Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Locked

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%

Total votes: 111
Ardbeg
Mister PSV

Den Bondskoots wrote: 03 Mar 2022, 13:32
Grasmat wrote: 03 Mar 2022, 09:43

Veel buitenlands geld vanuit Brighton vooral.
Dat klopt maar er zijn nauwelijks dure jongens aangetrokken. Bart Nieuwkoop is basisspeler dus dat zegt veel over de aankopen van de laatste jaren.

Lijkt me eerder gevalletje goed beleid.
Duur is niet per se inherent aan goed he.
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Maar als er wordt gesteld dat er veel geld ingepompt is, is het wel een relevante opmerking als het geld niet aan (dure) aankopen besteed is en ze het alsnog zo goed doen (en het dus ergens anders door zou moeten komen).
Ardbeg
Mister PSV

29.04.2007 wrote: 03 Mar 2022, 13:48 Maar als er wordt gesteld dat er veel geld ingepompt is, is het wel een relevante opmerking als het geld niet aan (dure) aankopen besteed is en ze het alsnog zo goed doen (en het dus ergens anders door zou moeten komen).
Maar wat is veel? Vooral in vergelijking met hun vorige budget? Ik zie wel 15 ingaande (niet allemaal permanente) ingaande transfers.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Grasmat wrote: 03 Mar 2022, 09:43

Veel buitenlands geld vanuit Brighton vooral.
Dat klopt maar er zijn nauwelijks dure jongens aangetrokken. Bart Nieuwkoop is basisspeler dus dat zegt veel over de aankopen van de laatste jaren.

Ja dat is ook zeker zo. Nieuwkoop is daar een van de sterkhouders. Dat zegt ook vooral iets over het niveau van de Belgische competitie, dat is niet veel soeps. Maar dat geld zit hem waarschijnlijk nu in eerste instantie in de clubstructuur, zorgen dat de randvoorwaarden verbeterd worden en zo de prestaties te verhogen.

Ik weet niet wat de bijdrage is van de trainer in het voorlopige succes en of dit een opleving a la Kaiserslautern is. Eén seizoen leuk presteren lijkt voor mij niet genoeg om meteen al de job bij ons hiet te kunnen krijgen.
Brael
Vedette

Die trainer heeft hiervoor niet specifiek laten zien een wonderdokter te zijn, dus het kan best een eenmalige opleving zijn.

En inderdaad is het niveau van de Belgische competitie wel schrikbarend, moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, dan nog blijft het natuurlijk enorm knap om met een promovendus zo te presteren.
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 03 Mar 2022, 11:56 Weinig ervaring is minder erg als er geen grote incidenten plaatsvinden. Kijk bv naar AZ dit jaar die buiten een lastige start met veel vertrekkende spelers hebben ze in de luwte aan een reeks gewerkt. Amper blessures, amper ophef, trainer doet of zegt geen stomme dingen, winnen Europees hun wedstrijdjes, winnen de toppers en het is daar een oase aan rust. Mocht daar nu iets gebeuren van de Ajax bingo onder Overmans dan moet je het maar zien hoe het dan loopt.

Vanavond is het wel weer interessant om naar AZ te kijken. Hoe gaan zij Ajax bestrijden nadat ze al een keer van Ajax wonnen en weten dat Ajax kwetsbaar is. Als hij vandaag weer Ajax eruit knikkert dan denk ik dat hij nog flink kan stijgen op de lijst met mogelijke kandidaten. Nu zou het nog 'verrassend' zijn maar wellicht is hij over een maand wel de meest logische naam. Maar ik lijk de enige te zijn op dit forum die dat zo ziet :)
Hij is niet best weggegaan bij PSV. Theo Lucius deed daar een boekje over open in de Skiete Willy podcast. Alleen daarom al geen optie denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 03 Mar 2022, 14:56
11 Sir Tinus wrote: 03 Mar 2022, 11:56 Weinig ervaring is minder erg als er geen grote incidenten plaatsvinden. Kijk bv naar AZ dit jaar die buiten een lastige start met veel vertrekkende spelers hebben ze in de luwte aan een reeks gewerkt. Amper blessures, amper ophef, trainer doet of zegt geen stomme dingen, winnen Europees hun wedstrijdjes, winnen de toppers en het is daar een oase aan rust. Mocht daar nu iets gebeuren van de Ajax bingo onder Overmans dan moet je het maar zien hoe het dan loopt.

Vanavond is het wel weer interessant om naar AZ te kijken. Hoe gaan zij Ajax bestrijden nadat ze al een keer van Ajax wonnen en weten dat Ajax kwetsbaar is. Als hij vandaag weer Ajax eruit knikkert dan denk ik dat hij nog flink kan stijgen op de lijst met mogelijke kandidaten. Nu zou het nog 'verrassend' zijn maar wellicht is hij over een maand wel de meest logische naam. Maar ik lijk de enige te zijn op dit forum die dat zo ziet :)
Hij is niet best weggegaan bij PSV. Theo Lucius deed daar een boekje over open in de Skiete Willy podcast. Alleen daarom al geen optie denk ik.
Kan je daar iets meer over vertellen? Wat is er gebeurd? Ik heb de podcast niet geluisterd maar ben nu wel benieuwd.
ShovingNE2
Site Admin

Ze kotsten hem uit op de academy. Lucius ontsloeg hij en kort nadat PJ aankondigde te vertrekken heeft Faber direct Lucius gebeld (die al een andere aanbieding had aangenomen) om die te verscheuren en terug te keren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende

