Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 May 2021, 22:03 Ja maar.

Laten we eind transferperiode de balans opmaken.
Nee, einde van het seizoen.

#singingwhenyou'rewinning
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 May 2021, 22:05 Romero en Gutierrez ware al dure miskopen en daarachteraan kwam de dramatische transferzomer van 2019. Dat heeft PSV 2 jaar omlaag gebracht en nu pas kan er weer echt vooruit gekeken worden. Vandaar dat komende zomer ook erg belangrijk wordt. Er is nu geld beschikbaar en komend seizoen zal toch wel een oogstjaar moeten worden met een titel en goede Europese prestaties. Dat er dan naar wat bekende spelers wordt gekeken doet er niet toe als ze de benodigde kwaliteit, stabiliteit en ervaring brengen. Wel zou het denk ik goed zijn om hiernaast inderdaad een paar jonge spelers te halen voor O18 en Jong PSV zodat die de komende jaren het volgende kapitaal kunnen worden.
Precies dit. En daarom wordt er ook met wat meer argusogen gekeken naar John de Jong. Want het is echt fuck or walk deze zomer; 50 miljoen lening er bij is niet uit luxe natuurlijk. Hoe langer het duurt en hoe meer geld er verbrand wordt, des te meer we wegzakken en des te meer John en ook Toon o.a. kritiek zullen krijgen.

Alleen moet het wel bij kritiek blijven, geen haat en zeker geen geweld. Maar dat gevoel heb ik, in tegenstelling tot de Shoving, niet.

Goed, we gaan het zien. Voorlopige balans: blij dat we snel toeslaan; we gaan in ieder geval niet de voorrondes in met een bij elkaar geraapte selectie waarbij een middenvelder bijvoorbeeld linksback moet staan. Maar echt kapot ben ik nog niet van de aankopen. Om echt stappen vooruit te maken moeten er toch echt betere spelers komen dan Drommel en Mwene, maar gelukkig is er nog tijd. Van Ginkel en vooral Propper zou al flink schelen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 May 2021, 22:03 Ja maar.

Laten we eind transferperiode de balans opmaken.
Natuurlijk maken we dan de balans op van deze zomer, maar dat uiteraard niks af aan wat Menno zegt. En eerlijk gezegd maak ik me in dat kader ook zorgen over komende zomer. Op tijd klaar zijn is leuk, maar er moet straks een elftal staan dat in staat moet zijn om Benfica, Shakhtar en/of Monaco te verslaan. Dat elftal staat er nog niet zeg maar en van namen als Veerman word ik niet vrolijker :mrgreen:
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En toen werd Berghuis genoemd... 4mil is natuurlijk een koopje
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:28 Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie
En 3 a 4 rode kaarten en een echte splijtzwam in je groep.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We mogen toch ook wel een aankoop beoordelen op wat we er van zien of lezen. En op basis daarvan ben ik niet positief over Drommel en Mwene. Dat zijn twee aankopen die ik niet beter vind dan wat we nu hebben. Dan zal Mwene best als back up gehaald worden maar dan nog vind ik dat een opportunistische aankoop die is gehaald op basis van een goed half jaar.

Ik ben wel positief over het feit dat PSV zich al vroeg roert op de transfermarkt. Zal ook wel moeten natuurlijk.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we verdomme niet aan Berghuis beginnen. Dat vind ik zo'n enorme lul en je hoort alleen maar negatieve verhalen. En dat ervaren spelers halen kan ook een beetje doorslaan hea.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk overigens dat Berghuis met Bommel naar Wolfsburg gaat.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 May 2021, 17:52 Ik had liever Cox gezien.
So you like Cox?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het probleem momenteel is dus eigenlijk juist dat John nu spelers aan het halen is. Gebeurt er niks, wacht iedereen in spanning af. Begint ie spelers te halen, komt er kritiek en blijven mensen maar terug grijpen naar 2019.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

4 miljoen voor Berghuis is een absolute steal, maar ik verwacht inderdaad ook dat ie het nog eens in het buitenland wil proberen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niks ten nadelen van ons, maar geef me 1 reden waarom hij PSV boven Wolfsburg zou verkiezen? Bij Wolfsburg: meer salaris, CL voetbal, Betere competitie.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 May 2021, 22:40 Het probleem momenteel is dus eigenlijk juist dat John nu spelers aan het halen is. Gebeurt er niks, wacht iedereen in spanning af. Begint ie spelers te halen, komt er kritiek en blijven mensen maar terug grijpen naar 2019.
Dat is het niet. Het is de vraag of John wel de juiste spelers haalt. Het is positief dat PSV vroeg actief is op de transfermarkt maar Drommel en Mwene. Dat zijn geen spelers die PSV sterker maken.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk komt er kritiek als spelers als Drommel gehaald worden. Mag het? Of mag dat pas na afloop van de transferperiode?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De gedachte aan Berghuis op rechts en Cody op links is toch best geil.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis is een mannetje waar ik instinctief een hekel aan heb. Geld ook voor Tadic trouwens. Ik zou me schamen als ik dat kuthoofd boven een PSV shirt zie. Laat hem lekker naar Duitsland gaan. Hem halen zou John's grootste fout zijn. Kan goed voetballen maar is een verschrikkelijk ventje in een team.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis voor 4 miljoen is een nobrainer. Met meer kwaliteit om hen heen zal hij zich ook beter gedragen. Bij Feyenoord is hij natuurlijk zo'n beetje de enige speler van top Eredivisieniveau, snap wel dat je dan af en toe geïrriteerd bent.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 27 May 2021, 22:31
AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:28 Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie
En 3 a 4 rode kaarten en een echte splijtzwam in je groep.
Kijk zijn statistieken even na qua rode kaarten
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

4 miljoen zou alleen voor de externe markt zijn

Edit: blijkbaar niet
Last edited by koetje on 27 May 2021, 22:54, edited 1 time in total.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 May 2021, 22:50 Berghuis is een mannetje waar ik instinctief een hekel aan heb. Geld ook voor Tadic trouwens. Ik zou me schamen als ik dat kuthoofd boven een PSV shirt zie. Laat hem lekker naar Duitsland gaan. Hem halen zou John's grootste fout zijn. Kan goed voetballen maar is een verschrikkelijk ventje in een team.
Tadic en Berghuis zijn spelers waar je als supporter van een andere club altijd een hekel aan hebt, maar als ze voor jouw club spelen ben je er maar wat blij mee. Zo was ik tenminste altijd erg blij dat Van Bommel bij ons speelde.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:51
Thijs85 wrote: 27 May 2021, 22:31

En 3 a 4 rode kaarten en een echte splijtzwam in je groep.
Kijk zijn statistieken even na qua rode kaarten
Kijk eens naar zijn tackles. In een PSV shirt is dat gewoon 3-4 keer per jaar rood.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moest 30 x vaker scoren. Dit is een eerste aanzet
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:28 Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie

Berghuis in voor 4 miljoen. En een teleurgestelde van Bommel haalt bij ons Ihattaren op voor 14 miljoen. 10 miljoen er bij en een hoop goals
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 27 May 2021, 22:56
AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:28 Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie

Berghuis in voor 4 miljoen. En een teleurgestelde van Bommel haalt bij ons Ihattaren op voor 14 miljoen. 10 miljoen er bij en een hoop goals
:sheepfuck:

So exciting
Locked