Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 May 2023, 14:21 Precies: één seizoen heel goed.

PSV kan zich nu geen experimentjes veroorloven. Bosz is allesbehalve een zekerheid.
Welke trainer kunnen wij halen die wel een zekerheid is?
Bosz geeft ons en een duidelijk voetballend plan en zorgt ook dat spelers beter worden.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 May 2023, 14:24 Ik denk dat 1 seizoen bij Ajax meer zegt dan zijn avonturen over de grens. Het is allemaal vrij spannend bij Bosz en het kan gewoon alle kanten op. Dat wil zeggen dat we pas over tig maanden kunnen zeggen of Bosz wel of niet een goed idee was.

Cocu zou ik prima vinden, veiliger in mijn ogen en dan ligt de sleutel van het succes bij Earnie ipv Cocu.
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat wij tig maanden hoeven te wachten... Het is eenvoudig: #Boosz-out (voor dat ie goed en wel kan beginnen...) :tear:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 May 2023, 14:23Wie is geen experiment en wel een zekerheid?
Lastige vraag, maar je kan de kans op zekerheid wel zo groot mogelijk maken. Dat doe je niet door Kamikaze Peter aan te stellen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 May 2023, 14:35
Standbeeld wrote: 28 May 2023, 14:23Wie is geen experiment en wel een zekerheid?
Lastige vraag, maar je kan de kans op zekerheid wel zo groot mogelijk maken. Dat doe je niet door Kamikaze Peter aan te stellen.
Laat ik het dan anders vragen: met welke realistische optie verhogen we de kans op succes meer dan met Bosz?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 May 2023, 14:37
Ykhim wrote: 28 May 2023, 14:35

Lastige vraag, maar je kan de kans op zekerheid wel zo groot mogelijk maken. Dat doe je niet door Kamikaze Peter aan te stellen.
Laat ik het dan anders vragen: met welke realistische optie verhogen we de kans op succes meer dan met Bosz?
Vragen naar een redelijk bekende weg imo. Cocu?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Binnen Nederland sowieso Cocu. Verder zijn er buiten de grenzen meer dan genoeg betere trainers beschikbaar, zoals hier regelmatig uiteengezet. Het hangt een beetje af van wat de mogelijkheden van PSV zijn, en ook of we straks 2e of 3e zijn geworden.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 May 2023, 14:43 Binnen Nederland sowieso Cocu. Verder zijn er buiten de grenzen meer dan genoeg betere trainers beschikbaar, zoals hier regelmatig uiteengezet. Het hangt een beetje af van wat de mogelijkheden van PSV zijn, en ook of we straks 2e of 3e zijn geworden.
Zo'n Berhalter zie ik -los van of ie goed genoeg is- wel snel aanpassen gezien zijn 6 jaar in Nederland en professionele relatie met Stewart, maar verder denk ik dat zo'n buitenlandse coach in een jaar waarin het écht moet gebeuren, te veel tijd nodig heeft. Dan kies ik liever voor plug & play Cocu, al zou ik Pascal Jansen ook niet verkeerd vinden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wordt gewoon Bosz. Ik ben er niet blij mee, maar zou gigantisch verrast zijn als het iemand anders wordt dan professor BolleBosz.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ron Jans svp.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim Op basis van het verleden, de trainers die Earnie en Marcel hebben aangesteld, verwacht ik geen exotische verrassing qua trainer. Veelal wordt er voor een trainer gekozen die het sentiment en de club een beetje kent. De kans dat we een Nederlandse coach aanstellen lijkt mij aannemelijk. Als ik dan ga kijken naar realistische opties, dan lijken mij Bosz en Cocu twee voor de hand liggende opties. Twee trainers met ruime ervaring die beiden wat bewezen hebben tijdens hun trainerscarriere. Bosz de finale EL en Cocu een aantal keer kampioen. Beide coaches hebben alleen na hun succes(sen) het in het buitenland niet waar kunnen maken. Cocu is ontslagen bij Fener en Derby en zit nu weer bij Vitesse. Bosz is ontslagen bij Dortmund, Leverkusen en Lyon. Bosz is onlangs wel nog op gesprek geweest bij Wolverhampton en Aston Villa, maar is nu dus clubloos. Ik ga eerlijk zijn dat ik beide opties niet super vind, maar ik zal er wel vrede mee hebben want beter materiaal is niet beschikbaar.

