Jordan Teze
-
- Internationale topspeler
Hij laat Ramalho ook gewoon zwemmen. Die 2 tegen 1 gebeurt recht voor zijn ogen. Hij sjokt er maar wat bij en kijkt er naar. Geen idee wat de afspraken zijn. Maar als je koste wat het kost het doelpunt wilt voorkomen dan knijp je hier zodat het geen 2 tegen 1 is. Zijn eigen man had hij in ieder geval ook totaal geen oog voor.
-
- Nationale topspeler
Daarom. Teze, Ramalho en PvA zijn allemaal niet goed genoeg als individu. Samen in één defensie is gewoon treurig en vragen om problemen. Ik snap niet dat PSV al jaren vasthoudt aan jongens als Teze en Obispo, die steeds weer bewijzen niet goed genoeg te zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Speelde een prima pot.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- SKERLA • LucNilis87 • TylerDurdn
-
Prima vind ik wat overdreven, maar het was zeker voldoende. Ik vind dat hij wat rustiger mag zijn in balbezit, hij heeft nu de ervaring om het team op sleeptouw te nemen. Ik verwacht echt meer van hem en van Boscagli ook trouwens.
-
- Meervoudig international
- Maax
- Meervoudig international
- Juancho
- Mister PSV
Mist dat heilige vuur dat hij blijkbaar wel tegen Ajax kan opbrengen. Bij die 2de tegengoal ook weer. Allemaal zo half/half ingrijpen. En zo blijven ook zijn tekortkomingen maar terugkomen. Terwijl hij overall idd een prima pot speelde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Tegen feyenoord ook waar de 1e helft toen de grootste kans feyenoord uitkwam.
Bij gisteren de 1-0 moet je voor de grap eens terugkijken hoe laat hij in actie komt op het moment dat Sangare in de problemen komt en hoe slap hij vervolgens er op af loopt tot 2x toe in die situatie. Ooit van een sliding gehoord, Jordan ?
Last edited by MaartenV on 23 Aug 2023, 10:31, edited 1 time in total.
-
- Lid 2e elftal
Jordan Teze op de brommer in België?
Ik dacht dat Jordan goed begonnen was aan het seizoen maar de afgelopen 2 wedstrijden weer ouderwets slap en laconiek. Tegen Vitesse stapte hij een paar keer verschrikkelijk in om vervolgens makkelijk uitgespeeld te worden, kwam hier ook niet de goal uit? En gister tot 2x toe slap ingrijpen. De vinger wordt in eerste instantie op Sangare gericht maar Jordan kon mijns inziens ook meer doen bij het eerste doelpunt.
Ik had gehoopt dat Jordan deze zomer naar andere mogelijkheden ging kijken, maar het lijkt erop dat dat niet meer gaat gebeuren.
Ik dacht dat Jordan goed begonnen was aan het seizoen maar de afgelopen 2 wedstrijden weer ouderwets slap en laconiek. Tegen Vitesse stapte hij een paar keer verschrikkelijk in om vervolgens makkelijk uitgespeeld te worden, kwam hier ook niet de goal uit? En gister tot 2x toe slap ingrijpen. De vinger wordt in eerste instantie op Sangare gericht maar Jordan kon mijns inziens ook meer doen bij het eerste doelpunt.
Ik had gehoopt dat Jordan deze zomer naar andere mogelijkheden ging kijken, maar het lijkt erop dat dat niet meer gaat gebeuren.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Teze is weer de super saiyen van weleer. Geertruida vibes.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- LeandroBonfim
-
- Legende
Fok Geertruida..
Jordan it is..
Jordan it is..
- These users thanked the author milansandro for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • Tovast
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Basisspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Jorra on fire vandaag ! Speelt heel sterk.
We can't change the world until we change ourselves.
-