Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Mwene dus onderweg naar de BL.
Hopelijk daar enkele miljoenen nog voor en weer wat bras minder, nu El Ghazi en Ramalho nog om te beginnen
Standbeeld
Mister PSV

Dai Ragazzi wrote: 20 Aug 2023, 10:44
Wie of wat is "sodemerats"? :tear:
Joenepsv
Legende

Standbeeld wrote: 20 Aug 2023, 10:47
Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 10:43

Vind dat aanvallende van Dest ook wel meevallen. Beetje een Van Aanholt. Dat lijkt ook allemaal heel wat maar valt aan het eind van de streep tegen. En met deze defensie gaan spelen met twee backs die altijd onderweg zijn lijkt me niet verstandig. Dat je Mwene doorselecteerd vind ik op zich niet zo erg maar zorg dan dat je er over de hele linie op vooruit gaat. Ik vind Dest een hele matige speler die optimaal heeft geprofiteerd van de Ajax hype. Ik vraag me overigens ook af of Dest onder een andere td was gekomen maar dat is een andere discussie.
Ik verwacht sowieso niet dat we met twee hoge backs gaan spelen. Neem aan dat Teze gewoon rechtsback blijft. Dus even afwachten of Dest dan de concurrentie van bijvoorbeeld Patje gaat winnen. Anders zit hij gewoon op de bank, net als Mwene nu.
Dat kan ook natuurlijk. Dure knakker voor op de bank lijkt me maar wie weet is het een fantastische linksback en gaat hij mij in elk geval verrassen. Ik heb er een hard hoofd in. Ki Jana Hoever all over again.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    mr.top
    TomPSV
    Legende

Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 10:50
    Standbeeld wrote: 20 Aug 2023, 10:47
    Ik verwacht sowieso niet dat we met twee hoge backs gaan spelen. Neem aan dat Teze gewoon rechtsback blijft. Dus even afwachten of Dest dan de concurrentie van bijvoorbeeld Patje gaat winnen. Anders zit hij gewoon op de bank, net als Mwene nu.
    Dat kan ook natuurlijk. Dure knakker voor op de bank lijkt me maar wie weet is het een fantastische linksback en gaat hij mij in elk geval verrassen. Ik heb er een hard hoofd in. Ki Jana Hoever all over again.
    Schei toch uit. Hoever was een jeugdspeler met amper ervaring op het hoogste niveau. Dest heeft voor Ajax, AC Milan, Barcelona gespeeld en is Amerikaans international. Totaal geen vergelijking.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 6):
    Smeets14ArdbegRené1978Jur1913KingfisherFieseFriedrich
    Joenepsv
    Legende

TomPSV wrote: 20 Aug 2023, 10:54
    Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 10:50

Schei toch uit. Hoever was een jeugdspeler met amper ervaring op het hoogste niveau. Dest heeft voor Ajax, AC Milan, Barcelona gespeeld en is Amerikaans international. Totaal geen vergelijking.
    Dus op basis van zijn cv is hij heel goed?
    Robson de Souza
    Vedette

Nu nog even een kanjer van een CV, ook vandaag nog als het kan. Bedankt Earnie!
    TomPSV
    Legende

Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 10:56
    TomPSV wrote: 20 Aug 2023, 10:54

Dat zeg ik niet. Je vergelijking slaat alleen als een lul op een drumstel.
    psvmedium
    Lid 2e elftal

Analist wrote: 20 Aug 2023, 10:44@psvmedium was gisteren op Instagram al de eerste die dit meldde. Die leest dus niet mee, maar heeft wederom de primeur.
    🤝
  • These users thanked the author psvmedium for the post (total 16):
    AnalistDeBruyneVanthaman18AsterixCristianoSomeOneB. DzsudzsakFrisian1913BabysharkTomV23TacticalReliableJur1913KingfisherFieseFriedrichMaxedMatthewdannyPSV
    Joenepsv
    Legende

TomPSV wrote: 20 Aug 2023, 10:58
    Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 10:56

Mwoah.. Twee rechtsbacks, zelfde speelstijl, qua leeftijd verschillen ze niet veel. Hoever ook uit de jeugd van Ajax en heeft met Liverpool bij een topclub gespeeld. Zo gek is de vergelijking niet volgens mij.
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 11:01

Mwoah.. Twee rechtsbacks, zelfde speelstijl, qua leeftijd verschillen ze niet veel. Hoever ook uit de jeugd van Ajax en heeft met Liverpool bij een topclub gespeeld. Zo gek is de vergelijking niet volgens mij.
    Verschil is alleen dat Dest wel basis speler was bij Ajax. WK heeft gespeeld en 22 CL wedstrijden. Hoever is alleen uitgeleend. Geen international. En eeuwig talent. Dest is veel verder en meer ervaring.
  • These users thanked the author RWeindhoven16 for the post (total 7):
    Vanthaman18TomPSVRikkert1234Frisian1913HeissenberrugArdbegKingfisher
    Coach
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Jawel, je vergelijking is wel gek, want Hoever was nog niet doorgebroken en al helemaal geen basisspeler bij Liverpool.
  • These users thanked the author Coach for the post:
    TomPSV
    Joenepsv
    Legende

Coach wrote: 20 Aug 2023, 11:04

Jawel, je vergelijking is wel gek, want Hoever was nog niet doorgebroken en al helemaal geen basisspeler bij Liverpool.
    Prima. Ik kijk naar de overeenkomsten en jij/anderen kijken naar de verschillen. Dest was overigens ook geen basisspeler bij Milan dus dat kun je wegstrepen.
    Analist
    Veelbelovend talent

Zullen we hem anders gewoon een kans geven in plaats van discussieren over of hij bij Milan nou wel of niet regelmatig speelde?
  • These users thanked the author Analist for the post (total 2):
    Smeets14Robson de Souza
    Hard work beats talent if talent doesn't work hard
    Joenepsv
    Legende

Analist wrote: 20 Aug 2023, 11:16 Zullen we hem anders gewoon een kans geven in plaats van discussieren over of hij bij Milan nou wel of niet regelmatig speelde?
    Waarom? Het is toch niet raar om een discussie te voeren of je een nieuwe speler wel of niet ziet zitten? Dat is een beetje het idee van dit forum. Wel het verkeerde topic overigens maar dat terzijde.

