Olivier Boscagli
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Lid scoutingsteam
Een ideaal plaatje zou voor mij onder andere inhouden dat deze man zijn contract natuurlijk wordt verlengd.
Waarbij hij de rol van Ramalho als ervaren man en leidersfiguur overneemt. Intussen hoewel pas 26 jaar al 161 wedstrijden voor PSV. Hij kan andere spelers intussen bij de hand nemen in woord en gebaar.
Een echte voetballer en strijder die met zijn borst vooruit speelt.
Hopelijk wilt hij hier blijven en zijn contract met 5 jaar opwaarderen. Mocht Ernie dit voor elkaar krijgen dan ben ik heel blij.
Waarbij hij de rol van Ramalho als ervaren man en leidersfiguur overneemt. Intussen hoewel pas 26 jaar al 161 wedstrijden voor PSV. Hij kan andere spelers intussen bij de hand nemen in woord en gebaar.
Een echte voetballer en strijder die met zijn borst vooruit speelt.
Hopelijk wilt hij hier blijven en zijn contract met 5 jaar opwaarderen. Mocht Ernie dit voor elkaar krijgen dan ben ik heel blij.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
- Noosa • mateja • Tijn
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Een nieuw contract zal denk ik nooit 4 of 5 jaar zijn. Denk eerder 1 of hooguit 2 jaar en dat Oliver een flinke upgrade krijgt en men onderling ook al afspreekt dat 2026 wellicht het moment is dat Olly die stap wil maken en PSV nog een flink bedrag krijgt waarbij Olly dan wel of niet ook een deel van krijgt. Beetje het bekende verhaal bij PSV bij topspelers.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet. Het is ook niet dat PSG op de stoep staat voor Ollie.
Eigenlijk best bizar dat veel mensen, in ieder geval ik, destijds Viergever en nog zo'n andere artiest had verwacht als centraal duo onder Roger en dat er na de voorbereiding ineens Teze-Boscagli uit kwam rollen. Sterk gezien van Roger ondanks dat de concurrentie niet bovengemiddeld was overigens.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet. Het is ook niet dat PSG op de stoep staat voor Ollie.
Eigenlijk best bizar dat veel mensen, in ieder geval ik, destijds Viergever en nog zo'n andere artiest had verwacht als centraal duo onder Roger en dat er na de voorbereiding ineens Teze-Boscagli uit kwam rollen. Sterk gezien van Roger ondanks dat de concurrentie niet bovengemiddeld was overigens.
-
- Legende
Ik zou het jammer vinden als hij weggaat, maar ik hou er wel enigszins rekening mee. Hij heeft een heel goed seizoen achter de rug en zit al een hele poos bij PSV. Qua niveau denk ik dat (net als Teze) dit PSV als basisspeler wel zijn niveau is en ook niet meer heel veel beter gaat worden. Ook niet bij PSV, maar dat is voor PSV nog steeds ruim goed genoeg. Echter kan een andere competitie en/of hogere financiële vergoeding ook zorgen voor wat nieuws voor hem. Neemt niet weg dat hij PSV met een verbeterd contract hier nog jarenlang zou kunnen spelen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 5):
- Vanthaman18 • DonyellMalen • loginnaam • 29.04.2007 • DoubleUCoolman
-
- Internationale topspeler
Inter milaan wil hem volgend seizoen transfervrij overnemen.
https://sempreinter.com/2024/07/10/inte ... reintercom
- 11 Tinus
- Legende
Ik zeg toch dat ik Boscagli super waardevol vind? Ik zou hem dolgraag behouden want hij zit hier op zijn plaats. Maarja dat doet Teze ook. Die acht ik moeilijker te vervangen.SKERLA wrote: ↑10 Jul 2024, 13:54Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Wat Boscagli bij ons brengt is wel heel speciaal. Dat kun je niet makkelijk 1 op 1 vinden op de transfermarkt. Van de andere kant is Boscagli ook niet super interessant voor elk team op een bepaald niveau. Het is wel een speler die je in een dominant team beter kunt gebruiken dan in een hotseknots degradatievoetbal team. Of een team wat enkel de lange bal wil spelen als je vast wordt gezet.
Waarschijnlijk nog 30 clubs in de top 50 van de UEFA ranking als het 'gratis' is.AddoCultheld wrote: ↑10 Jul 2024, 13:55 Inter milaan wil hem volgend seizoen transfervrij overnemen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
AddoCultheld wrote: ↑10 Jul 2024, 13:55 Inter milaan wil hem volgend seizoen transfervrij overnemen.
-
- Legende
Wij als fans kunnen natuurlijk wel hopen dat spelers als Boscagli vertrekken of bijtekenen, maar hij en z'n entourage steken volgend seizoen meerdere miljoenen in hun zak die zijn nieuwe club anders kwijt was geweest aan een transfersom voor PSV. Dus ja, kun je Earnie de schuld geven, maar Boscagli staat op het punt in z'n carrière om (volledig) financieel onafhankelijk te worden. Dat gaat met een langdurig contract bij PSV waarschijnlijk ook wel, maar bij een transfervrije stap gaat dat allemaal wat sneller.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Blijf dit soort 'keuzes' zó academisch vinden: het gaat niet om spelers die elkaar beconcurreren voor een en dezelfde positie. Het gaat ook niet om gebrek aan geld i.v.m. aankoop of zo, waarbij dan een keuze moet worden gemaakt tussen een links- en een rechtsback bijvoorbeeld, omdat er maar voor één geld is. Dus waarom steeds zo vergelijken? Ikke niet begrijp, ikke te domSKERLA wrote: ↑10 Jul 2024, 13:54Je tweede alinea maakt je keuze in de eerste eigenlijk totaal onlogisch.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
Ollie moet overigens blijven! Als dat toch eens zou kunnen...
-
Met een contractverlenging heb je juist meer zekerheid over die miljoenen.Madueke wrote: ↑10 Jul 2024, 14:08 Wij als fans kunnen natuurlijk wel hopen dat spelers als Boscagli vertrekken of bijtekenen, maar hij en z'n entourage steken volgend seizoen meerdere miljoenen in hun zak die zijn nieuwe club anders kwijt was geweest aan een transfersom voor PSV. Dus ja, kun je Earnie de schuld geven, maar Boscagli staat op het punt in z'n carrière om (volledig) financieel onafhankelijk te worden. Dat gaat met een langdurig contract bij PSV waarschijnlijk ook wel, maar bij een transfervrije stap gaat dat allemaal wat sneller.
Tekenbonus plus meer salaris. Daarnaast vaak nog een gedeelte van de transfer. Juist voor Boscagli lijkt me dat waardevol, die weet hoe het is om een jaar eruit te liggen. Stel hij verlengt niet en hij blijft maar scheurt wéér zijn kruisband, dan sta je daar met je plan.
Bijtekenen kan juist ook heel lucratief zijn. Zeker bij PSV omdat PSV een club is die uiteindelijk ook meewerkt met transfers,
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zo, beetje overspannen?RIO wrote: ↑10 Jul 2024, 17:18Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Sander11
-
het is maar een meningRIO wrote: ↑10 Jul 2024, 17:18Wat ben jij een spuit 11. Boscagli is wat Schouten is op het middenveld voor ons. Ik ga je negeren want je lult echt dom. Heb een fijn leven dombo.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 13:29 Ik denk dat ik liever Teze behoud dan Boscagli als ik mag kiezen. Wil niet zeggen dat ik Boscagli niet super graag behoud maar als ik zou moeten kiezen dan liever nog 1 jaar Teze.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- Kritischepsver
-
Maar je legt vervolgens alleen uit waarom Boscagli zo moeilijk te vervangen is en zegt nul komma niks over Teze. Dan spreekt jouw tweede alinea jouw eerste wel behoorlijk tegen, dan moet je echt ook met uitleg komen waarom je Teze nog moeilijker te vervangen vindt.
- 11 Tinus
- Legende
Het is niet zozeer dat Teze moeilijker te vervangen is want dat zal wel dicht bij elkaar liggen maar ik hecht ook veel waarde aan het totaalplaatje Teze rechts en Dest links. Daarnaast speelt Teze al zijn leven bij PSV en heeft hij ook een topseizoen gehad. En PSV is bijna geforceerd aan het zoeken naar NL spelers en Teze zou die kern van de selectie kunnen zijn waarbij hij zelfs naar reserve aanvoerder kan groeien. Heeft die band ook wel eens om gehad dacht ik.loginnaam wrote: ↑10 Jul 2024, 19:06Maar je legt vervolgens alleen uit waarom Boscagli zo moeilijk te vervangen is en zegt nul komma niks over Teze. Dan spreekt jouw tweede alinea jouw eerste wel behoorlijk tegen, dan moet je echt ook met uitleg komen waarom je Teze nog moeilijker te vervangen vindt.
Het liefst houd ik ze beide aan boord met wegvallen van Ramalho/ABK en Dest (voorlopig).
-
Het is dus meer om sentimentele redenen dat je Teze nog moeilijker te vervangen vindt (vind maar eens een andere speler die sinds zijn 8e bij PSV heeft gespeeld en de rechtsbackpositie op dezelfde manier kan invullen) dan sportieve. Helder.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 19:18Het is niet zozeer dat Teze moeilijker te vervangen is want dat zal wel dicht bij elkaar liggen maar ik hecht ook veel waarde aan het totaalplaatje Teze rechts en Dest links. Daarnaast speelt Teze al zijn leven bij PSV en heeft hij ook een topseizoen gehad. En PSV is bijna geforceerd aan het zoeken naar NL spelers en Teze zou die kern van de selectie kunnen zijn waarbij hij zelfs naar reserve aanvoerder kan groeien. Heeft die band ook wel eens om gehad dacht ik.loginnaam wrote: ↑10 Jul 2024, 19:06
Maar je legt vervolgens alleen uit waarom Boscagli zo moeilijk te vervangen is en zegt nul komma niks over Teze. Dan spreekt jouw tweede alinea jouw eerste wel behoorlijk tegen, dan moet je echt ook met uitleg komen waarom je Teze nog moeilijker te vervangen vindt.
Het liefst houd ik ze beide aan boord met wegvallen van Ramalho/ABK en Dest (voorlopig).
Boscagli speelt hier ondertussen ook al 5 jaar, hij komt zelfs op de fiets naar De Herdgang, hij is ongeveer net zolang bij het eerste als Teze en ook een speler die naar de rol van reserve aanvoerder kan toegroeien. Dus buiten dat Boscagli niet uit onze jeugdopleiding komt, zit er wat mij betreft weinig verschil tussen (en ik denk dat Boscagli sportief gezien een stuk moeilijker te vervangen is).
- StratumZuid
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
Boscagli past hier ook perfect, en als het goed is vindt hij het leuker om hier Boszbal te spelen dan bv bij Crystel Palace die bal naar voren te hengsten.loginnaam wrote: ↑10 Jul 2024, 19:33Het is dus meer om sentimentele redenen dat je Teze nog moeilijker te vervangen vindt (vind maar eens een andere speler die sinds zijn 8e bij PSV heeft gespeeld en de rechtsbackpositie op dezelfde manier kan invullen) dan sportieve. Helder.11 Tinus wrote: ↑10 Jul 2024, 19:18
Het is niet zozeer dat Teze moeilijker te vervangen is want dat zal wel dicht bij elkaar liggen maar ik hecht ook veel waarde aan het totaalplaatje Teze rechts en Dest links. Daarnaast speelt Teze al zijn leven bij PSV en heeft hij ook een topseizoen gehad. En PSV is bijna geforceerd aan het zoeken naar NL spelers en Teze zou die kern van de selectie kunnen zijn waarbij hij zelfs naar reserve aanvoerder kan groeien. Heeft die band ook wel eens om gehad dacht ik.
Boscagli speelt hier ondertussen ook al 5 jaar, hij komt zelfs op de fiets naar De Herdgang, hij is ongeveer net zolang bij het eerste als Teze en ook een speler die naar de rol van reserve aanvoerder kan toegroeien. Dus buiten dat Boscagli niet uit onze jeugdopleiding komt, zit er wat mij betreft weinig verschil tussen (en ik denk dat Boscagli sportief gezien een stuk moeilijker te vervangen is).
En nee niet enkel sentimenteel mbt Teze. Juist functioneel omdat hij het plaatje met Dest ook nog beter liet kloppen.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hoewel ik het hoop, denk ik dat nog 2 jaar hier spelen niet realistisch is voor een speler die hier al zo lang zit. Neem aan dat als PSV het al lukt om Boscagli te laten verlengen dat er afspraken worden gemaakt over een vertrek in 2025 ipv 2026.Juancho wrote: ↑10 Jul 2024, 11:56 Een nieuw contract zal denk ik nooit 4 of 5 jaar zijn. Denk eerder 1 of hooguit 2 jaar en dat Oliver een flinke upgrade krijgt en men onderling ook al afspreekt dat 2026 wellicht het moment is dat Olly die stap wil maken en PSV nog een flink bedrag krijgt waarbij Olly dan wel of niet ook een deel van krijgt. Beetje het bekende verhaal bij PSV bij topspelers.
-
- Legende
https://lepetitlillois.com/2024/07/12/m ... -pays-bas/
In die zin hebben, nog steeds volgens onze informatie, zeer serieuze en succesvolle gesprekken plaatsgevonden met Olivier Boscagli (26 jaar), centrale verdediger van PSV Eindhoven opgeleid bij OGC Nice, en zijn club. Hoewel de uitwisselingen aanvankelijk veelbelovend waren, lijkt de koers de afgelopen uren niet meer zo populair. Een andere club is net zo vasthoudend. Eén jaar na het einde van zijn contract zou Olivier Boscagli zelfs verplicht kunnen worden zijn huurcontract in Nederland, bij PSV Eindhoven, te verlengen. Het Eindhovens Dagblad , lokale media, meldt dat zijn ploeg hem graag met meerdere jaren wil verlengen, waarbij hij al de zekerheid heeft volgend seizoen in de Champions League te spelen. De deur is nog niet helemaal gesloten, maar LOSC zet haar onderzoek vlijtig voort.