Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
BadShaker
Vaste waarde in elftal

Het is dat de stukken in het ED mij boven de pet gaan, maar als abonnee zou ik er vraagtekens bij zetten dat een medewerker mijn dure centjes zo aan het verkwanselen is.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

DC_PSV wrote: 29 Aug 2024, 23:20 Al met al blijkt maar weer dat we een kleine speler zijn op het niveau waarop wij willen acteren. We willen de beste spelers en vissen daarom in een vijver van het hogere segment. Alleen blijkt dat clubs hoge prijzen vragen of dat spelers geen interesse hebben in de Eredivisie.

Waar ik me vooral zorgen over maak is de scouting. Op Tillman en Pepi na zijn er geen spelers bijgekomen de afgelopen jaren die voortkomen uit de scouting. Het zijn of gearriveerde en bekende namen, of spelers die hier al een tijd spelen. Een best zorgelijke ontwikkeling.
Het standaardlijstje met ex-eredivisiespelers en/of Nederlanders baart mij ook enige zorgen. De wereld zit vol leuke voetballers die qua prijs prima aantrekkelijk zijn, i.t.t. die bij Nederlandse clubs waarbij ze lekker de hoofdprijs vragen. Je moet ze alleen wel vinden en andere Europese clubs daarmee te snel afzijn. Ook hierbij wel de kanttekening dat wij natuurlijk niet precies weten wat er wel of niet in beeld gebracht en aangedragen wordt. Maar ook al is dat wel veel, dan is dat niet terug te zien in de daadwerkelijke aankopen.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    DC_PSV
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ik hoop echt dat Nicola, eh ik bedoel Mats Hummels naar ons toe komt
    Grasmat
    Lid van verdienste

BadShaker wrote: 29 Aug 2024, 23:24 Het is dat de stukken in het ED mij boven de pet gaan, maar als abonnee zou ik er vraagtekens bij zetten dat een medewerker mijn dure centjes zo aan het verkwanselen is.
    Het begint wel echt vermoeiend te worden zo langzaam aan hoor.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 9):
    Bossche bolElTigreStratumZuidArdbegJandeVakantieman10. NilisDaveBStandbeeldTjompie
    DonyellMalen
    Legende

Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 23:25 Ik hoop echt dat Nicola, eh ik bedoel Mats Hummels naar ons toe komt
    Zij mag er wel wezen hè.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
    StratumZuidJandeVakantiemanPsvamsterdam1913abSKERLA
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Hoe dit ook afloopt, je mag echt wel je vraagtekens zetten bij de handelswijze van PSV. Een TD moet ook kunnen inschatten welke spelers beschikbaar zijn of komen. Ja een markt is moeilijk te voorspellen. Maar met de kennis van nu kan je wel stellen dat Stewart dat deze window volledig verkeerd heeft ingeschat. Wat er op 3 september ook is binnengehaald.

Als je vanaf april weet dat Dest een zware knieblessure heeft, heb je er dus minstens vanaf dat moment de tijd voor om je daar op voor te bereiden. Dat betekent de linksback markt volledig in kaart te brengen. Je kan er ook voor kiezen om Van Aanholt zijn contract met 1 jaar te verlengen. Blijkbaar is daar vanuit PSV niet voor gekozen, aangezien Van Aanholt nu nog steeds openstaat voor een transfer. Dat nu zijn naam nog steeds genoemd wordt, en er geen enkele linksback gehaald is, kan je Stewart gewoon aanrekenen. Zeker als we PSVmedium mogen geloven dat er geen linksback bijkomt. Je moet altijd voor de A-keuze gaan. Je kan je wel afvragen of er in sommige momenten niet te hoog(qua salaris en haalbaarheid) en te lang gewacht is. We kunnen ook Mendy, Davies en Robertson als linksback willen, maar dat is nooit haalbaar. Mocht Van Aanholt komen zal ik dit echt pure armoede vinden. Puur omdat je dus de zaken simpelweg niet op orde hebt als je hem eerst uit zijn contract laat lopen.

