Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Het is april. Hier en daar zie je al suggesties richting komend seizoen, maar neem dit niet al te serieus.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 09 Apr 2022, 10:32 Algemeen bekend dat hij door zijn ‘nare persoonlijkheid’ in meerdere groepen/selecties niet goed gevallen is. Schijnt een behoorlijk arrogante kerel te zijn.
Dan krijgt ie wel een kopstoot van onze Fred
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als Cillissen wil komen, meteen doen. Keepers zijn natuurlijk sowieso rare vogels. Hij lijkt me juist het tegenovergestelde van al die macho voetballers met hun bling bling.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat moet PSV met iemand die vooral geblesseerd is?
En een hele irritante kop heeft...
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat boeit zijn kop nou. Het is voetbal, geen modeshow.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

't is een pleuris vent. Wil je er niet bij hebben
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nu Colombia, Chili en Paraguay zich niet hebben gekwalificeerd voor het WK, ben ik benieuwd of daar bij de internationals nog wat leuks rondloopt. Volgens mij heeft Chili een verouderde selectie, maar bij Colombia loopt genoeg talent lijkt me. Wie weet kunnen de kenners van de Latino landen hier hun licht over laten schijnen.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Cillessen, dat is toch ook een net niet keeper. Een slappeling zonder uitstraling. Natuurlijk, ten opzichte van Drommel en Mvogo een verbetering. Maar ik zou wel eens een echte vent in het doel willen zien. Een kerel die er staat, zonder angst hoge ballen rond de vijf meter plukt.

Sowieso, komende zomer is het moment om door te pakken. Bij Ajax zal er grote verbouwing plaatsvinden. Dit seizoen is gebleken dat het niveau verschil al een stuk minder was dan de jaren hiervoor. Met een fatsoenlijke keeper en spits hadden we nu op één gestaan. Komend seizoen is het moment om de Ajax hegemonie te doorbreken en van Eindhoven weer de voetbalhoofdstad van Nederland te maken. Het liefst zou ik de basisploeg zo veel mogelijk intact laten.

Van de spelers die tekort komen lopen grotendeels de contracten af; Mvogo, Thomas, Zahavi en Vinicius die mogelijk vervroegd vertrekt. Hopelijk kunnen kunnen we huurlingen zoals Baumgartl, Luckassen en Sadilek van de hand doen.

Het liefst zou ik zien dat de rest van de ploeg zoveel mogelijk zoveel mogelijk bij elkaar wordt gehouden. Jongens als Doan en Guti zijn bruikbare selectiespelers gebleken. Evenals jeugdspelers als Teze, Obispo en Vertessen. Haal een goede doelman en een goede spits en eventueel een echte rechtsback erbij en je hebt een ploeg die serieus voor de titel kan strijden.

Ik verwacht alleen dat Gakpo onhoudbaar is. Daar zal je dan nog een topper voor moeten terughalen. Dan is het daarnaast de vraag of jongens als Sangare, Götze en Madueke blijven. Als die ook vertrekken moet je zelf ook een half team opnieuw opbouwen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Cillessen gaat terug naar Ajax verwacht ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij is het gewoon een kwestie van gissen en de lezers zoet houden. Lijkt me sterk dat men echt nadrukkelijk inzet op Cillissen of Krul.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Als Cillessen komt dan zeg ik mijn seizoenskaart op na 20+ jaar.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 09 Apr 2022, 13:26 Cillessen gaat terug naar Ajax verwacht ik.
Dat zou een win-win situatie voor ons zijn. Ajax wordt dan zwakker en hij komt niet naar ons. Ideaal.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds wanneer zijn Cillissen en Krul geen goede keepers?
Saibari is underrated.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds 2011.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 09 Apr 2022, 13:59 Sinds wanneer zijn Cillissen en Krul geen goede keepers?
sinds Cilessen elke 2 wedstrijden weer 50 dagen geblesseerd is. En Krul is toch geen versterking? 34 jarige keeper die stijf onderaan staat met zijn club. tuurlijk is norwich zelf ook tamelijk slecht maar je mag wel iets ambitieuzer zijn dat Krul en Cilessen. Bij die twee namen was Bert de buurman ook nog wel uitgekomen.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Cillessen en Krul. Benieuwd uit welke dikke duim dit is gezogen. Zijn beide net niet keepers. En Cillessen is ook nog eens een naar mannetje met een kuthoofd.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nouja, dikke duim. Het komt weer eens van ED én VI op hetzelfde moment. Dat beloofd weinig goeds.
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

laten we het nou niet te groot maken, het was een eerste opneemrondje. Zoals we dat hier ook doen. Daar komen namen langs van Handanovic tot aan Tyton. Betekent nog niet dat Cillessen en Krul targets zijn. Kan best zijn dat ze opgenoemd zijn en de tafel grinnikte.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 09 Apr 2022, 14:07 Nouja, dikke duim. Het komt weer eens van ED én VI op hetzelfde moment. Dat beloofd weinig goeds.
Shoving komt je zo uitleggen dat het toch echt anders is dan het lijkt. Is allemaal toeval dat ED en VI consequent op hetzelfde moment met hetzelfde verhaal komen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Je zou kunnen lezen natuurlijk. Dat heb ik nooit gezegd. Het komt alleen niet van PSV in het gros van de gevallen.

Maar sommigen zitten zo vastgeroest in het mantra dat er in de koppies geen ruimte is voor andere mogelijkheden.

Het gevolg is vervolgens dat alles wat ze tegelijk brengen ook voor 100% waar wordt aangenomen en het een feit is. 😂

Maar lekker je mantra blijven herhalen. Voelt lekker om te roepen dat ze zelf nooit nieuws hebben. Maar ondertussen topics vol met 'iemand het stuk in DM?'. Wat ruimer denken zou je wat andere inzichten kunnen geven en wat zaken beter kunnen duiden. Wellicht was Brands dan voor sommigen niet zo'n verrassing geweest als nieuwe AD. Ik ben geen insider, maar dat voorspellen was niet een hele grote gok als je de originele stukken gewoon leest en niet alles leest met het idee 'elfrink en timmer hebben nooit nieuws. Het is maar een tip.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 09 Apr 2022, 13:27 Volgens mij is het gewoon een kwestie van gissen en de lezers zoet houden. Lijkt me sterk dat men echt nadrukkelijk inzet op Cillissen of Krul.
Gissen misschien niet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het óf Cillessen óf Krul moet gaan worden. Dat is alsof je de keuze wil maken tussen Hlozek of Michiel Kramer.

Los van z'n kuthoofd en onvermogen om penalty's te stoppen is Cillessen ook wat blessuregevoelig, maar het is natuurlijk wel een uitstekende keeper.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Krul zou gewoon een goede en ervaren versterking zijn. Geen twijfel over mogelijk.

Gomes as we speak in NL en op de Herdgang. Die ervaren 3e keeper is dus binnen. ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Krul kan er niks van, dus daar is natuurlijk wel degelijk twijfel over mogelijk. Cillessen is een ander verhaal.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Krul is beter dan Cillessen. Wanneer beide terugkeren in NL (Cillessen naar Ajax en Krul bij PSV), zou dat snel genoeg blijken.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 09 Apr 2022, 14:50
Heruone wrote: 09 Apr 2022, 13:27 Volgens mij is het gewoon een kwestie van gissen en de lezers zoet houden. Lijkt me sterk dat men echt nadrukkelijk inzet op Cillissen of Krul.
Gissen misschien niet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het óf Cillessen óf Krul moet gaan worden. Dat is alsof je de keuze wil maken tussen Hlozek of Michiel Kramer.

Los van z'n kuthoofd en onvermogen om penalty's te stoppen is Cillessen ook wat blessuregevoelig, maar het is natuurlijk wel een uitstekende keeper.
Los daarvan passen beide toch ook niet binnen het plaatje wat Brands/PSV voor ogen heeft mbt jonge spelers etc. Cillissen is 32, Krul is 34. Lijkt me dat men daar niet aan wilt beginnen. Ook gezien de vraagtekens omtrent fitheid bij o.a. Cillissen.

Waarschijnlijk is dit een gevalletje zullen waarschijnlijk ergens ooit een keertje onderaan een boodschappenlijstje hebben gestaan, maar concreet wordt men er toch niet voor. Net als bijv. Andreas Pereira gok ik nav die berichten van het ED.

Ik vind die ene Braziliaanse keep iig wel interessant die hier al vaker besproken is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Locked