Lafont werd eerder ook al genoemd. Ook een interessante naam met het oog op mogelijke degradatie van Nantes.
Transferwindow 2024/25
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Heruone for the post (total 7):
- Massimo • Rikkert1234 • DeBruyne • Tyyne • FritskePhilips • DaveB • Ren Höek
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wellenreuter als eerste keeper lijkt me niet aan de orde. Ik neem aan dat we proberen in dezelfde categorie als Benny te shoppen, niet twee niveaus lager.
Prima welkom als 2e keeper en Vaessen als 3e keeper. Meer ook niet
Prima welkom als 2e keeper en Vaessen als 3e keeper. Meer ook niet
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Idem. En die jongen gaat na zo'n goed seizoen natuurlijk niet naar de concurrent om daar de tweede viool te spelen. Bij Feyenoord heeft-ie meer kans om Bijlow de dugout in te drijven. Denk dat PSV uiteindelijk Vaessen transfervrij oppikt en als dat op niets uitloopt zou ik Mathijs Branderhorst ophalen bij Utrecht. Die is daar best belazerd door de clubleiding afgelopen zomer; kan me niet voorstellen dat Utrecht zich halstarrig op zal stellen als hij de kans krijgt naar een topclub te gaan.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Ontevreden is hij niet, klopt ook 100% dat het in kaart brengen van een keeper niet meer dan normaal is. Maar heb wel een gevoel dat mede door de promo berichten van Fabrizio Romano in combinatie met deze berichten PSV meer rekening moet houden met een vertrek dan ik zelf dacht.Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 15:05Heb zelf het idee dat hij bij de juiste club en voor PSV juiste som wel een stap wil maken. De kans is aanwezig dat het zal gebeuren gezien de prestaties van Benny en PSV. Dus nieuwe keepers in kaart brengen is een logisch gevolg. Tegelijkertijd denk ik dat Benny ook tevreden is in Eindhoven. Komt er geen club dan maakt hij volgend seizoen een transfervrije stap met een leuke tekenbonus.
- These users thanked the author LaFoquita for the post:
- Jaapdebaap
- Standbeeld
- Mister PSV
Dan rest de vraag: pakt zijn nieuwe management meer als hij nu verkocht wordt of bij een transfervrije overstap na aankomend seizoen?LaFoquita wrote: ↑08 Apr 2024, 15:33Ontevreden is hij niet, klopt ook 100% dat het in kaart brengen van een keeper niet meer dan normaal is. Maar heb wel een gevoel dat mede door de promo berichten van Fabrizio Romano in combinatie met deze berichten PSV meer rekening moet houden met een vertrek dan ik zelf dacht.Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 15:05
Heb zelf het idee dat hij bij de juiste club en voor PSV juiste som wel een stap wil maken. De kans is aanwezig dat het zal gebeuren gezien de prestaties van Benny en PSV. Dus nieuwe keepers in kaart brengen is een logisch gevolg. Tegelijkertijd denk ik dat Benny ook tevreden is in Eindhoven. Komt er geen club dan maakt hij volgend seizoen een transfervrije stap met een leuke tekenbonus.
-
- Legende
- LaFoquita
Durf met zekerheid te zeggen dat zij bij een transfervrije overstap meer verdienen. Maar denk dat hij na afgelopen 2 seizoenen heel goed in de markt ligt.Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 15:36Dan rest de vraag: pakt zijn nieuwe management meer als hij nu verkocht wordt of bij een transfervrije overstap na aankomend seizoen?LaFoquita wrote: ↑08 Apr 2024, 15:33
Ontevreden is hij niet, klopt ook 100% dat het in kaart brengen van een keeper niet meer dan normaal is. Maar heb wel een gevoel dat mede door de promo berichten van Fabrizio Romano in combinatie met deze berichten PSV meer rekening moet houden met een vertrek dan ik zelf dacht.
-
- Nationale topspeler
-
Wordt bij FIFA ook goed
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Kreeg net een melding van VI: 'Dortmund meldt zich voor gewilde Bakayoko', maar artikel is inmiddels verwijderd. Zal zo wel terugkomen lijkt me?
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, was waarschijnlijk Ralph Inbar.
-
- Meervoudig international
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Lijkt mij nu niet direct de club waar we een transferrecord mee gaan breken, of ze moeten het geld van Bellingham nog op de bank hebben staan. Zou verder wel een goede stap voor Johan zijn maar ik ben bang dat ze niet ver genoeg willen gaan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dortmund mag hem voor een recordbedrag kopen, hebben nooit meer dan 35mil (Dembele) uitgegeven. Als die club 50-60mil voor hem wilt betalen (met dito doorverkoop) dan is dat wel een prima tussenstap. Wat mij betreft betrekken ze Duranville of Bynoe-Gittens in de deal
Maar laat die clubs allemaal maar los gaan. Idealiter zijn ze als de dood voor het aanstaande EK en dat hij zijn marktwaarde daar nóg meer op krikt waardoor ze flink in de buidel willen tasten nog voor het EK begint en PSV daardoor ook al vroeg kan gaan schakelen.
Maar laat die clubs allemaal maar los gaan. Idealiter zijn ze als de dood voor het aanstaande EK en dat hij zijn marktwaarde daar nóg meer op krikt waardoor ze flink in de buidel willen tasten nog voor het EK begint en PSV daardoor ook al vroeg kan gaan schakelen.
- These users thanked the author Sensation for the post:
- OntketendeDuif
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Dortmund zijn van die schrale Harries. Zelf enorme transfersommen incasseren maar uitgeven ho maar.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.