Oh joh ik dacht altijd dat het een groep supporters was die in de bak zat ofzo. Is dit effe een anticlimaxEindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
Isaac Babadi
-
- Internationale topspeler
- VTheMan
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Bakayoko
Wat hoop ik dat Paco gelijk heeft, Ik denk dat deze jongen best een bruikbare kracht kan worden voor PSV, lekker rijpen achter/naast Til volgend jaar, dan kan Tillman weer terug naar Bayern als hij dat wilt. Wilt hij dat niet dan kan Babadi rijpen achter/naast Tillman en dan kan Til een andere baan zoeken.
- Ardbeg
- Mister PSV
Niet waar. Hij heeft meerdere uitbarstingen gehad met dingen die niet op een forum horen. Eigen schuld. Staat verder los van z'n info.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik mag van Generatie 4 bevestigen dat dit nieuws vanuit hem komt, tekent voor 5 jaar bij. Details over het bijtekenen kunnen nog niet gedeeld worden.
- These users thanked the author Eindjehoger for the post (total 12):
- RV1913 • Jaapdebaap • Kingfisher • slowflow • Sensation • VTheMan • Fanatic-U-s • DeBruyne • Vanthaman18 • Ren Höek • Noosa • fritske
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Je kon daar toch sowieso wel op wachten? Met uitspraken van Earnie en Tillman die zelf zegt daar te willen slagen was dat een abc naar mijn idee.Hatseflats wrote: ↑19 Jan 2024, 12:01 Als dat betekent dat Tillman niet vastgelegd kan worden, dan vind ik dit wel klote
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Tuurlijk staat dit volledig los van Tillman. Ze willen Babadi al rete lang verlengen.
- These users thanked the author Johnnie Walker for the post:
- slowflow
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Ardbeg • ShovingNE2 • Riffii
- Hatseflats
- Vedette
Dat klopt, maar Babadi wil(de) niet zomaar verlengen met zoveel concurrentie.... Las ik op Facebook of hier ergens, potato, potato.Johnnie Walker wrote: ↑19 Jan 2024, 12:05 Tuurlijk staat dit volledig los van Tillman. Ze willen Babadi al rete lang verlengen.
-
- Regelmatige invaller
Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.Standbeeld wrote: ↑19 Jan 2024, 12:06Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 11:42 Free Generatie 4, de enige echte insider en wordt verbannen door een persoonlijke vete van de admins. Die zijn duidelijk jaloers op zijn bronnen.
-
Als de handtekening staat zal er vast een lach vanaf kunnenEindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 12:09Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.Standbeeld wrote: ↑19 Jan 2024, 12:06
Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn? Ik heb liever dat ie wegblijft wanneer de admins goede redenen hebben om die gozer te bannen. Ik zie in deze casus het bericht van Rik of PSV wel tegemoet.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 12:09Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.Standbeeld wrote: ↑19 Jan 2024, 12:06
Ik vind je maar een beetje triest als je steeds als een duveltje uit een doosje komt tijdens de transferperiodes om maar relevant te willen blijven.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- shu
- Heissenberrug
Nu hij niet de grote man bij ajax kan worden blijft hij toch maar gewoon hier. Centjes bij ze zijn op gok ik.
-
- Nationale topspeler
ik hoorde van fans van die club dat zijn zaakwaarnemers dat en feyenoord hebben gebruikt als onderhandelingstactiek, en zijn broer contact had met die clubs maar hij zelf nooit met hun heeft gesproken.Heissenberrug wrote: ↑19 Jan 2024, 12:13 Nu hij niet de grote man bij ajax kan worden blijft hij toch maar gewoon hier. Centjes bij ze zijn op gok ik.
-
- Regelmatige invaller
Ik zie liever dat jij weg blijft met je zure reacties altijd. Kan jij daar gehoor aan geven dan vraag ik aan Generatie 4 of hij dan ook niks meer deelt? Win voor iedereen op dit forum.Standbeeld wrote: ↑19 Jan 2024, 12:11Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn? Ik heb liever dat ie wegblijft wanneer de admins goede redenen hebben om die gozer te bannen. Ik zie in deze casus het bericht van Rik of PSV wel tegemoet.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 12:09
Beetje lastig om met transfernieuws te komen in november toch? Ben gewoon blij dat hij ondanks de vete van de admins hier gewoon informatie wil blijven delen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 2):
- PSV90 • Heruone
Ex unitate vires
-
- Regelmatige invaller
Graag, Standbeeld lees je mee?Fanatic-U-s wrote: ↑19 Jan 2024, 12:17 Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee, helaas.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 12:15Ik zie liever dat jij weg blijft met je zure reacties altijd. Kan jij daar gehoor aan geven dan vraag ik aan Generatie 4 of hij dan ook niks meer deelt? Win voor iedereen op dit forum.Standbeeld wrote: ↑19 Jan 2024, 12:11
Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn? Ik heb liever dat ie wegblijft wanneer de admins goede redenen hebben om die gozer te bannen. Ik zie in deze casus het bericht van Rik of PSV wel tegemoet.
Zeker. Ik hoop dat jij ook (goed) leest.Eindjehoger wrote: ↑19 Jan 2024, 12:18Graag, Standbeeld lees je mee?Fanatic-U-s wrote: ↑19 Jan 2024, 12:17 Zullen we gewoon iedereen in zijn waarde laten en iedereen die niet gebanned is vrijheid van posten geven, zoals een goed forum betaamt?
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Eindjehoger doe ff niet zo irritant. K thx.
Als het klopt dan hoop ik wel dat ze een normaal salaris hebben aangeboden en geen gekke dingen hebben gedaan voor iemand die alles nog te bewijzen heeft.
Als het klopt dan hoop ik wel dat ze een normaal salaris hebben aangeboden en geen gekke dingen hebben gedaan voor iemand die alles nog te bewijzen heeft.
-