Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 08 Apr 2024, 14:49 Ortega staat ook op de radar bij Anderlecht en lijkt mij zeker haalbaar als Benitez vertrekt en ze er tijdig bij zijn.
Lafont werd eerder ook al genoemd. Ook een interessante naam met het oog op mogelijke degradatie van Nantes.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 7):
    MassimoRikkert1234DeBruyneTyyneFritskePhilipsDaveBRen Höek
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Madueke
    Legende

PSV op pole-position voor Wellenreuther? :mrgreen:

Als 2e keeper natuurlijk enorme luxe, als vervanger van Benitez twijfel ik nog.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Wellenreuter als eerste keeper lijkt me niet aan de orde. Ik neem aan dat we proberen in dezelfde categorie als Benny te shoppen, niet twee niveaus lager.

Prima welkom als 2e keeper en Vaessen als 3e keeper. Meer ook niet
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Madueke wrote: 08 Apr 2024, 15:17 PSV op pole-position voor Wellenreuther? :mrgreen:

Als 2e keeper natuurlijk enorme luxe, als vervanger van Benitez twijfel ik nog.
    Idem. En die jongen gaat na zo'n goed seizoen natuurlijk niet naar de concurrent om daar de tweede viool te spelen. Bij Feyenoord heeft-ie meer kans om Bijlow de dugout in te drijven. Denk dat PSV uiteindelijk Vaessen transfervrij oppikt en als dat op niets uitloopt zou ik Mathijs Branderhorst ophalen bij Utrecht. Die is daar best belazerd door de clubleiding afgelopen zomer; kan me niet voorstellen dat Utrecht zich halstarrig op zal stellen als hij de kans krijgt naar een topclub te gaan.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 15:05
    LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:02Vertrek Benitez lijkt wel een zekerheidje dan, verwacht dat hij intern zijn wensen bekend heeft gemaakt.
    Heb zelf het idee dat hij bij de juiste club en voor PSV juiste som wel een stap wil maken. De kans is aanwezig dat het zal gebeuren gezien de prestaties van Benny en PSV. Dus nieuwe keepers in kaart brengen is een logisch gevolg. Tegelijkertijd denk ik dat Benny ook tevreden is in Eindhoven. Komt er geen club dan maakt hij volgend seizoen een transfervrije stap met een leuke tekenbonus.
    Ontevreden is hij niet, klopt ook 100% dat het in kaart brengen van een keeper niet meer dan normaal is. Maar heb wel een gevoel dat mede door de promo berichten van Fabrizio Romano in combinatie met deze berichten PSV meer rekening moet houden met een vertrek dan ik zelf dacht.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    Jaapdebaap
    Standbeeld
    Mister PSV

LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:33
    Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 15:05
    Heb zelf het idee dat hij bij de juiste club en voor PSV juiste som wel een stap wil maken. De kans is aanwezig dat het zal gebeuren gezien de prestaties van Benny en PSV. Dus nieuwe keepers in kaart brengen is een logisch gevolg. Tegelijkertijd denk ik dat Benny ook tevreden is in Eindhoven. Komt er geen club dan maakt hij volgend seizoen een transfervrije stap met een leuke tekenbonus.
    Ontevreden is hij niet, klopt ook 100% dat het in kaart brengen van een keeper niet meer dan normaal is. Maar heb wel een gevoel dat mede door de promo berichten van Fabrizio Romano in combinatie met deze berichten PSV meer rekening moet houden met een vertrek dan ik zelf dacht.
    Dan rest de vraag: pakt zijn nieuwe management meer als hij nu verkocht wordt of bij een transfervrije overstap na aankomend seizoen?
    Madueke
    Legende

Wel leuk trouwens hoe de berichten over transfertargets zich vandaag weer opvolgen. Nu ED, VI én FTM die allemaal met dit nieuws komen, alsof de zaakwaarnemers staan te popelen op de opening van de transferperiode :D
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Tyyne
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 08 Apr 2024, 15:36
    LaFoquita wrote: 08 Apr 2024, 15:33

