Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 05 Jan 2023, 14:30 Al deze geruchten zijn alleenmaar als afleiding bedoeld zodat de goddelijke Octavian Popescu in alle rust vastgelegd kan worden. :strong:
Waarom ben jij dan meer overtuigd van Popescu dan een Nakamura of Brynhildsen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 05 Jan 2023, 14:37 Het is wel weer tijd voor een nieuwtje... 16:00 weer het gezamenlijke tweetje van Rik en Marco?
Wanneer is de laatste keer geweest dat ze een relevante primeur hadden? Het mag wel weer een keer inderdaad.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik schrijft al 3 a 4 weken elke dag een artikel zonder nieuwswaarde en herhaalt eigenlijk altijd dat kleine stukje wat hij weet en vult dat aan met dat wat hij denkt/vindt.

Ik doe het overigens mezelf aan want ik luister maar al te graag de AD podcast en Peesjevee podcast en lees zijn premium artikelen op zoek naar dat ene nieuwtje of een passage wat je als nieuwtje zou kunnen verdraaien.

Sommige mensen zeggen dat het gunstig is dat we de komende weken een makkelijker programma hebben en dus nog wat tijd hebben maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt? Ik hoop dat PSV voor optie A gaat en daar bereid is op te wachten. Als dat plan A lukt dan maakt het voor mij niet zoveel uit of het nu is of over 3 weken maar dan moet optie A wel Benitez-ish zijn.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51 Rik schrijft al 3 a 4 weken elke dag een artikel zonder nieuwswaarde en herhaalt eigenlijk altijd dat kleine stukje wat hij weet en vult dat aan met dat wat hij denkt/vindt.

Ik doe het overigens mezelf aan want ik luister maar al te graag de AD podcast en Peesjevee podcast en lees zijn premium artikelen op zoek naar dat ene nieuwtje of een passage wat je als nieuwtje zou kunnen verdraaien.

Sommige mensen zeggen dat het gunstig is dat we de komende weken een makkelijker programma hebben en dus nog wat tijd hebben maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt? Ik hoop dat PSV voor optie A gaat en daar bereid is op te wachten. Als dat plan A lukt dan maakt het voor mij niet zoveel uit of het nu is of over 3 weken maar dan moet optie A wel Benitez-ish zijn.
Helemaal eens, het is, op een paar kleine geruchtjes na, echt heel stil. Voordeel van het relatief makkelijke programma in januari is het inpassen van aankoop(en). Daar moeten we niet nog twee a drie weken op wachten. Ik hoop echt dat er met een week e.e.a. duidelijk is.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51
Sommige mensen zeggen dat het gunstig is dat we de komende weken een makkelijker programma hebben en dus nog wat tijd hebben maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt? Ik hoop dat PSV voor optie A gaat en daar bereid is op te wachten. Als dat plan A lukt dan maakt het voor mij niet zoveel uit of het nu is of over 3 weken maar dan moet optie A wel Benitez-ish zijn.
Ja dat is dus precies dat dilemma wat ik aankaartte. Je hebt de tijd maar uiteindelijk wil je toch zo snel mogelijk die versterking aan boord hebben.

Ook is dat voor ons wel fijn :lol:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik word nog niet per se warm of koud van die Nakamura. Ik zie wel in waarom mensen hem talentvol vinden. Hij heeft een goede functionele techniek, draait heel makkelijk open, verfijnde dribbelaar (o.a. door laag zwaartepunt), tweebenig en beschikt imo over een vrij goede traptechniek. Hij kan zowel in de halfspace als in de breedte tegen de zijlijn uit de voeten. Hij is behoorlijk snel en mits aan de binnenkant zie je hem intuïtief zoeken naar ruimtes tussen de linies. Kan ook spelers wegsteken als playmaker.

Dan de minpunten: hij vertoont amper diepgang (zonder bal) om de verdediging tegenstander te stretchen (dat is iets wat PSV sowieso mist met Luuk en Madueke na vertrek Cody), ik vind hem in zijn dribbels alles behalve explosief ogen, hij heeft de neiging om in een dribbel veel te veel balcontacten te maken, hetgeen wat er sierlijk uitziet, maar ook vaak genoeg niet fundamenteel is. In zijn decision making oogt hij daardoor nmi nog vrij onderontwikkeld en inconsistent. Dat blijkt nmi overigens ook uit andere situaties waar vaak nog een betere vervolgoplossing aanwezig is. Bijv. hier: uitstekende schotlocatie. Waarom in de korte hoek schieten, terwijl de lange open ligt?



Schiet 39% van zijn schoten on target, ook niet per se een heel goed/slecht percentage. Overzichtje van zijn goals/assists. Youtube player start op het juiste moment.
► Show Spoiler
Nakamura oogt voor mij vooral als een intuïtieve (verfijnde) dribbelaar. Hij heeft techniek, handelingssnelheid en een aardige traptechniek. Daar maak ik me niet per se heel veel zorgen over. Ik denk echter dat het (op basis van wat ik heb gezien zo snel, pin mij er niet op vast):

1. Vooral een one-trick pony is. Zijn acties met dribbels zijn altijd met meerdere balcontacten en nooit puur op explosiviteit en kracht er langs. Hij heeft naar mijn mening weinig diepgang, wacht veel op de bal, etc.
2. Hij nog enorm inconsistent is in zijn decision making.
3. De Oostenrijkse competitie niet per se misselijkmakend is, maar dat er ook een serie kut teams rondlopen die er letterlijk geen zak van kunnen. Ik vind dat hij relatief veel ruimte krijgt om te handelen, hetgeen wat hij in een grotere competitie niet krijgt.
4. Ik twijfel of de goals/assists die hij maakt n.a.v. de kansen die hij krijgt dusdanig fundamenteel zijn dat hij die PSV ook krijgt.
5. Ik mezelf afvraag of PSV wel überhaupt de behoefte heeft aan zo'n type speler, gezien men met Madueke op rechts ook een intuïtieve dribbelaar heeft die vormen van inconsistentie in zijn spel bezit.

Nogmaals, pin me er niet op vast. Ik zie wat hem interessant maakt, maar ik word er niet per se warm van. Vlees noch vis spelertje voor mijn gevoel, waarbij ik überhaupt dus al twijfel of hij mee zou kunnen op het niveau van PSV en/of hij dan dezelfde mogelijkheden krijgt.

Ik zag deze op Youtube staan (player doet het niet hier, je moet even naar youtube gaan en dan doet ie t wel). Wedstrijd tegen Rapid Wien van 2 maandjes geleden. Leuke wedstrijd om terug te zien. Eentje waarin je met vlagen wel iets van Nakamura ziet. Maar ook eentje waarin Nakamura eigenlijk anderzijds vrijwel volledige anonimiteit heeft.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geweldig werk weer [mention]Heruone[/mention], dank daarvoor. Dit geeft, al helemaal met wat er onder de spoiler zit, een goed beeld van deze speler. Er vallen mij een aantal dingen op:
1. Enorme sierlijke speler, maar niet altijd even effectief, zoals jij zelf ook al meldt.
2. Vrij atletisch speler en heel behendig: pluspunt, want kan makkelijk z'n mannetje uitspelen op het Oostenrijkse niveau. Z'n manier van spelen is af en toe een lust voor het oog.
3. Kan versnellen in een versnelling en daarmee een man z'n hielen laten zien. (maar maakt idd af en toe daarmee nog de verkeerde keuze)
4. Maar wat me het meest opvalt en daarmee zaait hij oa wel wat twijfels namelijk: hij schiet idd vaak in volledig de verkeerde hoek. Dat is redelijk onbegrijpelijk, maakt daarin toch nog vaak de verkeerde keuze of z'n trap is niet vast genoeg.

En daarnaast, (want dat is lastig te zien op basis van deze beelden), is dit een jongen die je om een boodschap kan sturen? Kan hij in defensief opzicht ook de linkerzone ondersteunen?

