Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Vuskovic moet je nooit halen, daar heb je echt geen drol aan. Gisteren liet wel zien dat PSV echt een killer nodig heeft voorin. Wie wordt de vervanger van Malen?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 15 Jul 2021, 09:36 Vuskovic moet je nooit halen, daar heb je echt geen drol aan. Gisteren liet wel zien dat PSV echt een killer nodig heeft voorin. Wie wordt de vervanger van Malen?
Duidelijk is idd dat we echt een killer als spits nodig hebben. Hlozek is dan wel mijn topfavoriet, vorig seizoen in 19 competitiewedstrijden 15 goals en 8 assists, dat is natuurlijk waanzinnig.

Andere interessante optie vind ik Arthur Cabral van Basel, 23-jarige Braziliaan met afgelopen seizoen 20 goals in 35 wedstrijden. Relatief lang (1.86), beresterk en een echte afmaker. OVerigens alleen een optie als Hlozek echt veel te duur blijkt, want Hlozek is wel jonger en een betere optie.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Blijft altijd de vraag hoe zo’n speler bij ons gaat functioneren. Maar goed: ik volg hem niet en geef mijn mening graag voor die van een ander
OnsPSV
Meervoudig international

Erik Lamela (29) mag vertrekken bij de Spurs. Marktwaarde van nog €16 miljoen, maar nog maar een contract tot 2022. Premier league salaris wat PSV waarschijnlijk in geen jaren kan betalen, maar misschien wil hij na 7 jaar PL-salaris wel inleveren voor vaste minuten…
OnsPSV
Meervoudig international

PSV is op zoek naar aanvallers/aanvaller. Een spits die de concurrentie met Zahavi kan aan gaan lijkt iedereen een goed idee. Zo maar 3 namen die aan de hooggegrepen kant zitten (maar dat moeten we nastreven om malen te vervangen):
1. Michy Batshuayi (28) contract: 2022. belgische spits die al jaren onder contract staat bij Chelsea en al een aantal keer verhuurd is. Bij zowel Dortmund als Valencia liet hij zich zien, maar bleef afgelopen seizoen op de bank steken.
- Sterk
- Neusje voor de goal
- Dichtbij huis
- Voor wl minuten maken
2. Divock Origi (26) contract 2022. Ook dit een Belgische spits die 2 seizoenen geleden extreem goed seizoen draaide bij liverpool, maar afgelopen jaar bijzonder weinig aan de bak kwam. Vind hem iets minder statisch en wat sneller dan Batshuayi, maar ze lijken aardig op elkaar.
3. Christian Benteke (30) contract 2023. Heeft geen uitleg nodig. Goalgetter die zich jarenlang bewezen heeft in de zwaarste competitie ter wereld.

Alle 3 lijken mij dit goede opties zeker Batshuayi. Zouden dit geen goede opties voor PSV zijn? Zeker met WK 2022 opkomst.
DeBruyne
Meervoudig international

OnsPSV wrote: 16 Jul 2021, 22:16 PSV is op zoek naar aanvallers/aanvaller. Een spits die de concurrentie met Zahavi kan aan gaan lijkt iedereen een goed idee. Zo maar 3 namen die aan de hooggegrepen kant zitten (maar dat moeten we nastreven om malen te vervangen):
1. Michy Batshuayi (28) contract: 2022. belgische spits die al jaren onder contract staat bij Chelsea en al een aantal keer verhuurd is. Bij zowel Dortmund als Valencia liet hij zich zien, maar bleef afgelopen seizoen op de bank steken.
- Sterk
- Neusje voor de goal
- Dichtbij huis
- Voor wl minuten maken
2. Divock Origi (26) contract 2022. Ook dit een Belgische spits die 2 seizoenen geleden extreem goed seizoen draaide bij liverpool, maar afgelopen jaar bijzonder weinig aan de bak kwam. Vind hem iets minder statisch en wat sneller dan Batshuayi, maar ze lijken aardig op elkaar.
3. Christian Benteke (30) contract 2023. Heeft geen uitleg nodig. Goalgetter die zich jarenlang bewezen heeft in de zwaarste competitie ter wereld.

Alle 3 lijken mij dit goede opties zeker Batshuayi. Zouden dit geen goede opties voor PSV zijn? Zeker met WK 2022 opkomst.

Of gaan we liever voor een talent a la Adam Hlozek of Kaio Jorge?
OnsPSV
Meervoudig international

Goede afweging inderdaad. Dit zijn wel allemaal zwaar gewichten die er bijna gegarandeerd 20+ inschieten in onze Mickey mouse competitie. Dat is bij Hlozek en Kaio Jorge bijvoorbeeld toch nog maar de vraag of ze dat constant kunnen doen. Berisha biedt mij dan weer de tussenweg tussen hlozek en een Batshuayi
Trixm
Vedette

Kunnen we niet snel ook een oefenpot tegen sparta praag spelen, dan kunnen we na tzolis ook hlozek van alle lijstjes afstrepen 🤪
Saibari is underrated.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

OnsPSV wrote: 16 Jul 2021, 23:01 Goede afweging inderdaad. Dit zijn wel allemaal zwaar gewichten die er bijna gegarandeerd 20+ inschieten in onze Mickey mouse competitie. Dat is bij Hlozek en Kaio Jorge bijvoorbeeld toch nog maar de vraag of ze dat constant kunnen doen. Berisha biedt mij dan weer de tussenweg tussen hlozek en een Batshuayi
Niets toont aan dat zij er 20+ inleggen. Batshiayi bijv. Heeft nog nooit de 20 doelpunten in een competitie aangetikt. Bij Dortmund was hij idd goed op dreef maar dat waren wel maar 10 wedstrijden. Waarin hij 7 goals maakte, maar hij heeft wel vaker zulke periodes gehad. Bijv. Bij Marseille had hij in z’n eerste 11 competitie wedstrijden 8 goals maar na 36 wedstrijden stond de teller op ‘slechts’ 17.

Benteke, Batshuayi en Origi zijn goede spitsen die best veel zouden kunnen scoren in de Eredivisie, maar het streven moet zijn om een spits te halen die ook in Europa je doelpunten kan maken. Alledrie zijn al jaren geen goalgetters meer. Origi zou gezien zijn leeftijd nog het meest interessant zijn, kan nog wel restwaarde hebben aangezien hij 26 is.
Revolinho
Internationale topspeler

Ik geloof niet zo in zulke spelers. Hebben ooit een opleving gehad en konden op basis daarvan een mooie transfer naar die clubs maken, maar maken het al jaren niet meer waar. Spelers kunnen ook gaandeweg minder worden en dat lijkt bij zulke gasten het geval. Als ze daar niks klaarspelen, kom je mij niet wijs maken dat ze bij PSV, in deze situatie, nu de lat alsmaar hoger komt te liggen, even de pannen van het dak spelen. PSV heeft spelers nodig die in de lift omhoog zitten, niet omlaag. We zijn geen club meer waar je even komt schitteren als je ergens anders faliekant bent mislukt. Götze, fantastische voetballer, maar het is niet zo dat hij met 2 vingers in de neus alles en iedereen kapot speelt. We hebben in het verleden baat gehad bij zulke spelers, maar PSV is inmiddels ook verder.
ShovingNE2
Site Admin

Ik zie in Batshuayi qua stats vooral de slechtere versie van Bruma.

Maximaal 12 miljoen betalen dus en direct doorverhuren aan een Griekse club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
OnsPSV
Meervoudig international

Als we spelers als Origi en Batshuayi eigenlijk te inconstant/niet goed genoeg vinden, vraag ik me zeer sterk af waar we dan op uit komen. Deze jongens zijn al erg hoog gegrepen, laat staan als je hierop nog een stapje hoger wilt.
Trixm
Vedette

OnsPSV wrote: 17 Jul 2021, 10:07 Als we spelers als Origi en Batshuayi eigenlijk te inconstant/niet goed genoeg vinden, vraag ik me zeer sterk af waar we dan op uit komen. Deze jongens zijn al erg hoog gegrepen, laat staan als je hierop nog een stapje hoger wilt.
Zahavi.
Saibari is underrated.
DeBruyne
Meervoudig international

OnsPSV wrote: 16 Jul 2021, 22:16 2. Divock Origi (26) contract 2022. Ook dit een Belgische spits die 2 seizoenen geleden extreem goed seizoen draaide bij liverpool, maar afgelopen jaar bijzonder weinig aan de bak kwam. Vind hem iets minder statisch en wat sneller dan Batshuayi, maar ze lijken aardig op elkaar.
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... i-Minamino
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

DeBruyne wrote: 17 Jul 2021, 16:50
OnsPSV wrote: 16 Jul 2021, 22:16 2. Divock Origi (26) contract 2022. Ook dit een Belgische spits die 2 seizoenen geleden extreem goed seizoen draaide bij liverpool, maar afgelopen jaar bijzonder weinig aan de bak kwam. Vind hem iets minder statisch en wat sneller dan Batshuayi, maar ze lijken aardig op elkaar.
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... i-Minamino
Origi en Minamino plus 10 miljoen, prima deal :)
ruuddevil
Legende

Grujic ook een prima speler, maar middenveld is al goed bezet.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Harvey Elliott betrekken; 1 jaar achter Madueke, daarna opvolgen. Nieuwe cashcow is in dat geval binnen. Tzolis en Hlozek erbij en we kunnen de komende 3 seizoenen weer vooruit. :kwijl:
Bakkertje01
Regelmatige invaller

Betrek dan Neco Williams er iig ook bij. Leuke rechtsback, grujic hebben we niets aan, dan liever 1 van die cv's: Williams of Phillips ;)
OnsPSV
Meervoudig international

Voor de mensen die nog een leuke wedstrijd willen zien. Op Eurosport is nu de wedstrijd Mexico - Frankrijk te zien op de Olympische spelen. Oa Cordova, Montes, Vega, Romo, Rodriguez aan de kant van Mexico die zeer interessant zijn! Alexis Vega zou ik een interessante vinden, kan zowel op de vleugel als in de spits wat zijn natuurlijke plek is. Zeer doelgericht!
Momfer
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Grujic is al naar Porto ook.
ruuddevil
Legende

Kwam nog een leuk spitsje tegen:

https://www.transfermarkt.nl/daryl-dike ... ler/638741

Vrij allround. Fysiek sterk, kan een goal maken, heeft oog voor medespelers. Als verdediger heb je een vervelende middag als je tegen hem speelt.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Maken we Daril Dyke van
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Dan kan ie vast een goede pot spelen.
Jwoeloe
Moderator

Het hart van [mention]Ykhim[/mention] huilt.
Ardbeg
Mister PSV

Oh noooo
Post Reply