Samen met jou
Transferwindow 2022-2023
-
- Meervoudig international
Exact! Vertessen, Saibari en Til waren de aanvallende wissel mogelijkheden. Eigenlijk 2 middenvelders dus.11 Sir Tinus wrote: ↑07 Jan 2023, 23:09 Als je ziet wat je vandaag vanaf de bank kunt brengen om iets te forceren dan moet je als PSV zijnde jezelf kapot schamen.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- ruuddevil
- Legende
Dat denk ik dus ook. Je kan het beter in de zomer goed doen, want de selectie heeft te veel mankementen om het nu te repareren. Dan loop je het risico het geld weg te gooien. Laat deze heren het maar doen, plek 3 moet lukken lijkt me.
-
- Vaste waarde in elftal
Nee eens, maar je hoopt dat een vervanger van Gakpo, met individuele acties, kan verbloemen hoe zwak deze selectie is.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind trouwens dat er zoveel moet gebeuren in de selectie dat je juist deze winter al eerste stappen moet zetten om niet alles van komende zomer af te laten hangen.
Als je dit seizoen dan toch al half opgeeft ga dan juist bouwen aan een nieuw PSV dat er komend seizoen moet staan. Want mijn god wat gaat dat een belangrijk seizoen worden. En veel spelers gaan dat wat mij betreft niet meemaken.
De eerste stappen nu zetten, in de zomer EINDELIJK eens afmaken.
Als je dit seizoen dan toch al half opgeeft ga dan juist bouwen aan een nieuw PSV dat er komend seizoen moet staan. Want mijn god wat gaat dat een belangrijk seizoen worden. En veel spelers gaan dat wat mij betreft niet meemaken.
De eerste stappen nu zetten, in de zomer EINDELIJK eens afmaken.
Last edited by Juancho on 07 Jan 2023, 23:30, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Je hebt 2 backs die niet functioneren.
Een rechtsbuiten en een halve linksbuiten die altijd geblesseerd zijn, geen reservespits en dan tellen we de CV die niet goed genoeg is maar even niet mee. Succes Marcel de komende dagen.
" We hebben vertrouwen in onze jongens en het buitenkansje diende zich niet aan "
Een rechtsbuiten en een halve linksbuiten die altijd geblesseerd zijn, geen reservespits en dan tellen we de CV die niet goed genoeg is maar even niet mee. Succes Marcel de komende dagen.
" We hebben vertrouwen in onze jongens en het buitenkansje diende zich niet aan "
-
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Na gisteren 100% overtuigd geraakt dat we een extra spits en een linksbuiten nodig hebben willen we nog mee gaan doen om de prijzen.
Luuk de Jong rendeert enkel onder specifieke voorwaarden, en die voorwaarden zijn gewoon niet in iedere wedstrijd aanwezig. Nu is er geen enkel alternatief.
Als El Ghazi niet in de wedstrijd zit heb je ook geen alternatief.
Sowieso kunnen we aanvallend amper fatsoenlijk wisselen.
Ik hoop van harte op de huur van Fofana en het aantrekken van die Brunhilde. Want de 3e plek wordt wel heel realistisch met dit huidige team
Luuk de Jong rendeert enkel onder specifieke voorwaarden, en die voorwaarden zijn gewoon niet in iedere wedstrijd aanwezig. Nu is er geen enkel alternatief.
Als El Ghazi niet in de wedstrijd zit heb je ook geen alternatief.
Sowieso kunnen we aanvallend amper fatsoenlijk wisselen.
Ik hoop van harte op de huur van Fofana en het aantrekken van die Brunhilde. Want de 3e plek wordt wel heel realistisch met dit huidige team
-
Eigenlijk is het nu heel simpel. Je hebt 3 keuzes op dit moment:
1: je haalt niemand meer, stelt je tevreden met plek 4 a 5 en verkoopt dan nu ook nog Sangaré voor een hoofdprijs (50 miljoen), zodat je in de zomer niet weer aan zo'n belachelijke afspraak vastzit.
2: je investeert in een fatsoenlijke PSV waardige rechtsback( directe meerwaarde) verhuurt Vertessen en huurt een spits voor een half jaar en haalt een top linksbuiten. Verder verhuur/verkoop je Teze en Van Ginkel en őppergard. En je laat in ieder geval zien dat je nog voor de titel wil gaan.
3: je doet helemaal niks en je seizoen eindigt als een nachtkaars met 4e a 5e plek.
1: je haalt niemand meer, stelt je tevreden met plek 4 a 5 en verkoopt dan nu ook nog Sangaré voor een hoofdprijs (50 miljoen), zodat je in de zomer niet weer aan zo'n belachelijke afspraak vastzit.
2: je investeert in een fatsoenlijke PSV waardige rechtsback( directe meerwaarde) verhuurt Vertessen en huurt een spits voor een half jaar en haalt een top linksbuiten. Verder verhuur/verkoop je Teze en Van Ginkel en őppergard. En je laat in ieder geval zien dat je nog voor de titel wil gaan.
3: je doet helemaal niks en je seizoen eindigt als een nachtkaars met 4e a 5e plek.
-
- Vaste waarde in elftal
Beter spelen?
Was gisteren de besten en tegen Milan ook. Is de enige die er tussen loopt die op dit moment al kan aanhaken bij de Europese (Sub)top.
- Hatseflats
- Vedette
4. Wellicht een impopulaire mening, maar misschien een nieuwe trainer? Ik zie echt 0,0 automatismen na een half jaar. Hoe dan!? Geen gedachten achter iedere aanval. Geen wil om te winnen (op een enkeling na). Bij balverlies loopt iedereen verloren rond en de tegenstander kan naar hartelust rondtikken. Ik zie het gewoon niet. Ruud kan wel echt een topgozer zijn en ook echt heel graag willen, maar het komt er nu niet echt uit zullen we maar zeggen.AddoCultheld wrote: ↑08 Jan 2023, 13:02 Eigenlijk is het nu heel simpel. Je hebt 3 keuzes op dit moment:
- DonyellMalen
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
-
Voor Jong lijkt PSV maar niet te kunnen stoppen.
Wat hierboven al word aangegeven wilde ik net zeggen, ben heel erg toe aan een concrete en bevestigde tweet of wat dan ook, dat PSV zich gaat versterken. Liefst met zowel een linksbuiten als een centrumspits en als het eventjes kan nog een rechtsbenige defensieve pitbull die op rb of het middenveld kan. Ik zie trouwens dat Memphis alweer buiten de boot valt bij Barca, voor een half jaar is dat volgens mij voor beide partijen echt niet verkeerd.
Vooruit Brands, actie alsjeblieft.
Wat hierboven al word aangegeven wilde ik net zeggen, ben heel erg toe aan een concrete en bevestigde tweet of wat dan ook, dat PSV zich gaat versterken. Liefst met zowel een linksbuiten als een centrumspits en als het eventjes kan nog een rechtsbenige defensieve pitbull die op rb of het middenveld kan. Ik zie trouwens dat Memphis alweer buiten de boot valt bij Barca, voor een half jaar is dat volgens mij voor beide partijen echt niet verkeerd.
Vooruit Brands, actie alsjeblieft.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Wat zei Ruud ook alweer?
Wanneer Memphis komt schiet hij ons persoonlijk naar de 25e titel in de clubgeschiedenis. Dromen mag altijd.