Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Bij Jong meer PNV juist dacht ik.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Heruone wrote: 01 Apr 2022, 16:14 Bij Jong meer PNV juist dacht ik.
PNV idd, ene keer als 433 PNV opgeschreven, andere keer als 4231..
El Sordo
Vedette

PSV90 wrote: 01 Apr 2022, 16:10 Kijk niet of nauwelijks buitenlands voetbal. Op basis van zijn CV zou je denken dat die jongen iets kan, maar ben graag bereid te geloven dat dit niet zo is.

Ben wel benieuwd of vNistelrooy met de punt naar voren of naar achteren wil spelen. Bij jong blijkbaar punt naar achteren? Invulling van het middenveld is nog grotendeels koffiedik kijken.
Op basis van zijn CV zou je toch juist denken dat iedereen precies dat op voorhand denkt en daar achteraf op terugkomt?
PSV90
Nationale topspeler

El Sordo wrote: 01 Apr 2022, 16:29 Op basis van zijn CV zou je toch juist denken dat iedereen precies dat op voorhand denkt en daar achteraf op terugkomt?
Was geen heel diepgravende opmerking van mijn kant. Maar van een spelers met Man Utd., Valencia en Lazio op zijn CV verwacht je bepaalde kwaliteiten. Steeds één seizoen verhuurt worden is inderdaad een teken aan de wand. Al heb ik wel vaker gedacht dat het verloop van een spelerscarrière ook voor een belangrijk deel op toeval berust.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heruone wrote: 01 Apr 2022, 16:14 Bij Jong meer PNV juist dacht ik.
Volgens mij PNA, maar ook regelmatig 442.
Tomm
Vedette

Ze volgen bij jong toch ook de lijn Schmidt om de overgang te vergemakkelijken? Althans zo werd het destijds gecommuniceerd.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Vorig jaar speelden ze 4222 en dit jaar volgens Eflrink en Timmer PNA maar volgens mij PNV.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Pereira? Was voorheen een groot talent, maar heeft het tot nog toe bij verschillende clubs niet waar kunnen maken. Wellicht lukt het wel in onze makkelijke eredivisie. Kost maar 10 miljoen.

Dit klinkt wel heeel erg als Bruma/Baumgartl.

Even los van het feit dat ik deze knul nog nooit heb zien voetballen.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik heb hem een aantal keer zien spelen. Aardige speler. Eens in de zoveel tijd doet ie iets briljants, maar verder is het bitter weinig. Gewoon een niet zo efficiënte versie van Gaston Pereiro.
Massimo
Legende

- Hoeveel goede seizoenen heeft Pereira in het verleden gehad?
- Heeft Pereira in het verleden meerdere malen laten zien rendement te hebben?
- Waar blinkt hij in uit waar hij PSV beter mee kan maken?
- Gaat hij passen in de manier van spelen van PSV volgend jaar?

Een speler voor richting de 10 miljoen met een salaris die daarbij hoort en al 26 jaar is moet wel heel erg goed zijn en heel erg leveren. Het verleden heeft dat tot nu toe niet uitgewezen volgens mij. Heel zonde als je daar PSV daar een deel van zijn Gakpo geld op stuk gaat slaan. Dit zijn namelijk transfers als die mislukken je sportief en financieel kunnen terugwerpen. Er moeten wel heel veel vinkjes op groen staan en dat is volgens mij verre van het geval.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Thijs wrote: 01 Apr 2022, 19:03 Gewoon een niet zo efficiënte versie van Gaston Pereiro.
Zo, laat maar zitten dan..
ruuddevil
Legende

In zijn tijd bij ManU regelmatig zien spelen, Pereira. vond het geen slechte speler. Maar als je bij zoveel clubs niet doorbreekt… Moeten wij het dan ook nog proberen?
Heissenberrug
Internationale topspeler

zou typische Brands aankoop zijn, een speler die al 8 jaar genoemd wordt. Ik word er niet warm van ofzo.
Revolinho
Internationale topspeler

Als PSV besluit hem te halen, dan doen ze dat echt niet zonder ook meteen voor uitstekende concurrentie te zorgen. Even mijn vooruitziende blik: die strijd verliest hij dan en dan word hij een invaller van prima niveau.
PCGC
Vedette

Na de loting even wat beelden van Ecuador gekeken, viel me op het middenveld één ventje op, Moisés Caicedo. 20 jaar pas. Is vanuit Independiente naar Brighton gegaan, verhuurd aan Beerschot waar ie alles speelde in de eerste seizoenshelft, in winterstop terug gehaald vanwege blessures, maar behalve wat optredens in de Cup toernooien niet aan de bak komt.

