Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Wordt opnieuw genoemd bij Napoli.
Na Marin komt er een linksbenige centrale middenvelder. Niet alleen Hermoso, in Manna's notitieboekje staat ook de naam van Olivier #Boscagli, een Monegaskische verdediger en middenvelder geboren in '97. Contract bij PSV loopt af in 2025.
DadOfFour
Internationale topspeler

100 miljoen miljard!
La vida és massa curta per no fer broma
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Teletubby
Nationale topspeler

Geen informatie over verlenging of verkoop. Vooral veel open deuren zoals als die niet verlengd dan moeten ze hem verkopen en als die niet verkocht wordt dan moeten ze hem verlengen.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Zou wel een machtig mooie club voor hem zijn. Al wil ik gewoon dat hij bij PSV blijft.
Ex unitate vires
Lente
Meervoudig international

Fanatic-U-s wrote: 20 Jun 2024, 09:52 Zou wel een machtig mooie club voor hem zijn. Al wil ik gewoon dat hij bij PSV blijft.
Welke club bedoel je? In het artikel wordt toch helemaal geen andere geïnteresseerde club bij naam genoemd voor Boscagli?
Oh PSV wat je met me doet…
DonyellMalen
Legende

Denk dat 'ie op het bericht erboven doelt, Napoli dus.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Lente
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Lente wrote: 20 Jun 2024, 10:04
    Fanatic-U-s wrote: 20 Jun 2024, 09:52 Zou wel een machtig mooie club voor hem zijn. Al wil ik gewoon dat hij bij PSV blijft.
    Welke club bedoel je? In het artikel wordt toch helemaal geen andere geïnteresseerde club bij naam genoemd voor Boscagli?
    Iets verder teruglezen, naar gisterenavond welteverstaan.
    Ex unitate vires
    Massimo
    Legende

Hancko en Boscagli zijn allebei tot nu toe genoemd bij Napoli en Hancko lijkt op dit moment eerder te neigen naar Atletico Madrid. Ik denk dat er best een gerede kans is dat Boscagli deze zomer vertrekt.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Napoli, mooie club voor Boscagli, lekker ballen pompen richting Kvaratskhelia en Osimhen. Mogen ze wel een groot bedrag neerleggen.

Desalniettemin hoop ik gewoon dat hij bijtekent en blijft.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    StratumZuid
    Massimo
    Legende

Sensation wrote: 20 Jun 2024, 11:03 Napoli, mooie club voor Boscagli, lekker ballen pompen richting Kvaratskhelia en Osimhen. Mogen ze wel een groot bedrag neerleggen.

Desalniettemin hoop ik gewoon dat hij bijtekent en blijft.
    Grote kans dat die twee nou net gaan vertrekken deze zomer. Desalniettemin inderdaad lekker bijtekenen en nog jaren een zeer gewaardeerde kracht van PSV zijn.
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

Napoli speelt geeneens Europees komend seizoen. En je kan daar vast ook niet met de fiets naar de training. Gewoon blijven!
  • These users thanked the author Doldenaar for the post:
    Grasmat
    mateja
    Internationale topspeler

Napoli mooie club hoor. Maar waarom wordt er gedaan alsof dat een of andere droomclub is in vergelijking met PSV?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Napoli is helemaal geen mooie club. Tenzij ze 20 miljoen betalen, dan is het een schitterende club.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    GrasmatTylerDurdn
    Lente
    Meervoudig international

Fanatic-U-s wrote: 20 Jun 2024, 10:06
    Lente wrote: 20 Jun 2024, 10:04

Iets verder teruglezen, naar gisterenavond welteverstaan.
    Ah sorry, excusez moi.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Ardbeg
    Mister PSV

Held!
    DonyellMalen
    Legende

RIO wrote: 20 Jun 2024, 12:02Tenzij ze 20 miljoen betalen, dan is het een schitterende club.
    Heb eerder bedragen van rond de 25 miljoen gelezen. Maar eerlijk gezegd, verleng maar Olivier, wij zijn beter dan Napoli op dit moment.
    Juancho
    Mister PSV