Het lijkt me overigens wel een timide jongen en mist hij wat gif, het is geen jongen die de boel op sleeptouw neemt, althans dat is mijn indruk. En dat is nou net een karaktereigenschap die ik wat meer bij PSV wil zien. Wat meer Xavi & Guti.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik het allemaal zo lees vind ik het eerder een upgrade van onze 4 jeugdige spelers die allemaal hun mankementen hebben. Dan is 3 a 4 miljoen wel veel maar als er budget is kan het wellicht én én. Maarja PSV koos er afgelopen winter voor om volledig te gokken op Teze/Obispo en afgelopen zomer op Vertessen Bakayoko en Saibari dus dat zullen ze nu nog steeds blijven doen.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bedanktv[mention]Heruone[/mention] mooi om te lezen.

Ik was wel benieuwd welke speler nu jou voorkeur heeft voor de opvolging van Cody
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51 maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt?
Balázs Dzsudzsák:

Image
#FreeGeneratie4
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Heruone[/mention] dank daarvoor.

Hoe is het als waarde vaste selectiespelers die samen met El Ghazi de linksbuiten positie in kan vullen.

Dus niet per se als toekomstig cashcow. Daar komende zomer voor gaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51 Rik schrijft al 3 a 4 weken elke dag een artikel zonder nieuwswaarde en herhaalt eigenlijk altijd dat kleine stukje wat hij weet en vult dat aan met dat wat hij denkt/vindt.

Ik doe het overigens mezelf aan want ik luister maar al te graag de AD podcast en Peesjevee podcast en lees zijn premium artikelen op zoek naar dat ene nieuwtje of een passage wat je als nieuwtje zou kunnen verdraaien.
Rik heeft natuurlijk ook een ander publiek de gemiddelde ED/AD lezer, die zijn natuurlijk niet zo goed ingevoerd als wij hier op het forum. Daar geeft hij dan een samenvatting voor, zodat die ook op de hoogte zijn.

Ik ben blij dat wij Rik Elfrink als clubwatcher hebben.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 05 Jan 2023, 17:29
11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51 maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt?
Balázs Dzsudzsák:

Image
De lat trilt nog steeds!
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 05 Jan 2023, 17:29
11 Sir Tinus wrote: 05 Jan 2023, 15:51 maar wat je niet wilt is toch een aankoop voor het eerst in het elftal zetten als je uit bij Feyenoord speelt?
Balázs Dzsudzsák:

Image
De lat trilt nog steeds!
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 05 Jan 2023, 14:49
Tyyne wrote: 05 Jan 2023, 14:30 Al deze geruchten zijn alleenmaar als afleiding bedoeld zodat de goddelijke Octavian Popescu in alle rust vastgelegd kan worden. :strong:
Waarom ben jij dan meer overtuigd van Popescu dan een Nakamura of Brynhildsen?
Het is vooral dat ik hem een leuke speler vind. Heel intelligent zowel qua spel als persoon (hij is ook af en toe captain nu al op net 20 jarige leeftijd), explosief, sterke voorzetten, en als hij scoort is het meestal een prachtig doelpunt. Was even uit vorm maar nu de laatste wedstrijden geeft hij weer goals en assists. Maar het is meer een talent dan een Gakpo vervanger en nu nog niet beter dan Nakamura of Bryndhildsen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 05 Jan 2023, 16:13 Ik word nog niet per se warm of koud van die Nakamura. Ik zie wel in waarom mensen hem talentvol vinden. Hij heeft een goede functionele techniek, draait heel makkelijk open, verfijnde dribbelaar (o.a. door laag zwaartepunt), tweebenig en beschikt imo over een vrij goede traptechniek. Hij kan zowel in de halfspace als in de breedte tegen de zijlijn uit de voeten. Hij is behoorlijk snel en mits aan de binnenkant zie je hem intuïtief zoeken naar ruimtes tussen de linies. Kan ook spelers wegsteken als playmaker.

Dan de minpunten: hij vertoont amper diepgang (zonder bal) om de verdediging tegenstander te stretchen (dat is iets wat PSV sowieso mist met Luuk en Madueke na vertrek Cody), ik vind hem in zijn dribbels alles behalve explosief ogen, hij heeft de neiging om in een dribbel veel te veel balcontacten te maken, hetgeen wat er sierlijk uitziet, maar ook vaak genoeg niet fundamenteel is. In zijn decision making oogt hij daardoor nmi nog vrij onderontwikkeld en inconsistent. Dat blijkt nmi overigens ook uit andere situaties waar vaak nog een betere vervolgoplossing aanwezig is. Bijv. hier: uitstekende schotlocatie. Waarom in de korte hoek schieten, terwijl de lange open ligt?



Schiet 39% van zijn schoten on target, ook niet per se een heel goed/slecht percentage. Overzichtje van zijn goals/assists. Youtube player start op het juiste moment.
► Show Spoiler
Nakamura oogt voor mij vooral als een intuïtieve (verfijnde) dribbelaar. Hij heeft techniek, handelingssnelheid en een aardige traptechniek. Daar maak ik me niet per se heel veel zorgen over. Ik denk echter dat het (op basis van wat ik heb gezien zo snel, pin mij er niet op vast):

1. Vooral een one-trick pony is. Zijn acties met dribbels zijn altijd met meerdere balcontacten en nooit puur op explosiviteit en kracht er langs. Hij heeft naar mijn mening weinig diepgang, wacht veel op de bal, etc.
2. Hij nog enorm inconsistent is in zijn decision making.
3. De Oostenrijkse competitie niet per se misselijkmakend is, maar dat er ook een serie kut teams rondlopen die er letterlijk geen zak van kunnen. Ik vind dat hij relatief veel ruimte krijgt om te handelen, hetgeen wat hij in een grotere competitie niet krijgt.
4. Ik twijfel of de goals/assists die hij maakt n.a.v. de kansen die hij krijgt dusdanig fundamenteel zijn dat hij die PSV ook krijgt.
5. Ik mezelf afvraag of PSV wel überhaupt de behoefte heeft aan zo'n type speler, gezien men met Madueke op rechts ook een intuïtieve dribbelaar heeft die vormen van inconsistentie in zijn spel bezit.

Nogmaals, pin me er niet op vast. Ik zie wat hem interessant maakt, maar ik word er niet per se warm van. Vlees noch vis spelertje voor mijn gevoel, waarbij ik überhaupt dus al twijfel of hij mee zou kunnen op het niveau van PSV en/of hij dan dezelfde mogelijkheden krijgt.

Ik zag deze op Youtube staan (player doet het niet hier, je moet even naar youtube gaan en dan doet ie t wel). Wedstrijd tegen Rapid Wien van 2 maandjes geleden. Leuke wedstrijd om terug te zien. Eentje waarin je met vlagen wel iets van Nakamura ziet. Maar ook eentje waarin Nakamura eigenlijk anderzijds vrijwel volledige anonimiteit heeft.

Volledig eens. Dit oogt in alles een breedte aankoop. Leuk spelertje, kan heus wel wat, maar is boven alles gewoon middelmaat. Als het gerucht was dat Ajax, AZ of Feyenoord met Nakamura kwam aanschuiven, dan was hier in ieder geval niemand van de kaart geweest. Ik denk eerder een soort leedvermaak.

Hadden we een breedtespeler nodig, dan kan je aan hem denken. Probleem is dat we op Luuk en Noni na alleen maar breedtespelers hebben voorin. Dan heb ik liever dat we desnoods wat extra klasse inhuren voor een half jaar of 1,5 jaar in plaats weer 4-5 miljoen stuk gooien op een speler die ons niet verder gaat helpen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens met de tendens hier. Volgens mij hebben we al een paar jaar de situatie dat we juist van onze breedtespelers af proberen te komen omdat we er daar te veel van hebben.

