Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Waaruit blijkt dat er iets wringt?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Dit interview is in vrijwel exact dezelfde bewoordingen al duizend keer voorbijgekomen de afgelopen jaren. Bij welke club dan ook. Ik zie er weinig kwaad in. Als hij deze zomer vertrekt betekent dat veel geld in en een zwakke mentaliteit weg, als hij later vertrekt betekent dat veel geld in en een potentiële held erbij. Win-win.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Speel zoals tegen Ajax bij de 0-5 aub!
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Zeer goede eerste helft, tweede helft was ie een beetje 'op'. Jammer, maar toch tevreden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Hij heeft zo'n erge bewijsdrang, waarbij ik soms wel eens denk zal dat die jongen niet wat in de weg zitten? Krijg het gevoel dat hij alles moet spelen van zichzelf, dat hij iedere wedstrijd moet presteren, de boel op sleeptouw moet nemen. Op zich allemaal goed maar het moet niet doorslaan.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Standbeeld wrote: 07 Apr 2022, 23:27 Hij heeft zo'n erge bewijsdrang, waarbij ik soms wel eens denk zal dat die jongen niet wat in de weg zitten? Krijg het gevoel dat hij alles moet spelen van zichzelf, dat hij iedere wedstrijd moet presteren, de boel op sleeptouw moet nemen. Op zich allemaal goed maar het moet niet doorslaan.
Exact, legt zichzelf te veel druk op. Had wel een prachtige dribbel in de eerste helft waar je kan zien wat ie in huis heeft.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Ik wou net zeggen, Noni liet zeker wel zien dat hij wat kan. Allemaal nog wat onbevangen en inderdaad misschien soms wat gedwongen, maar ik was tevreden hoe hij speelde, en op een gegeven moment was de pijp leeg en werd hij gewisseld.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Moet iets volwassener worden. Heeft alle facetten wel om een topspeler te worden
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Doet pijn aan mijn hart maar als er een club komt deze zomer voor 30 miljoen: verkopen. Zoveel blessures is niet normaal.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Menno1 wrote: 10 Apr 2022, 17:10 Doet pijn aan mijn hart maar als er een club komt deze zomer voor 30 miljoen: verkopen. Zoveel blessures is niet normaal.
Helaas moet ik je hierin gelijk geven. Doodzonde maar bij een goed bod verkopen. Beetje Reis en Romero verhaal. Zo ontzettend zonde dit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Reis en Romero verhaal? Hoe dan?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik wil een nieuwe medische staf
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Hopelijk uit voorzorg en kost het hem niet de wedstrijd tegen Leicester. Zowel sportief als financieel belangrijk dat ie er dan bij is.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

Man van glas, maximaal 20 miljoen van de zomer. En lagen we eerlijk zijn, toont momenteel ook helemaal niet dat dat een cent meer moet zijn.
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Nee, maar ik kan mij ook voorstellen dat je niet 'vrij' speelt als je om de 2 wedstrijden een blessure hebt. Maar dit gaat hem niet worden helaas; doodzonde, want 1 jaar geleden dacht ik dat dit de grootste transfer van PSV allertijden zou worden.

Kan hij niet met Robben eens praten?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Menno1 wrote: 10 Apr 2022, 17:24 Kan hij niet met Robben eens praten?
Want die had zo’n goede oplossing gevonden voor blessureproblemen?
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Zullen we eerst even afwachten?

Hij lijkt wel vaak geblesseerd, maar ik zie toch liever dat we niet de gehele voorhoede moeten vervangen komend jaar. Wil je effectief verbeteren gaat je dat zo 30 mln kosten.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 10 Apr 2022, 17:26
Menno1 wrote: 10 Apr 2022, 17:24 Kan hij niet met Robben eens praten?
Want die had zo’n goede oplossing gevonden voor blessureproblemen?
Eh, ja. Na een tijdje wel. Niemand die beter met zijn lichaam om ging dan hij. Heeft tot zijn 36e op top niveau gespeeld.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Menno1 wrote: 10 Apr 2022, 17:28
Thijs wrote: 10 Apr 2022, 17:26

Want die had zo’n goede oplossing gevonden voor blessureproblemen?
Eh, ja. Na een tijdje wel. Niemand die beter met zijn lichaam om ging dan hij. Heeft tot zijn 36e op top niveau gespeeld.
Maar altijd wel nog met veel blessures. Hij had aangepaste voeding, deed altijd een ellenlange warming-up, leefde volledig voor de sport, maar bleef altijd problemen houden met blessures. Ik denk dat je daar soms niet zoveel aan kunt doen.
Hopelijk is dat bij Madueke anders, maar bij zo’n explosieve spelers, is het ook niet heel gek.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Ardbeg wrote: 10 Apr 2022, 17:16 Reis en Romero verhaal? Hoe dan?
Ja ok. Beetje gechargeerd, heb er gewoon de p in. Bedoelde het meer als dat je ziet dat ze alle 3 ontzettend goed en getalenteerd waren/zijn. Alleen door een zware blessure of continu blessureleed hun potentie niet waar konden/kunnen maken. Maar ik geef toe dat dit bij Madueke nog wat vroeg is om te zeggen. Irriteert me gewoon dat bij de concurrent op dezelfde positie een aansteller speelt die weinig blessureleed kent en dat Madueke het nog niet heeft getroffen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Madueke wordt ook gewoon opgeblazen door verwachtingen, zoals dat altijd (ook) bij ons gebeurt. Speelde een paar leuke potjes en meteen dacht iedereen 'PL 50 miljoen'.

Jongens worden veel te snel de hemel in geschreven, vervolgens kunnen ze alleen nog maar tegenvallen, dat voelen ze zelf ook, dus staan ze enigszins verkrampt op het veld en lopen ze eerder tegen spierblessures aan.

Wellicht moeten we het zo zien.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

ziege maar ook zagge wrote: 10 Apr 2022, 17:38 Madueke wordt ook gewoon opgeblazen door verwachtingen, zoals dat altijd (ook) bij ons gebeurt. Speelde een paar leuke potjes en meteen dacht iedereen 'PL 50 miljoen'.

Jongens worden veel te snel de hemel in geschreven, vervolgens kunnen ze alleen nog maar tegenvallen, dat voelen ze zelf ook, dus staan ze enigszins verkrampt op het veld en lopen ze eerder tegen spierblessures aan.

Wellicht moeten we het zo zien.
Nee joh, als het al zoiets is als jij beschrijft is het de jongen zelf die zich in de kijker wil spelen in de PL. Het ligt echt niet aan ons supporters dat hij 4 a 5 spierblessures heeft in een jaar.

We moeten hem gewoon van de hand doen want we hebben niets aan bouwstenen waar we niet op kunnen rekenen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Fijn al die artsen en fysio’s hier dit het medisch dossier van Noni kennen. Ik heb begrepen dat hij te maken heeft met spierproblemen door een groeispurt, zoals Vertessen afgelopen seizoen had. Dit lijkt dus een momentopname te zijn en niet chronisch. Laten we even wachten alvorens hem af te schrijven. Heeft bij Gudjohnsen ook veel geld gekost.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Raakt ook geen pepernoot, loopt tegen de zichzelf opgelegde verwachtingen te voetballen. Laat Gerrard maar een miljoen of 25 aftikken en dan wensen we hem veel succes.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

25+doorverkoop.
Zo zonde, potentiele wereldtop, maar zijn lichaam wilt niet mee.
Post Reply