Mwene dus onderweg naar de BL.
Hopelijk daar enkele miljoenen nog voor en weer wat bras minder, nu El Ghazi en Ramalho nog om te beginnen
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Joenepsv
- Legende
Dat kan ook natuurlijk. Dure knakker voor op de bank lijkt me maar wie weet is het een fantastische linksback en gaat hij mij in elk geval verrassen. Ik heb er een hard hoofd in. Ki Jana Hoever all over again.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 10:47Ik verwacht sowieso niet dat we met twee hoge backs gaan spelen. Neem aan dat Teze gewoon rechtsback blijft. Dus even afwachten of Dest dan de concurrentie van bijvoorbeeld Patje gaat winnen. Anders zit hij gewoon op de bank, net als Mwene nu.Joenepsv wrote: ↑20 Aug 2023, 10:43
Vind dat aanvallende van Dest ook wel meevallen. Beetje een Van Aanholt. Dat lijkt ook allemaal heel wat maar valt aan het eind van de streep tegen. En met deze defensie gaan spelen met twee backs die altijd onderweg zijn lijkt me niet verstandig. Dat je Mwene doorselecteerd vind ik op zich niet zo erg maar zorg dan dat je er over de hele linie op vooruit gaat. Ik vind Dest een hele matige speler die optimaal heeft geprofiteerd van de Ajax hype. Ik vraag me overigens ook af of Dest onder een andere td was gekomen maar dat is een andere discussie.
-
- Legende
Schei toch uit. Hoever was een jeugdspeler met amper ervaring op het hoogste niveau. Dest heeft voor Ajax, AC Milan, Barcelona gespeeld en is Amerikaans international. Totaal geen vergelijking.Joenepsv wrote: ↑20 Aug 2023, 10:50Dat kan ook natuurlijk. Dure knakker voor op de bank lijkt me maar wie weet is het een fantastische linksback en gaat hij mij in elk geval verrassen. Ik heb er een hard hoofd in. Ki Jana Hoever all over again.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 10:47
Ik verwacht sowieso niet dat we met twee hoge backs gaan spelen. Neem aan dat Teze gewoon rechtsback blijft. Dus even afwachten of Dest dan de concurrentie van bijvoorbeeld Patje gaat winnen. Anders zit hij gewoon op de bank, net als Mwene nu.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 6):
- Smeets14 • Ardbeg • René1978 • Jur1913 • Kingfisher • FieseFriedrich
- Joenepsv
- Legende
-
- Vedette
- psvmedium
- Lid 2e elftal
Analist wrote: ↑20 Aug 2023, 10:44@psvmedium was gisteren op Instagram al de eerste die dit meldde. Die leest dus niet mee, maar heeft wederom de primeur.
- These users thanked the author psvmedium for the post (total 16):
- Analist • DeBruyne • Vanthaman18 • Asterix • Cristiano • SomeOne • B. Dzsudzsak • Frisian1913 • Babyshark • TomV23 • TacticalReliable • Jur1913 • Kingfisher • FieseFriedrich • MaxedMatthew • dannyPSV
- Joenepsv
- Legende
Mwoah.. Twee rechtsbacks, zelfde speelstijl, qua leeftijd verschillen ze niet veel. Hoever ook uit de jeugd van Ajax en heeft met Liverpool bij een topclub gespeeld. Zo gek is de vergelijking niet volgens mij.
-
- Lid 2e elftal
Verschil is alleen dat Dest wel basis speler was bij Ajax. WK heeft gespeeld en 22 CL wedstrijden. Hoever is alleen uitgeleend. Geen international. En eeuwig talent. Dest is veel verder en meer ervaring.
- These users thanked the author RWeindhoven16 for the post (total 7):
- Vanthaman18 • TomPSV • Rikkert1234 • Frisian1913 • Heissenberrug • Ardbeg • Kingfisher
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Jawel, je vergelijking is wel gek, want Hoever was nog niet doorgebroken en al helemaal geen basisspeler bij Liverpool.
