Vitesse

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vitesse behoudt proflicentie en begint volgende week aan seizoen in eerste divisie - https://nos.nl/l/2531654
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Gefeliciteerd Vitesse en ShovingNE2! :mrgreen:
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    ShovingNE2Heissenberrug
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Benieuwd hoe lang het gaat duren...
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ShovingNE2
    ShovingNE2
    Site Admin

Geweldig. Nu naar de volgende opdracht: er een gedegen club van maken
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ComeOnPSV
    Vedette

Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 18:45 Benieuwd hoe lang het gaat duren...
    Ligt aan de afspraken met Perry.
    Volgend seizoen hoeft ie het geld niet terug, maar misschien het seizoen erop wel.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Benieuwd of ze in een week wat versterking kunnen fixen. Anders wordt het tegen een armetierig Telstar gewoon dubbele cijfers.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Het lijkt me grappig als ze even snel vijf spelers van Chelsea huren.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

ComeOnPSV wrote: 03 Aug 2024, 18:49
    Ligt aan de afspraken met Perry.
    Volgend seizoen hoeft ie het geld niet terug, maar misschien het seizoen erop wel.
    Ik hoop het niet voor ze, anders lijkt dit me uitstel van executie.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
    Standbeeld
    Mister PSV

Voormalig KG wrote: 03 Aug 2024, 19:39 11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
    Alhoewel ik niet per se het gevoel heb dat er veel betere clubs zich zouden melden voor Van den Brom. Onderkant ED misschien.
    Asterix
    Meervoudig international

Een vrijbrief voor clubs om met de meest vage en obscure landen zaken te doen, te liegen en te bedriegen om vervolgens met de volgende pooier in zee te gaan. Het tippelen heeft gewerkt en de knvb heeft haar de licentie gegund. Een zeer slechte dag voor het voetbal.
    Ich liebe gegenpressung
    ShovingNE2
    Site Admin

Looooollll

Je kan maar zuur zijn. 😂
    René1978
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 03 Aug 2024, 19:49
    Voormalig KG wrote: 03 Aug 2024, 19:39 11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
    Alhoewel ik niet per se het gevoel heb dat er veel betere clubs zich zouden melden voor Van den Brom. Onderkant ED misschien.
    Dat zou ten opzichte van het huidige Vitesse wel een enorme verbetering zijn.
    VeresRivne
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 03 Aug 2024, 20:20 Looooollll

Je kan maar zuur zijn. 😂
    Idd iets meer empathie naar de Vitesse supporter mag wel.

Over die contractspelers: Room, Bramel (2de doelman)., Cornelisse, Van Zwam, Pinto, Egbring, Tielemans, Naygiro Sambo, De Regt, Jonathans, Andy Visser.

Pinto zouden ze nog weg moeten doen (hoog salaris) en Room. I.p.v. daarvan nog wat goedkope contracten.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    ShovingNE2
    Site Admin

Image
    Balinho
    Internationale topspeler

https://www.nu.nl/voetbal/6323295/vites ... ezien.html

Ik heb zijn vrouw helaas ook wel eens gezien, die mag Zweden niet eens in tbv de Volksgezondheid aldaar. Dus snap wel dat dat hij een fles of wat geheven geeft.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik zag dat die Broja voor €75m verkast. Krijgt Vitesse een deel van de opleidingsvergoeding? Dat kan nog een leuk centje zijn. Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.
    Joenepsv
    Legende

Thijs wrote: 11 Aug 2024, 08:29 Ik zag dat die Broja voor €75m verkast. Krijgt Vitesse een deel van de opleidingsvergoeding? Dat kan nog een leuk centje zijn. Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.
    Solanke bedoel je denk ik?

Ja dat zijn de voordelen geweest van de samenwerking met Chelsea. Baker, Piazon, Broja waren wel een paar van de pareltjes tussen het brandhout.

