Dat Baka blijft en Lozano komt, zoiets.LarsKempie wrote: ↑30 Aug 2023, 19:18 Wat was het nieuws van de jurist? Want de originele tweet is verwijderd
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
En ik lees net dat Liverpool last-minute de clausule van Sangarè gaat lichten.Vanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2023, 19:09Lees net dT Liverpool Gravenberch wilt, lijkt me niet dat ze die naast Sangare ook nog halen.DoubleUCoolman wrote: ↑30 Aug 2023, 19:07 Sangare en Bakayoko gaan gewoon als dubbeldeal naar Liverpool. Lang, Luuk, Lozano voorin en Tillman daarachter.
Ik heb het idee dat er allang een deal is rondom Sangarè. Maar dat PSV in die deal betrokken heeft dat hij de wedstrijd van vanavond nog moet spelen.
Morgen is hij weg. En komt Vranckx als zijn vervanger. Die heeft Fiorentina gewoon afgezegd omdat hij naar PSV wil. En PSV allang weet dat Sangarè vertrekt.
-
- Vedette
Zoiets vermoed ik ook en daarbij komt Wijnaldum op de laatste dag transfervrij.Ronaldio wrote: ↑30 Aug 2023, 19:26En ik lees net dat Liverpool last-minute de clausule van Sangarè gaat lichten.Vanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2023, 19:09
Lees net dT Liverpool Gravenberch wilt, lijkt me niet dat ze die naast Sangare ook nog halen.
Ik heb het idee dat er allang een deal is rondom Sangarè. Maar dat PSV in die deal betrokken heeft dat hij de wedstrijd van vanavond nog moet spelen.
Morgen is hij weg. En komt Vranckx als zijn vervanger. Die heeft Fiorentina gewoon afgezegd omdat hij naar PSV wil. En PSV allang weet dat Sangarè vertrekt.
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post (total 2):
- FritskePhilips • DeefPeef
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nou, we kunnen anders best nog wel een middenvelder gebruiken...Op weg naar nr 25 wrote: ↑30 Aug 2023, 19:30Zoiets vermoed ik ook en daarbij komt Wijnaldum op de laatste dag transfervrij.Ronaldio wrote: ↑30 Aug 2023, 19:26
En ik lees net dat Liverpool last-minute de clausule van Sangarè gaat lichten.
-
- Jeugdspeler
Als we Cl halen en Sangaré voor de clausule verkopen, dat zou financieel moeten passen ook zonder verkoop van Bakayoko.
Sanchez Vranckx en Lozano in, en alleen Sangaré uit. En dan nog Bakayoko laten doorontwikkelen voor volgend seizoen.
Sanchez Vranckx en Lozano in, en alleen Sangaré uit. En dan nog Bakayoko laten doorontwikkelen voor volgend seizoen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Standbeeld wrote: ↑30 Aug 2023, 19:24Dat Baka blijft en Lozano komt, zoiets.LarsKempie wrote: ↑30 Aug 2023, 19:18 Wat was het nieuws van de jurist? Want de originele tweet is verwijderd
-
- Regelmatige invaller
Denk dat we Sanchez af kunnen schrijven nu Schouten voorkeur krijgt boven Ramalho. Lijkt er op dat Bosz geen pure mandekker wil hebben. Dus denk dat Debast gaat komen wanneer we zo winnen.
- These users thanked the author Gundogang for the post:
- Prince of the North
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vraag is wmb of je Sanchez überhaupt moet willen hebben... Als je de berichtgeving mag geloven toch niet heel erg betrouwbaar meer
- These users thanked the author psvgouda for the post (total 3):
- James Rodriguez • LucNilis87 • SKERLA
-
- Nationale topspeler
Und jetzt kommen die kanonen!
#transferdays
#fundays
#transferdays
#fundays
- These users thanked the author FritskePhilips for the post:
- TylerDurdn
- Standbeeld
- Mister PSV
Earnie heeft zojuist naar Napoli gebeld en dat miljoentje extra toegezegd. Morgen papierwerk afronden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ladies and gentlemen this is your captain speaking, please fasten your seatbelts, the upcoming days may feel like a rollercoaster
- These users thanked the author Sensation for the post (total 8):
- Dribble • FritskePhilips • Vanthaman18 • PapaHiljemark • Heruone • Jwoeloe • Jordi • Ren Höek
-
- Lid scoutingsteam
-
- Lid scoutingsteam
Of een andere centrale top verdediger die over een langere tijd op topniveau heeft gepresteerd
-
- Nationale topspeler
Nou jongens, ik werk morgen thuis. Twitter feed van ons rikkert aan met om de 5 seconden de F5 knop ingedrukt en ik ben er klaar voor. Zoals die Italiaan altijd zegt; HERE WE GO
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- PapaHiljemark
- Hatseflats
- Vedette
Ik denk dat je voor die F5 knop wel een scriptje voor kan schrijven.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Teletubby
- PapaHiljemark
- Talent
Vraag me af of Sangaré wel wil gaan, nu met een West Ham of Nottingham alleen maar premier league/europa league, of (half) jaartje CL met PSV. Vanuit ons perspectief lekker laten gaan, maar begrijp wel dat die jongen op het hoogste niveau wil spelen, of dat voor hem PL is of CL vraag ik me af…
-
- Nationale topspeler
Wil toch altijd Teze nog zien als CB met Schouten daarvoor. We hebben straks met Dest, PvA en Sambo drie goede backs. Juist een mooi moment om Teze als CB in te zetten (ondanks dat hij de huidige rol echt heel goed invult). Je merkt gewoon dat als Lang en Baka eruit zijn dat daar gewoon geen fatsoenlijke backup voor is. Niet erg als je 5-1 voorstaat, maar wel in andere situaties.Voormalig KG wrote: ↑30 Aug 2023, 23:15 Of een andere centrale top verdediger die over een langere tijd op topniveau heeft gepresteerd