Kan als centrale middenvelder spelen, maar ook als defensieve middenvelder. Heeft een enorm loop vermogen, overzicht, kan een goal maken, maar is vooral iemand waar je moeilijk voorbij komt. Komt op mij over als een Sangare Junior.

Wellicht een optie als Sangare vertrekt? Contract tot 2025, waarde ongeveer 5 miljoen. Wil misschien wel weg bij Brighton als ie niet speelt, met het oog op het WK?

#FreeGeneratie4
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 02 Apr 2022, 03:27 Als PSV besluit hem te halen, dan doen ze dat echt niet zonder ook meteen voor uitstekende concurrentie te zorgen. Even mijn vooruitziende blik: die strijd verliest hij dan en dan word hij een invaller van prima niveau.
Is een invaller van prima niveau voor de genoemde bedragen niet wat aan de hoge kant? Natuurlijk moet je een brede selectie hebben maar stel je moet tussen de 6 en 10 miljoen betalen voor deze spelers vind ik dat vrij veel geld voor een invaller.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

PCGC wrote: 02 Apr 2022, 08:48 Na de loting even wat beelden van Ecuador gekeken, viel me op het middenveld één ventje op, Moisés Caicedo. 20 jaar pas. Is vanuit Independiente naar Brighton gegaan, verhuurd aan Beerschot waar ie alles speelde in de eerste seizoenshelft, in winterstop terug gehaald vanwege blessures, maar behalve wat optredens in de Cup toernooien niet aan de bak komt.

Kan als centrale middenvelder spelen, maar ook als defensieve middenvelder. Heeft een enorm loop vermogen, overzicht, kan een goal maken, maar is vooral iemand waar je moeilijk voorbij komt. Komt op mij over als een Sangare Junior.

Wellicht een optie als Sangare vertrekt? Contract tot 2025, waarde ongeveer 5 miljoen. Wil misschien wel weg bij Brighton als ie niet speelt, met het oog op het WK?

Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.
De Realist
Internationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 02 Apr 2022, 09:34
Revolinho wrote: 02 Apr 2022, 03:27 Als PSV besluit hem te halen, dan doen ze dat echt niet zonder ook meteen voor uitstekende concurrentie te zorgen. Even mijn vooruitziende blik: die strijd verliest hij dan en dan word hij een invaller van prima niveau.
Is een invaller van prima niveau voor de genoemde bedragen niet wat aan de hoge kant? Natuurlijk moet je een brede selectie hebben maar stel je moet tussen de 6 en 10 miljoen betalen voor deze spelers vind ik dat vrij veel geld voor een invaller.
Ik denk dat [mention]Revolinho[/mention] daar ook op doelt. Niet doen dus. Is iedereen volgens mij wel vrij eensgezind over.

Die jongen uit Ecuador lijkt me daarentegen wel een interessante optie
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
DonyellMalen
Legende

DeEintovenaar wrote: 02 Apr 2022, 09:36 Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.
Eens. Ziet er goed uit ja. Heeft veel bravoure in z'n spel en speelt met flair en lef. Heeft ook wat weg van Frenkie bij vlagen. Zal waarschijnlijk niet zo veel hoeven kosten inderdaad. Bovendien neemt Brighton het niet al te nauw met spelers voor een stuk minder verkopen als dat ze ze zelf hebben gehaald. Zie Locadia, Propper, Jahanbaksh etc.
TomPSV
Legende

