Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Hoezo? Ramalho staat er toch bij Bosz gewoon ook goed op? Is zelfs 2de aanvoerder. Dus ik vind het niet vreemd dat Ramalho nu speelt ipv Teze. Waarbij Teze ook gewoon rust gekregen kan hebben hé.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thoresen
Nationale topspeler

Heruone wrote: 23 Sep 2023, 20:56 Dat Teze in dit soort potjes niet eens als CV mag spelen, maar men Ramalho daar neerzet, zegt zwart wit gezegd wel iets over hoe weinig vertrouwen Bosz heeft in Teze op die positie.
En dat ziet ie niet goed wat mij betreft.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik weet het niet hoor. Ramalho heeft zijn gebreken maar hij communiceert tenminste. Dat doet Teze niet (genoeg).
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 23 Sep 2023, 20:56 Dat Teze in dit soort potjes niet eens als CV mag spelen, maar men Ramalho daar neerzet, zegt zwart wit gezegd wel iets over hoe weinig vertrouwen Bosz heeft in Teze op die positie.
Of hoeveel in Ramalho?
Thijs
Lid van verdienste

Geweldig tot nu toe. Sterke inspeelpasses en een uitstekende voorzet voor de assist. En net ook nog goed verdedigt. Ga zo door, Jordan.
11 Tinus
Legende

Als 3e CV is het net Geertruida. Maar als hij ook aanvallend nog zijn waarde heeft dan is het een basisspeler.
Madueke
Legende

De 'Teze voorzet'. Binnenkant voet met de juiste snelheid en hoogte op het bolletje van Luuk.
Balinho
Internationale topspeler

Lekkere pot gek.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

Prima wedstrijd, hij op rechts en Dest op links wat mij betreft.
  • These users thanked the author RemPSV for the post:
    SomaQan
    Thijs
    Lid van verdienste

Gewoon een echt goede speler, maar zo gruwelijk wisselvallig dat de betrouwbaarheid, die je van een verdediger wenst, mist. Als dat nog wat zou kunnen verbeteren heb je een prima speler, want de upside is hoog.
    grasveld
    Internationale topspeler

Madueke wrote: 27 Sep 2023, 20:48 De 'Teze voorzet'. Binnenkant voet met de juiste snelheid en hoogte op het bolletje van Luuk.
    Helaas is deze ‘Teze voorzet’ erg inconsistent. Nog geen Jetro Willems, zullen we maar zeggen. Maar zo goed zal die ook niet meer worden. Wel waardevol vandaag. Maar jammer dat hij dit niet net wat vaker voor elkaar krijgt.
    Johann Vogel
    Vedette

Klasse pot van Jordan, hij heeft getraind op die voorzetten. Dit moeten heerlijke ballen zijn voor Luuk om te koppen.
    11 Tinus
    Legende

Je moet hem niet enkel zien als pure RB maar ook een 3e CV als hij daar speelt. Het probleem is dat van Aanholt het niet zo goed doet op links waardoor je de benefits er een beetje uit haalt.

Als hij een 3 mans opbouw vormt dan heb je wel Schouten/Veerman nodig voor die 3.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Volgens mij had Teze niet door dat hij vandaag niet tegen Ajax speelde.

Nee, maar een goede pot gespeeld met twee loepzuivere voorzetten. Mijn MOTM vandaag.
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Bozs moet Teze voortaan even apart nemen en bij elke wedstrijd aangeven dat het om een topwedstrijd gaat!
    Heerlijk gespeeld vanavond!
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

11 Tinus wrote: 27 Sep 2023, 19:12 Als 3e CV is het net Geertruida. Maar als hij ook aanvallend nog zijn waarde heeft dan is het een basisspeler.
    Stonden dacht ik eerder ook beiden in de belangstelling van RB Leipzig, zelfde profiel en prijskaartje aan het einde van het seizoen
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Vond de combi Lozano - Teze iig niet werken op rechts vandaag. Vulde elkaar totaal niet aan. Daarentegen speelde Teze wel een prima pot.

Toen Ramalho eraf ging vond ik hem als CV ook heel erg sterk spelen. Op een of andere manier blijf ik toch altijd het gevoel houden dat ik hem op die positie wel eens een serie wedstrijden wil zien doormaken. Hoewel het duidelijk is dat Bosz anders kiest.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Menno1
    Legende

2 Jetro voorzetten vanaf rechts. Grote klasse. Ook verdedigend uitstekend.
    Persepolis
    Vedette

En zo heeft Teze dit seizoen meer assists dan Bergwijn, Berghuis, Brobbey, Akpom, Mikhautadze en Forbs bij elkaar 8)
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
    Menno1Woodenshoes
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

De Jong kreeg afgelopen week twee voorzetten van Jordan Teze, van wie Bosz meer eist dan hij laat zien. ,,Ik vind dat hij wisselend presteert. Jordan heeft niet meer de leeftijd om talent genoemd te worden, want daarvoor heeft hij al te veel gespeeld. Hij is een jongen met een goede techniek, is snel, heeft een indrukwekkende fysiek, geweldige inspeelpass en kan ook goede voorzetten geven. Er zijn ook dingen waarin hij zich nog moet ontwikkelen en daar praat ik met hem over. En ik zie ruimte dat hij dat ook kan ontwikkelen, dat is het mooie.”

https://www.ed.nl/PSV/bosz-wil-met-PSV- ... haring_web
    Ittot
    Internationale topspeler

Mooie tekst. Hij heeft ook gelijk. teze mag (net als bijv. Veerman) echt wat meer van zichzelf gaan eisen. Het zit er in. Nu moet hij het veel vaker laten zien.
    Massimo
    Legende

Het is natuurlijk ook zo logisch al wat, maar het is prettig om een coach te hebben die met de spelers naast als team individueel ook aan de gang gaat en ook concreet kan benoemen wat goed is en wat verbeterd moet worden. De lat hoger leggen en zorgen dat spelers zich gaan ontwikkelen.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Gaat knallen vandaag op z’n verjaardag!
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tjompie wrote: 30 Sep 2023, 13:18 Gaat knallen vandaag op z’n verjaardag!
    Champagne, of bruine bonen?
    Ardbeg
    Mister PSV

SKERLA wrote: 30 Sep 2023, 13:22
    Tjompie wrote: 30 Sep 2023, 13:18 Gaat knallen vandaag op z’n verjaardag!
    Champagne, of bruine bonen?
    Tarrels!
    Post Reply