Opzich is dus het hele idee dat Teze nu al meer als derde CV speelt aangezien Van Aanholt altijd hoog op het veld staat.Teletubby wrote: ↑14 Aug 2023, 20:07 Als we met 3 verdedigers gaan spelen zoals hier wel eens geopperd is, dan heb je met de huidige Teze ook gewoon een prima RCV in die opstelling
GK Teze - Sanchez - boscagli Schouten - Vranckx Veerman - Tilman Bakayoko - Luuk - Lang We houden de Sanchez droom nog levend
Jordan Teze
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Yep, dat zegt hij letterlijk inderdaad. Mooie woorden van Bosz:
En geeft eveneens het idee van Bosz aan hoe men wil spelen. Teze in balbezit gewoon de derde CB.Verder ging het vooral over rechtsachter Jordan Teze. Of ja, rechtsachter? 'Als hij het goed invult is het niet helemaal rechtsback, we spelen eigenlijk met drie centrale verdedigers. Hij zal minder over Johan (Bakayoko) heen moeten gaan dan Patrick van Aanholt over Noa Lang doet. Ik heb nog nooit iemand gecoacht die zo'n pass naar het middenveld heeft, die zulke ballen kan spelen. Zijn huidige positie is daarin ideaal', aldus Bosz.
-
- Nationale topspeler
Ik denk Yoko?
-
- Legende
Beetje het plan van Ruud/Rutten na de winterstop vorig jaar. Een diepgaande linksback en dan een verdediging van drie man.DonyellMalen wrote: ↑15 Aug 2023, 00:18 Yep, dat zegt hij letterlijk inderdaad. Mooie woorden van Bosz:
En geeft eveneens het idee van Bosz aan hoe men wil spelen. Teze in balbezit gewoon de derde CB.Verder ging het vooral over rechtsachter Jordan Teze. Of ja, rechtsachter? 'Als hij het goed invult is het niet helemaal rechtsback, we spelen eigenlijk met drie centrale verdedigers. Hij zal minder over Johan (Bakayoko) heen moeten gaan dan Patrick van Aanholt over Noa Lang doet. Ik heb nog nooit iemand gecoacht die zo'n pass naar het middenveld heeft, die zulke ballen kan spelen. Zijn huidige positie is daarin ideaal', aldus Bosz.
- DonyellMalen
- Legende
Wat an sich een goed idee was toen. De uitvoering was echter wat minder.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Venzio
-
- Lid scoutingsteam
Mooie woorden, hopelijk lukt het Teze om zich tot sterkhouder in het centrum te ontwikkelen.
Als het vertrouwen er is van de trainer.
Als het vertrouwen er is van de trainer.
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vedette
Verademing tov vorig seizoen waarin hij vaak de slechtste op het veld was. Hopelijk zet hij de lijn door
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die vind ik eigenlijk in alles beter dan Teze. Alleen die verticale pass van Teze zou ik kunnen noemen.
-
- Vedette
Prima speler om erbij te hebben maar. In de ideale wereld is Teze het niveau van je backup spelers.
-
- Basisspeler
Laat hem maar gauw een speler van 20 miljoen worden.
Dit seizoen zal hij wel eens echt in de picture kunnen komen van andere clubs.
Dit seizoen zal hij wel eens echt in de picture kunnen komen van andere clubs.
- These users thanked the author Brabander for the post:
- Standbeeld
-
- Geselecteerd voor Oranje
Kreeg het even warm toen hij naar zijn schouder greep. Dan zou de spoeling wel erg dun worden achterin.
-
- Nationale topspeler
Begint goed aan het seizoen, maar blijft m.i. een domme verdediger die positioneel zwak is. Laat grote ruimtes achter, kijkt niet goed, geeft z'n tegenstanders veel te veel ruimte, etc. Het mag wel eens klaar zijn met dit soort pseudo verdedigers bij PSV.
-
- Internationale topspeler
Dit is eigenlijk echt wel heel slecht ja. 0,0 situational awareness. Kijkt alleen maar naar de bal en lijkt wel te dromen. Houdt geen moment rekening met zijn omgeving en dat de bal eventueel zijn kant op zou kunnen komen.
-
- Nationale topspeler
Dat is de term die ik zocht . Snel, agressief, goede inspeelpass, maar m.i. ook een domme verdediger qua situational awareness naast enkele andere kwetsbaarheden (koppen, verdedigen bij voorzetten vanaf zijkant, dribbel, beweeglijkheid). Ik ga er vanuit dat mensen zich nog herinneren dat Jordan zulke fouten ook meermaals maakte in zijn 'goede' seizoen die wel eens geromantiseerd wordt.
-
- Internationale topspeler
Echt bizar hoe je in de eredivisie kan spelen bij een topclub en dit soort situaties niet kan inschatten.
Hij ziet Van Ginkel recht voor hem weglopen en laat het gewoon gebeuren.
Terwijl Van Ginkel zeker niet snel is en Teze wel.
Dit is toch gewoon 4e klasse niveau verdedigen.
Hij ziet Van Ginkel recht voor hem weglopen en laat het gewoon gebeuren.
Terwijl Van Ginkel zeker niet snel is en Teze wel.
Dit is toch gewoon 4e klasse niveau verdedigen.