Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 27 May 2021, 22:56
AddoCultheld wrote: 27 May 2021, 22:28 Het Eindhovens Dagblad meldt dat ook de Brabanders interesse hebben in de Feyenoord-aanvoerder.

Heerlijk.

Je haalt met Berghuis gewoon minimaal 20 doelpunten en 10 a 15 assist binnen in de eredivisie

Berghuis in voor 4 miljoen. En een teleurgestelde van Bommel haalt bij ons Ihattaren op voor 14 miljoen. 10 miljoen er bij en een hoop goals
En de vrouw van Arias wisselt hem in voor jou. En dan gaat de wekker en moet je weer gaan werken.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsja, Berghuis is toch echt een van de beste Nederlanders en is voor relatief weinig op te halen. Je bent gek als je daar niet over nadenkt als Ihattaren vertrekt.

Iedereen heeft een mening over zijn karakter, terwijl niemand met hem heeft gewerkt of hem kent. Boeit mij wat hoe hij als persoon is, hij is een winnaar en wilt bovengemiddeld graag presteren. Dat kan ergerlijk overkomen, maar ik vind dat we dat te weinig in de selectie hebben zitten. Heb het al vaker gezegd, maar hij heeft ook een kwaliteit die we momenteel missen: kan zomaar wedstrijden beslissen uit het niets.

Cody, Götze en Berghuis op 1 lijn, Madueke/Luuk/Zahavi ervoor, Pröpper en van Ginkel/Sangare erachter. Ik zie het wel zitten.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja. Ik zie het alleen niet gebeuren. Maar dromen mag. Met Berghuis, Propper, Gotze (met umlaut) van Ginkel en Boscagli heb je gelijk een dosis spel intelligentie in je team. Dat vind ik een erg fijn vooruitzicht eigenlijk.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs85 wrote: 27 May 2021, 22:58
Menno1 wrote: 27 May 2021, 22:56


Berghuis in voor 4 miljoen. En een teleurgestelde van Bommel haalt bij ons Ihattaren op voor 14 miljoen. 10 miljoen er bij en een hoop goals
En de vrouw van Arias wisselt hem in voor jou. En dan gaat de wekker en moet je weer gaan werken.
Mooi, want de hele dag thuis zitten terwijl Karin aan het stofzuigen is, gaat ook vervelen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 May 2021, 22:25
Ardbeg wrote: 27 May 2021, 22:03 Ja maar.

Laten we eind transferperiode de balans opmaken.
Natuurlijk maken we dan de balans op van deze zomer, maar dat uiteraard niks af aan wat Menno zegt. En eerlijk gezegd maak ik me in dat kader ook zorgen over komende zomer. Op tijd klaar zijn is leuk, maar er moet straks een elftal staan dat in staat moet zijn om Benfica, Shakhtar en/of Monaco te verslaan. Dat elftal staat er nog niet zeg maar en van namen als Veerman word ik niet vrolijker :mrgreen:
Je weet toch ook wel dat het niet in volgorde werkt en geruchten weinig doen?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk gaat Berghuis naar Wolfsburg toe.

Ik heb het al wel eens een keer eerder opgeschreven en naast de aantal keer per seizoen dat hij rood pakt en/of roodwaardige overtreding maakt, kom ik tot de volgende conclusie wat betreft Berghuis.

Europa League = gefaald
Uit tegen Ajax in de Arena = gefaald
Bekerwedstrijd tegen Heerenveen = gefaald + gedupeerd
Onderlinge wedstrijd tegen Vitesse om plek 4 = gefaald + gedupeerd

Dat hij dan af en toe eens een goede goal tegen clubs als Sparta, Pec en Heracles maakt compenseert het bovenstaande niet.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 May 2021, 23:07 Hopelijk gaat Berghuis naar Wolfsburg toe.

Ik heb het al wel eens een keer eerder opgeschreven en naast de aantal keer per seizoen dat hij rood pakt en/of roodwaardige overtreding maakt, kom ik tot de volgende conclusie wat betreft Berghuis.