Mijn angst is al wel een beetje, na behalen titel, dat er voor jongens als Boscagli en Teze bij PSV in die zin weinig meer te winnen valt omdat ze die gedroomde titel en CL ervaring hebben meegemaakt. Je merkte aan dat soort jongens echt dat ze dat eerst wilden behalen voor een transfer aan de orde was. Ik hoop van harte dat Bosz/Stewart ze weet over te halen met hele mooie sportieve en financiele plannen waarbij ze een belangrijke rol moeten gaan spelen in de volgende stap vooruit van het elftal, maar ik ben ben angstig voor een vertrek van die jongens. Als Veerman en Bakayoko dan ook nog gaan en er naar het schijnt serieus aan Schouten wordt getrokken kan het elftal maar zo volledig uit elkaar vallen. Zou erg jammer zijn als dit in 1 zomer gebeurt.

Dus Earnie, gebruik je magic en zorg dat de heren hun contract verlengen :strong: :logoo:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 20 Jun 2024, 14:39 Mijn angst is al wel een beetje, na behalen titel, dat er voor jongens als Boscagli en Teze bij PSV in die zin weinig meer te winnen valt omdat ze die gedroomde titel en CL ervaring hebben meegemaakt. Je merkte aan dat soort jongens echt dat ze dat eerst wilden behalen voor een transfer aan de orde was. Ik hoop van harte dat Bosz/Stewart ze weet over te halen met hele mooie sportieve en financiele plannen waarbij ze een belangrijke rol moeten gaan spelen in de volgende stap vooruit van het elftal, maar ik ben ben angstig voor een vertrek van die jongens. Als Veerman en Bakayoko dan ook nog gaan en er naar het schijnt serieus aan Schouten wordt getrokken kan het elftal maar zo volledig uit elkaar vallen. Zou erg jammer zijn als dit in 1 zomer gebeurt.

Dus Earnie, gebruik je magic en zorg dat de heren hun contract verlengen :strong: :logoo:
    Is overigens denk ik precies waar Bosz in zijn interview op doelde. Afgelopen jaar kon hij natuurlijk die honger die er heerste gebruiken ter motivatie. Komend seizoen moet hij op een andere manier met spelers omgaan omdat ze nu natuurlijk kampioen zijn, dat vergt toch een andere aanpak. Wel mooi dat hij dus ook met dat soort zaken al bewust bezig is en zich hierop voorbereidt.
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 20 Jun 2024, 14:44
    Juancho wrote: 20 Jun 2024, 14:39 Mijn angst is al wel een beetje, na behalen titel, dat er voor jongens als Boscagli en Teze bij PSV in die zin weinig meer te winnen valt omdat ze die gedroomde titel en CL ervaring hebben meegemaakt. Je merkte aan dat soort jongens echt dat ze dat eerst wilden behalen voor een transfer aan de orde was. Ik hoop van harte dat Bosz/Stewart ze weet over te halen met hele mooie sportieve en financiele plannen waarbij ze een belangrijke rol moeten gaan spelen in de volgende stap vooruit van het elftal, maar ik ben ben angstig voor een vertrek van die jongens. Als Veerman en Bakayoko dan ook nog gaan en er naar het schijnt serieus aan Schouten wordt getrokken kan het elftal maar zo volledig uit elkaar vallen. Zou erg jammer zijn als dit in 1 zomer gebeurt.

Is overigens denk ik precies waar Bosz in zijn interview op doelde. Afgelopen jaar kon hij natuurlijk die honger die er heerste gebruiken ter motivatie. Komend seizoen moet hij op een andere manier met spelers omgaan omdat ze nu natuurlijk kampioen zijn, dat vergt toch een andere aanpak. Wel mooi dat hij dus ook met dat soort zaken al bewust bezig is en zich hierop voorbereidt.
    Zeker en er zijn ook vast wel 10 redenen te bedenken waarom ze wel moeten/kunnen blijven. Maar die honger naar een titel is denk ik niet te evenaren voor spelers die al jaren bij PSV spelen. Alsof er een bepaalde druk vanaf is. Dan moet je denk ik als club echt wel een verdomd goed en mooi plaatje kunnen schetsen dat ze weer nieuwe doelen geeft. En nogmaals, die zijn er (hopelijk) genoeg, maar de drive om kampioen te worden... zal verdomd lastig zijn denk ik om jongens als Teze en Boscagli te behouden. Zeker als er ook gewoon mooie clubs (geen topclubs) voor ze gaan komen uit mooie competities.

