Precies. Bedenk je even dat los van de selectie voor zo'n enorme winst je het stadion fors optrekt qua aantal bezoekers. Met het transfergeld van Gullit hebben wij als ik mij goed herinner de hoeken van het stadion dichtgemaakt. Je helpt de club enorm vooruit. En ook Jerdy kan een zware blessure krijgen, wij zijn niet in de positie om zoiets te weigeren. Ajax liet bij elkaar een goede 100 miljoen lopen, er kwam immers meer dan geld genoeg binnen. Kijk waar het ze gebracht heeft.
Jerdy Schouten
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
Oneens. Als het wegvallen van Netto gewoon goed was opgepakt had de club er anders voorgestaan. Het was niet de dickpic die de downfall inleidde, vooral het niet acteren erop en geen capabele mensen vinden. Overmars had ook gewoon een andere baan kunnen vinden bij Arsenal of United of zo.
Maar dat die 100 miljoen (daar hoorde ook nog die TBS-er bij overigens) echt wel bepalend is. Uiteindelijk is Netto de oorzaak van de ellende en dan doel ik niet op zijn gedrag. Hij dacht serieus dat Ajax structureel bij de top 8 kon horen van Europa. Daar werd de hele huishouding op ingericht. Van salarissen tot aan afschrijvingen en overwinteren CL werd gewoon standaard begroot. Het kwam niet bij hem op dat ze nooit CL zouden spelen, zelfs niet in de tijd dat we maar 1 vaste plek hadden.
Net zoals het weigeren van 20 miljoen op Jorgensen door Feyenoord ook een set-back is geweest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Met de transfer van Gullit werd de 10 jaar oude ere/zuid tribune vervangen, nadat daar constructie fouten in ontdekt werden. De hoeken kwamen pas veel later.ShovingNE2 wrote: ↑15 Jun 2024, 12:49Precies. Bedenk je even dat los van de selectie voor zo'n enorme winst je het stadion fors optrekt qua aantal bezoekers. Met het transfergeld van Gullit hebben wij als ik mij goed herinner de hoeken van het stadion dichtgemaakt. Je helpt de club enorm vooruit.
Jerdy moeten we gewoon houden natuurlijk. Als Joey en meerdere verdedigers al gaan vertrekken, is het belangrijk om op Schouten terug te kunnen vallen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Precies. Ik hoef geen 200 miljoen inkomende transfers te zien om vervolgens 8-9 nieuwe basis spelers te zoeken en weer in te slijpen. Ook voor Stewart en Bosz is dat niet te doen.
Er gaan er al genoeg weg, mede door de korte contracten. Laten we de spelers die wel 3-5 jaar contracten hebben aub behouden. Die komen volgend seizoen of het jaar daarop wel weer in aanmerking voor transfers.
Er gaan er al genoeg weg, mede door de korte contracten. Laten we de spelers die wel 3-5 jaar contracten hebben aub behouden. Die komen volgend seizoen of het jaar daarop wel weer in aanmerking voor transfers.
- StratumZuid
- Vedette
Jerdy blijft nog een jaar en ik sluit nogsteeds niet uit dat Joey dat ook doet tegen een nieuwe aanbieding van 1.5/2 voor een jaartje extra
Last edited by StratumZuid on 15 Jun 2024, 14:02, edited 1 time in total.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Balinho
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Heb bij vlagen genoten. Die pass in 1 keer door naar Reijnders (die Jerdy weer kreeg van Joey) was mooi. Jammer dat die schele kneus naast schoot. Als Veerman die kans kreeg dan was ie in ieder geval op doel. Maar Reijnders die denkt dat ie Zidane is en op 6 ging voetballen een tijdje dat werkt niet voor Jerdy. Die moet niet te diep staan, maar op 6.
- Armada
Alles in het teken van een beter functionerende Jerdy. Maar goed, daar zal men doorgaans te laat achter komen.RIO wrote: ↑17 Jun 2024, 00:59 Heb bij vlagen genoten. Die pass in 1 keer door naar Reijnders (die Jerdy weer kreeg van Joey) was mooi. Jammer dat die schele kneus naast schoot. Als Veerman die kans kreeg dan was ie in ieder geval op doel. Maar Reijnders die denkt dat ie Zidane is en op 6 ging voetballen een tijdje dat werkt niet voor Jerdy. Die moet niet te diep staan, maar op 6.
