Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook vandaag komt in het volgende stuk van De Telegraaf de naam van Viktor Tsygankov naar boven!
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 Jan 2023, 23:39
ShovingNE2 wrote: 04 Jan 2023, 20:28

Iets nauwkeuriger lezen. Woorden doen ertoe

PSV heeft niets CONCREETS ondernomen. Dat woordje maakt een wereld van verschil.
O ja? Net als die keer dat Brands vaste clubvolgers en andere journalisten voorloog dat er nog flink wat bergen verzet moesten worden wilde PSV Luuk de Jong van Sevilla overnemen, waarna nog dezelfde dag duidelijk werd dat de spits zou terugkeren. Of John de Jong die glashard beweerde dat PSV geen spelers hoefde te verkopen afgelopen zomer, waarna het tegendeel zijn Waterloo inluidde. Kortom: zelfs als PSV de media meegeeft dat NIETS CONCREETS wordt ondernomen is dat evenmin per definitie waar.
Sevilla heeft toch ook flink water bij de wijn gedaan.

Daarnaast klopte het verhaal van afgelopen zomer ook, er moest voor het nieuwe boekjaar een verkoop plaats vinden, dat is nu gebeurd.
Saibari is underrated.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een sensatiezoekers bij de Telegraaf, schei toch uit joh.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kwam dit nog tegen over Nakamura, vind het toch best een interessante speler.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De komende 4 weken staan Sparta, Fortuna, Vitesse, Emmen en Go Ahead op het programma. Je zou zeggen dat dat met de huidige aanval ook wel moet lukken, en dat dst ruimte geeft om echt een goede deal te sluiten.

Aan de andere kant, je wil dat zo'n jongen er dan staat tegen Feyenoord en niet iedereen laat a la Mitroglou meteen de top van zijn kunnen zien een half uur nadat de inkt droog is. Daarnaast is het erg lekker als je met het verse bloed juist in bovenstaande wedstrijden een dusdanige prestatie neerzet dat je direct in een hele goede flow zit.

Van mij mag er komende week dan ook wel een klap komen op die "veerman achtige" transfer
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Nakamura deed het ook niet onaardig bij een kwakkelend twente. Ik snap niet zo goed waarom hij zo onderschat wordt.
Saibari is underrated.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 05 Jan 2023, 09:28 Wat een sensatiezoekers bij de Telegraaf, schei toch uit joh.
Inderdaad, wat weten zij nou weer. Stelletje nitwits.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben wel weer toe aan een Benitez-Simons-achtige steal van PSV. De markt is toch alweer een paar dagen open toch?
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Jan 2023, 10:08 Ik kwam dit nog tegen over Nakamura, vind het toch best een interessante speler.
Ziet er toch echt wel goed uit en Tsygankov is veel duurder en 3 jaar ouder die misschien heeft deze jongen persoonlijk wel mijn voorkeur maarja volgens mensen speelt hij "maar' bij LASK, die natuurlijk niet iedereen seizoen europees spelen (ohja toch wel)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:PSV:
Last edited by Voormalig KG on 05 Jan 2023, 11:38, edited 1 time in total.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 05 Jan 2023, 01:54 Nakamura is zeker niet goed genoeg, dan heb ik liever El Ghazi.
Het is niet de 1 òf de ander. Ze zullen allebei spelen. De winst van een Nakamura is dat als Ghazi of Madueke niet speelt je niet meteen 3 stappen terug moet doen naar Vertessen, Bakayoko of Saibari. Hooguit 1 stapje terug..en als het meevalt gelijkwaardig aan el Ghazi.
Wat ook betekent dat je Xavi op de 10 kunt laten en daar geen stap terug hoeft te maken richting Til (die zijn waarde wel kan hebben natuurlijk).