ShovingNE2 wrote: 03 Mar 2022, 15:07 Ze kotsten hem uit op de academy. Lucius ontsloeg hij en kort nadat PJ aankondigde te vertrekken heeft Faber direct Lucius gebeld (die al een andere aanbieding had aangenomen) om die te verscheuren en terug te keren.
Hoezo kan Faber als hjo Lucius sowieso niet gewoon behouden voor PSV? Kan PJ de trainer iemand als Lucius ontslaan?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 03 Mar 2022, 15:13
ShovingNE2 wrote: 03 Mar 2022, 15:07 Ze kotsten hem uit op de academy. Lucius ontsloeg hij en kort nadat PJ aankondigde te vertrekken heeft Faber direct Lucius gebeld (die al een andere aanbieding had aangenomen) om die te verscheuren en terug te keren.
Hoezo kan Faber als hjo Lucius sowieso niet gewoon behouden voor PSV? Kan PJ de trainer iemand als Lucius ontslaan?
Pascal was HJO in zijn laatste jaar bij PSV. Faber volgde hem op.
29.04.2007
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 03 Mar 2022, 14:19
29.04.2007 wrote: 03 Mar 2022, 13:48 Maar als er wordt gesteld dat er veel geld ingepompt is, is het wel een relevante opmerking als het geld niet aan (dure) aankopen besteed is en ze het alsnog zo goed doen (en het dus ergens anders door zou moeten komen).
Maar wat is veel? Vooral in vergelijking met hun vorige budget? Ik zie wel 15 ingaande (niet allemaal permanente) ingaande transfers.
Ik heb er totaal geen idee van, ook helemaal geen zicht op waarom ze het dit seizoen zo goed doen. Het was meer bedoeld als; als ze niet (veel) hebben geïnvesteerd in de selectie, moet de reden van de prestaties ergens anders liggen en dan is het dus in principe (voor dit seizoen) niet zo relevant dat er een geldschieter is geweest.
Maar goed, 15 inkomende transfers is ook niet niks, wellicht hebben ze de scouting er goed op orde.

Of zoals hierboven ook al geopperd wordt; een eendagsvlieg met een buitengewoon goed seizoen, zou ook kunnen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Dat lijkt me genoeg om hem niet terug te halen nee.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 03 Mar 2022, 13:33

Duur is niet per se inherent aan goed he.
Nee dat is toch ook precies wat ik zeg.

Of in ieder geval wat ik bedoel 😅
Massimo
Legende

Pascal Jansen doet het goed bij AZ en daarvoor de complimenten, maar hoe zou hij presteren bij clubs zonder blauwdruk van de speelwijze? Zou hij overpresteren bij Feyenoord, FC Utrecht of Heerenveen?
Ardbeg
Mister PSV

Kunnen we ophouden over Jansen?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

PSV zet volgens mij vol in op Bosz en als dat niet lukt, wordt het Cocu.
koetje
Legende

Pleit dit tegen of juist voor PJ?
Juancho
Mister PSV

Massimo wrote: 03 Mar 2022, 18:32 Pascal Jansen doet het goed bij AZ en daarvoor de complimenten, maar hoe zou hij presteren bij clubs zonder blauwdruk van de speelwijze? Zou hij overpresteren bij Feyenoord, FC Utrecht of Heerenveen?
Blijft idd best een interessante naam, Pascal Jansen. Kent PSV natuurlijk ook. Vind het bijzonder knap wat hij tot nu toe doet bij AZ. De blauwdruk waar je het over hebt, dan doel je denk ik op wat Slot achter gelaten heeft? Deels eens, maar AZ heeft in de zomer haar beste spelers zien vertrekken en eigenlijk niks voor terug gekregen. Dus in hoeverre je nog kan zeggen dat hij teert op wat Slot achter gelaten heeft....

Jansen zou niet mijn 1e keuze zijn maar ik begrijp zeker dat het een interessante naam is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende

Ik heb zo mijn twijfels of hij kan overpresteren bij andere clubs.
Juancho
Mister PSV

Vanavond iig een mooie test voor Jansen 😁. Hij mag dan iig Midtsjø meenemen. Prima spelertje :top:
Rikkert1234
Vedette

Juancho wrote: 03 Mar 2022, 20:04 Vanavond iig een mooie test voor Jansen 😁. Hij mag dan iig Midtsjø meenemen. Prima spelertje :top:
Heeft aankomende zomer nog maar een 1-jarig contract. Zal vast niet meer dan 3 miljoen kosten met die leeftijd. Zou zijn komt ook toejuichen
Maikel
Site Admin

Pascal Jansen is imo een nobody die PSV absoluut niet verder gaat brengen. We willen vooruitgang toch, hoog inzetten en niet aankomen met Pascal Jansen.

We zijn PSV, geen AZ of Utrecht.
Juancho
Mister PSV

Massimo wrote: 03 Mar 2022, 18:32 Pascal Jansen doet het goed bij AZ en daarvoor de complimenten, maar hoe zou hij presteren bij clubs zonder blauwdruk van de speelwijze? Zou hij overpresteren bij Feyenoord, FC Utrecht of Heerenveen?
Tussentijds rapport cijfer? 🤔 😬 😁
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 03 Mar 2022, 20:04 Vanavond iig een mooie test voor Jansen 😁. Hij mag dan iig Midtsjø meenemen. Prima spelertje :top:
Eens over Midtsjo, hier al vaker gezegd overigens.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Het was misschien al te voorspellen maar Ronald Koeman zegt net bij Half8 dat PSV hem gevraagd heeft voor de shortlist maar dat hij geweigerd heeft. Over dat Ajax een optie is zegt hij: 'die hebben nog een trainer toch?' of oranje zei hij dat hij daar open voor staat om dat op te pakken nadat van gaal klaar is na Qatar.
Locked