Dan rest de vraag: pakt zijn nieuwe management meer als hij nu verkocht wordt of bij een transfervrije overstap na aankomend seizoen?
    Durf met zekerheid te zeggen dat zij bij een transfervrije overstap meer verdienen. Maar denk dat hij na afgelopen 2 seizoenen heel goed in de markt ligt.
    Bram
    Nationale topspeler

Madueke wrote: 08 Apr 2024, 15:38 Wel leuk trouwens hoe de berichten over transfertargets zich vandaag weer opvolgen. Nu ED, VI én FTM die allemaal met dit nieuws komen, alsof de zaakwaarnemers staan te popelen op de opening van de transferperiode :D
    Het seizoen is natuurlijk ook al over :D ;)
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Heruone wrote: 08 Apr 2024, 15:09
    Massimo wrote: 08 Apr 2024, 14:49 Ortega staat ook op de radar bij Anderlecht en lijkt mij zeker haalbaar als Benitez vertrekt en ze er tijdig bij zijn.
    Lafont werd eerder ook al genoemd. Ook een interessante naam met het oog op mogelijke degradatie van Nantes.
    Wordt bij FIFA ook goed 🤗
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Kreeg net een melding van VI: 'Dortmund meldt zich voor gewilde Bakayoko', maar artikel is inmiddels verwijderd. Zal zo wel terugkomen lijkt me?
    Massimo
    Legende

Dortmund kan Bakayoko niet meer betalen.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

Niemand anders met de VI-app die deze melding kreeg?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 16:18 Niemand anders met de VI-app die deze melding kreeg?
    Nee, was waarschijnlijk Ralph Inbar.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 08 Apr 2024, 16:23
    PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 16:18 Niemand anders met de VI-app die deze melding kreeg?
    Ben jij de nieuwe @grapmat?
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Het begint echt los te komen
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

Dus wel :D
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    SKERLA
    TomPSV
    Legende

Bakayoko is veel te duur voor Dortmund. Dat gaat niet gebeuren.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

psvgouda wrote: 08 Apr 2024, 16:25
    SKERLA wrote: 08 Apr 2024, 16:23

Ben jij de nieuwe @grapmat?
    Bij lange na niet. @Grasmat is veel nieuwer, ik gok minstens 10 jaar.
    Robson de Souza
    Vedette

Zouden Rik en Marco een gesprek hebben gehad met Earnie?
    Breur
    Internationale topspeler

Lijkt mij nu niet direct de club waar we een transferrecord mee gaan breken, of ze moeten het geld van Bellingham nog op de bank hebben staan. Zou verder wel een goede stap voor Johan zijn maar ik ben bang dat ze niet ver genoeg willen gaan.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Dortmund mag hem voor een recordbedrag kopen, hebben nooit meer dan 35mil (Dembele) uitgegeven. Als die club 50-60mil voor hem wilt betalen (met dito doorverkoop) dan is dat wel een prima tussenstap. Wat mij betreft betrekken ze Duranville of Bynoe-Gittens in de deal :mrgreen:

Maar laat die clubs allemaal maar los gaan. Idealiter zijn ze als de dood voor het aanstaande EK en dat hij zijn marktwaarde daar nóg meer op krikt waardoor ze flink in de buidel willen tasten nog voor het EK begint en PSV daardoor ook al vroeg kan gaan schakelen.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    OntketendeDuif
    Ardbeg
    Mister PSV

Robson de Souza wrote: 08 Apr 2024, 16:28 Zouden Rik en Marco een gesprek hebben gehad met Earnie?
    Nee, want die was earnie.
    Last edited by Ardbeg on 08 Apr 2024, 16:33, edited 1 time in total.
    Pierre
    Lid 2e elftal

Gelukkig heeft Dortmund sinds kort een uitstekend technisch directeur die zich graag laat oplichten.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Dortmund zijn van die schrale Harries. Zelf enorme transfersommen incasseren maar uitgeven ho maar.
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Post Reply