Maar liever huren ze wat mij betreft Fofana voor een half seizoen. Dat is wel een ander niveau en die kan zowel op buiten als centrumspits. Ik zag hem ook wat kopgoals maken.. dus dat past beter.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 05 Jan 2023, 09:28 Wat een sensatiezoekers bij de Telegraaf, schei toch uit joh.
En die Jeroen Kapteijns ook gelijk melden dat de verkoop wel eens een valse start van de carrière van Ruud kan betekenen. Wat sukkel is het ook. Zal ook wel weer barsten van de onwaarheden in het artikel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daar is niets van gelogen, tenenkrommend slecht stuk. Hij trekt weer veel te snel z'n conclusies. Enige wat uit het artikel van belang is, is dit: een verkoop van Gakpo kan PSV als collectief mogelijk sterker maken.
Aan de andere kant weten ze juist bij PSV heel goed dat het verlies van een bepalende speler verrassend goed kan uitpakken. In 1987 was Eindhoven in rep en roer toen AC Milan voor het toenmalige recordbedrag van 17 miljoen gulden Ruud Gullit wegkocht. Zonder de grote aanjager steeg een collectief ijzersterk PSV het seizoen erop boven zichzelf uit en pakte de treble.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gakpo een op een vervangen is haast een ondoenlijke opgave, maar het is natuurlijk zo dat je met dergelijke inkomsten je elftal overall wel sterker kan maken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Exact, het seizoen na het vertrek van Gini en Memphis waren we als collectief ook beter.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nakamura doet het nu heel leuk. Maar is natuurlijk nog niet zo lang geleden geflopt in Belgie en bij Twente. Een aardig half seizoen in Oostenrijk maakt je dan niet de vervanger van Gakpo mag ik hopen. Dit lijkt me eerder een speler die je haalt voor erbij in de hoop dat hij zich door ontwikkeld. Als ze dan El Ghazi echt als volwaardig vervanger van Gakpo zien dan zou het kunnen maar dan wel voor de juiste prijs. 5 Miljoen lijkt me dan echt aan de hoge kant.. Maar liever richten we ons sowieso op een paar niveautjes hoger of halen we niemand en houden we het geld op zak.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 05 Jan 2023, 11:57 Gakpo een op een vervangen is haast een ondoenlijke opgave, maar het is natuurlijk zo dat je met dergelijke inkomsten je elftal overall wel sterker kan maken.
Alleen indien we in deze window een vervanger op linksbuiten krijgen en ook een rechtsback. Allebei uit de categorie jong, talentvol en met doorgroeimogelijkheden.

Er zal sowieso een andere situatie ontstaan in vergelijking met de eerste seizoenshelft toe Gakpo de kar moest trekken, aangezien Luuk en Noni nu er weer bij zijn en het voortouw gaan nemen. Mauro is er ook weer bij.
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik realiseer me net dat ik wel weer als een malle kan gaan F5'en maar dat tot Cody een werkvergunning heeft, er toch niets gaat gebeuren...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hartig Woordje wrote: 05 Jan 2023, 13:10 Ik realiseer me net dat ik wel weer als een malle kan gaan F5'en maar dat tot Cody een werkvergunning heeft, er toch niets gaat gebeuren...
Cody heeft al een werkvergunning. Dus je kan lekker f5'en
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hartig Woordje wrote: 05 Jan 2023, 13:10 Ik realiseer me net dat ik wel weer als een malle kan gaan F5'en maar dat tot Cody een werkvergunning heeft, er toch niets gaat gebeuren...
Heeft hij al
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

sheit, daar gaat mijn productiviteit!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hartig Woordje wrote: 05 Jan 2023, 13:12 sheit, daar gaat mijn productiviteit!
Waarvoor moet je F5'en dan?
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al deze geruchten zijn alleenmaar als afleiding bedoeld zodat de goddelijke Octavian Popescu in alle rust vastgelegd kan worden. :strong:
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is wel weer tijd voor een nieuwtje... 16:00 weer het gezamenlijke tweetje van Rik en Marco?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 05 Jan 2023, 14:30 Al deze geruchten zijn alleenmaar als afleiding bedoeld zodat de goddelijke Octavian Popescu in alle rust vastgelegd kan worden. :strong:
Waarom ben jij dan meer overtuigd van Popescu dan een Nakamura of Brynhildsen?
Locked