Uiteraard verdiend Dest (net als elke speler) een kans. Als hij het geweldig doet zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik ernaast zat. En ik hoop dat hij het goed doet want dat betekend dat het goed is voor PSV.
    guus
    Internationale topspeler

Dest speelt Teze uit de basis.
    SNDR87
    Lid 2e elftal

guus wrote: 20 Aug 2023, 11:35 Dest speelt Teze uit de basis.
    Nee Dest speelt, indirect Ramalho uit de basis ;) Verwacht dat Teze nu gewoon als RCV zal gaan spelen tot er een nieuwe RCV aangetrokken zal worden.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

guus wrote: 20 Aug 2023, 11:35 Dest speelt Teze uit de basis.
    Lijkt me niet. Bosz is fan van Teze en roemt zijn voorzet/cross pass. Eerder dat Teze alsnog naar RCV gaat.
  • These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
    mr.top
    Analist
    Veelbelovend talent

In Spanje zegt men dat PSV en Barca allebei 50% salaris betalen en de koopoptie op 10 miljoen ligt.
  • These users thanked the author Analist for the post:
    DoubleUCoolman
    Hard work beats talent if talent doesn't work hard
    René1978
    Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 20 Aug 2023, 08:18
    Joenepsv wrote: 20 Aug 2023, 07:26

Ja. Tot de "basis" spits weken aan de kant staat en het toch wel lekker is als je een Pepi op kunt stellen.
    Ja prachtige 'wat als'. Maar al is iedereen fit, als je verdediging van het niveau Heracles is heeft dat toch echt prioriteit. Je basis is altijd het belangrijkst. Is heel logisch ook hoor.
    Niveau Heracles ja? Benitez en Dest zijn internationals, Van Aanholt en Teze zijn ex-internationals, Boscagli eindigde in het tweede seizoen van Schmidt in de top tien van het Voetballer van het Jaar-klassement (net als Mauro trouwens) en Sambo speelt in Jong Oranje en stond bij Ajax op de radar. Denk dat ze in Almelo graag zouden ruilen.

Je kunt gewoon niet het seizoen ingaan met alleen een dertiger als spits die vorig jaar ook in belangrijke wedstrijden ontbrak, met alle gevolgen van dien. Alle andere posities waren min of meer dubbel bezet, de spits niet.
    Sao-Mellow
    Meervoudig international

Goede stap, maar een goede RCV hebben we echt nodig. Ook als RCV is Teze matig.
    Klapstoel
    Basisspeler

Mwene zal ook snel vertrekken en na de komst van een centrale verdediger Ramalho ook. Zijn contract loopt aan het eind van het seizoen af en ze kunnen nu nog iets aan hem verdienen (+ salaris voor één jaar)

Rechts:
    Sambo - Dest

Centraal:
    Teze - aankoop
    Boscagli - Obispo

Links:
    Van Aanholt - Mauro

Kun je prima het seizoen mee in wat mij betreft
    Last edited by Klapstoel on 20 Aug 2023, 12:16, edited 1 time in total.
    Sao-Mellow
    Meervoudig international

Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 12:14 Mwene zal ook snel vertrekken en na de komst van een centrale verdediger Ramalho ook.

Rechts:
    Sambo - Dest

Centraal:

Teze - aankoop
    Boscagli - Obispo

Links:

Van Aanholt - Mauro

Ziet er al een stuk beter uit, blijf er wel bij dat er ook een nog rechtsbuiten bij moet in de selectie.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zou kunnen. Ik vind t wankel hoor. We moeten dan wel collectief bidden dat 1. Bosca voor de winterstop of daaromtrent niet geblesseerd raakt en/of 2. dat de verbeterde versie van De Ligt sneller terugkomt dan gepland
    Klapstoel
    Basisspeler

Sao-Mellow wrote: 20 Aug 2023, 12:15
    Klapstoel wrote: 20 Aug 2023, 12:14 Mwene zal ook snel vertrekken en na de komst van een centrale verdediger Ramalho ook.

Rechts:
    Sambo - Dest

Centraal:

Teze - aankoop
    Boscagli - Obispo

Links:

Van Aanholt - Mauro

Ziet er al een stuk beter uit, blijf er wel bij dat er ook een nog rechtsbuiten bij moet in de selectie.
    Klopt, maar eerst zal El Ghazi moeten vertrekken.
    Klapstoel
    Basisspeler

psvgouda wrote: 20 Aug 2023, 12:16 Zou kunnen. Ik vind t wankel hoor. We moeten dan wel collectief bidden dat 1. Bosca voor de winterstop of daaromtrent niet geblesseerd raakt en/of 2. dat de verbeterde versie van De Ligt sneller terugkomt dan gepland
    Teze zou ook met de aankoop centraal kunnen spelen. Verwacht dat de aankoop voetballend goed is aangezien elke aankoop dat nog is
    Post Reply