No pyro no party!
Met dank aan het vuurwerk van gisteren is er idd een kans dat we de eerst volgende CL wedstrijd geen mensen mogen meenemen. Stumperds.
Gedoe met supporters
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Ze denken dat ze met z'n allen boven de regels staan. ACAB mentaliteit en alle vormen van straf is een complot om de fanatieke supporters buiten de deur te houden
Ik herken de Brabantse gemoedelijkheid totaal niet in deze supportersgroepen die sinds een aantal jaar bij ons op de tribunes zit. Ja, ze zorgen voor wat leuke sfeer door te zingen en te trommelen, maar ook voor genoeg gerommel.
Ik ben er niet kapot van in ieder geval
Ik herken de Brabantse gemoedelijkheid totaal niet in deze supportersgroepen die sinds een aantal jaar bij ons op de tribunes zit. Ja, ze zorgen voor wat leuke sfeer door te zingen en te trommelen, maar ook voor genoeg gerommel.
Ik ben er niet kapot van in ieder geval
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- psvgouda • Franciscus
- PCGC
- Vedette
Hahaha meteen weer de paniek hier vanwege 3 fakkels
Wordt gewoon een geld boete en thats it. En PSV vindt het allemaal prima, aangezien zij zelf in hun (social) media uitingen kek lopen te doen met die sfeerverhogende vuurwerk beelden.
Wordt gewoon een geld boete en thats it. En PSV vindt het allemaal prima, aangezien zij zelf in hun (social) media uitingen kek lopen te doen met die sfeerverhogende vuurwerk beelden.
- These users thanked the author PCGC for the post (total 6):
- RPSV94 • Standbeeld • Raw85 • 1913PSV. • Paco Casal • Nilis
#FreeGeneratie4
- Standbeeld
- Mister PSV
Laten we niet overdrijven. Ieder weldenkend mens weet dat we geen uitsupporters ban krijgen voor drie fakkels. Het is ook niet te vergelijken met wat er zich in Lens zou hebben afgespeeld in het stadion. En zelfs de straf na Lens vond ik al mild.trouwepsvfan wrote: ↑14 Mar 2024, 10:20 No pyro no party!
Met dank aan het vuurwerk van gisteren is er idd een kans dat we de eerst volgende CL wedstrijd geen mensen mogen meenemen. Stumperds.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- RPSV94 • Grasmat • Paco Casal
- ShovingNE2
- Site Admin
Zou absurd zijn om voor 3 fakkels een verbod op uitsupporters te geven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- International
Misschien ben ik inmiddels oud aan het worden, maar ik ben altijd opgegroeid met het idee dat PSV weinig hooligans zou hebben of rellende supporters. Ik dacht tot een paar jaar geleden altijd dat Ado en Utrecht grotere groepen raddraaiers hadden dan PSV. Klopt dit nog wel? Of zijn we de status van club met een relatief rustige supportersschare kwijt? Uiteraard ben ik me bewust dat dit topic natuurlijk de rotte appels eruit haalt en het overgrote deel natuurlijk geen gedoe genereert.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik denk dat het relatief gezien nog wel meevalt. We zijn als club groter geworden qua supportersaantallen dus dan zitten er vanzelfsprekend óók meer rotte appels tussen. Daarnaast lijkt het over de gehele breedte sinds Corona verergerd qua incidenten, dus bij alle voetbalclubs. Tel daarbij de invloed van telefoons en social media op (waardoor dingen nu veel sneller en duidelijker rond gaan dan nog maar 15-20 jaar geleden) en je hebt de verklaring waardoor het erger/meer lijkt dan 'vroeger'.
- ShovingNE2
- Site Admin
De Duitse politie vond het dus rustig met hier en daar een incident. Prima.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Standbeeld
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Smell Rock
- Verbannen
Idd, wel pyro no party dustrouwepsvfan wrote: ↑14 Mar 2024, 10:20 No pyro no party!
- These users thanked the author Smell Rock for the post:
- PSV90
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
Hehe, jaren tachtig/negentig waren heerlijk.Ricardo Zamora wrote: ↑14 Mar 2024, 14:01 Misschien ben ik inmiddels oud aan het worden, maar ik ben altijd opgegroeid met het idee dat PSV weinig hooligans zou hebben of rellende supporters. Ik dacht tot een paar jaar geleden altijd dat Ado en Utrecht grotere groepen raddraaiers hadden dan PSV. Klopt dit nog wel? Of zijn we de status van club met een relatief rustige supportersschare kwijt? Uiteraard ben ik me bewust dat dit topic natuurlijk de rotte appels eruit haalt en het overgrote deel natuurlijk geen gedoe genereert.
Daarna heeft de pliesie het voetbalvandalisme kapot gemaakt
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
- Standbeeld
- Mister PSV
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wat denken die gasten dan ook wel niet? Dat je zomaar fan van een andere club kunt zijn? Dan vraag je er ook om hoor.
- These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
- MC Hammer • Heissenberrug
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Nationale topspeler
Ik vind dat zo'n kneuzenaccount op twitter. Verheerlijken van dit soort mensen.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Laten we maar hopen dat hveen PSV niet de kampioensmatch wordt dan- want dan zullen er ook wel veel op thuis vakken komen.
-
- Nationale topspeler
Die begrijpen volgens mij niet helemaal hoe ramadan werkt
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... rabzonspor
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... rabzonspor
- Armada
- Internationale topspeler
Ik wil hier wel iets over zeggen.
Ik vind het uitermate irritant (understatement) enorm provocerend op welke manier Feyenoord “supporters” zich profileren in thuisvakken bij (voor hun) uit-wedstrijden.
Kan hier geen duidelijk protocol voor gemaakt worden?
Het gebeurt iedere keer weer. Een groepje geclusterde pseudo-criminelen liggen in familievakken de zaak te besodemieteren en door de hoeveelheid goud in hun mikkie, durven vrijwilligers “stewards” niet in te grijpen.
Als supporter riskeer je meteen een stadionverbod.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
-
- Bankzitter
-
- Bankzitter
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/comment ... p-x/432263
Was dit ook niet die commentator bij PSV - Heracles die toen zei dat het helemaal niet leuk is om te kijken omdat het alleen maar eenrichtingsverkeer was van PSV tegen clubs als Heracles? Zat toen ook de hele tijd te zeggen dat bij zulke wedstrijden als PSV vroeg op voorsprong komt dat het dan saai en gezapig wordt omdat PSV niet de urgentie voelt om door te drukken.
Was dit ook niet die commentator bij PSV - Heracles die toen zei dat het helemaal niet leuk is om te kijken omdat het alleen maar eenrichtingsverkeer was van PSV tegen clubs als Heracles? Zat toen ook de hele tijd te zeggen dat bij zulke wedstrijden als PSV vroeg op voorsprong komt dat het dan saai en gezapig wordt omdat PSV niet de urgentie voelt om door te drukken.