Transferwindow 2022-2023
- El Sordo
- Vedette
Op basis van zijn CV zou je toch juist denken dat iedereen precies dat op voorhand denkt en daar achteraf op terugkomt?PSV90 wrote: ↑01 Apr 2022, 16:10 Kijk niet of nauwelijks buitenlands voetbal. Op basis van zijn CV zou je denken dat die jongen iets kan, maar ben graag bereid te geloven dat dit niet zo is.
Ben wel benieuwd of vNistelrooy met de punt naar voren of naar achteren wil spelen. Bij jong blijkbaar punt naar achteren? Invulling van het middenveld is nog grotendeels koffiedik kijken.
-
- Nationale topspeler
Was geen heel diepgravende opmerking van mijn kant. Maar van een spelers met Man Utd., Valencia en Lazio op zijn CV verwacht je bepaalde kwaliteiten. Steeds één seizoen verhuurt worden is inderdaad een teken aan de wand. Al heb ik wel vaker gedacht dat het verloop van een spelerscarrière ook voor een belangrijk deel op toeval berust.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Pereira? Was voorheen een groot talent, maar heeft het tot nog toe bij verschillende clubs niet waar kunnen maken. Wellicht lukt het wel in onze makkelijke eredivisie. Kost maar 10 miljoen.
Dit klinkt wel heeel erg als Bruma/Baumgartl.
Even los van het feit dat ik deze knul nog nooit heb zien voetballen.
Dit klinkt wel heeel erg als Bruma/Baumgartl.
Even los van het feit dat ik deze knul nog nooit heb zien voetballen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Legende
- Hoeveel goede seizoenen heeft Pereira in het verleden gehad?
- Heeft Pereira in het verleden meerdere malen laten zien rendement te hebben?
- Waar blinkt hij in uit waar hij PSV beter mee kan maken?
- Gaat hij passen in de manier van spelen van PSV volgend jaar?
Een speler voor richting de 10 miljoen met een salaris die daarbij hoort en al 26 jaar is moet wel heel erg goed zijn en heel erg leveren. Het verleden heeft dat tot nu toe niet uitgewezen volgens mij. Heel zonde als je daar PSV daar een deel van zijn Gakpo geld op stuk gaat slaan. Dit zijn namelijk transfers als die mislukken je sportief en financieel kunnen terugwerpen. Er moeten wel heel veel vinkjes op groen staan en dat is volgens mij verre van het geval.
- Heeft Pereira in het verleden meerdere malen laten zien rendement te hebben?
- Waar blinkt hij in uit waar hij PSV beter mee kan maken?
- Gaat hij passen in de manier van spelen van PSV volgend jaar?
Een speler voor richting de 10 miljoen met een salaris die daarbij hoort en al 26 jaar is moet wel heel erg goed zijn en heel erg leveren. Het verleden heeft dat tot nu toe niet uitgewezen volgens mij. Heel zonde als je daar PSV daar een deel van zijn Gakpo geld op stuk gaat slaan. Dit zijn namelijk transfers als die mislukken je sportief en financieel kunnen terugwerpen. Er moeten wel heel veel vinkjes op groen staan en dat is volgens mij verre van het geval.
- Heissenberrug
- PCGC
- Vedette
Na de loting even wat beelden van Ecuador gekeken, viel me op het middenveld één ventje op, Moisés Caicedo. 20 jaar pas. Is vanuit Independiente naar Brighton gegaan, verhuurd aan Beerschot waar ie alles speelde in de eerste seizoenshelft, in winterstop terug gehaald vanwege blessures, maar behalve wat optredens in de Cup toernooien niet aan de bak komt.
Kan als centrale middenvelder spelen, maar ook als defensieve middenvelder. Heeft een enorm loop vermogen, overzicht, kan een goal maken, maar is vooral iemand waar je moeilijk voorbij komt. Komt op mij over als een Sangare Junior.
Wellicht een optie als Sangare vertrekt? Contract tot 2025, waarde ongeveer 5 miljoen. Wil misschien wel weg bij Brighton als ie niet speelt, met het oog op het WK?
Kan als centrale middenvelder spelen, maar ook als defensieve middenvelder. Heeft een enorm loop vermogen, overzicht, kan een goal maken, maar is vooral iemand waar je moeilijk voorbij komt. Komt op mij over als een Sangare Junior.
Wellicht een optie als Sangare vertrekt? Contract tot 2025, waarde ongeveer 5 miljoen. Wil misschien wel weg bij Brighton als ie niet speelt, met het oog op het WK?
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
Is een invaller van prima niveau voor de genoemde bedragen niet wat aan de hoge kant? Natuurlijk moet je een brede selectie hebben maar stel je moet tussen de 6 en 10 miljoen betalen voor deze spelers vind ik dat vrij veel geld voor een invaller.
-
- Nationale topspeler
Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.PCGC wrote: ↑02 Apr 2022, 08:48 Na de loting even wat beelden van Ecuador gekeken, viel me op het middenveld één ventje op, Moisés Caicedo. 20 jaar pas. Is vanuit Independiente naar Brighton gegaan, verhuurd aan Beerschot waar ie alles speelde in de eerste seizoenshelft, in winterstop terug gehaald vanwege blessures, maar behalve wat optredens in de Cup toernooien niet aan de bak komt.
