelfde? Dan is er een groep die zich druk maakt en een groep die zich niet druk maakt. Ik hoor bij de laatste. Komt een mooie zomer aan.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
    SKERLARV1913Smeets14
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

DeBruyne wrote: 08 Apr 2024, 14:44
    Jur1913 wrote: 08 Apr 2024, 14:39 Wellenreuther, Vaessen, Olij.. Ik zou ze allemaal niet geweldig vinden als eerste doelman. Vooral van die gasten die nu bij een middenmoter/laagvlieger spelen is het nog maar de vraag of ze aan kunnen haken in de top. Vak van een doelman is heel anders bij topclubs
    Ik krijg er een beetje 'bord op schoot' scouting gevoel van met al deze namen. Sahraoui, Driouech, Wellenreuther, Vaessen, Olij en Flamingo
    Waren volgensmij genoeg mensen die dat deze zomer ook vonden. Met Pepi, Schouten, Dest, Lang en Lozano werden (ex-)Eredivisie spelers gehaald en met Tillman iemand die al heel bekend was bij Stewart. Eigenlijk was Bella-Kotchap de enige verrassing en dat is nota bene degene die het minst heeft toegevoegd.

Overigens zijn al de namen die jij noemt, toch allemaal spelers die niet per se basisspelers gaan zijn. Driouech zou de rol van Vertessen bijvoorbeeld overnemen, Olij en Vaessen die van Drommel en Flamingo is een veelzijdige jeugdinternational van Nederland die voor meerdere posities de eerste back-up kan zijn.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Maak je niet druk.

Plus soms hebben zaakwaarnemers ook het belang om iets te droppen.

Wat wel zo is: PSV moet aankomende zomer ook een aantal posities vervangen in de spots 12-19 en daarvoor kunnen er binnen de ED best interessante namen rondlopen. Wellenreuther of Flamingo zijn dat wmb en ook Driouech is als 4e buitenspeler niet per se een onaardige naam (niet mijn voorkeur tho). Dat betekend dat je ook een aantal spelers zal halen die wellicht nog niet op het PSV 1 niveau zitten, maar waar wel potentie in zit. Die ga je vervolgens ontwikkelen. Eigenlijk de trajecten zoals Wieffer, Beelen en Gimenez die ook hebben doorlopen binnen Feyenoord. Met als grote verschil dat PSV ook kapitaalkrachtige investeringen ernaast kan doen uit de categorie Schouten/Lang.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    LeandroBonfim
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Vertrek Benitez lijkt wel een zekerheidje dan, verwacht dat hij intern zijn wensen bekend heeft gemaakt.

Zijn door de PSV scouting veel keepers bekeken afgelopen maanden, maar Luiz Júnior van Famalicao en Casteels zijn zoals eerder aangegeven 'aandachtig' bekeken. Zie vooral Luiz erg graag komen, groot talent.

Zou leuk zijn als Rik bij entourage van beide keepers zou kunnen polsen of er ook daadwerkelijk contact is geweest
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 8):
    OntketendeDuifBramJordiNoosaLeandroBonfimDoubleUCoolmanDaveBDai Ragazzi
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Heruone wrote: 08 Apr 2024, 15:00

Maak je niet druk.

Plus soms hebben zaakwaarnemers ook het belang om iets te droppen.

Wat wel zo is: PSV moet aankomende zomer ook een aantal posities vervangen in de spots 12-19 en daarvoor kunnen er binnen de ED best interessante namen rondlopen. Wellenreuther of Flamingo zijn dat wmb en ook Driouech is als 4e buitenspeler niet per se een onaardige naam (niet mijn voorkeur tho). Dat betekend dat je ook een aantal spelers zal halen die wellicht nog niet op het PSV 1 niveau zitten, maar waar wel potentie in zit. Die ga je vervolgens ontwikkelen. Eigenlijk de trajecten zoals Wieffer, Beelen en Gimenez die ook hebben doorlopen binnen Feyenoord. Met als grote verschil dat PSV ook kapitaalkrachtige investeringen ernaast kan doen uit de categorie Schouten/Lang.
    Het is inderdaad wel belangrijk dat je ook 2/3 spelers haalt van de categorie Schouten. Ook een Vranckx vind ik heel interessant met een eenjarig contract
  • These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 2):
    HeruoneRen Höek
    Standbeeld
    Mister PSV

LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:02Vertrek Benitez lijkt wel een zekerheidje dan, verwacht dat hij intern zijn wensen bekend heeft gemaakt.
    Heb zelf het idee dat hij bij de juiste club en voor PSV juiste som wel een stap wil maken. De kans is aanwezig dat het zal gebeuren gezien de prestaties van Benny en PSV. Dus nieuwe keepers in kaart brengen is een logisch gevolg. Tegelijkertijd denk ik dat Benny ook tevreden is in Eindhoven. Komt er geen club dan maakt hij volgend seizoen een transfervrije stap met een leuke tekenbonus.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

En hoe staat men tegenover een Mathew Ryan? Vind dat hij het goed doet bij AZ, qua stats is hij samen met Benny de beste van de ED en zijn contract loopt na dit seizoen af. Wel al wat ouder.

Ik hoop vooral dat Benny blijft, dat we een groot talent kunnen halen die één jaartje achter Benny mag keepen en het daarna overneemt. In die categorie zou ik nog altijd graag Luiz Junior zien.

Of je trekt serieus de knip en haalt Guillaume Restes, maar die moet je gewoon een plek als eerste keeper geven.

https://www.vi.nl/pro/de-piepjonge-keep ... lectie#_=_
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    HeruoneFritskePhilips
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Al die mensen die zo'n post maken met een voorbeeldteam met daarin "aankoop" achter bepaalde spelers houden geen rekening met het feit dat Dest ook gewoon een aankoop zou zijn? Vind dat altijd maar vreemd, alsof we hem gratis krijgen als die blijft. In tegenstelling zelfs, we moeten dik in de buidel tasten als die uberhaupt zou willen blijven.
    SKERLA
    Legende

LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:02 Vertrek Benitez lijkt wel een zekerheidje dan, verwacht dat hij intern zijn wensen bekend heeft gemaakt.

Zijn door de PSV scouting veel keepers bekeken afgelopen maanden, maar Luiz Júnior van Famalicao en Casteels zijn zoals eerder aangegeven 'aandachtig' bekeken. Zie vooral Luiz erg graag komen, groot talent.

Zou leuk zijn als Rik bij entourage van beide keepers zou kunnen polsen of er ook daadwerkelijk contact is geweest
    RikElfrink , Jefferson heeft een vraag voor je.
    DonyellMalen
    Legende

LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:02Zou leuk zijn als Rik bij entourage van beide keepers zou kunnen polsen of er ook daadwerkelijk contact is geweest
    Je kan Rik altijd DM’en natuurlijk.
    Post Reply