Ik wil een Gilles de Bilde achtige wintertransfer. Eentje waarvan je in de basis duidelijk sterker wordt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet helemaal eens met de tendens hier. We hebben geen breedtespelers achter Luuk, Madueke en el Ghazi. De zogenaamde breedtespelers zijn allemaal kkd-niveau gebleken. (Savio, Bakayoko, Saibari, Vertessen).

Nakamura is geen Malen of chelsea-Fofana. Maar wel duidelijk een stuk beter (of in het geval van Saibari meer een buitenspeler) dan de huidige opties achter de basis. En daarom mits hij niet te duur is een goede optie. Goed.. je had natuurlijk liever Doan gehouden, dus het voelt een beetje sneu om nu weer te moeten dokken voor een upgrade voor vooral op de bank.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We lijken toch wel interesse te hebben in Kownacki

https://www.ligainsider.de/mobile/dawid ... ki-331169/
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 05 Jan 2023, 20:09 Niet helemaal eens met de tendens hier. We hebben geen breedtespelers achter Luuk, Madueke en el Ghazi. De zogenaamde breedtespelers zijn allemaal kkd-niveau gebleken. (Savio, Bakayoko, Saibari, Vertessen).

Nakamura is geen Malen of chelsea-Fofana. Maar wel duidelijk een stuk beter (of in het geval van Saibari meer een buitenspeler) dan de huidige opties achter de basis. En daarom mits hij niet te duur is een goede optie. Goed.. je had natuurlijk liever Doan gehouden, dus het voelt een beetje sneu om nu weer te moeten dokken voor een upgrade voor vooral op de bank.
Dan zul je dus van een deel van die jongens (tijdelijk) af moeten in de vorm van verhuur anders blijf je stapelen in backups
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 05 Jan 2023, 20:21 We lijken toch wel interesse te hebben in Kownacki

https://www.ligainsider.de/mobile/dawid ... ki-331169/
Dit ziet er toch niet heel speciaal uit? Het feit dat BMG er interesse in heeft is wel een goed teken!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik geef het je te doen om Cody te vervangen. We gaan er geen vergelijkbare speler voor terug krijgen qua meerwaarde, maar je mag wel verwachten of zelfs eisen dat diegene beter moet zijn dan wat we al hebben. PSV heeft namelijk een hoge pet op van de aankomende jeugd en heeft destijds al min of meer geanticipeerd door El Ghazi te halen. Maar ga je NU nog iemand halen, dan moet het gewoon een directe meerwaarde hebben want anders haal je niemand (en nee Marcel, niet meteen op ideeën komen als je hier meeleest). Het liefst zie ik Tsygankov komen, maar al mijn wensen zijn gebaseerd op Youtube. Als ik bij een speler zou uitkomen die ik echt heb zien spelen, zou ik Danjuma wel terug willen zien maar dat lijkt me financieel een brug of zelfs 2 te ver.

Stats geloof ik wel, maar het is lastig om competities en teams te vergelijken. Je hebt ook nog zoiets als acclimatiseren in een nieuwe omgeving, de speelwijze onder de knie krijgen, etc. Het zal ook wel iemand moeten zijn die meeverdedigt, want dat is nogal een ding bij dit PSV.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is toch wel stil met de nieuwe geruchten. Iemand nog wat leuke nieuwtjes? Is anders maar een saaie transferperiode zo haha.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In Engeland wordt geschreven dat Chelsea pas over een paar weken beslist of Fofana verhuurd mag worden. Waarschijnlijk willen ze hem tijdens de training eerst aan het werk zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 06 Jan 2023, 10:07 Het is toch wel stil met de nieuwe geruchten. Iemand nog wat leuke nieuwtjes? Is anders maar een saaie transferperiode zo haha.
Een Frans twitter account die nep nieuwtjes de wereld in slingerd meld dat we Zagadou van Stuttgart voor 8mil kopen.
Locked