- Joenepsv
- Legende
Prima. Ik kijk naar de overeenkomsten en jij/anderen kijken naar de verschillen. Dest was overigens ook geen basisspeler bij Milan dus dat kun je wegstrepen.
- Analist
- Veelbelovend talent
Zullen we hem anders gewoon een kans geven in plaats van discussieren over of hij bij Milan nou wel of niet regelmatig speelde?
- These users thanked the author Analist for the post (total 2):
- Smeets14 • Robson de Souza
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
- Joenepsv
- Legende
Waarom? Het is toch niet raar om een discussie te voeren of je een nieuwe speler wel of niet ziet zitten? Dat is een beetje het idee van dit forum. Wel het verkeerde topic overigens maar dat terzijde.
Uiteraard verdiend Dest (net als elke speler) een kans. Als hij het geweldig doet zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik ernaast zat. En ik hoop dat hij het goed doet want dat betekend dat het goed is voor PSV.
-
- Nationale topspeler
Lijkt me niet. Bosz is fan van Teze en roemt zijn voorzet/cross pass. Eerder dat Teze alsnog naar RCV gaat.
- These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
- mr.top
- Analist
- Veelbelovend talent
In Spanje zegt men dat PSV en Barca allebei 50% salaris betalen en de koopoptie op 10 miljoen ligt.
- These users thanked the author Analist for the post:
- DoubleUCoolman
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
-
- Nationale topspeler
Niveau Heracles ja? Benitez en Dest zijn internationals, Van Aanholt en Teze zijn ex-internationals, Boscagli eindigde in het tweede seizoen van Schmidt in de top tien van het Voetballer van het Jaar-klassement (net als Mauro trouwens) en Sambo speelt in Jong Oranje en stond bij Ajax op de radar. Denk dat ze in Almelo graag zouden ruilen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑20 Aug 2023, 08:18Ja prachtige 'wat als'. Maar al is iedereen fit, als je verdediging van het niveau Heracles is heeft dat toch echt prioriteit. Je basis is altijd het belangrijkst. Is heel logisch ook hoor.
Je kunt gewoon niet het seizoen ingaan met alleen een dertiger als spits die vorig jaar ook in belangrijke wedstrijden ontbrak, met alle gevolgen van dien. Alle andere posities waren min of meer dubbel bezet, de spits niet.
-
- Meervoudig international
- Klapstoel
- Basisspeler
Mwene zal ook snel vertrekken en na de komst van een centrale verdediger Ramalho ook. Zijn contract loopt aan het eind van het seizoen af en ze kunnen nu nog iets aan hem verdienen (+ salaris voor één jaar)
Rechts:
Sambo - Dest
Centraal:
Teze - aankoop
Boscagli - Obispo
Links:
Van Aanholt - Mauro
Kun je prima het seizoen mee in wat mij betreft
Rechts:
Sambo - Dest
Centraal:
Teze - aankoop
Boscagli - Obispo
Links:
Van Aanholt - Mauro
Kun je prima het seizoen mee in wat mij betreft
Last edited by Klapstoel on 20 Aug 2023, 12:16, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
Ziet er al een stuk beter uit, blijf er wel bij dat er ook een nog rechtsbuiten bij moet in de selectie.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zou kunnen. Ik vind t wankel hoor. We moeten dan wel collectief bidden dat 1. Bosca voor de winterstop of daaromtrent niet geblesseerd raakt en/of 2. dat de verbeterde versie van De Ligt sneller terugkomt dan gepland
- Klapstoel
- Basisspeler
Klopt, maar eerst zal El Ghazi moeten vertrekken.Sao-Mellow wrote: ↑20 Aug 2023, 12:15Ziet er al een stuk beter uit, blijf er wel bij dat er ook een nog rechtsbuiten bij moet in de selectie.
- Klapstoel
- Basisspeler
Teze zou ook met de aankoop centraal kunnen spelen. Verwacht dat de aankoop voetballend goed is aangezien elke aankoop dat nog is