Soms hoeft dat overigens ook helemaal niet erg te zijn. Nieuwe spelers brengen ook weer nieuwe ambities mee en dat is alleen maar goed. Maar zeker in geval Boscagli/Schouten zou het dubbel of driedubbel balen zijn omdat ze puur in het type voetbal van PSV zo bepalend zijn. Teze deels ook, maar die zal denk ik wat makkelijker te vervangen zijn.
    RIO
    Legende

Hij mag oprotten als ie al niet meer gemotiveerd is na 1 focking kampioenschap. Iedereen die zich voelt mag lekker verkocht worden.

Denk niet dat hij dat zal hebben overigens.
    DonyellMalen
    Legende

Nee, en Teze ook niet. Kind van de club en hongerig naar meer prijzen. Daar maak ik mij totaal geen zorgen over bij die jongens.
    RIO
    Legende

En dus is het weer gelul in de ruimte zoals altijd
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 20 Jun 2024, 14:48
    Sensation wrote: 20 Jun 2024, 14:44

Zeker en er zijn ook vast wel 10 redenen te bedenken waarom ze wel moeten/kunnen blijven. Maar die honger naar een titel is denk ik niet te evenaren voor spelers die al jaren bij PSV spelen. Alsof er een bepaalde druk vanaf is. Dan moet je denk ik als club echt wel een verdomd goed en mooi plaatje kunnen schetsen dat ze weer nieuwe doelen geeft. En nogmaals, die zijn er (hopelijk) genoeg, maar de drive om kampioen te worden... zal verdomd lastig zijn denk ik om jongens als Teze en Boscagli te behouden. Zeker als er ook gewoon mooie clubs (geen topclubs) voor ze gaan komen uit mooie competities.

Soms hoeft dat overigens ook helemaal niet erg te zijn. Nieuwe spelers brengen ook weer nieuwe ambities mee en dat is alleen maar goed. Maar zeker in geval Boscagli/Schouten zou het dubbel of driedubbel balen zijn omdat ze puur in het type voetbal van PSV zo bepalend zijn. Teze deels ook, maar die zal denk ik wat makkelijker te vervangen zijn.
    Nouja ik bedoel niet dat ze geen motivatie hebben om bij PSV te blijven, maar dat Bosz aangaf dat hij nu op een andere manier met de spelers om zal gaan dan vorig seizoen
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 20 Jun 2024, 15:05
    Juancho wrote: 20 Jun 2024, 14:48

Nouja ik bedoel niet dat ze geen motivatie hebben om bij PSV te blijven, maar dat Bosz aangaf dat hij nu op een andere manier met de spelers om zal gaan dan vorig seizoen
    Tussen geen motivatie en de extra motivatie van het perse willen meemaken van het kampioenschap zit gelukkig nog een groot verschil. Ik stel dan ook nergens dat die spelers geen motivatie meer hebben om in ons mooie shirt te spelen. Leuk dat onze volwassen puber van het forum dat er weer van weet te maken :wall: .

We hebben het verder wel eens vaker gezien, spelers die dat perse willen behalen en daar voor voor over hebben/laten schieten. De situatie kan nu wel anders liggen en idd aan Bosz om ze op een andere manier weer te prikkelen en uit te dagen en de taak aan Stewart om ze ook te laten zien dat men bij PSV de volgende stap wil zetten. Ik heb verder 0,0 twijfels over Olly's mentaliteit dus. Dat was mijn insteek ook helemaal niet.
    Post Reply