Hier zal Vitesse vast een klein percentage van krijgen daar hij op zijn 18e of 19e er gespeeld heeft.
    Thijs
    Lid van verdienste

Joenepsv wrote: 11 Aug 2024, 08:49
    Thijs wrote: 11 Aug 2024, 08:29 Ik zag dat die Broja voor €75m verkast. Krijgt Vitesse een deel van de opleidingsvergoeding? Dat kan nog een leuk centje zijn. Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.

Ja dat zijn de voordelen geweest van de samenwerking met Chelsea. Baker, Piazon, Broja waren wel een paar van de pareltjes tussen het brandhout.

Hier zal Vitesse vast een klein percentage van krijgen daar hij op zijn 18e of 19e er gespeeld heeft.
    Oeps ja. Beide spelers vond ik vergelijkwaardig in die tijd, bij beiden eigenlijk niet verwacht dat ze echt heel goed zouden worden, maar wel heel goed voor Vitesse toen.
    Maar ook met Openda, Mount, Flamingo, Van Ginkel en anderen heeft Vitesse altijd leuke spelers gehad. Ik denk buiten de topclubs dat Vitesse de meeste echt bijzondere spelers heeft gehad de afgelopen 20 jaar.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.
    Thijs wrote: 11 Aug 2024, 09:01Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.
    Zeker, het probleem is alleen dat ze die nooit echt hebben gehad maar allemaal gehuurd hadden. Anders hadden ze er wat meer centen aan verdiend en waren ze misschien wat minder failliet geweest.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Thijs
    Joenepsv
    Legende

Thijs wrote: 11 Aug 2024, 09:01
    Joenepsv wrote: 11 Aug 2024, 08:49

Oeps ja. Beide spelers vond ik vergelijkwaardig in die tijd, bij beiden eigenlijk niet verwacht dat ze echt heel goed zouden worden, maar wel heel goed voor Vitesse toen.
    Maar ook met Openda, Mount, Flamingo, Van Ginkel en anderen heeft Vitesse altijd leuke spelers gehad. Ik denk buiten de topclubs dat Vitesse de meeste echt bijzondere spelers heeft gehad de afgelopen 20 jaar.
    Ja denk ik op zich ook wel. Propper, Bony, Kashia waren ook prima spelers. Quazaishvili ofzo schiet me ook te binnen als goede spelers. Pietje Vethuizen.

Dat Solanke ooit 75 miljoen zou opleveren had ik nooit verwacht en vind ik ook in de huidige tijd idioot veel geld.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    Thijs
    Thijs
    Lid van verdienste

Grasmat wrote: 11 Aug 2024, 09:07 Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.
    Thijs wrote: 11 Aug 2024, 09:01Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.
    Zeker, het probleem is alleen dat ze die nooit echt hebben gehad maar allemaal gehuurd hadden. Anders hadden ze er wat meer centen aan verdiend en waren ze misschien wat minder failliet geweest.
    Openda en nog wat anderen,zoals ook Joenepsv noemt waren wel echt van Vitesse. Des te duidelijker wat een wanbeleid daar is gevoerd als je zelfs met zo’n topspelers alsnog niet financieel overeind kon blijven.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Thijs wrote: 11 Aug 2024, 11:50
    Grasmat wrote: 11 Aug 2024, 09:07 Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.

Openda en nog wat anderen,zoals ook @Joenepsv noemt waren wel echt van Vitesse. Des te duidelijker wat een wanbeleid daar is gevoerd als je zelfs met zo’n topspelers alsnog niet financieel overeind kon blijven.
    Openda is nooit van Vitesse geweest. Werd gehuurd van Club Brugge.
    Thijs
    Lid van verdienste

Eindhovenvoetbal wrote: 11 Aug 2024, 11:57
    Thijs wrote: 11 Aug 2024, 11:50

Openda en nog wat anderen,zoals ook @Joenepsv noemt waren wel echt van Vitesse. Des te duidelijker wat een wanbeleid daar is gevoerd als je zelfs met zo’n topspelers alsnog niet financieel overeind kon blijven.
    Openda is nooit van Vitesse geweest. Werd gehuurd van Club Brugge.
    Oeps. :monkey:
    Post Reply