Ben ik de enige die m knijpt voor woensdag?? Ik ben erg benieuwd hoe alle transfer geruchten en verhalen invloed hebben op de spelers.
Ben echt bang dat spelers als Sanga en Bakayoko ergens anders met hun gedachten zijn. Zelfs een onzekere Ramalho die continu zal lezen dat ze heel erg graag een vervanger voor hem willen hebben.
Spannend!!
Transferwindow 2023/24
- De Realist
- Internationale topspeler
Nee hoor, ik ben er ook bang voor dat het een kopie van vorig jaar gaat worden. Hopelijk bewijzen de jongens mijn ongelijk want godnondeju wat zou het fijn zijn met alle neveneffecten als we het zouden halenRiffii wrote: ↑28 Aug 2023, 02:00 Ben ik de enige die m knijpt voor woensdag?? Ik ben erg benieuwd hoe alle transfer geruchten en verhalen invloed hebben op de spelers.
Ben echt bang dat spelers als Sanga en Bakayoko ergens anders met hun gedachten zijn. Zelfs een onzekere Ramalho die continu zal lezen dat ze heel erg graag een vervanger voor hem willen hebben.
Spannend!!
- These users thanked the author De Realist for the post:
- guus
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Baldado
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Yoeri Nikiforov
Boys kom op, koppie omhoog! Vertrouwen hebben en achter ons PSV staanDe Realist wrote: ↑28 Aug 2023, 02:25Nee hoor, ik ben er ook bang voor dat het een kopie van vorig jaar gaat worden. Hopelijk bewijzen de jongens mijn ongelijk want godnondeju wat zou het fijn zijn met alle neveneffecten als we het zouden halenRiffii wrote: ↑28 Aug 2023, 02:00 Ben ik de enige die m knijpt voor woensdag?? Ik ben erg benieuwd hoe alle transfer geruchten en verhalen invloed hebben op de spelers.
Spannend!!
We weten al vaak genoeg hoe het is om het niet te halen en dat overleven we ook wel weer! Dan moeten we Baka maar voor +45 verkopen.
Dus vetrouwen, we kunnen dit!
Ready for Maddy
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Angsthazerij.
Vorig jaar staat helemaal los van vorig jaar. Andere spelers, andere tegenstander en we hebben nu een veel betere trainer.
Heerlijk onbezorgd weekje gehad en zonder zenuwen maar vol vertrouwen naar woensdagavond. Lekker man.
En daarna mooi cashen voor CL, Bakayoko en lekker Chucky en nog een hele goede RCV binnenhalen. En Gerrit als backup.
Vorig jaar staat helemaal los van vorig jaar. Andere spelers, andere tegenstander en we hebben nu een veel betere trainer.
Heerlijk onbezorgd weekje gehad en zonder zenuwen maar vol vertrouwen naar woensdagavond. Lekker man.
En daarna mooi cashen voor CL, Bakayoko en lekker Chucky en nog een hele goede RCV binnenhalen. En Gerrit als backup.
-
- Meervoudig international
PSV zal toch ook nog wel een talentvolle aanvaller op de korrel hebben mochten Baka en El Ghazi vertrekken?
Sahraoui zou ik dan mooi vinden, maar lijkt me te duur..
Sahraoui zou ik dan mooi vinden, maar lijkt me te duur..
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post (total 2):
- MathijsvanWilderen • Razzaa
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Niet zo angstig. Als we vorige week wat minder slordig waren, hadden we daar met 1-2 of 0-2 gewonnen. Trek daar de invloed van Ibrox nog vanaf en je moet thuis makkelijk met 3-0 kunnen winnen. Het waren leuke dravers, maar zonder het thuispubliek is het minder en op het veld stonden de Rangers echt een stuk zwakker dan vorig jaar. Kortom: no worries.Riffii wrote: ↑28 Aug 2023, 02:00 Ben ik de enige die m knijpt voor woensdag?? Ik ben erg benieuwd hoe alle transfer geruchten en verhalen invloed hebben op de spelers.
Spannend!!
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- Hatseflats
- Vedette
Dat dachten velen vorig jaar ook. Ik moet het nog zien.Ted Lasso wrote: ↑28 Aug 2023, 08:40Niet zo angstig. Als we vorige week wat minder slordig waren, hadden we daar met 1-2 of 0-2 gewonnen. Trek daar de invloed van Ibrox nog vanaf en je moet thuis makkelijk met 3-0 kunnen winnen. Het waren leuke dravers, maar zonder het thuispubliek is het minder en op het veld stonden de Rangers echt een stuk zwakker dan vorig jaar. Kortom: no worries.Riffii wrote: ↑28 Aug 2023, 02:00 Ben ik de enige die m knijpt voor woensdag?? Ik ben erg benieuwd hoe alle transfer geruchten en verhalen invloed hebben op de spelers.
Spannend!!
4-1
-
- Vaste waarde in elftal
-
Op Ernie’s radar om op ultimate team te kopen?XaviS7mons wrote: ↑28 Aug 2023, 09:16Mbappe staat ook op de radar heb ik vernomen van een hele betrouwbare bron
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Jij bent de leukste thuis , dat merk je meteen.XaviS7mons wrote: ↑28 Aug 2023, 09:16Mbappe staat ook op de radar heb ik vernomen van een hele betrouwbare bron
Nu snel terug naar het Leipzig forum.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- SKERLA
We can't change the world until we change ourselves.
