HuhShovingNE2 wrote: ↑16 Apr 2024, 07:24 Niet voor het eerst dat dit verhaal over de politie bij de Arena komt. Ajax stickers op ME-schilden zijn ook al eens foto's van gemaakt. Cambuur heeft de wedstrijd al eens geboycot vanwege het gedrag van de politie en stewards daar.
Gedoe met supporters
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Stond een post met een lang verhaal over het bezoek van Twente-supporters aan de wedstrijd afgelopen zondag. Kennelijk weggehaald, ik had het gisteravond al gelezen.Prof_napo wrote: ↑16 Apr 2024, 07:55Waar heb je het over?ShovingNE2 wrote: ↑16 Apr 2024, 07:24 Niet voor het eerst dat dit verhaal over de politie bij de Arena komt. Ajax stickers op ME-schilden zijn ook al eens foto's van gemaakt. Cambuur heeft de wedstrijd al eens geboycot vanwege het gedrag van de politie en stewards daar.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ontvangst daar is altijd kut en opgefokt, ongeacht welke club daar op bezoek komt. Toen wij er de vorige keer heengingen deden ze er ook alles aan om het te laten escaleren, maar gelukkig ging niemand er op in.
- These users thanked the author Gestelnaar for the post:
- Bossche bol
- ShovingNE2
- Site Admin
Ah ja. Stond een groot verhaal van de Twente supporters.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Prof_napo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Staat nu een verhaal online daarover bij AD/DPG, technisch gezien niet mogelijk te delen op dit forum. Maar komt inderdaad op neer dat de Twentse supportersclub een officiële klacht ingediend heeft tegen de Amsterdamse politie
-
- Geselecteerd voor Oranje
Het is letterlijk ieder seizoen wel meerdere keren raak daar, maar geen hond die er naar omkijkt omdat politie > voetbalsupporters. Van RKC supporters een tijd terug ook gehoord dat ze daar als varkens werden behandeld, die vervolgens ook de wedstrijd hebben geboycot daar.
Moet zeggen dat ik die intimiderende erehaag na de JCS 2 jaar geleden ook walgelijk vond. 1 voor 1 in een polonaise langs een peloton aan ME en speciale agenten lopen omdat ze iemand aan het zoeken waren die in een net had gehangen.
Moet zeggen dat ik die intimiderende erehaag na de JCS 2 jaar geleden ook walgelijk vond. 1 voor 1 in een polonaise langs een peloton aan ME en speciale agenten lopen omdat ze iemand aan het zoeken waren die in een net had gehangen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Laatste keer dat wij er waren, was het ook erg gezellig. De 2 1/2 uur wachten op de trein terug waren een feestje Gaf voor mij de doorslag om iig nooit meer een (risico) uitwedstrijd met verplicht vertrek uit Eindje te bezoeken
- ShovingNE2
- Site Admin
Lol. De helft loopt nog in luiers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal