En als je de transfer balans van vorig seizoen daarbij optelt?
Transferwindow 2023/24
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Earnie heeft gegokt en gewonnen. En ik heb liever 12 miljoen voor Chucky en de flexibiliteit en kwaliteit voorin dan een verdediger voor 10 miljoen waar twijfels over zijn.
Een CV huren en Chucky halen is aan de inkomende kant een 9,5 uit 10. En uitgaand mag er nog wel iets gebeuren in de breedte maar dat is vooralsnog ook een 9 uit 10.
Een CV huren en Chucky halen is aan de inkomende kant een 9,5 uit 10. En uitgaand mag er nog wel iets gebeuren in de breedte maar dat is vooralsnog ook een 9 uit 10.
-
- Internationale topspeler
Behalve dat we afgelopen winter 80 miljoen gekregen hebben en vrijwel niets uitgegeven?
- These users thanked the author Breur for the post:
- PapaHiljemark
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Philip Cocu
Mooi overzichtelijk rijtje, complimenten (alleen Lozano is nog niet)..Basis linksbuiten: ✓
Back up spits: ✓
Roulatie vleugelspeler die op LV en RV kan: ✓
Een echte 6 gemaakt voor Boszbal: ✓
Vervanger Xavi voor de 10: ✓
Back die op beide posities kan en die kwalitatief wat toevoegt: ✓
Rechter centrale verdediger:
Zoals Earnie al zei, je kan niet alles fixen in een window, maar wat ik hierboven neer heb gezet was bijna allemaal zo essentieel als een RCV.
Mooiste van alles is dat we nog één transferdag hebben, zal wellicht dat laatste vinkje ook nog komen.
Eventueel nog een niet te weigeren bod van een mooiere club voor sangare en Bakayako (spekt de pot) alhoewel ik ook zeer tevreden zou zijn als ze gewoon blijven:) dan zou er nog een verrassing uit de hoge hoed van Earnie kunnen komen.
Zeer tevreden deze window, helemaal als je ziet wat Ajax allemaal aan het doen is (vreemdelingen legioen), zelfs Steijn geeft voorkeur aan NL sprekende spelers met kwaliteiten (laten wij die nou net gehaald hebben, in die vijver konden zij ook vissen), hahah..
-
- Vedette
Gisteren toch wat tegenvallend allemaal, had gehoopt dat er al wat deals gesloten zouden worden. Die centrale verdediger moet er komen. Als we morgen nog steeds met Ramalho als eerste keuze zitten opgescheept zou dat enorm teleurstellend zijn. Ik hoop ook dat we wat spelers gaan verkopen die overbodig zijn.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 4):
- Consigliere • Mikelb • MaxedMatthew • MaartenV
-
- Lid 2e elftal
Spannende dag. Staat iets moois te gebeuren dit seizoen en daar wil natuurlijk iedereen bij zijn.
We doen nu alsof Lozano met name Bakayoko uit de basis gaat houden, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor Lang. Ideaal dat Lozano op beide flanken zo sterk is. Afgelopen jaar was Bakayoko nog geen onomstreden buitenspeler en nu wordt er 40 miljoen geboden. Dus ook als hij niet iedere wedstrijd gaat spelen dan zakt zijn marktwaarde echt niet direct.
Een CV blijft nodig, maar de opstelling zoals afgelopen woensdag zal zeker tegen de mindere goden vaker voor de dag gaan komen. Uiteraard blijft een goede CV wenselijk tegen de betere tegenstanders. Maar die gaan we vooral in de CL tegenkomen.
Lang geleden dat we zo'n goede selectie hadden. Laat dit maar het seizoen zijn waar iedereen wilde blijven en waar we nog heel lang met een grote glimlach op terug gaan kijken.
We doen nu alsof Lozano met name Bakayoko uit de basis gaat houden, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor Lang. Ideaal dat Lozano op beide flanken zo sterk is. Afgelopen jaar was Bakayoko nog geen onomstreden buitenspeler en nu wordt er 40 miljoen geboden. Dus ook als hij niet iedere wedstrijd gaat spelen dan zakt zijn marktwaarde echt niet direct.
Een CV blijft nodig, maar de opstelling zoals afgelopen woensdag zal zeker tegen de mindere goden vaker voor de dag gaan komen. Uiteraard blijft een goede CV wenselijk tegen de betere tegenstanders. Maar die gaan we vooral in de CL tegenkomen.
