Out: Til, El Ghazi, Sangaré
In: Lozano, CV, Vranckx
Transferwindow 2023/24
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Die verdienen 2.1 milj p week bij Man.City.
Wake the fck up!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Nationale topspeler
Wie is er nog meer kei dronken?!
- These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
- Rikkert1234 • TylerDurdn
- ParkJiSung
- Basisspeler
- Balinho
- Internationale topspeler
Check. Lig inmiddels op bed naar mijn telefoon te staren en na te genieten. Dit bericht typen duurt waarschijnlijk een minuut of 7.
Man wat een avond. Stem ligt nog beneden op West, maar nondeju hij is eindelijk weer binnen! Proost mensen!
- Juancho
- Mister PSV
Zie je wel, was zo voor de hand liggend! Nog geen nieuwe club, PSV heeft het nooit opgegeven en die jongen wil blijkbaar graag naar PSV. met de CL miljoenen kan er vast net iets meer. Die gaat gewoon komen. 100%
Last edited by Juancho on 31 Aug 2023, 01:29, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ComeOnPSV
- Vedette
Morgen Brands met een interview dat het niet mogelijk is en dat Tottenham echt met de prijs zal moeten zakken. Dan kan hij vrijdag tekenen.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- PapaHiljemark
-
- Lid scoutingsteam
Alleen als Tottenham en/of Sánchez ons financieel tegemoet komen. Anders gaan we dat ook met CL niet betalen hoor. Dat gat was volgens mij nog dusdanig groot dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat daar de komende twee dagen verandering in gaat komen.
Overigens zag hij er gisteren niet best uit tegen Fulham, zeker niet bij de 1-0. Maar volgens mij heeft zoiets niet te maken met kwaliteit, want bij Ajax, Tottenham en Colombia heeft hij vaak genoeg laten zien dat hij echt beestachtig kan verdedigen. Het lijkt me eerder een gebrek aan vertrouwen. Zoiets moet hij in de relatieve rust van de Herdgang en onder bekende coach Bosz prima terug kunnen vinden, lijkt me.
- Juancho
- Mister PSV
Spelers maar ook verkopende clubs moetrn nu wel knopen door hakken. Sanchez dus ook. Is geld belangrijker? Is CL spelen en om de titel bij PSV belangrijker en dat onder een coach die je kent en weer kan laten opbloeien?
Wat wil de Spurs? Door selecteren of zien ze hem als serieuze optie? Ik dacht dat ze daar klaar met hem waren.
We zitten 2 dagen voor einde markt, de tijd om te wachten is voorbij en als Sanchez zelf om te beginnen heel graag wil moet je daar wel uitkomen. Hij kan echter ook lekker naar Turkije gaan, of de zandbak wellicht. Tis maar net wat je wil. Maar als je zolang wacht... Teken aan de wand?
Wat wil de Spurs? Door selecteren of zien ze hem als serieuze optie? Ik dacht dat ze daar klaar met hem waren.
We zitten 2 dagen voor einde markt, de tijd om te wachten is voorbij en als Sanchez zelf om te beginnen heel graag wil moet je daar wel uitkomen. Hij kan echter ook lekker naar Turkije gaan, of de zandbak wellicht. Tis maar net wat je wil. Maar als je zolang wacht... Teken aan de wand?
- These users thanked the author Juancho for the post:
- BlackMambaSanga
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
Dat lange wachten is simpel te verklaren: Sánchez wil - net als Vranckx - gewoon het liefste naar PSV. Niet ten koste van alles, zoals vaker gezegd, dus dat wordt afwachten. Maar Tottenham is ook wel een instituut dat er helemaal niks om geeft als Sánchez niet voor het gewenste bedrag vertrekt. Dan houden ze hem lekker aan boord. Ik denk dat ze niet veel verder gaan zakken dan de pakweg 10-12 miljoen die ze nu hanteren, maar ik laat me graag verrassen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
De manier waarop hij daar behandeld wordt, is echt schandelijk. Lijkt op een aantal spelers destijds onder Bommel. Die heeft echt 0 vertrouwen.
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Ykhim • PapaHiljemark
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Heruone
- Lid scoutingsteam
En ik ben heel erg benieuwd wat er de komende twee dagen op de 10 positie gaat gebeuren. Gaat Til nog een transfer maken?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Bankzitter
Hebben we Vranckx eigenlijk wel nodig? Jerdy neemt de positie van Sangaré over, daarvoor komt Veerman met Saibari, Babadi, Tilman en nu nog Til. Ik vind aster wel een heel dure oplossing voor een backup. Prio ligt echt in de verdediging en een stand-in op beide vleugels. Vandaar dat ik Chucky ook een top aankoop vind, ook als Bakayoko blijft. Drie man, twee explosieve posities, die spelen genoeg wedstrijden in het seizoen.