-
- Legende
Jep, en dan is het toernooi alweer over na 4 wedstrijden.Armada wrote: ↑17 Jun 2024, 01:01Alles in het teken van een beter functionerende Jerdy. Maar goed, daar zal men doorgaans te laat achter komen.RIO wrote: ↑17 Jun 2024, 00:59 Heb bij vlagen genoten. Die pass in 1 keer door naar Reijnders (die Jerdy weer kreeg van Joey) was mooi. Jammer dat die schele kneus naast schoot. Als Veerman die kans kreeg dan was ie in ieder geval op doel. Maar Reijnders die denkt dat ie Zidane is en op 6 ging voetballen een tijdje dat werkt niet voor Jerdy. Die moet niet te diep staan, maar op 6.
-
- Legende
https://www.nu.nl/ek-voetbal/6317080/je ... uilen.html
Logisch als je kijkt waar hij begon. Op zijn 21e nog bij Telstar. Kanjer.
Ik denk serieus dat Jerdy hier gewoon nog 2 seizoenen blijft en dan op zijn 29e nog een mooi buitenlands avontuur. Laatbloeier die makkelijk meekan tot zijn 34e op top niveau.
Ik denk serieus dat Jerdy hier gewoon nog 2 seizoenen blijft en dan op zijn 29e nog een mooi buitenlands avontuur. Laatbloeier die makkelijk meekan tot zijn 34e op top niveau.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Ik denk dat volgend seizoen zijn laatste is, mooi om nog even een keer kampioen te worden en daarna voor 50m+ te verkopenRIO wrote: ↑17 Jun 2024, 01:04 https://www.nu.nl/ek-voetbal/6317080/je ... uilen.html
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Denk dat het heel moeilijk wordt om hem deze zomer te behouden. Hier moeten de grote clubs toch voor gaan komenTomPSV023 wrote: ↑17 Jun 2024, 08:15Ik denk dat volgend seizoen zijn laatste is, mooi om nog even een keer kampioen te worden en daarna voor 50m+ te verkopenRIO wrote: ↑17 Jun 2024, 01:04 https://www.nu.nl/ek-voetbal/6317080/je ... uilen.html
- Maax
Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van hoe er Oranje komt. Kom je net als Marokko anderhalf jaar geleden ver, dan kunnen best is gekke bedragen komen.
Wordt je in de achtste finales uitgeschakeld door pak em beet Servie dan zal niemand het over de nummer 6 van het Nederlands-elftal hebben, hoe goed hij ook is/was.
Wordt je in de achtste finales uitgeschakeld door pak em beet Servie dan zal niemand het over de nummer 6 van het Nederlands-elftal hebben, hoe goed hij ook is/was.
- Armada
Publiek/media. Ok.Maax wrote: ↑17 Jun 2024, 08:45 Denk dat het ook een beetje afhankelijk is van hoe er Oranje komt. Kom je net als Marokko anderhalf jaar geleden ver, dan kunnen best is gekke bedragen komen.
Clubs kijken hier echter heel anders naar.
- mr.top
Lijkt mij ook! Gisteren kon je zien dat hij zich veel makkelijker staande hield dan bijvoorbeeld en Joey Veerman.Vanthaman18 wrote: ↑17 Jun 2024, 08:40Denk dat het heel moeilijk wordt om hem deze zomer te behouden. Hier moeten de grote clubs toch voor gaan komen
Als Nederland verder gaat komen dan de volgende ronde dan denk ik dat hij onhoudbaar wordt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik zou persoonlijk zelf nooit meer weggaan bij PSV als ik er zou spelen.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Koenjo • Fanatic-U-s
- Armada
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... o-busquets
Prachtig wat tegenwoordig al nieuwswaardig is.
- VTheMan
- Favoriete speler: Bakayoko
Goh, hij kan toch zinnige dingen zeggen!Armada wrote: ↑17 Jun 2024, 11:55 https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... o-busquets
-
Jerdy speelde niet top, wel prima. In dit oranje, met relatief weinig automatismen, is zijn simpelheid echt noodzakelijk. Wat dat betreft het gezeik rondom Joey en Jerdy vind ik het ook best jammer dat Frenkie er niet is, want die had ik graag op het veld gezien zodat iedereen met eigen ogen kon aanschouwen dat hij ook niet de verlosser is die iedereen van hem maakt. Frenkie moet helemaal niet het centrale punt in een elftal zijn en in dit team zou hij alles vertragen. Jerdy doet alles behalve en dat is wat het team nodig heeft.