Je bent er met één dieptepass?
Joel Ndala
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Eens, ik hecht ook meer waarde aan het VI artikel dan aan dat twitterdraadje, maar dat was de discussie niet. Val mij niet aan over de inhoud . Dr. Gonzo wou een samenvatting en Dr. Gonzo kreeg een samenvatting.
(getypt met een knipoog he).
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Met VAR-technologie beschikbaar?Josef Dettelbacher wrote: ↑09 Sep 2024, 10:09Diepe steekpass, gevolgd door een explosief schot strak in de kruising.
-
- Legende
De vraag is wat kan en mag je verwachten dit seizoen van hem. Malen heeft in zijn eerste seizoen bij PSV voornamelijk bij Jong PSV gespeeld. In zijn tweede seizoen was hij driekwartjaar voornamelijk invaller. Pas na twee seizoenen was hij volwaardige basisspeler. Ook Gakpo heeft een aanlooptijd van ongeveer anderhalf jaar gehad.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nou, aan jou is ook geen Usain Bolt verloren gegaan
-
- Veelbelovend talent
Was hij niet vooral voor Jong gehaald en zei Stewart dat de vervanging van Lozano nog in de winter moet komen?Massimo wrote: ↑09 Sep 2024, 10:23 De vraag is wat kan en mag je verwachten dit seizoen van hem. Malen heeft in zijn eerste seizoen bij PSV voornamelijk bij Jong PSV gespeeld. In zijn tweede seizoen was hij driekwartjaar voornamelijk invaller. Pas na twee seizoenen was hij volwaardige basisspeler. Ook Gakpo heeft een aanlooptijd van ongeveer anderhalf jaar gehad.
Als ik in het vi pro-stuk las hoeveel hij nog moet leren met terugverdedigen, is hij er het komende seizoen nog niet klaar voor.
-
- Legende
Alles opgenomen op VHS uiteraard.Prof_napo wrote: ↑09 Sep 2024, 10:20Met VAR-technologie beschikbaar?Josef Dettelbacher wrote: ↑09 Sep 2024, 10:09
Diepe steekpass, gevolgd door een explosief schot strak in de kruising.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Inderdaad, voor vervanging Lozano gaan ze de transfermarkt op in de winterwindow.Flabbergast wrote: ↑09 Sep 2024, 12:50Was hij niet vooral voor Jong gehaald en zei Stewart dat de vervanging van Lozano nog in de winter moet komen?Massimo wrote: ↑09 Sep 2024, 10:23 De vraag is wat kan en mag je verwachten dit seizoen van hem. Malen heeft in zijn eerste seizoen bij PSV voornamelijk bij Jong PSV gespeeld. In zijn tweede seizoen was hij driekwartjaar voornamelijk invaller. Pas na twee seizoenen was hij volwaardige basisspeler. Ook Gakpo heeft een aanlooptijd van ongeveer anderhalf jaar gehad.
Als ik in het vi pro-stuk las hoeveel hij nog moet leren met terugverdedigen, is hij er het komende seizoen nog niet klaar voor.