Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
dvsteen10
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 05 Jun 2022, 20:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kom uit Veldhoven en werk met de oom van Branco vd Boomen die zei dat Branco zei dat Spierings niet terug naar Nederland wil vanwege de druk waar die niet tegen zou kunnen.. of het waar is weet ik niet maar omdat het zo lang duurt misschien de moeite waard om te vermelden hier..
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn gevoel is dat hij ook niet de eerste optie is voor PSV en wij willen waarschijnlijk eerst wachten op een vertrek van Guti voordat er een nieuwe speler komt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 20 Jun 2023, 11:33 Mijn gevoel is dat hij ook niet de eerste optie is voor PSV en wij willen waarschijnlijk eerst wachten op een vertrek van Guti voordat er een nieuwe speler komt.
Idee krijg ik ook. Wellicht was het wel de eerste keuze voor Ruud, maarja, die is weg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Achterin en op het middenveld is er nog niemand vertrokken inderdaad. Voorin al Fabio Silva en Hazard, daar worden Pepi & Lang voor genoemd.

Hopelijk weet Stewart spelers als Ramalho, Obispo, Baumgartl, Mwene, etc snel te slijten.
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 11:40 Achterin en op het middenveld is er nog niemand vertrokken inderdaad. Voorin al Fabio Silva en Hazard, daar worden Pepi & Lang voor genoemd.

Hopelijk weet Stewart spelers als Ramalho, Obispo, Baumgartl, Mwene, etc snel te slijten.
Daarvoor zullen we denk ik minimaal tot 1 juli moeten wachten onder normale omstandigheden.
User avatar
TinuZzZ
Jeugdinternational
Posts: 131
Joined: 04 Nov 2020, 16:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dvsteen10 wrote: 20 Jun 2023, 09:52 Ik kom uit Veldhoven en werk met de oom van Branco vd Boomen die zei dat Branco zei dat Spierings niet terug naar Nederland wil vanwege de druk waar die niet tegen zou kunnen.. of het waar is weet ik niet maar omdat het zo lang duurt misschien de moeite waard om te vermelden hier..
Zoals ik al veel eerder in "geruchten" aangaf dat Branco niet zou komen (Veerman loopt daar en zou één van de pijlers van het nieuwe PSV gaan worden) en PSV serieus belangstelling had in Spierings (positie Sangaré waar men van uit gaat dat die vertrekt) is er op dit moment ook niets meer of minder aan de hand dan dat door het vertrek van Ruud en de komst van Bosz de kaarten opnieuw geschud zijn. Ruud had zijn ideeën over aankopen en rollen en die heeft Bosz ongetwijfeld ook. Daar zijn gesprekken over,. Intussen kloppen de zaakwaarnemers wat zaken en belangstelling van andere clubs ook op om de zak met duiten evt. te vergroten. De intentie tot samenwerken is er nog steeds. Het vertrek van Ruud heeft ook de statussen van interesse tot aanbiedingen vertraagd. Daarmee kunnen er best nog wat randzaken lopen individueel bij spelers (zoals wellicht de druk die Spierings ervaart ) maar dat zal ook onderdeel zijn van de lopende gesprekken.
Gas erop! Remmen is angst!
Den Willy
Veelbelovend talent
Posts: 102
Joined: 07 Jun 2023, 12:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou als PSV zijnde niet wachten op een speler als Spierings. Leuk hoor dat hij het goed heeft gedaan in Frankrijk maar dat zegt mij helemaal niets. Net als dat bij Van den Boomen niets zegt. In mijn optiek zijn er zat betere spelers te krijgen en moeten wij de lat ook hoger leggen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Den Willy wrote: 20 Jun 2023, 13:54 Ik zou als PSV zijnde niet wachten op een speler als Spierings. Leuk hoor dat hij het goed heeft gedaan in Frankrijk maar dat zegt mij helemaal niets. Net als dat bij Van den Boomen niets zegt. In mijn optiek zijn er zat betere spelers te krijgen en moeten wij de lat ook hoger leggen.
Waarom zegt het je niets dat hij het goed in Frankrijk gedaan heeft? Als een andere speler het elders goed heeft gedaan, waarom zou dat wel iets zeggen? Tellen de statistieken niet die in zijn voordeel spreken, of waarom is dit?
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Den Willy wrote: 20 Jun 2023, 13:54 Ik zou als PSV zijnde niet wachten op een speler als Spierings. Leuk hoor dat hij het goed heeft gedaan in Frankrijk maar dat zegt mij helemaal niets. Net als dat bij Van den Boomen niets zegt. In mijn optiek zijn er zat betere spelers te krijgen en moeten wij de lat ook hoger leggen.
Hij wilde wachten op de nieuwe trainer en is nu op vakantie. Rustig afwachten dus.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings wacht op PSV, niet andersom.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:wonder:

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 16:45 :wonder:

Oh heeft Lens ook een transfer friday?
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 16:49
DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 16:45 :wonder:

Oh heeft Lens ook een transfer friday?
Na-apers
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.lesviolets.com/actu/mercato ... 67625.html
Spierings was de afgelopen weken dicht bij PSV Eindhoven, maar de Eredivisie-runner-up zag coach Ruud van Nistelrooy al na een jaar aan het roer vertrekken. Peter Bosz nam het over. Dit spoor lijkt nog steeds actief te zijn, maar sommige clubs hebben misbruik gemaakt van de vaagheid bij PSV om aanbiedingen naar Spierings te sturen . Volgens onze informatie is Lens inderdaad geïnteresseerd en zou hij de weddenschap kunnen winnen. De middenvelder lijkt vastbesloten om aan te sluiten bij de dolfijn van Paris Saint-Germain. Een formalisering zou snel kunnen ingrijpen, de onderhandelingen zijn in zeer goede staat. Een club uit het Midden-Oosten heeft ook contact opgenomen met de 27-jarige, maar dat heeft geen prioriteit.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Bosz overtuigt was van Spierings was Spierings allang gepresenteerd.

Ik denk dat PSV afgehaakt is.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt mij ook
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Bosz een voetballende 6 wil, is het logisch dat we zijn afgehaakt.
NilisInOranje
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wees eerlijk. Wie wil er nou niet bij de dolfijn van Paris Saint Germain spelen?
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zonde
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings naast Veerman zag ik bovengemiddeld zitten. Ik ben nu nog niet in rouw als het niet lukt met Spierings maar dan moet er wel een interessante speler komen. En dat zal een hap uit het budget nemen voor andere posities.

Ik ben toch beetje mehhh als het niet door gaat.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we hopen dat PSV is doorgeschakeld naar een niveau speler Skhiri, varela of hezze
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 20 Jun 2023, 21:04 Laten we hopen dat PSV is doorgeschakeld naar een niveau speler Skhiri, varela of hezze
Als zowel Guti als Sangare gaan, kunnen we alleen niet 2 van zulke spelers terughalen. Dan is Spierings een heel welkome goedkope vervanger, zodat je andere vervanging inderdaad één uit die categorie is.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij niet komt is dat uiteraard per definitie omdat wij de voorkeur aan andere spelers gaven. Iets met ons super complexe manier van spelen.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou het wel echt klote vinden als dit is afgeketst.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 20 Jun 2023, 21:06
Rigo wrote: 20 Jun 2023, 21:04 Laten we hopen dat PSV is doorgeschakeld naar een niveau speler Skhiri, varela of hezze
Als zowel Guti als Sangare gaan, kunnen we alleen niet 2 van zulke spelers terughalen. Dan is Spierings een heel welkome goedkope vervanger, zodat je andere vervanging inderdaad één uit die categorie is.
Skhiri is ook transfervrij
Locked