Heeft Thijs Slegers de perschef het onmogelijk gemaakt om Thijs Slegers de clubwatcher te evenaren?ShovingNE2 wrote: ↑20 Jan 2024, 15:28A. Thijs was van VI, niet van een regionaal dagblad.
B. Thijs was clubwatcher in een totaal andere tijd. Het is de afgelopen 10 jaar wat veranderd zeg maar.
Isaac Babadi
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Grasmat
-
- Jeugdspeler
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Geloof je het zelf wel? Ik kan het namelijk ook aan mensen gaan vertellen zonder iets van kennis
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Of als hij een week vakantie durft te nemen!!Standbeeld wrote: ↑20 Jan 2024, 15:29 Om de zoveel tijd komt deze discussie weer een keer terug. Waar ik nu nog het meest naar uitkijk is dat de discussie tijdens de zomerwindow weer opnieuw oplaait en dat Rik dan sneertjes uit gaat delen op Twitter naar mensen hier. Daar kan ik dan nog wel van smullen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik ben wel benieuwd naar je antwoord hierop, Juancho .Vanthaman18 wrote: ↑20 Jan 2024, 14:25En wat zouden we opschieten met die informatie? Wat maakt het uit?Juancho wrote: ↑20 Jan 2024, 11:47
Nou dan kan je iig in je stuk schrijven: ondanks nadrukkelijke doorvragen weigert PSV het verschil in straf Babadi en Tillman te verklaren wat het een buitengewoon warrig beleid maakt.
En dat is zeker niet inhoudsloos
Maargoed ik heb dit al eens vaker aangehaald, die persconferenties voor en zeker na een wedstrijd zijn echt lachwekkend slecht. Van elke journalist, niemand uitgezonderd. Ik weet niet of jij het wel eens kijkt maar persoonlijk komen er bij mij altijd tig aanvullende vragen naar voren. Een vakinhoudelijke journalist zou dat nog 3x meer moeten hebben. Maar oppervlakkig blijven is blijkbaar de trent in journalistiek Nederland.
Wat is je belang? Als het in het belang van PSV is dat iets niet naar buiten komt, heb ik liever dat dat niet gebeurt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Daar zijn de meningen over verdeeld zoals blijkt uit het Veerman topic. De eigen honger naar informatie is veel belangrijker dan het belang van de club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Echt? Lijkt me een prima gast, maar vind het een gemaakte schrijver. Elke keer weer diezelfde uitdrukkingen (ijs en wederdienende, kogeltje.....).
- Juancho
- Mister PSV
Geen idee waar je mij tagged want ik gebruik van platform al tijden niet meer. Laatste keer dat ik Rik getagged had was een jaar terug en de keer daarvoor 1,5 jaar terug. Sindsdien doe ik behalve bedrijven en overheden eens wat sturen niks op Twitter. Dus trap niet in het gezuig en bewust irriteren en stoken van de grootste Twitter tokkie hier die met iedereen rwzie heeft. Deze mafklapper heeft zich ondertussen wat mij betreft onmogelijk gemaakt hier. Jammer genoeg, en idioot genoeg, kan je zo'n gek niet blokken. Dus dan maar negeren. Al jaren. Maar zijn niveau is zo laag dat hij alsnog loopt te zuigen. Kleutertje deze post zal wel stiekem net als een post van gister verwijderd worden terwijl ze zelf niets anders doen. Lachwekkend gedrag.Standbeeld wrote: ↑20 Jan 2024, 15:32Is dat zo? @Juancho @ruuddevilShovingNE2 wrote: ↑20 Jan 2024, 15:30
Zeker als die figuren ook nog vragen aan hem stellen op twitter en heel erg beleefd en slijmerig doen daar.
Last edited by Juancho on 20 Jan 2024, 17:42, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
De post van jou die verwijderd was, was de zoveelste keer dat je mensen graag wil leren hoe de site minder opbrengsten heeft. Je hebt het zo vaak gedaan dat je misschien een keer een waarschuwing verdient. De volgende keer heb je een probleem. Bij deze, omdat schijnbaar het verwijderen van alleen de post niet duidelijk genoeg was. Je hangt hier doorlopend rond wat helemaal prima is, maar we kunnen de site net draaiende houden en dan heb ik het nog niet over de honderden uren die er per jaar in gaan. Als je dan ook nog ons niet gunt dat we de kosten terugkrijgen dan kan je gaan.
En een post vol schelden van jou raakt me niet hoor. Zeker niet van jou.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maandag. 5 jaar!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Carnelito
-
- Lid van verdienste
- ShovingNE2
- Site Admin
Al-Ettifaq. Prima perspectief en de knaken voor broerlief zijn ook goed.
-
- Nationale topspeler
Jazeker. Rik is meer dan alleen zijn tweets, die ik ook vaak humoristisch vind, maar over smaak valt niet te twisten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
IJs en weder dienende en kogeltje rond zijn gewoon running gags geworden, daarom blijven die erin, om het luchtig te houden. Niet omdat hij niet iets anders zou kunnen schrijven.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- SKERLA • ShovingNE2 • Ren Höek
- Standbeeld
- Mister PSV
Het zou wel leuk zijn wanneer Rik zich hier eens wat vaker zou mengen in de discussie. Ik bedoel, wat heeft hij anders te doen.
-
- Lid van verdienste
-
- Vaste waarde in elftal
Hoe kom je hierbij? Iedere journalist heeft een andere rol. Wel journalisten de maat nemen maar dan zoiets stupiedst zeggen over wat ze zouden moeten doen.
[/quote]
Stupiedst? Rik is geen journalist, Rik is een schrijver. Bij een lokale krant. Blij dat ie erbij mag hangen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Waren dit nou serieuze geruchten? Of waren we tot de conclusie gekomen dat het bullshit was? Heb dat gisteren verder gemist.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Nummer 6 • Voormalig KG