Europa League = gefaald
Uit tegen Ajax in de Arena = gefaald
Bekerwedstrijd tegen Heerenveen = gefaald + gedupeerd
Onderlinge wedstrijd tegen Vitesse om plek 4 = gefaald + gedupeerd

Dat hij dan af en toe eens een goede goal tegen clubs als PSV Sparta, Pec en Heracles maakt compenseert het bovenstaande niet.
Je vergat een club :)

Zelfde wordt over Malen gezegd en eerder over Mertens en Bergwijn: terwijl dit onze beste spelers zijn/waren. Berghuis heeft de kwaliteiten om bij PSV een prima, zo niet zeer belangrijke speler te zijn. Mijn grootste punt om het niet te doen is dat je weer een oudje voor de basis er bij haalt.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Snap trouwens dan wel beter de interesse in Luuk, trouwens. Cody, Götze, Berghuis met Luuk ervoor is natuurlijk heel sterk. Madueke idem, die kan ook op rechts met Berghuis op 10. Wellicht dat Doan dan kan blijven als stand-in op rechts.

Allemaal speculatie, maar ik zie Berghuis heel graag komen. Ervaring, gif en scorend vermogen. Je kan hem niet kwalijk nemen dat ie met zo’n waardeloos team geen potten kan breken tegen de betere tegenstanders.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 27 May 2021, 23:14
Massimo wrote: 27 May 2021, 23:07 Hopelijk gaat Berghuis naar Wolfsburg toe.

Ik heb het al wel eens een keer eerder opgeschreven en naast de aantal keer per seizoen dat hij rood pakt en/of roodwaardige overtreding maakt, kom ik tot de volgende conclusie wat betreft Berghuis.

Europa League = gefaald
Uit tegen Ajax in de Arena = gefaald
Bekerwedstrijd tegen Heerenveen = gefaald + gedupeerd
Onderlinge wedstrijd tegen Vitesse om plek 4 = gefaald + gedupeerd

Dat hij dan af en toe eens een goede goal tegen clubs als PSV Sparta, Pec en Heracles maakt compenseert het bovenstaande niet.
Je vergat een club :)

Zelfde wordt over Malen gezegd en eerder over Mertens en Bergwijn: terwijl dit onze beste spelers zijn/waren. Berghuis heeft de kwaliteiten om bij PSV een prima, zo niet zeer belangrijke speler te zijn. Mijn grootste punt om het niet te doen is dat je weer een oudje voor de basis er bij haalt.
Malen heeft behalve dat hij niet met regelmaat een roodwaardige overtreding maakt zich laten zien in Europa evenals in de Arena tegen Ajax. Ook Mertens heeft bij PSV in de topwedstrijden destijds gescoord en assists gegeven. Berghuis laat het te vaak op belangrijke momenten liggen of dupeert zelfs zijn team.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit kan nog wel eens een soap gaan worden, zowel in voetballand als op dit forum :lol:

Dat Berghuis een goede voetballer is die wat toevoegt staat buiten kijf. Dat het soms een enorme dwaas is ook. Alleen bij dat laatste vraag ik me af of dat niet gewoon aan Feyenoord en zijn medespelers ligt. Bij Oranje bv. zie ik hem dat niet doen. Als hij die fratsen eruit haalt en met goede voetballers om zich heen gaat spelen is het voor 4 mln een koopje denk ik. Ben benieuwd wat dit gaat worden
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Mo vertrekt is Berghuis best welkom. Als hij vrede heeft met een plek op de bank en dat heeft hij niet. Ik zie zelf liever een jongere talentvolle speler komen, maar hey, wie ben ik..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 May 2021, 23:04Je weet toch ook wel dat het niet in volgorde werkt en geruchten weinig doen?
Dat weet ik inderdaad, maar dat is in essentie het punt niet.

