5 miljoen is het nieuwe 2 miljoen. Koop je helemaal niks meer voor, ik zou Vertessen alleen bij 7/8 miljoen plus doorverkoop laten gaan.Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 19:16Wat is een niet te weigeren bod? Mietjesland heeft nog nooit meer dan 5mln aan een transfer uitgegeven.
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Credits aan psvmedium .
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 18):
- Vanthaman18 • Smeets14 • Heissenberrug • Dribble • TylerDurdn • Joenepsv • Madueke • SomeOne • GiveCup2day • ComeOnPSV • AddoCultheld • TinuZzZ • SKERLA • Frisian1913 • MaxedMatthew • Bram • STRAEHV • MaartenV
-
- Talent
Leuk dat hij wil blijven, maar als wij door zijn verkoop een betere buitenspeler kunnen halen moeten we dat zeker doen.
Aaridge speler bij vlagen, maar niet het niveau wat wij na moeten willen streven.
Aaridge speler bij vlagen, maar niet het niveau wat wij na moeten willen streven.
-
- Nationale topspeler
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Eens maar dan zie ik hem toch echt liever pas de 30e gaan en niet de komende 10 dagen ivm vCL wedstrijden tegen Rangers (en Lang die niet helemaal okselfris is). De vraag is of je dan nog een buiten kan halen die beter is dan Yorbe.BaconFTeggs wrote: ↑20 Aug 2023, 19:29 Leuk dat hij wil blijven, maar als wij door zijn verkoop een betere buitenspeler kunnen halen moeten we dat zeker doen.
-
- Talent
Eens, liever na Rangers.PSV_Haarlem wrote: ↑20 Aug 2023, 19:32Eens maar dan zie ik hem toch echt liever pas de 30e gaan en niet de komende 10 dagen ivm vCL wedstrijden tegen Rangers (en Lang die niet helemaal okselfris is). De vraag is of je dan nog een buiten kan halen die beter is dan Yorbe.BaconFTeggs wrote: ↑20 Aug 2023, 19:29 Leuk dat hij wil blijven, maar als wij door zijn verkoop een betere buitenspeler kunnen halen moeten we dat zeker doen.
Denk wel dat hij makkelijk vervangbaar is. Is natuurlijk ook geen buitenspeler.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik weet niet of die Ivanusec wat kan, maar het idee alleen al vind ik de 8.5mln wel waard.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Heissenberrug • Sensation • Skuddem
-
- Vedette
Ik zou Vertessen toch niet snel laten vertrekken hoor. Als je als verdediger tegenover Yorbe staat sta je nooit lekker op het veld. Continue gevaarlijk met zijn enorme snelheid. Soms is het helemaal niets, maar die dreiging is altijd een belangrijk wapen om in je selectie te hebben.
- mateja
+7 ofzo?Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 19:16Wat is een niet te weigeren bod? Mietjesland heeft nog nooit meer dan 5mln aan een transfer uitgegeven.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Meervoudig international
Verdomme zeg, ik dacht echt even dat we Jean-Luc Picard gingen halen.
-
- Meervoudig international
Waarom zou PSV dat doen?
Laat in de window, (waarschijnlijk) geen vervanger klaar staan, aanval is al onderbezet.
Je koopt sowieso voor 5 mln weinig bijzonders terug.
Waarom zou Vertessen dat doen?
Lijkt nu echt een kans te krijgen onder Bosz, krijgt echt wel speelminuten gezien dunne bezetting aanval.
En Midtylland is nou niet bepaald een upgrade tov PSV.
Laat in de window, (waarschijnlijk) geen vervanger klaar staan, aanval is al onderbezet.
Lijkt nu echt een kans te krijgen onder Bosz, krijgt echt wel speelminuten gezien dunne bezetting aanval.
-
- Zico
- Regelmatige invaller
Dacht even dat het de vader van Arjen Robben was.johan derksen wrote: ↑20 Aug 2023, 20:01Verdomme zeg, ik dacht echt even dat we Jean-Luc Picard gingen halen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Met dit verschil dat hij bij Midtylland wellicht meer kans op een basisplaats zal krijgen? Maar voor het overige helemaal eens met jeSøren wrote: ↑20 Aug 2023, 20:05 Waarom zou PSV dat doen?
-
- Moderator
Leuk al die aandacht voor onze spelers, maar wat mij betreft is Mwene/Dest de enige wisseling in de selectie tot de return tegen Rangers. Dan had je maar eerder moeten zijn of moet je willen wachten op de laatste 2 dagen.
-
- Moderator
Het heeft er alle schijn van dat er voorin nog iemand bij moet komen. Of die vervanger klaar staat is dan de vraag, maar Stewart zal vast z'n voorwerk hebben gedaan om snel tot een eventuele deal te kunnen komen met de beoogde buitenspeler. El Ghazi wordt niet voor niets een beetje richting uitgang gepusht. Dat doe je niet als je geen vervanger op het oog hebt.
Je zou ook Vertessen nog prima kunnen verkopen, maar dan wel na de dubbele confrontatie met Rangers pas laten gaan, mits zijn vervanger dan ook binnen is. Al lijkt hij me de ideale back-up als 3e / 4e buitenspeler. Technisch niet de meest verfijnde speler, waardoor het er af en toe knullig uit kan zien, maar wel altijd gevaarlijk.
Je zou ook Vertessen nog prima kunnen verkopen, maar dan wel na de dubbele confrontatie met Rangers pas laten gaan, mits zijn vervanger dan ook binnen is. Al lijkt hij me de ideale back-up als 3e / 4e buitenspeler. Technisch niet de meest verfijnde speler, waardoor het er af en toe knullig uit kan zien, maar wel altijd gevaarlijk.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Loenaldo88