Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Teletubby wrote: 14 Aug 2023, 20:07 Als we met 3 verdedigers gaan spelen zoals hier wel eens geopperd is, dan heb je met de huidige Teze ook gewoon een prima RCV in die opstelling
GK Teze - Sanchez - boscagli Schouten - Vranckx Veerman - Tilman Bakayoko - Luuk - Lang We houden de Sanchez droom nog levend :strong:
Opzich is dus het hele idee dat Teze nu al meer als derde CV speelt aangezien Van Aanholt altijd hoog op het veld staat.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Lucky Luc
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Yep, dat zegt hij letterlijk inderdaad. Mooie woorden van Bosz:
    Verder ging het vooral over rechtsachter Jordan Teze. Of ja, rechtsachter? 'Als hij het goed invult is het niet helemaal rechtsback, we spelen eigenlijk met drie centrale verdedigers. Hij zal minder over Johan (Bakayoko) heen moeten gaan dan Patrick van Aanholt over Noa Lang doet. Ik heb nog nooit iemand gecoacht die zo'n pass naar het middenveld heeft, die zulke ballen kan spelen. Zijn huidige positie is daarin ideaal', aldus Bosz.
    En geeft eveneens het idee van Bosz aan hoe men wil spelen. Teze in balbezit gewoon de derde CB.
    Hatseflats
    Vedette

Maar wie ondersteunt Baka dan?
    Smeets14
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 15 Aug 2023, 00:23 Maar wie ondersteunt Baka dan?
    Ik denk Yoko?
    Balinho
    Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 15 Aug 2023, 00:24
    Hatseflats wrote: 15 Aug 2023, 00:23 Maar wie ondersteunt Baka dan?
    Ik denk Yoko?
    Oh no.
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
    LucNilisLegendThijs
    koetje
    Legende

DonyellMalen wrote: 15 Aug 2023, 00:18 Yep, dat zegt hij letterlijk inderdaad. Mooie woorden van Bosz:
    Verder ging het vooral over rechtsachter Jordan Teze. Of ja, rechtsachter? 'Als hij het goed invult is het niet helemaal rechtsback, we spelen eigenlijk met drie centrale verdedigers. Hij zal minder over Johan (Bakayoko) heen moeten gaan dan Patrick van Aanholt over Noa Lang doet. Ik heb nog nooit iemand gecoacht die zo'n pass naar het middenveld heeft, die zulke ballen kan spelen. Zijn huidige positie is daarin ideaal', aldus Bosz.
    En geeft eveneens het idee van Bosz aan hoe men wil spelen. Teze in balbezit gewoon de derde CB.
    Beetje het plan van Ruud/Rutten na de winterstop vorig jaar. Een diepgaande linksback en dan een verdediging van drie man.
    DonyellMalen
    Legende

koetje wrote: 15 Aug 2023, 00:30Beetje het plan van Ruud/Rutten na de winterstop vorig jaar. Een diepgaande linksback en dan een verdediging van drie man.
    Wat an sich een goed idee was toen. De uitvoering was echter wat minder. :mrgreen:
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Venzio
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Mooie woorden, hopelijk lukt het Teze om zich tot sterkhouder in het centrum te ontwikkelen.
    Als het vertrouwen er is van de trainer.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het 3 man achterin idee ook niet zo goed want je bent gewoon te voorspelbaar en onze rechterkant is dan qua opbouw niet goed genoeg. Verschil met de linkerkant kan niet groter zijn.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Eens, moet je Baka ook niet aandoen want die heeft dan 0 ondersteuning van achteruit.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Het 1 sluit het andere niet uit. Als je in een 3-4-3 komt vanuit balbezit dan moet er ook voor Bakayoko ondersteuning zijn vanuit de middenvelders.
    Maikel
    Site Admin

Compleet andere speler dan vorig seizoen.
    Boszball
    Verbannen
    Favoriete speler: Veerman

Bezit alles wat een perfect moderne complete back moet hebben, alleen die slaapmomentje er nog uit, maar dat komt goed onder Bosz.
    11 Tinus
    Legende

Hij is echt allround, maar in niets blinkt ie uit.
    MC Hammer
    International

11 Tinus wrote: 15 Aug 2023, 21:20 Hij is echt allround, maar in niets blinkt ie uit.
    Is dat voor Geertruida anders?
    Hammertime!
    Rikkert1234
    Vedette

Verademing tov vorig seizoen waarin hij vaak de slechtste op het veld was. Hopelijk zet hij de lijn door
    11 Tinus
    Legende

MC Hammer wrote: 15 Aug 2023, 21:21
    11 Tinus wrote: 15 Aug 2023, 21:20 Hij is echt allround, maar in niets blinkt ie uit.
    Is dat voor Geertruida anders?
    Die vind ik eigenlijk in alles beter dan Teze. Alleen die verticale pass van Teze zou ik kunnen noemen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    MC Hammer
    Johann Vogel
    Vedette

Prima speler om erbij te hebben maar. In de ideale wereld is Teze het niveau van je backup spelers.
    Brabander
    Basisspeler

Laat hem maar gauw een speler van 20 miljoen worden.
    Dit seizoen zal hij wel eens echt in de picture kunnen komen van andere clubs.
  • These users thanked the author Brabander for the post:
    Standbeeld
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Zal aan mij liggen maar ik vond Teze niet goed spelen gisteren (op die assist na). Stond vaak verkeerd waardoor Sturm Graz een aantal grote kansen kreeg + een doelpunt.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Kreeg het even warm toen hij naar zijn schouder greep. Dan zou de spoeling wel erg dun worden achterin.
    Siemen
    Nationale topspeler

Begint goed aan het seizoen, maar blijft m.i. een domme verdediger die positioneel zwak is. Laat grote ruimtes achter, kijkt niet goed, geeft z'n tegenstanders veel te veel ruimte, etc. Het mag wel eens klaar zijn met dit soort pseudo verdedigers bij PSV.
  • These users thanked the author Siemen for the post:
    Rene119
    grasveld
    Internationale topspeler

Dit is eigenlijk echt wel heel slecht ja. 0,0 situational awareness. Kijkt alleen maar naar de bal en lijkt wel te dromen. Houdt geen moment rekening met zijn omgeving en dat de bal eventueel zijn kant op zou kunnen komen.
    Siemen
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 20 Aug 2023, 08:47 Dit is eigenlijk echt wel heel slecht ja. 0,0 situational awareness. Kijkt alleen maar naar de bal en lijkt wel te dromen. Houdt geen moment rekening met zijn omgeving en dat de bal eventueel zijn kant op zou kunnen komen.
    Dat is de term die ik zocht :party: . Snel, agressief, goede inspeelpass, maar m.i. ook een domme verdediger qua situational awareness naast enkele andere kwetsbaarheden (koppen, verdedigen bij voorzetten vanaf zijkant, dribbel, beweeglijkheid). Ik ga er vanuit dat mensen zich nog herinneren dat Jordan zulke fouten ook meermaals maakte in zijn 'goede' seizoen die wel eens geromantiseerd wordt.
    Tijn
    Internationale topspeler

Echt bizar hoe je in de eredivisie kan spelen bij een topclub en dit soort situaties niet kan inschatten.
    Hij ziet Van Ginkel recht voor hem weglopen en laat het gewoon gebeuren.
    Terwijl Van Ginkel zeker niet snel is en Teze wel.
    Dit is toch gewoon 4e klasse niveau verdedigen.
    Post Reply