Alles zal ervan afhangen welke kant we op willen qua voetbal, want ik denk dat beide trainers de baan van hoofdcoach bij PSV wel willen. Als PSV de lijn van Ruud enigzins wil voortzetten dan zal Cocu het worden. Overigens denk ik niet dat Pascal Jansen in beeld is. Doet het net leuk bij AZ met veel minder druk. Ik verwacht niet dat PSV daarop gaat gokken.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ron Jans incoming... :grin:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het was een vooropgezet plan. Morgen wordt bekendgemaakt dat Ruud trainer blijft.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 28 May 2023, 16:09 Ron Jans incoming... :grin:
Ik roep t al maanden. Of Ruud of Ron.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 May 2023, 16:11 Het was een vooropgezet plan. Morgen wordt bekendgemaakt dat Ruud trainer blijft.
Ruud met Ron als assistent.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Binnen de eredivisie zie ik alleen Jans en Steijn wel zitten
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Makaveli wrote: 28 May 2023, 13:31
loginnaam wrote: 28 May 2023, 13:04 @Makaveli Ik heb het niet per sé over Bosz, hoewel ik denk dat hij bij Ajax wel degelijk een positieve invloed heeft gehad nadat zij 6 jaar Frank de Boer voetbal achter de rug hadden (daar moest hij echt wat gaan opbouwen), maar meer in het algemeen. Nu een trainer aanstellen omdat je denkt dat hij de puntjes wel binnensprokkelt, maar tegelijkertijd een trainer is die qua spelvisie gewoon niet overeenkomt met waar je als club naar toe wil, is in mijn ogen het stomste wat we kunnen doen.
Maar is de spelvisie waar we naar toe willen niet gewoon degene die van Nistelrooij aankondigde? Dus juist weg van het pressing spelletje van Schmidt? Dat is niet de weg die een groot deel van het forum graag ziet (ik vond het ook een fijne speelwijze) maar lijkt wel een bewuste keuze te zijn geweest.
Wat ik van Heruone's uiteenzettingen begrijp is dat Ruud juist de dissonant was mbt de visie die zich in de jeugd lijkt te ontvouwen. Volgens mij heeft Heruone in het verleden ook gepost dat we vorig jaar al met Bosz hebben gesproken, maar dat hij toen niet bij Lyon weg wilde gaan, dus mijn vermoeden is dat de aanstelling van Ruud puur op het criterium goede coach/slechte coach is gedaan en kennelijk vonden ze dat hij wel bij de goede kant hoorde, naast de uitstraling die hij natuurlijk ook heeft.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch goed dat we tweede zijn geworden.

- Nieuwe trainer heeft vCL.
- Betere spelers willen in de komende weken komen.


Laat die nieuwe trainer morgen of dinsdag maar tekenen!
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fred Rutten. Kan er in een week structuur in brengen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hot-take: Peter Bosz heeft de boot afgehouden en gewacht wie 2e zou worden. Tekent binnen een week.

Hoop t overigens toch van niet
User avatar
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal
Posts: 506
Joined: 14 Mar 2021, 17:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Bosz (of godbeterhet Jans) zouden we opnieuw een experiment aangaan, terwijl de club juist behoefte heeft aan een vaste koers met een stabiele staf. Cocu is wat mij betreft de enige Nederlandse trainer die hiervoor in aanmerking komt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liever Bosz dan Cocu. Cocu is een absolute clubheld, maar voetbal is geëvolueerd en Bosz past daar beter bij in mijn ogen dan Cocu.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stofzuiger wrote: 28 May 2023, 17:06 Met Bosz (of godbeterhet Jans) zouden we opnieuw een experiment aangaan, terwijl de club juist behoefte heeft aan een vaste koers met een stabiele staf. Cocu is wat mij betreft de enige Nederlandse trainer die hiervoor in aanmerking komt.
Feyenoord is met Slot ook een andere weg in geslagen. Ik vertrouw erop dat Stewart dat ook gaat doen!
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 May 2023, 14:21 Precies: één seizoen heel goed.

PSV kan zich nu geen experimentjes veroorloven. Bosz is allesbehalve een zekerheid.
Helemaal niet een seizoen. Bosz heeft vakwerk afgeleverd bij Heracles en Vitesse.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk geen Boosz, Cocu wellicht op pole position. Zou wel weer wat rust brengen en die hebben we wel nodig. Stilletjes hoop ik echter nog op een buitenlandse verrassing
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Om een andere weg in te slaan moet je er eerst een hebben. ;)
Post Reply