- De Realist
Ik denk dat [mention]Revolinho[/mention] daar ook op doelt. Niet doen dus. Is iedereen volgens mij wel vrij eensgezind over.DeEintovenaar wrote: ↑02 Apr 2022, 09:34Is een invaller van prima niveau voor de genoemde bedragen niet wat aan de hoge kant? Natuurlijk moet je een brede selectie hebben maar stel je moet tussen de 6 en 10 miljoen betalen voor deze spelers vind ik dat vrij veel geld voor een invaller.
Die jongen uit Ecuador lijkt me daarentegen wel een interessante optie
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DonyellMalen
- Legende
Eens. Ziet er goed uit ja. Heeft veel bravoure in z'n spel en speelt met flair en lef. Heeft ook wat weg van Frenkie bij vlagen. Zal waarschijnlijk niet zo veel hoeven kosten inderdaad. Bovendien neemt Brighton het niet al te nauw met spelers voor een stuk minder verkopen als dat ze ze zelf hebben gehaald. Zie Locadia, Propper, Jahanbaksh etc.DeEintovenaar wrote: ↑02 Apr 2022, 09:36 Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.
-
- Legende
Was in al die gevallen helaas ook niet zonder reden dat ze die zo goedkoop lieten gaan.DonyellMalen wrote: ↑02 Apr 2022, 09:52Eens. Ziet er goed uit ja. Heeft veel bravoure in z'n spel en speelt met flair en lef. Heeft ook wat weg van Frenkie bij vlagen. Zal waarschijnlijk niet zo veel hoeven kosten inderdaad. Bovendien neemt Brighton het niet al te nauw met spelers voor een stuk minder verkopen als dat ze ze zelf hebben gehaald. Zie Locadia, Propper, Jahanbaksh etc.DeEintovenaar wrote: ↑02 Apr 2022, 09:36 Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Als men een ding van de afgelopen jaren moet hebben geleerd wmb, is het dat men niet nadrukkelijk moet inzetten op spelers met krasjes en/of beter gezegd spelers waarbinnen uiteindelijk een grote speculatief gedeelte zit of ze iets gaan toevoegen. Andreas Pereira is een leuke naam, maar past precies binnen die categorie. Als je aankomende zomer op een kantelpunt staat, waarbij je een belangrijke mogelijkheid hebt om stappen te zetten in je selectie, dan moet je wmb niet met dit soort spelers aankakken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Er moet vooral een balans in zijn. Destijds hadden we met Guardado, Moreno, Arias en Luuk natuurlijk uitstekende spelers uit die categorie, waardoor Wijnaldum, Depay, Bruma, Zoet en anderen ook uitstekend konden functioneren. Het moet elkaar aanvullen, maar dan vooral op eigenschappen als leiderschap, professionaliteit e.d. Bij Guardado, Moreno en Luuk wist je gewoon dat zij in principe nooit goed genoeg zouden worden voor de wereldtop, maar wel op en top professionals waren, die zowel in woord als gedrag leiderskwaliteiten hadden. Dat is een nadrukkelijk verschil met Bruma, Pröpper, Zahavi, Götze, Max, Mvogo en dergelijke. Uit die categorie is alleen Van Ginkel recentelijk echt een leider, alleen had die het fysiek simpelweg niet meer. Andreas Pereira heeft die professionaliteit en leiderschap ook nooit gehad, dus moet je er niet aan beginnen als hij ook al op zoveel plekken mislukt is.Heruone wrote: ↑02 Apr 2022, 15:38 Als men een ding van de afgelopen jaren moet hebben geleerd wmb, is het dat men niet nadrukkelijk moet inzetten op spelers met krasjes en/of beter gezegd spelers waarbinnen uiteindelijk een grote speculatief gedeelte zit of ze iets gaan toevoegen. Andreas Pereira is een leuke naam, maar past precies binnen die categorie. Als je aankomende zomer op een kantelpunt staat, waarbij je een belangrijke mogelijkheid hebt om stappen te zetten in je selectie, dan moet je wmb niet met dit soort spelers aankakken.
Afhangend van wie er allemaal vertrekken kan het goed zijn dat je weer een aantal subtoppers met leiderschapskwaliteiten moet aantrekken, maar sowieso moet je in de categorie toptalent ook iets oppikken. Of het dan eindigt in een Malen-achtige situatie of een Romero-achtige situatie weet je niet, maar daar moet je sowieso wel in proberen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik wil wel toevoegen dat bijv. Guardado gewoon op hoog niveau international was en dat Moreno ook in de Spaanse competitie, een behoorlijke hoog niveau, prima kon evenals internationaal. Daar zit nog wel een heel belangrijke nuance verschil in. Zij waren misschien wel buitenkansjes/spelers met krasjes, maar de krasjes waren niet dusdanig groot en het speculatieve gedeelte was niet dusdanig aanwezig wat mij betreft. Hoewel dat laatste misschien ook altijd achteraf is ergens.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- DonyellMalen
- Legende