Vitesse
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Gefeliciteerd Vitesse en ShovingNE2!
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- ShovingNE2 • Heissenberrug
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Benieuwd hoe lang het gaat duren...
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- ShovingNE2
- ShovingNE2
- Site Admin
Geweldig. Nu naar de volgende opdracht: er een gedegen club van maken
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
-
- Lid scoutingsteam
11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
- Standbeeld
- Mister PSV
Alhoewel ik niet per se het gevoel heb dat er veel betere clubs zich zouden melden voor Van den Brom. Onderkant ED misschien.Voormalig KG wrote: ↑03 Aug 2024, 19:39 11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
- Asterix
- Meervoudig international
Een vrijbrief voor clubs om met de meest vage en obscure landen zaken te doen, te liegen en te bedriegen om vervolgens met de volgende pooier in zee te gaan. Het tippelen heeft gewerkt en de knvb heeft haar de licentie gegund. Een zeer slechte dag voor het voetbal.
Ich liebe gegenpressung
- ShovingNE2
- Site Admin
Looooollll
Je kan maar zuur zijn.
Je kan maar zuur zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Dat zou ten opzichte van het huidige Vitesse wel een enorme verbetering zijn.Standbeeld wrote: ↑03 Aug 2024, 19:49Alhoewel ik niet per se het gevoel heb dat er veel betere clubs zich zouden melden voor Van den Brom. Onderkant ED misschien.Voormalig KG wrote: ↑03 Aug 2024, 19:39 11 spelers onder contract waarvan Room een te groot contract heeft en wilt vertrekken. Ga er maar aanstaan in dat opzicht, mooie geste van Van der Brom.
- VeresRivne
- Vedette
Idd iets meer empathie naar de Vitesse supporter mag wel.
Over die contractspelers: Room, Bramel (2de doelman)., Cornelisse, Van Zwam, Pinto, Egbring, Tielemans, Naygiro Sambo, De Regt, Jonathans, Andy Visser.
Pinto zouden ze nog weg moeten doen (hoog salaris) en Room. I.p.v. daarvan nog wat goedkope contracten.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
- Balinho
- Internationale topspeler
https://www.nu.nl/voetbal/6323295/vites ... ezien.html
Ik heb zijn vrouw helaas ook wel eens gezien, die mag Zweden niet eens in tbv de Volksgezondheid aldaar. Dus snap wel dat dat hij een fles of wat geheven geeft.
Ik heb zijn vrouw helaas ook wel eens gezien, die mag Zweden niet eens in tbv de Volksgezondheid aldaar. Dus snap wel dat dat hij een fles of wat geheven geeft.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik zag dat die Broja voor €75m verkast. Krijgt Vitesse een deel van de opleidingsvergoeding? Dat kan nog een leuk centje zijn. Het toont ook aan wat Vitesse voor uitstekende spelers heeft gehad.
- Joenepsv
- Legende
Solanke bedoel je denk ik?
Ja dat zijn de voordelen geweest van de samenwerking met Chelsea. Baker, Piazon, Broja waren wel een paar van de pareltjes tussen het brandhout.
Hier zal Vitesse vast een klein percentage van krijgen daar hij op zijn 18e of 19e er gespeeld heeft.
-
- Lid van verdienste
Oeps ja. Beide spelers vond ik vergelijkwaardig in die tijd, bij beiden eigenlijk niet verwacht dat ze echt heel goed zouden worden, maar wel heel goed voor Vitesse toen.Joenepsv wrote: ↑11 Aug 2024, 08:49Solanke bedoel je denk ik?
Ja dat zijn de voordelen geweest van de samenwerking met Chelsea. Baker, Piazon, Broja waren wel een paar van de pareltjes tussen het brandhout.
Hier zal Vitesse vast een klein percentage van krijgen daar hij op zijn 18e of 19e er gespeeld heeft.
Maar ook met Openda, Mount, Flamingo, Van Ginkel en anderen heeft Vitesse altijd leuke spelers gehad. Ik denk buiten de topclubs dat Vitesse de meeste echt bijzondere spelers heeft gehad de afgelopen 20 jaar.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.
Zeker, het probleem is alleen dat ze die nooit echt hebben gehad maar allemaal gehuurd hadden. Anders hadden ze er wat meer centen aan verdiend en waren ze misschien wat minder failliet geweest.
- Joenepsv
- Legende
Ja denk ik op zich ook wel. Propper, Bony, Kashia waren ook prima spelers. Quazaishvili ofzo schiet me ook te binnen als goede spelers. Pietje Vethuizen.Thijs wrote: ↑11 Aug 2024, 09:01Oeps ja. Beide spelers vond ik vergelijkwaardig in die tijd, bij beiden eigenlijk niet verwacht dat ze echt heel goed zouden worden, maar wel heel goed voor Vitesse toen.Joenepsv wrote: ↑11 Aug 2024, 08:49
Solanke bedoel je denk ik?
Maar ook met Openda, Mount, Flamingo, Van Ginkel en anderen heeft Vitesse altijd leuke spelers gehad. Ik denk buiten de topclubs dat Vitesse de meeste echt bijzondere spelers heeft gehad de afgelopen 20 jaar.
Dat Solanke ooit 75 miljoen zou opleveren had ik nooit verwacht en vind ik ook in de huidige tijd idioot veel geld.
-
- Lid van verdienste
Openda en nog wat anderen,zoals ook Joenepsv noemt waren wel echt van Vitesse. Des te duidelijker wat een wanbeleid daar is gevoerd als je zelfs met zo’n topspelers alsnog niet financieel overeind kon blijven.Grasmat wrote: ↑11 Aug 2024, 09:07 Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.
Zeker, het probleem is alleen dat ze die nooit echt hebben gehad maar allemaal gehuurd hadden. Anders hadden ze er wat meer centen aan verdiend en waren ze misschien wat minder failliet geweest.
-
- Internationale topspeler
Openda is nooit van Vitesse geweest. Werd gehuurd van Club Brugge.Thijs wrote: ↑11 Aug 2024, 11:50Openda en nog wat anderen,zoals ook @Joenepsv noemt waren wel echt van Vitesse. Des te duidelijker wat een wanbeleid daar is gevoerd als je zelfs met zo’n topspelers alsnog niet financieel overeind kon blijven.Grasmat wrote: ↑11 Aug 2024, 09:07 Mooi woord 'vergelijkwaardig', zouden ze aan het woordenboek toe moeten voegen.
-
- Lid van verdienste
Oeps.Eindhovenvoetbal wrote: ↑11 Aug 2024, 11:57Openda is nooit van Vitesse geweest. Werd gehuurd van Club Brugge.