Transferwindow 2024/25
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Blijkbaar alleen als het in het straatje van sommigen past hier
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- ArdaMattaveld
- Ardbeg
- Mister PSV
Wie vond hem zo betrouwbaar dan? Die wordt hier, op uitzondering na al zo lang verguisd. Zoek maar eens terug.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Boszball1913
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Volgensmij kwam hij ook als eerste met het nieuws van Teze en MonacoBoszball1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 11:23die gehaktbal heeft van de 100 zogenaamde scoops alleen Wijndal goed gehad de afgelopen 4 jaar
-
- Internationale topspeler
Onder andere Rik heeft hem nog complimenten gegeven dat het een prima journalist is
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Niet helemaal waar. Kreeg afgelopen week zelfs nog de complimenten van onze eigen Rik.Boszball1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 11:23die gehaktbal heeft van de 100 zogenaamde scoops alleen Wijndal goed gehad de afgelopen 4 jaar
- AlexDeTank4
- Bankzitter
"Het blijft de voetbalwereld natuurlijk"
Makkelijke manier om zichzelf te verdedigen als het gewoon rond komt na dit gokbericht in de hoop op een primeur.
Makkelijke manier om zichzelf te verdedigen als het gewoon rond komt na dit gokbericht in de hoop op een primeur.
Last edited by AlexDeTank4 on 29 Aug 2024, 11:27, edited 1 time in total.
- These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 4):
- Ardbeg • RIO • EllermanJ • Boszball1913
- Ardbeg
- Mister PSV
Da's kei fijn voor Rik. Ik heb geen zin om achtenveertigduizend fantasie scoops van hem op dit forum op te graven. Te vaak er naast gezeten om dit zomaar even aan te nemen.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Boszball1913
-
- Regelmatige invaller
Zit volgens mij deze transferperiode met nieuws rondom PSV steeds vrij aardig.
-
- Vedette
En hij wist als eerste zeker dat Simons zou blijven en zijn contract ging verlengen.dannyPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 11:25Volgensmij kwam hij ook als eerste met het nieuws van Teze en MonacoBoszball1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 11:23
die gehaktbal heeft van de 100 zogenaamde scoops alleen Wijndal goed gehad de afgelopen 4 jaar
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Ardbeg
-
- Lid scoutingsteam
Als dit het geval wordt, dan moet er wat mij betreft toch serieus nagedacht gaan worden over ingrijpende consequenties.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
- Skuddem • ArdaMattaveld • TylerDurdn • danko-lazovic
-
- Lid 2e elftal
-
-
- Vaste waarde in elftal
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Je ontneemt hiermee ook de kans voor je betere spelers, je middenveld, je aanval om zich internationaal te laten gelden.
Die verzuipen met zo'n verdediging. Lekker bezig Earnie!
- StratumZuid
- Vedette
Wie gaat om 12:30 spotten bij Airport?
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Vanthaman18
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
-
- Nationale topspeler
Precies, bakayoko kan er wel in de CL 3 inknallen en een assist geven maar als je elke wedstrijd kansloos met 3-1/4-1 of anders cijfers verliest door een Ledezma die een penalty cadeau doet of die gewoon niet kan verdedigen omdat het een aanvallende middenvelder is dan komen de topclubs echt niet hoor.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind dat wel een beetje een gevalletje achteraf mooi wonen. ABK was gewoon een toptalent en iemand waarvan Earnie dacht dat hij PSV per direct fors zou versterken. Helaas liep het anders door omstandigheden. Dat is helemaal niet te vergelijken met Flamingo. Dat is een speler die nog (veel) tijd nodig heeft om een topspeler voor PSV te worden. Daar gaat dus helemaal niets fout bij PSV. Het is alleen een tradeoff tussen investeren in een directe versterking en een talent die er niet meteen staat. Die spelers zijn niet vergelijkbaar in de investering.O Goleiro Grande wrote: ↑29 Aug 2024, 11:17Vooropgesteld: @VTheMan geeft hier eerder aan dat Van Breemen en zijn zaakwaarnemer een club als PSV bewust lijken te mijden vanwege het perspectief op speeltijd. Dat wist ik niet natuurlijk. Maar het onbegrijpelijke vind ik dat PSV dit soort profielen (in het algemeen) niet aantrekt met het oog op de toekomst en capaciteit in de breedte.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 07:26
Ik vind jouw post wel een beetje overdreven hoor. "Onbegrijpelijk" gaat mij veel te ver. Udinese eindigt vaak rond plek 12-15 op de ranglijst in Italië. Dat is dan nog het niveau waar Van Breemen aan zal moeten haken. Totaal niet te vergelijken met een Branthwaite of ABK, die beiden te boek stonden als toptalent bij hun clubs in de PL (de 1e competitie van Europa) en praktisch gezien een directe versterking voor ons waren, waar het met ABK dan door omstandigheden helaas anders liep. Laat Van Breemen eerst maar eens wat zien bij een middenmotor in Italië (de 4e competitie van Europa).
