Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mr.Unibet
Meervoudig international

Raw85 wrote: 01 Sep 2023, 07:54
Breur wrote: 01 Sep 2023, 07:01 Dadelijk wordt gewoon een cv gekocht voor 10 miljoen en dan ben ik wel benieuwd waar we dan over kunnen gaan zeiken..
Te weinig geld in het laatje gekomen? Als Lozano en die verdediger gaan komen hebben we een miljoen of 60 uitgeven tegen een miljoen of 15 aan inkomsten? Vind die balans wel behoorlijk scheef
En als je de transfer balans van vorig seizoen daarbij optelt?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Earnie heeft gegokt en gewonnen. En ik heb liever 12 miljoen voor Chucky en de flexibiliteit en kwaliteit voorin dan een verdediger voor 10 miljoen waar twijfels over zijn.

Een CV huren en Chucky halen is aan de inkomende kant een 9,5 uit 10. En uitgaand mag er nog wel iets gebeuren in de breedte maar dat is vooralsnog ook een 9 uit 10.
Breur
Internationale topspeler

Breur wrote: 01 Sep 2023, 07:01 Dadelijk wordt gewoon een cv gekocht voor 10 miljoen en dan ben ik wel benieuwd waar we dan over kunnen gaan zeiken..
Te weinig geld in het laatje gekomen? Als Lozano en die verdediger gaan komen hebben we een miljoen of 60 uitgeven tegen een miljoen of 15 aan inkomsten? Vind die balans wel behoorlijk scheef
Behalve dat we afgelopen winter 80 miljoen gekregen hebben en vrijwel niets uitgegeven?
  • These users thanked the author Breur for the post:
    PapaHiljemark
    RYU
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Philip Cocu

Basis linksbuiten: ✓
    Back up spits: ✓
    Roulatie vleugelspeler die op LV en RV kan: ✓
    Een echte 6 gemaakt voor Boszbal: ✓
    Vervanger Xavi voor de 10: ✓
    Back die op beide posities kan en die kwalitatief wat toevoegt: ✓
    Rechter centrale verdediger:

Zoals Earnie al zei, je kan niet alles fixen in een window, maar wat ik hierboven neer heb gezet was bijna allemaal zo essentieel als een RCV.
    Mooi overzichtelijk rijtje, complimenten (alleen Lozano is nog niet)..
    Mooiste van alles is dat we nog één transferdag hebben, zal wellicht dat laatste vinkje ook nog komen.

Eventueel nog een niet te weigeren bod van een mooiere club voor sangare en Bakayako (spekt de pot) alhoewel ik ook zeer tevreden zou zijn als ze gewoon blijven:) dan zou er nog een verrassing uit de hoge hoed van Earnie kunnen komen.

Zeer tevreden deze window, helemaal als je ziet wat Ajax allemaal aan het doen is (vreemdelingen legioen), zelfs Steijn geeft voorkeur aan NL sprekende spelers met kwaliteiten (laten wij die nou net gehaald hebben, in die vijver konden zij ook vissen), hahah..
    Johann Vogel
    Vedette

Gisteren toch wat tegenvallend allemaal, had gehoopt dat er al wat deals gesloten zouden worden. Die centrale verdediger moet er komen. Als we morgen nog steeds met Ramalho als eerste keuze zitten opgescheept zou dat enorm teleurstellend zijn. Ik hoop ook dat we wat spelers gaan verkopen die overbodig zijn.
  • These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 4):
    ConsigliereMikelbMaxedMatthewMaartenV
    PCMVB
    Lid 2e elftal

Spannende dag. Staat iets moois te gebeuren dit seizoen en daar wil natuurlijk iedereen bij zijn.

We doen nu alsof Lozano met name Bakayoko uit de basis gaat houden, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor Lang. Ideaal dat Lozano op beide flanken zo sterk is. Afgelopen jaar was Bakayoko nog geen onomstreden buitenspeler en nu wordt er 40 miljoen geboden. Dus ook als hij niet iedere wedstrijd gaat spelen dan zakt zijn marktwaarde echt niet direct.

Een CV blijft nodig, maar de opstelling zoals afgelopen woensdag zal zeker tegen de mindere goden vaker voor de dag gaan komen. Uiteraard blijft een goede CV wenselijk tegen de betere tegenstanders. Maar die gaan we vooral in de CL tegenkomen.

Lang geleden dat we zo'n goede selectie hadden. Laat dit maar het seizoen zijn waar iedereen wilde blijven en waar we nog heel lang met een grote glimlach op terug gaan kijken.
  • These users thanked the author PCMVB for the post:
    Baldado
    Mikelvb
    Nationale topspeler

Johann Vogel wrote: 01 Sep 2023, 08:13 Gisteren toch wat tegenvallend allemaal, had gehoopt dat er al wat deals gesloten zouden worden. Die centrale verdediger moet er komen. Als we morgen nog steeds met Ramalho als eerste keuze zitten opgescheept zou dat enorm teleurstellend zijn. Ik hoop ook dat we wat spelers gaan verkopen die overbodig zijn.
    Vooral de uitgaande transfers zijn tegenvallend. Die CB komt vandaag nog wel. Maar een Ramalho, Til en El Ghazi raak je niet in 1 dag kwijt.
    Mikelb
    Jeugdspeler

Breur wrote: 01 Sep 2023, 08:01

Behalve dat we afgelopen winter 80 miljoen gekregen hebben en vrijwel niets uitgegeven?
    Waarvan we een groot gedeelte nodig hadden om een gat te dichten. Daarnaast begint PSV ieder seizoen met een operationeel tekort dat afgedekt moet worden. Het is niet zo dat er 80 miljoen lag om te besteden dit seizoen.
    Al hebben we daar nog de tijd voor, een verkoop voor 30 juni is niet uit te sluiten. Hoop iig dat we in de winterstop niet weer het mes op de keel krijgen bij een verkoop.
  • These users thanked the author Mikelb for the post:
    MaartenV
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ze behouden cashcows die ergens een keer gaan vertrekken dus ik maak me geen enkele zorgen over de financiële uitgaven.
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal

Aan de ene kant ben ik super blij met deze transferwindow.
    Maar geen verdediger halen, en wel 5 basiswaardige aanvallers in de selectie klopt natuurlijk niet.