Omdat het nu zo over de verdedigers gaat, sneeuwt heel de “Lozano-opvolger” onder. Vorig jaar heeft Stewart al geen beste beurt gemaakt in de winter met Vertresen-Driouech. Wat we toen gehoord hebben is dat de markt in de winter heel lastig is. Op 7 juni is Lozano gepresenteerd bij San Diego. Het is bekend dat Bosz meerdere buitenspelers wil hebben in zijn selectie. Met een blessuregevoelige Lang en een Driouech die goed begonnen maar in principe nog alles te bewijzen heeft vind ik het echt heel apart dat er geen vervanger alvast gehaald is. Het kan zijn dat er in de winter nog iemand komt. Maar wat ik vorige winter gehoord heb is dat er dan amper kwaliteit te halen is.

En ja, met Dest en Tillman heeft Stewart 2 toppers binnengehaald. Als ik voor mijzelf spreek vind ik het alleen doodzonde dat je na zo’n jaar het lijkt alsof je 3 stapper terug gaat, in plaats van dat je de lijn doorzet. Het is niet uit te sluiten dat volgend jaar je complete aanval en middenveld vertrekken. Met deze transfererwindow kan je daar helaas je verdediging aan toevoegen. Dat is alles behalve ideaal en had wat mij betreft deze window alles op alles op gezet moeten worden dat dit niet het geval was.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 5):
    GakpoEINDHOVENAARMenno1PSV_HaarlemNoudkeBarryBanaan
    Voijke
    Internationale topspeler

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 23:22
    Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 23:22

Niet helemaal juist. Ik was óók een early adopter. :lover:
    :indexfinger:
    :indexfinger:
  • These users thanked the author Voijke for the post:
    StratumZuid
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Jur1913
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 23:28
    Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 23:25 Ik hoop echt dat Nicola, eh ik bedoel Mats Hummels naar ons toe komt
    Zij mag er wel wezen hè.

Miljoen miljard keer beter dan wat Karsdorp meeneemt
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    10. NilisLeon77M
    Maikel
    Site Admin

TylerDurdn wrote: 29 Aug 2024, 23:21 Wanneer is de laatste keer dat we een CL waardige verdediging hadden? Sinds het vertrek van Moreno is het toch altijd maar een beetje pappen en nathouden geweest (al waren @Maikel & ik de enige die fan van Oli waren vanaf het 1e uur).

Ben wel benieuwd naar de reden, dat sinds het vertrek van Hiddink?!, wij/PSV beginnen met het bouwen van een prachtig dak, ipv een solide fundering.
    Had Oli toen zelfs als PF hier. Vanaf minuut 1 fan geweest en zag de potentie.
    We hebben lang moeten strijden maar nu snapt iedereen ons
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    TylerDurdn
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Zij mag er wel wezen hè.

Sodemieters. Voor haar zou ik naast ruzie thuis ook wel drie uur lang net als Teletubby in de Arena willen zitten.
    Maikel
    Site Admin

BadShaker wrote: 29 Aug 2024, 23:06
    Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 22:53

Oh ja, dat laat je keer op keer zien hier! En zo goed onderbouwd ook!
    Goed blijven opletten en meelezen. Dan kun je straks als teamlead in de financiele sector nog een paar intelligente opmerkingen plaatsen op het juiste moment. Heel achteloos zo in het voorbijgaan.
    Kappen met het constante op de man spelen.
    Ben even door je berichten gegaan van vandaag, daarvan is 85% op de man bij meerdere leden die normaal discussiëren. Kap daarmee.

Dit is overigens geen opening voor een discussie maar een heads up.
    JChovanec
    Meervoudig international

Paulus1913 wrote: 29 Aug 2024, 23:22 Heb het gecheckt bij Rik, die zal vast nog reageren. Mijn bron was nogal stellig in dat het rond zou komen. Dus we gaan zien of die bron op 3 september nog normaal met mes en vork kan eten of met een rietje 😌
    Je hebt nog contact met zwartecapuchon neem ik aan die regelt dit soort zaken. Heeft die zijn onbetrouwbare bron van vorig jaar inmiddels gevonden en onder handen genomen? Of rent ie er nog steeds achteraan op de Strabrechtseheide. We hebben namelijk niets meer van hem gehoord.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Zij mag er wel wezen hè.

Ik begrijp eindelijk die 'ijs en weder dienende' van Rik.
    LucNilis87
    Regelmatige invaller

Volgens FC Twente insiders is er al geboden op Hilgers (door PSV of Feyenoord), ze gaan er vanuit dat hij nog vertrekt.
    Hij had een clausule die inmiddels verlopen is net zoals Itakura…die vragen dus de hoofdprijs.

LB aankoop - Boscagli - Hilgers - Flamingo zie ik best zitten. Zit onwijs veel voetbal in en als de kwartjes goed vallen, kunnen Hilgers en Flamingo echt doorgroeien naar een, voor PSV-begrippen, hoog niveau.
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

TylerDurdn wrote: 29 Aug 2024, 23:00 John zou gelyncht zijn.
    Niet tegen @Ardbeg zeggen hoor! Voorzichtig!
    Last edited by ArdaMattaveld on 29 Aug 2024, 23:38, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author ArdaMattaveld for the post:
    BadShaker
    Ardbeg
    Mister PSV

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 23:37
    Niet tegen @ardberg zeggen hoor! Voorzichtig!
    Deze slachtofferrol. Zo voorspelbaar.
    Last edited by Ardbeg on 30 Aug 2024, 10:03, edited 1 time in total.
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

JChovanec wrote: 29 Aug 2024, 23:34
    Paulus1913 wrote: 29 Aug 2024, 23:22 Heb het gecheckt bij Rik, die zal vast nog reageren. Mijn bron was nogal stellig in dat het rond zou komen. Dus we gaan zien of die bron op 3 september nog normaal met mes en vork kan eten of met een rietje 😌
    Je hebt nog contact met zwartecapuchon neem ik aan die regelt dit soort zaken. Heeft die zijn onbetrouwbare bron van vorig jaar inmiddels gevonden en onder handen genomen? Of rent ie er nog steeds achteraan op de Strabrechtseheide. We hebben namelijk niets meer van hem gehoord.
    Zal m wel bellen voor je, zit je wel diep allemaal die geruchten he.
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 23:38

Want? Als we ff simpel kijken naar likes op Posts kunnen mensen zich meer vinden in mijn reacties dan in die van jou?
  • These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 5):
    SørenPijltjeRicopsvTomPSVGalactico
    Hatseflats
    Vedette

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 23:39
    Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 23:38

Want? Als we ff simpel kijken naar likes op Posts kunnen mensen zich meer vinden in mijn reacties dan in die van jou?
    Zo dan. Lekker kinderachtig dit. Goed niveautje ook.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 8):
    ArdbegSmeets14StratumZuidJandeVakantiemanrobert_9410. NilisSKERLADai Ragazzi
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Niet tegen @Ardbeg zeggen hoor! Voorzichtig!
    Ik wil niet schijnmodereren maar vind t wel knap dat je dit post, drie berichten nadat Maikel al tegen anderen zegt dat ze niet op de man moeten spelen

:applaus:
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    HatseflatsSKERLA
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Ge kent prima en direct discussiëren met de beste man Ardbeg, al is hij nu wat minder hard/direct dan voorheen.

PS Lagavulin 16 > Ardberg ;)
  • These users thanked the author TylerDurdn for the post:
    StratumZuid
    Maikel
    Site Admin

Ik denk dat we binnenkort maar weer eens wat rotte appels moeten verwijderen.
    Dit is geen doen meer. Zitten er echt een paar hier die enkel bezig zijn met de sfeer verzieken.

Mezelf de laatste week stiller gehouden en meer gekeken, heb een goed beeld.
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 16):
    GrasmatGarnaalmatejaJandeVakantieman10. NilisDe RealistStratumZuidStandbeeldSomeOnePeeJSKERLARemontadaDen BondskootsAmigoGuardadoD.MillpantsLucieNilis
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 23:42
    ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 23:39

Zo dan. Lekker kinderachtig dit. Goed niveautje ook.
    Hoe staat het met de keuringen morgen?
    Grasmat
    Lid van verdienste

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 23:39 Want? Als we ff simpel kijken naar likes op Posts kunnen mensen zich meer vinden in mijn reacties dan in die van jou?
    Goede manier dit. Ik win op deze manier jullie allemaal de moeder :strong: :neh:
    Hatseflats
    Vedette

Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 23:44
    ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 23:39 Want? Als we ff simpel kijken naar likes op Posts kunnen mensen zich meer vinden in mijn reacties dan in die van jou?
    Goede manier dit. Ik win op deze manier jullie allemaal de moeder :strong: :neh:
    Prima, mijn moeder mag je hebben
    Post Reply