Flamingo werd al gelinkt aan PSV toen hij de pannen van het dak bij Sassuolo speelde. Dat je hem dan nog niet haalt snap ik, maar zou zijn spel en passing in zijn Vitesse-tijd zoveel minder zijn geweest dat het pas bij FC Utrecht duidelijk zou worden dat die jongen potentie heeft? Nu heb je hem voor je neus laten wegkapen en betalen we €9M voor een jonge CV, die ook nu nog moet wennen aan sommige aspecten van een topclub. Op het moment dat wij Bella Kotchap huren voor een bedrag tussen de €3m en €4m zonder optie tot koop, huurt FC Utrecht deze Flamingo – die dus al jaren gevolgd wordt door PSV – mét een optie tot koop en betaalt voor dit laatste slechts €2,75m. Dan gaat er toch iets fout?
Vandaar dat ik het ‘onbegrijpelijk’, of laten we ‘erg teleurstellend’ zeggen, dat PSV voor bedragen tussen €2m en €5m niet de ‘gok’ aandurft, in een markt waar je basis-CV’s voor het niveau dat we zoeken sowieso €10m - €15m kosten. Los van dat hij dus zelf liever voor de speelzekerheid van een lagere club kiest voorlopig, maar Finn van Breemen is nu nog een betaalbare breedte-optie die kan doorgroeien. Zoals Thomas Beelen dat ook was en Thijmen Blokzijl dat nog steeds is. Floreert hij eenmaal bij een Italiaanse middenmoter of subtopper, dan betaal je daar grif voor of ben je zelfs te laat. Zeker zonde, omdat PSV ook een club is die liever niet veel geld steekt in zijn verdediging en er behoudens Teze ook niet in slaagt om zelf verdedigers van niveau op te leiden.
PSV is vaak genoeg geïnteresseerd in buitenkansjes gezien de interesse in Vd Ven, Beelen, Blokzijl, Driouech, etc. Het is alleen wel zo dat PSV echt voor buitenkansjes lijkt te gaan die overtuigen en waarbij ze het gevoel hebben dat ze iets toe kunnen voegen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Feyenoord, die voor mijn gevoel er inmiddels een sport van lijken te maken om maar zoveel mogelijk in de 0-5mln range aan te trekken in de hoop dat het iets wordt. De minsten sturen ze naar Dordt en de beteren houden ze zelf. Nou ik ben ervan overtuigd dat de strategie die PSV voert tav het selectiebeleid meer vruchten af zal werpen dan die van Feyenoord.
Rond Van Breemen hangt nog veel teveel onzekerheid. Zoals ik al zei: laat hem eerst maar wat presteren in de middenmoot van Italië. Liever 9mln betalen met wat meer zekerheid dan nu 5mln betalen waarbij de stap te groot is en het nog maar de vraag is of hij het ooit gaat redden.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- BBiertje
-
- Bankzitter
Al eerder aangehaald in het 'Interessante spelers'-topic, maar die jongen die BMG als vervanger wilt voor Itakura - Torunarigha - is voor zo'n 5 a 6 miljoen op te pikken. Wel een linkspoot, maar eventueel als toekomstig vervanger voor Ollie.
Antwerp loopt ook nog te leuren met Van den Bosch. Die kunnen het totaal niet veroorloven om hem volgend jaar gratis de deur te laten uitlopen. Mainz heeft een bod gedaan en clubs uit Portugal en Italie hebben concrete interesse. Blijkbaar hoopt Antwerp nu op een bedrag rond de 10 miljoen, maar dat gaat hem niet worden denk ik. 6 + wat bonussen en je hebt hem binnen. Zeker niet de beoogde topversterking, maar financieel interessanter dan Hilgers en een hoger plafond.
Antwerp loopt ook nog te leuren met Van den Bosch. Die kunnen het totaal niet veroorloven om hem volgend jaar gratis de deur te laten uitlopen. Mainz heeft een bod gedaan en clubs uit Portugal en Italie hebben concrete interesse. Blijkbaar hoopt Antwerp nu op een bedrag rond de 10 miljoen, maar dat gaat hem niet worden denk ik. 6 + wat bonussen en je hebt hem binnen. Zeker niet de beoogde topversterking, maar financieel interessanter dan Hilgers en een hoger plafond.
- GakpoEINDHOVENAAR
- Ballenjongen
Mounir denkt slick te zijn door nu het tegenovergestelde te tweeten zodat hij morgen kan zeggen dat hij gelijk heeft gehad mocht het niet door gaan.