Maar goed, we hebben nog een dag.
    Robson de Souza
    Vedette

Hatseflats maak ons gek, hoeveel keuringen staan er gepland vandaag?
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Dr. Gonzo wrote: 01 Sep 2023, 08:33 Aan de ene kant ben ik super blij met deze transferwindow.
    Maar geen verdediger halen, en wel 5 basiswaardige aanvallers in de selectie klopt natuurlijk niet.

Maar goed, we hebben nog een dag.
    Als er een RCV komt kan je theoretisch gezien een volledig nieuwe achterhoede opstellen tov afgelopen seizoen met: Sambo - Aankoop - Boscagli - Dest. Of dat de sterkste opstelling is valt over te twisten en of het een verbetering tov afgelopen seizoen is hangt volledig af van de RCV. Maar qua voetballend aspect vanuit de verdediging is een volledig fitte Boscagli ook een dikke win tov afgelopen seizoen.
    Maax
    Meervoudig international

De twee problemen van vandaag;

1. Werken
    2. Vanavond een verjaardag

Iemand tips of ideeën om bepaalde zaken te omzeilen? Ik vraag dit voor een vriend.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Maax wrote: 01 Sep 2023, 08:37 De twee problemen van vandaag;

1. Werken

Iemand tips of ideeën om bepaalde zaken te omzeilen? Ik vraag dit voor een vriend.
    Buikgriep faken. Niemand gaat checken of je écht aan de schijt zit.
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Maax
    Hatseflats
    Vedette

Robson de Souza wrote: 01 Sep 2023, 08:36 @Hatseflats maak ons gek, hoeveel keuringen staan er gepland vandaag?
    Geen veranderingen sinds gisteren. Dus 2 reserveringen waarbij het zomaar kan zijn dat deze niet worden gebruikt.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    Robson de Souzaalexandervanleeuwen@ziggo.nl
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

1. Werken

Snipperdag nemen
  • These users thanked the author VTheMan for the post:
    Maax
    JChovanec
    Meervoudig international

1. Werken

Zeg dat jij jezelf vandaag identificeerd als vrouw en maandelijkse problemen hebt, krijg je vrij voor.
  • These users thanked the author JChovanec for the post:
    Maax
    Kezmania9
    Talent

Ik vrees dat het aanblijven van Sangaré wel eens een blok aan ons been kan worden. In mijn ogen is een middenveld met Schouten en Veerman (met Saibari op 10)onomstreden in de visie van Bosz. Natuurlijk is een sterke bank belangrijk, maar Ibi op de bank zetten is kapitaalsvernietiging.
  • These users thanked the author Kezmania9 for the post:
    Consigliere
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Het is toch al vaker gezegd; mocht er nou geen centrale verdediger bijkomen, dan moet het met het middenveld en de aanval die er nu staat toch geen enkel probleem zijn om elke wedstrijd minimaal een doelpunt meer te maken dan de tegenpartij?
    La vida és massa curta per no fer broma
    Asterix
    Meervoudig international

Jammer van Vranckx op deze manier. Had ik graag zien komen.
    Ich liebe gegenpressung
    PapaHiljemark
    Talent

Bevestigd (?!)
    DadOfFour
    Internationale topspeler

1. Werken

Sinds wanneer is werken een excuus?
    Volgens mij is minstens 80% van dit forum aan het werk terwijl men zit te f5-en
  • These users thanked the author DadOfFour for the post (total 3):
    matejaMaaxLucNilis
    DadOfFour
    Internationale topspeler

PapaHiljemark wrote: 01 Sep 2023, 08:41

Bevestigd (?!)
    Hij heeft een PSV shirt aan, dus ik denk het wel...
  • These users thanked the author DadOfFour for the post:
    VTheMan
    trouwepsvfan
    Vedette

DadOfFour wrote: 01 Sep 2023, 08:40 Het is toch al vaker gezegd; mocht er nou geen centrale verdediger bijkomen, dan moet het met het middenveld en de aanval die er nu staat toch geen enkel probleem zijn om elke wedstrijd minimaal een doelpunt meer te maken dan de tegenpartij?
    In de champions league ga je het hier niet mee redden. Daar wordt elke fout afgestraft en is een solide verdediging key tot succes. Helemaal nu we kans hebben op CL overwintering vind ik het echt zonde dat we centraal nog niks hebben gedaan.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Jur1913
    Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2023, 08:46
    DadOfFour wrote: 01 Sep 2023, 08:40 Het is toch al vaker gezegd; mocht er nou geen centrale verdediger bijkomen, dan moet het met het middenveld en de aanval die er nu staat toch geen enkel probleem zijn om elke wedstrijd minimaal een doelpunt meer te maken dan de tegenpartij?
    In de champions league ga je het hier niet mee redden. Daar wordt elke fout afgestraft en is een solide verdediging key tot succes. Helemaal nu we kans hebben op CL overwintering vind ik het echt zonde dat we centraal nog niks hebben gedaan.
    Misschien kunnen we vandaag nog wel even afwachten.. Morgen mag 't wmb los gaan met het klagen over geen verdediger
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    MaartenVXaviGeitje
    Post Reply