Lang geleden dat we zo'n goede selectie hadden. Laat dit maar het seizoen zijn waar iedereen wilde blijven en waar we nog heel lang met een grote glimlach op terug gaan kijken.
-
- Nationale topspeler
Vooral de uitgaande transfers zijn tegenvallend. Die CB komt vandaag nog wel. Maar een Ramalho, Til en El Ghazi raak je niet in 1 dag kwijt.Johann Vogel wrote: ↑01 Sep 2023, 08:13 Gisteren toch wat tegenvallend allemaal, had gehoopt dat er al wat deals gesloten zouden worden. Die centrale verdediger moet er komen. Als we morgen nog steeds met Ramalho als eerste keuze zitten opgescheept zou dat enorm teleurstellend zijn. Ik hoop ook dat we wat spelers gaan verkopen die overbodig zijn.
-
- Jeugdspeler
Waarvan we een groot gedeelte nodig hadden om een gat te dichten. Daarnaast begint PSV ieder seizoen met een operationeel tekort dat afgedekt moet worden. Het is niet zo dat er 80 miljoen lag om te besteden dit seizoen.
Al hebben we daar nog de tijd voor, een verkoop voor 30 juni is niet uit te sluiten. Hoop iig dat we in de winterstop niet weer het mes op de keel krijgen bij een verkoop.
-
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Als er een RCV komt kan je theoretisch gezien een volledig nieuwe achterhoede opstellen tov afgelopen seizoen met: Sambo - Aankoop - Boscagli - Dest. Of dat de sterkste opstelling is valt over te twisten en of het een verbetering tov afgelopen seizoen is hangt volledig af van de RCV. Maar qua voetballend aspect vanuit de verdediging is een volledig fitte Boscagli ook een dikke win tov afgelopen seizoen.
- Maax
- Meervoudig international
De twee problemen van vandaag;
1. Werken
2. Vanavond een verjaardag
Iemand tips of ideeën om bepaalde zaken te omzeilen? Ik vraag dit voor een vriend.
1. Werken
2. Vanavond een verjaardag
Iemand tips of ideeën om bepaalde zaken te omzeilen? Ik vraag dit voor een vriend.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Buikgriep faken. Niemand gaat checken of je écht aan de schijt zit.
- Hatseflats
- Vedette
Geen veranderingen sinds gisteren. Dus 2 reserveringen waarbij het zomaar kan zijn dat deze niet worden gebruikt.Robson de Souza wrote: ↑01 Sep 2023, 08:36 @Hatseflats maak ons gek, hoeveel keuringen staan er gepland vandaag?
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Robson de Souza • alexandervanleeuwen@ziggo.nl
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
-
Zeg dat jij jezelf vandaag identificeerd als vrouw en maandelijkse problemen hebt, krijg je vrij voor.
-
- Talent
Ik vrees dat het aanblijven van Sangaré wel eens een blok aan ons been kan worden. In mijn ogen is een middenveld met Schouten en Veerman (met Saibari op 10)onomstreden in de visie van Bosz. Natuurlijk is een sterke bank belangrijk, maar Ibi op de bank zetten is kapitaalsvernietiging.
- These users thanked the author Kezmania9 for the post:
- Consigliere
- DadOfFour
- PapaHiljemark
- Talent
- DadOfFour
Sinds wanneer is werken een excuus?
Volgens mij is minstens 80% van dit forum aan het werk terwijl men zit te f5-en
La vida és massa curta per no fer broma
- DadOfFour
Hij heeft een PSV shirt aan, dus ik denk het wel...
La vida és massa curta per no fer broma
- trouwepsvfan
- Vedette
In de champions league ga je het hier niet mee redden. Daar wordt elke fout afgestraft en is een solide verdediging key tot succes. Helemaal nu we kans hebben op CL overwintering vind ik het echt zonde dat we centraal nog niks hebben gedaan.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Misschien kunnen we vandaag nog wel even afwachten.. Morgen mag 't wmb los gaan met het klagen over geen verdedigertrouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2023, 08:46In de champions league ga je het hier niet mee redden. Daar wordt elke fout afgestraft en is een solide verdediging key tot succes. Helemaal nu we kans hebben op CL overwintering vind ik het echt zonde dat we centraal nog niks hebben gedaan.
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- MaartenV • XaviGeitje