Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De suggestie moet al reden zijn voor ontslag op staande voet
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha, die Maat heeft ze ook niet helemaal op een rijtje wel? :lol:
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het komt niet vaak voor dat ik een speler niet accepteer, wanneer die het PSV shirt draagt. Zelfs bij Kluivert had ik dat gevoel niet.

Vd Meyde en Mo, kort rijtje.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die verrekte spionnen
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 30 Nov 2022, 19:49 Het komt niet vaak voor dat ik een speler niet accepteer, wanneer die het PSV shirt draagt. Zelfs bij Kluivert had ik dat gevoel niet.

Vd Meyde en Mo, kort rijtje.
Om een ander sentiment had ik anders ook best moeite om spelers als Danny Koevermans, Joshua Brenet, Stanislav en Kostas Mitroglu in een PSV-shirt te zien rondhollen hoor.

Maar ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat PSV nog een keer vertrouwen geeft aan deze bak ellende. Deze jongen heeft ongetwijfeld iets van bipolariteit of iets dergelijks, het lijkt me dat hij mentaal totaal niet is opgewassen om uberhaupt nog profvoetbal vol te houden.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Formeel geen gesprekken tussen Mo en PSV volgens Rik. Als iemand het zo brengt zal er vast ergens zijn gesproken.

Overigens is in te periode Schmidt, Ruud ook al eens op Mo gezet. Leverde niks op. Zie PSV hier niet aan beginnen. De enige reden zou een sociale kunnen zijn omdat hij toch zijn hele jeugd bij PSV heeft rondgebracht.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het klinkt als een Fred Rutten Project. Laat het AUB niet waar zijn. Echt geen zin om dat stuk tuig weer 'welkom'. te heten hier.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ihattaren had een aflopend contract bij PSV en hij heeft zijn transfer naar topclub Juventus gekregen. Hij kreeg dus precies wat hij wilde.

Als hij even niet in vorm is, dan sluit hij aan bij Juventus 2. Goed je best doen, hard trainen, dan komen de mooie tijden vanzelf. Maar laat alsjeblieft PSV hier buiten.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Nov 2022, 22:07
mateja wrote: 30 Nov 2022, 19:49 Het komt niet vaak voor dat ik een speler niet accepteer, wanneer die het PSV shirt draagt. Zelfs bij Kluivert had ik dat gevoel niet.

Vd Meyde en Mo, kort rijtje.
Om een ander sentiment had ik anders ook best moeite om spelers als Danny Koevermans, Joshua Brenet, Stanislav en Kostas Mitroglu in een PSV-shirt te zien rondhollen hoor.

Maar ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat PSV nog een keer vertrouwen geeft aan deze bak ellende. Deze jongen heeft ongetwijfeld iets van bipolariteit of iets dergelijks, het lijkt me dat hij mentaal totaal niet is opgewassen om uberhaupt nog profvoetbal vol te houden.
Ja moeite, maar accepteren is wel een ander verhaal. Ik kon prima juichen om Koef of die wereldgoal van Brenet, dat was gewoon mooi omdat het eigenlijk gewoon een soort omhooggeschoten amateurs waren. Maar geen criminelen of overduidelijke ajacieden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 30 Nov 2022, 22:16 Het klinkt als een Fred Rutten Project. Laat het AUB niet waar zijn. Echt geen zin om dat stuk tuig weer 'welkom'. te heten hier.
Met als voorwaarde dat Mootje eerst langs de GGzE gaat?
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat echt niet gebeuren. Kijk naar zijn laatste interviews, Mo is rijp voor een inrichting.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft het al ontkracht. Ben aub niet zo goedgelovig over zo'n domme roddel.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat inderdaad niet gebeuren. Met Mo haal je meteen weer een en al ellende terug, ellende waarvan we allemaal blij waren dat dat eindelijk voorbij was toen hij vertrok. Bovendien zou Mo terughalen ook meteen een middelvinger zijn naar Schmidt, John en iedereen binnen en buiten PSV die het met hem heeft geprobeerd en hem een kans heeft gegeven.
Wel jammer dat Mo nog steeds zoveel invloed heeft, hij zegt iets wat een transfer naar PSV suggereert en meteen staat het halve internet weer op hun achterste poten.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“In Brabant kunnen ze niet tegen eerlijke mensen”. Dat zou dan de enige reden zijn waarom PSV Mo terug wil.😂
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 30 Nov 2022, 22:35 Wel jammer dat Mo nog steeds zoveel invloed heeft, hij zegt iets wat een transfer naar PSV suggereert en meteen staat het halve internet weer op hun achterste poten.
Tja dat zie je toch bij meer van die halve zolen op internet? Ook zo'n Ferry doedels of hoe heet die mafkees. Kom je overal tegen terwijl iedereen hem eigenlijk uitkotst. Aandacht vragen is in media land vaak aandacht krijgen. Of je nou een droeftoeter eerste klas bent of niet. Het scoort immers.

En je ziet het toch ook hier? Vage tweets, of een overduidelijke roep van Mo om aandacht en hup, het onderwerp wordt weer aangeslingert.

Denk dus niet perse dat Mo veel invloed heeft, mensen halen ieder ditje of datje naar voren. Gewoon eens van die vreselijke zogenaamde BN'ers volledig negeren zal al een hoop schelen :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik ben van mening dat PSV altijd de club moet zijn waar jeugdspelers moeten kunnen terugkomen. Dat maakt ons PSV en mooier en anders dan al die andere clubjes in het land. Ik stap liever 10x over mijn trots heen dan dat ik mij identificeer met supporters en capuchons die eigen spelers verrotschelden omdat ze verkeerde keuzes maken in het leven.
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 01 Dec 2022, 08:33 ik ben van mening dat PSV altijd de club moet zijn waar jeugdspelers moeten kunnen terugkomen. Dat maakt ons PSV en mooier en anders dan al die andere clubjes in het land.
Dan hadden we Brenet bv die kans moeten geven ipv Hoever. Als er nu nog mensen zijn die denken dat Mo te redden valt als mens of als voetballer dan weet ik gewoon niet wat er nog meer moet gebeuren om dat laatste stukje weg te laten vloeien.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 01 Dec 2022, 08:36
Trixm wrote: 01 Dec 2022, 08:33 ik ben van mening dat PSV altijd de club moet zijn waar jeugdspelers moeten kunnen terugkomen. Dat maakt ons PSV en mooier en anders dan al die andere clubjes in het land.
Dan hadden we Brenet bv die kans moeten geven ipv Hoever. Als er nu nog mensen zijn die denken dat Mo te redden valt als mens of als voetballer dan weet ik gewoon niet wat er nog meer moet gebeuren om dat laatste stukje weg te laten vloeien.
Ik zeg nergens dat hij in de selectie moet worden opgenomen of in de basis moet komen te staan?
Saibari is underrated.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV wilde toch ook meer die warme club uitstralen in alles? Dat was de reden dat Thomas ondanks einde contract nog gewoon mocht blijven revalideren op kosten en ondersteuning van PSV. Wellicht heeft Mootje bij PSV aangeklopt en hebben ze voor hem een afspraak bij de GGzE geregeld. Dat ie voor deze ene keer wel luistert.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 30 Nov 2022, 22:29 Gaat echt niet gebeuren. Kijk naar zijn laatste interviews, Mo is rijp voor een inrichting.
Natuurlijk niet. PSV is geen inrichting. En geen inrichting is rijp voor Mo
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen inrichting maakt Mo kapot!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 30 Nov 2022, 22:24
O Goleiro Grande wrote: 30 Nov 2022, 22:07

Om een ander sentiment had ik anders ook best moeite om spelers als Danny Koevermans, Joshua Brenet, Stanislav en Kostas Mitroglu in een PSV-shirt te zien rondhollen hoor.

Maar ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat PSV nog een keer vertrouwen geeft aan deze bak ellende. Deze jongen heeft ongetwijfeld iets van bipolariteit of iets dergelijks, het lijkt me dat hij mentaal totaal niet is opgewassen om uberhaupt nog profvoetbal vol te houden.
Ja moeite, maar accepteren is wel een ander verhaal. Ik kon prima juichen om Koef of die wereldgoal van Brenet, dat was gewoon mooi omdat het eigenlijk gewoon een soort omhooggeschoten amateurs waren. Maar geen criminelen of overduidelijke ajacieden.
Klopt, die laatste categorie is inderdaad een graatje erger. Maar ik vind het ook altijd wel een doorn in het oog als inderdaad omhooggevallen amateurs met een hoop goede bedoelingen maar ook de balbehandeling van een trampoline en de motoriek van een stacaravan bij PSV rondlopen hoor. Laat dat maar lekker mouwen opstropen in de Kuip. 😉
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zoals iemand hier al suggereerde, het zou wel een typisch Fred Rutten-project zijn. Maar goed, wat mij betreft blijft Mo vooral heel ver weg. Sfeerverzieker.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker, een of andere onzinverteller dropt een verzonnen gerucht over die dwaas en nu moeten we zijn naam hier weer weken lezen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We happen met ons allen dan ook maar weer wàt graag :mrgreen:
Locked