Achter Schouten moet dan nog el iemand komen maar dan lijkt me Vranckx een te dure optie. Gooi die investering maar de verdediging in.
Achter Schouten moet dan nog el iemand komen maar dan lijkt me Vranckx een te dure optie. Gooi die investering maar de verdediging in.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ja, als Sangare gaat heb je nog een 6/8 nodig. Anders is het bij kwetsuur van Veerman/Schouten gewoon te kwetsbaar. Je zit vooral op die 10 positie heel stacked. Anderzijds:Hartig Woordje wrote: ↑31 Aug 2023, 02:06 Hebben we Vranckx eigenlijk wel nodig? Jerdy neemt de positie van Sangaré over, daarvoor komt Veerman met Saibari, Babadi, Tilman en nu nog Til. Ik vind aster wel een heel dure oplossing voor een backup. Prio ligt echt in de verdediging en een stand-in op beide vleugels. Vandaar dat ik Chucky ook een top aankoop vind, ook als Bakayoko blijft. Drie man, twee explosieve posities, die spelen genoeg wedstrijden in het seizoen.
Schouten/Vranckx
Tilman/Til - Veerman/Saibari
Is denk ik een prima bezetting. Met Land en Babadi daar twee talenten achter die kunnen meetrainen en minuten kunnen verdienen als ze het goed doen. Dit soort luxe kwesties zijn juist nodig over een geheel seizoen vind ik persoonlijk.
-
- Lid scoutingsteam
Juist. En in principe is het ook nog steeds een grote, snelle, imposante verdediger met een prima leeftijd. Het is een risico, maar wel eentje die grandioos kan uitpakken.
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
https://www.transfermarkt.com/davinson- ... ler/341429Ykhim wrote: ↑31 Aug 2023, 01:48 Dat lange wachten is simpel te verklaren: Sánchez wil - net als Vranckx - gewoon het liefste naar PSV. Niet ten koste van alles, zoals vaker gezegd, dus dat wordt afwachten. Maar Tottenham is ook wel een instituut dat er helemaal niks om geeft als Sánchez niet voor het gewenste bedrag vertrekt. Dan houden ze hem lekker aan boord. Ik denk dat ze niet veel verder gaan zakken dan de pakweg 10-12 miljoen die ze nu hanteren, maar ik laat me graag verrassen.
Contract tot 2024 dus er is hoop
- These users thanked the author BlackMambaSanga for the post:
- PSV 1973
-
- Nationale topspeler
Ja Guti is ook al weg. De rest is een 8 en/of 10.Hartig Woordje wrote: ↑31 Aug 2023, 02:06 Hebben we Vranckx eigenlijk wel nodig? Jerdy neemt de positie van Sangaré over, daarvoor komt Veerman met Saibari, Babadi, Tilman en nu nog Til. Ik vind aster wel een heel dure oplossing voor een backup. Prio ligt echt in de verdediging en een stand-in op beide vleugels. Vandaar dat ik Chucky ook een top aankoop vind, ook als Bakayoko blijft. Drie man, twee explosieve posities, die spelen genoeg wedstrijden in het seizoen.
Die Mannsverk zou goedkoper dan Vranckx zijn maar is zowat rond met Ajax als de berichten kloppen.
-
- Bankzitter
El Ghazi eruit - Lozano erin
Til en Sangaré vertrekken - Vranckx terug
Sanchez achterin erbij.
Dan hebben we een monsterlijke transferzomer achter de rug. Vranckx is wel noodzakelijk vanwege 3 goede opties voor 6/8 en cashcow potentie. Til is een prima jongen maar het perspectief voor Saibari en Babadi moet veel spelen zijn (contract einde 2025/2024) en je hebt Tillman met doorgroeimogelijkheden nog.
Til en Sangaré vertrekken - Vranckx terug
Sanchez achterin erbij.
Dan hebben we een monsterlijke transferzomer achter de rug. Vranckx is wel noodzakelijk vanwege 3 goede opties voor 6/8 en cashcow potentie. Til is een prima jongen maar het perspectief voor Saibari en Babadi moet veel spelen zijn (contract einde 2025/2024) en je hebt Tillman met doorgroeimogelijkheden nog.
-
- Vedette
Dat we nu naar opties zoals Montes of Sanchez kunnen kijken is wel echt top. Ik zie een van de 2 heel graag komen