Noni Madueke
-
- Legende
De laatste weken speelt Madueke ook niet goed. Hij zit nu 2 jaar bij de selectie en dat hij ook veel speelt, dus iets minder wisselvalligheid zou prettig zijn. Zijn piek ligt wel hoog, dus een goede Madueke is een absolute meerwaarde voor PSV. Zijn gemiddelde moet alleen omhoog.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Zondag in de basis en 2x scoren is de enige manier. Speelde afgelopen weken ook gewoon minder goed, Doan was gisteren vooral in het verdedigende zeer betrouwbaar en ik begrijp de keuze van Schmidt gisteren eerlijk gezegd wel.
#FreeGeneratie4
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Hij dacht even iets in zijn hamstring te voelen bij de goal. Daar schrok hij van. No worries, niks aan het handje.
- Persepolis
- Vedette
Dat snap ik wel volledig. Na zo'n seizoen met meerdere blessures denkt hij op zo'n moment natuurlijk "kut, niet wééér". Maar verder worden er teveel conclusies getrokken op basis van één gezichtsuitdrukking. Zolang hij niet meer met blessures gaat kwakkelen komt hij er wel, bij PSV en daarna hogerop.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑18 Mar 2022, 10:39 Hij dacht even iets in zijn hamstring te voelen bij de goal. Daar schrok hij van. No worries, niks aan het handje.
- hondjevandebakker
Gisteren met Engeland O21 4-1 gewonnen van Andorra. Speelde 70 minuten als linksbuiten in een 433. Zou hij bij ons een optie kunnen zijn als vervanger van Gakpo of in de spits?
- DonyellMalen
- Legende
Linksbuiten wel opvallend. Daar heeft ie bij ons niet vaak gestaan, enkele momenten even bij kantwisseling met Cody bijv. Lijkt me een stuk voorspelbaarder op links iig.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Waarom niet? Hij is linksbenig toch. Ik vind hem juist van rechts vaak voorspelbaar. Als Gakpo vertrekt moet je naar de markt kijken. Is een goede linksbuiten beschikbaar en betaalbaar? Zo nee, is er een goede rechtsbuiten beschikbaar en betaalbaar? Afhankelijk van de opties zou je Madueke zeker op links kunnen zetten. Als Brenet van rechts naar links een acceptabel niveau kon halen, kan Madueke dat al helemaal.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als Gakpo vertrekt, gewoon Lozano terughalen. Dan met Madueke op links en Lozano op rechts en verbieden om tijdens de wedstrijd van positie te wisselen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ruuddevil
- Legende
Hij heeft daar een aantal wedstrijden gespeeld die mij wel bevielen. Hij heeft de kwaliteit om de bal vast te houden, maar is ook snel in de diepte en kan scoren (al gaat dat de laatste tijd moeizamer). Vanaf rechts vind ik hem wat voorspelbaar.ziege maar ook zagge wrote: ↑27 Mar 2022, 22:35Wil ie dat zelf oid? Lijkt me niet echt zijn positie, toch meer iemand die vanaf de vleugel naarbinnen komt.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
Ook veel te egoïstisch. Op gegeven moment ligt het links helemaal open en hij blijft maar pingelen.
-
- Nationale topspeler
Met madueke creeer je gewoon veel meer kansen. Met of zonder geklungel aan de bal. Want die keren dat hij niet klungelt is hij er voorbij.
Wat mij betreft heeft schmidt echt gefaald t.o.v. madueke. Vorig jaar hem gepasseerd voor vertessen ..dat was echt compleet idioot. En nu of hem steeds wisselen na 60 min., of met doan starten. Wat die jongen nodig heeft is ritme. Soms moet je ook kiezen voor een speler omdat hij in potentie zo ontieglijk veel beter is dan zijn concurrentie en hem dan laten staan. Zoals luuk de jong ooit een half seizoen mocht blijven staan (nou dat was mij wat teveel). Nu ook die bal op de paal...die kans is er puur door zijn snelheid en reach. Als doan daar staat is het niet eens een kans.
(Zelfde redenering gaat altijd op voor Malen trouwens. Die loopt gewoon zo fokking goed dat hij allerlei kansen mag verprutsen die andere aanvallers nog niet eens zouden hebben gekregen ;-)
Wat mij betreft heeft schmidt echt gefaald t.o.v. madueke. Vorig jaar hem gepasseerd voor vertessen ..dat was echt compleet idioot. En nu of hem steeds wisselen na 60 min., of met doan starten. Wat die jongen nodig heeft is ritme. Soms moet je ook kiezen voor een speler omdat hij in potentie zo ontieglijk veel beter is dan zijn concurrentie en hem dan laten staan. Zoals luuk de jong ooit een half seizoen mocht blijven staan (nou dat was mij wat teveel). Nu ook die bal op de paal...die kans is er puur door zijn snelheid en reach. Als doan daar staat is het niet eens een kans.
(Zelfde redenering gaat altijd op voor Malen trouwens. Die loopt gewoon zo fokking goed dat hij allerlei kansen mag verprutsen die andere aanvallers nog niet eens zouden hebben gekregen ;-)
-
- Nationale topspeler
Ik hoop dat hij onder RvN wilt blijven en dan een basisspeler wordt en het gemis van Gakpo over neemt.