-
Wat een leuke grap zeg! Kunnen we met zijn allen even lachen op de vroege maandag. Een type grap die een troll zou maken.XaviS7mons wrote: ↑28 Aug 2023, 09:16Mbappe staat ook op de radar heb ik vernomen van een hele betrouwbare bron
-
- Nationale topspeler
zeker ook met zo'n naam als extra steek.Kezmania wrote: ↑28 Aug 2023, 09:22Wat een leuke grap zeg! Kunnen we met zijn allen even lachen op de vroege maandag. Een type grap die een troll zou maken.XaviS7mons wrote: ↑28 Aug 2023, 09:16
Mbappe staat ook op de radar heb ik vernomen van een hele betrouwbare bron
-
- Geselecteerd voor Oranje
Als hij hierheen komt hebben we geen 100 teamgeest, lekker wegblijvenCas wrote: ↑28 Aug 2023, 09:18Op Ernie’s radar om op ultimate team te kopen?XaviS7mons wrote: ↑28 Aug 2023, 09:16
Mbappe staat ook op de radar heb ik vernomen van een hele betrouwbare bron
-
- Vaste waarde in elftal
Hot take: als wij CL halen blijft Bakayoko én komt Lozano.
Halen we geen CL dan gaat Bakayoko en komt Lozano.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
- RIO
-
- Regelmatige invaller
Donderdag en vrijdag gaan twee ontzettend chaotische dagen worden, niet normaal.
Vergeet niet dat er netto een heel stuk minder overblijft bij een transfer van Sangaré. Kan weinig terugvinden over doorverkooppercentage, maar de basissom van Sangaré lag verrassend laag. Zou mij niet verbazen als je van Sangaré ongeveer 20 miljoen netto overhoudt als de transfersom daadwerkelijk 37.5 miljoen is.
Procentueel houd je meer over aan Bakayoko door gebrek aan doorverkoop, boekwaarde en waarschijnlijk lagere percentages van derden. Denk dat het dan realistisch is dat je 40 miljoen euro over houdt, waarbij dat gehele bedrag vast niet volledig geïnvesteerd zal worden.
Lozano, Vranckx en een kwalitatieve goede CV (+10 miljoen euro) verwacht ik alleen realistisch als we door gaan naar CL. In dat geval zouden we zelfs wat kleine gokjes kunnen toevoegen (extra buitenspeler bijvoorbeeld).
Vergeet niet dat er netto een heel stuk minder overblijft bij een transfer van Sangaré. Kan weinig terugvinden over doorverkooppercentage, maar de basissom van Sangaré lag verrassend laag. Zou mij niet verbazen als je van Sangaré ongeveer 20 miljoen netto overhoudt als de transfersom daadwerkelijk 37.5 miljoen is.
Procentueel houd je meer over aan Bakayoko door gebrek aan doorverkoop, boekwaarde en waarschijnlijk lagere percentages van derden. Denk dat het dan realistisch is dat je 40 miljoen euro over houdt, waarbij dat gehele bedrag vast niet volledig geïnvesteerd zal worden.
Lozano, Vranckx en een kwalitatieve goede CV (+10 miljoen euro) verwacht ik alleen realistisch als we door gaan naar CL. In dat geval zouden we zelfs wat kleine gokjes kunnen toevoegen (extra buitenspeler bijvoorbeeld).
-
- Nationale topspeler
Volgens mij is het al lang bekend dat bij de clausule PSV netto 25 miljoen overhoudt.Kolkmania wrote: ↑28 Aug 2023, 09:50 Donderdag en vrijdag gaan twee ontzettend chaotische dagen worden, niet normaal.
-
- Nationale topspeler
Lozano halen als Bakayoko er is, is financiële zelfmoord. Wie ga je dan op de bank zetten? Je duurste aankoop ooit, je op 1 na duurste aanvaller ooit of een enorm talent dat nu al een waarde van 25 miljoen vertegenwoordigd met het risico dat hij minder waard wordt?Den Bondskoots wrote: ↑28 Aug 2023, 09:50 Hot take: als wij CL halen blijft Bakayoko én komt Lozano.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- milansandro
-
- Internationale topspeler
En jij denkt dat 2 van die 3 alle wedstrijden wel kunnen spelen? Lang heeft nu al 2 wedstrijden gemist, een bezetting Lang - Lozano - Bakayoko voor de flanken zou uitstekend zijn en neemt ook wat druk weg bij Bakayoko zodat hij zich juist nog op zijn ontwikkeling kan richten en daarmee in de toekomst meer waard kan worden, zonder dat het nu ten koste van onze prestaties hoeft te gaan.Teletubby wrote: ↑28 Aug 2023, 09:56Lozano halen als Bakayoko er is, is financiële zelfmoord. Wie ga je dan op de bank zetten? Je duurste aankoop ooit, je op 1 na duurste aanvaller ooit of een enorm talent dat nu al een waarde van 25 miljoen vertegenwoordigd met het risico dat hij minder waard wordt?Den Bondskoots wrote: ↑28 Aug 2023, 09:50 Hot take: als wij CL halen blijft Bakayoko én komt Lozano.
- These users thanked the author loginnaam for the post (total 2):
- VTheMan • Den Bondskoots
-
- Talent
Als in concreet voor deze transferperiode? Lozano zal de vervanger moeten worden voor Bakayoko; is Soulé in beeld indien El Ghazi/Vertessen vertrekt?
Persoonlijk zou ik nog graag een extra flankspeler zien, maar ik snap wel dat CV prioriteit heeft (en vervanger indien Sangare vertrekt).
Wordt een spannend weekje.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Bij PSV staan er 200 spelers 'op de radar'.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Captain(C)
- Maax
Ik wil nu een grap maken over of Mbappe ook op deze radar staat maar die werd niet zo goed ontvangen vanochtend
- Trixm
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips