Manolev25 wrote: ↑12 Aug 2021, 22:35
Deze tweede helft is wel van niveautje Dritta zeg. Net of zo'n Willem II, Utrecht, Heracles, Vitesse altijd stijf van de spanning staan in die voorrondes
Vitesse met nul ranking loot altijd wel zwaar op een gegeven moment, dus een aantal uitschakelingen zoals tegen Inter, Anzi etc zijn logisch. Maar ook heel vaak tegen middelmatige clubjes is het slecht. Vitesse levert eigenlijk bijna nooit in Europa.
Tegen clubs als Inter ben je bij voorbaat al kansloos als Vitesse zijnde maar dit is de nummer 7 van Ierland in een competitie waar Shamrock Rovers bovenaan staat
Eerste helft was ook al slecht. De score van 0-2 bij rust vertekende het spelbeeld. Het is echt ongelofelijk dat Vitesse tegen Dundalk twee keer zo'n pot op de mat legt.
Moet echt kwaliteit gehaald worden als ze iets willen voorstellen dit seizoen. Ik denk dat ze spijt hebben dat ze Tananne niet hebben laten gaan voor meerdere miljoenen aan het begin van de transferperiode...
De eerste helft vorige week was wel oke toen had het 2/3-0 moeten staan. Ik ben toen feyenoord gaan kijken en was stomverbaasd dat die 2e helft zo anders verlopen was.
Struviet wrote: ↑12 Aug 2021, 22:54
Eerste helft was ook al slecht. De score van 0-2 bij rust vertekende het spelbeeld. Het is echt ongelofelijk dat Vitesse tegen Dundalk twee keer zo'n pot op de mat legt.
Moet echt kwaliteit gehaald worden als ze iets willen voorstellen dit seizoen. Ik denk dat ze spijt hebben dat ze Tananne niet hebben laten gaan voor meerdere miljoenen aan het begin van de transferperiode...
Als je geld voor een splijtzwam als Tannane kan krijgen ben je inderdaad niet goed snik om het niet te doen.
Vitesse loert het liefste op de counter maar moet tegen Dundalk het spel gaan maken en dan zie je dat ze in de problemen komen omdat dat spelletje hun helemaal niet ligt. Gek genoeg denk ik daarom dat ze tegen Anderlecht wel beter voor de dag komen maar er wel af zullen gaan.
Waar ze vorig jaar uit de startblokken schoten is dat nu precies andersom, twee enorm slechte wedstrijden gezien. Niet te doen. Denk dat Anderlecht eenvoudig wint.
Het liep gisteren ternauwernood goed af, maar ik vind het altijd maar weer bijzonder dat Nederlandse clubs altijd en overal ongeacht de tegenstander druk moeten gaan zetten en vinden dat ze het spel moeten ga asn maken. Je staat bij aanvang nog gelijk en helemaal na 0-2 zou ik het veld wat kleiner houden. Als je ziet hoeveel ruimte Vitesse nog weggeeft en er achter de verdediging ligt in minuut 90 dan vraag je echt om problemen. Soms leek het wel alsof Vitesse achter stond en risico moest nemen.
Verder zie je dat de schwung van vorig jaar er niet meer is en spelers meer met transfers bezig zijn. Funest voor zo'n groep. Daarnaast val je ook hard terug als je weinig kwaliteit terughaalt.
Vitesse krijgt het wel lastig met het ontbreken van Doekhi, Rasmussen en wellicht Bazoer. Dan ontbreekt de hele verdediging.
Ik heb ze niet gezien afgelopen weekend maar van namen als Oroz, Hajek en Cornelisse zal Celtic niet wakker liggen. Ooo niet van een te dikke Tannane overigens.