DonyellMalen wrote: 02 Apr 2022, 09:52
DeEintovenaar wrote: 02 Apr 2022, 09:36 Ziet er erg veelbelovend uit! Zeker als hij voor ongeveer 5 miljoen aangetrokken kan worden hoef je niet extreem veel geld uit te geven en is de kans op een mooie winst wel degelijk aanwezig. Zeker als hij op deze leeftijd al international is.
Eens. Ziet er goed uit ja. Heeft veel bravoure in z'n spel en speelt met flair en lef. Heeft ook wat weg van Frenkie bij vlagen. Zal waarschijnlijk niet zo veel hoeven kosten inderdaad. Bovendien neemt Brighton het niet al te nauw met spelers voor een stuk minder verkopen als dat ze ze zelf hebben gehaald. Zie Locadia, Propper, Jahanbaksh etc.
Was in al die gevallen helaas ook niet zonder reden dat ze die zo goedkoop lieten gaan.
Heruone
Lid scoutingsteam

Als men een ding van de afgelopen jaren moet hebben geleerd wmb, is het dat men niet nadrukkelijk moet inzetten op spelers met krasjes en/of beter gezegd spelers waarbinnen uiteindelijk een grote speculatief gedeelte zit of ze iets gaan toevoegen. Andreas Pereira is een leuke naam, maar past precies binnen die categorie. Als je aankomende zomer op een kantelpunt staat, waarbij je een belangrijke mogelijkheid hebt om stappen te zetten in je selectie, dan moet je wmb niet met dit soort spelers aankakken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 02 Apr 2022, 15:38 Als men een ding van de afgelopen jaren moet hebben geleerd wmb, is het dat men niet nadrukkelijk moet inzetten op spelers met krasjes en/of beter gezegd spelers waarbinnen uiteindelijk een grote speculatief gedeelte zit of ze iets gaan toevoegen. Andreas Pereira is een leuke naam, maar past precies binnen die categorie. Als je aankomende zomer op een kantelpunt staat, waarbij je een belangrijke mogelijkheid hebt om stappen te zetten in je selectie, dan moet je wmb niet met dit soort spelers aankakken.
Er moet vooral een balans in zijn. Destijds hadden we met Guardado, Moreno, Arias en Luuk natuurlijk uitstekende spelers uit die categorie, waardoor Wijnaldum, Depay, Bruma, Zoet en anderen ook uitstekend konden functioneren. Het moet elkaar aanvullen, maar dan vooral op eigenschappen als leiderschap, professionaliteit e.d. Bij Guardado, Moreno en Luuk wist je gewoon dat zij in principe nooit goed genoeg zouden worden voor de wereldtop, maar wel op en top professionals waren, die zowel in woord als gedrag leiderskwaliteiten hadden. Dat is een nadrukkelijk verschil met Bruma, Pröpper, Zahavi, Götze, Max, Mvogo en dergelijke. Uit die categorie is alleen Van Ginkel recentelijk echt een leider, alleen had die het fysiek simpelweg niet meer. Andreas Pereira heeft die professionaliteit en leiderschap ook nooit gehad, dus moet je er niet aan beginnen als hij ook al op zoveel plekken mislukt is.

Afhangend van wie er allemaal vertrekken kan het goed zijn dat je weer een aantal subtoppers met leiderschapskwaliteiten moet aantrekken, maar sowieso moet je in de categorie toptalent ook iets oppikken. Of het dan eindigt in een Malen-achtige situatie of een Romero-achtige situatie weet je niet, maar daar moet je sowieso wel in proberen.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik wil wel toevoegen dat bijv. Guardado gewoon op hoog niveau international was en dat Moreno ook in de Spaanse competitie, een behoorlijke hoog niveau, prima kon evenals internationaal. Daar zit nog wel een heel belangrijke nuance verschil in. Zij waren misschien wel buitenkansjes/spelers met krasjes, maar de krasjes waren niet dusdanig groot en het speculatieve gedeelte was niet dusdanig aanwezig wat mij betreft. Hoewel dat laatste misschien ook altijd achteraf is ergens.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Op FIFA22 zit Zakharyan ineens bij PSV na de update. Weten zij meer? ;)
DonyellMalen
Legende

18 jaar, Russisch, marktwaarde 12 miljoen. Klinkt goed.
Locked