Menno stelt terecht dat PSV de laatste jaren ontzettend veel geld heeft weggepist. Dat heeft natuurlijk niks te maken met wat er deze zomer gaat gebeuren, je kan er hooguit mee roepen dat het deze zomer toch echt do or die is voor John de Jong. En geruchten doen inderdaad weinig, maar geven wat mij betreft doorgaans in grote lijnen aardig weer wat de strategie is. Ook deze zomer zie je dat weer: er wordt vooral ingezet op ervaring en wat zekerheid, en dat zie je terug in de geruchten. Dat maakt ook niet altijd enthousiast. Koppel dat aan de aankopen die al gedaan zijn en je gaat toch bidden dat de eerste nieuwelingen geen voorbode zijn voor wat er komen gaat. Als we de hele zomer blijven vissen uit dezelfde vijver waar we Drommel, Ramalho en Mwene hebben gehaald, dan kun je het komende seizoen in principe schriftelijk afdoen. En ja: ik ben me ervan bewust dat dat een hele pessimistische boodschap is.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 27 May 2021, 23:33 Als Mo vertrekt is Berghuis best welkom. Als hij vrede heeft met een plek op de bank en dat heeft hij niet. Ik zie zelf liever een jongere talentvolle speler komen, maar hey, wie ben ik..
Von Matterhorn. Lorenzo von Matterhorn.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 27 May 2021, 22:39
ShovingNE2 wrote: 27 May 2021, 17:52 Ik had liever Cox gezien.
So you like Cox?
Berghuis had graag Cox erbij gehad....
#FreeGeneratie4
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even serieus, voor Berghuis geldt hetzelfde als voor Luuk. Die wacht even het EK af, na 1-2 goals (assists) kan die een schitterende buitenlandse transfer maken.
#FreeGeneratie4
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan hoop ik dat hij topscorer van het EK wordt en de eredivisie verlaat.

Buiten dat ik Berghuis een eikel vind, is hij ook weer een oudere speler. Ervaring inkopen is goed maar kan ook doorslaan. Als we nu nog Propper halen en Van Ginkel vastleggen is het klaar. Dan hebben we in elke linie ervaring. Net zo belangrijk is om in elke linie een potentiële cashcow te hebben. Op ervaring inkopen is een gevaarlijke en vooral dure aangelegenheid. Als er niet gepresteerd wordt is het weggegooid geld. Stel dit jaar worden we geen kampioen dan hebben Gotze en Zahavi ons bakken met geld gekost en ze leveren niks op. Dus balans John. Balans.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep eens, vind het een goede voetballer en een kwal, maar ik wil niet 7 van de 11 basis spelers die 29 of ouder zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 May 2021, 22:42 Het is positief dat PSV vroeg actief is op de transfermarkt maar Drommel en Mwene. Dat zijn geen spelers die PSV sterker maken.
Hadden we Mwene maar gehad vorig jaar. Max af en toe rust kunnen geven en dat had echt punten gescheeld. Natuurlijk maakt Mwene je sterker, je bank wordt veel sterker.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van middelmaat word je bank niet sterker.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar vraag dan aan al degenen hier die vinden dat Mwene ongeschikt is als backup. Wat voor speler moet er dan backup zijn? Een enorm talent dat alleen maar in de weg gezeten wordt door Max en daardoor niet de kans krijgt zich verder te ontwikkelen? Een jeugdspeler waardoor het niveau drastisch omlaag gaat als deze er eens in moet komen? Ik begrijp niet zo goed wat jullie willen. Dit is een goedkope oplossing en een speler met ervaring in de BL die er kan staan als het moet.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 27 May 2021, 23:33 Ik zie zelf liever een jongere talentvolle speler komen, maar hey, wie ben ik..
[mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention], tenminste; dat staat er bij mij boven.

Edit; sheiße, [mention]Heissenberrug[/mention] beat me to it.
Last edited by FritskePhilips on 28 May 2021, 07:48, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 May 2021, 23:21
Menno1 wrote: 27 May 2021, 23:14

Je vergat een club :)

Zelfde wordt over Malen gezegd en eerder over Mertens en Bergwijn: terwijl dit onze beste spelers zijn/waren. Berghuis heeft de kwaliteiten om bij PSV een prima, zo niet zeer belangrijke speler te zijn. Mijn grootste punt om het niet te doen is dat je weer een oudje voor de basis er bij haalt.
Malen heeft behalve dat hij niet met regelmaat een roodwaardige overtreding maakt zich laten zien in Europa evenals in de Arena tegen Ajax. Ook Mertens heeft bij PSV in de topwedstrijden destijds gescoord en assists gegeven. Berghuis laat het te vaak op belangrijke momenten liggen of dupeert zelfs zijn team.
Met je eens, maar wat in zijn voordeel spreekt; tegen praktisch elke andere club scoort hij vaak de belangrijke 1-0, 2-0 of 2-1. Hoevaak schortte het daar afgelopen seizoen wel niet aan bij ons? Berghuis is een hele goede speler, maar een kwal in t veld (was VBommel ook), maar wel een enorme winnaarsmentaliteit en iemand met bravoure (hadden we afgelopen seizoen ook niet). Maar je moet óf vertrouwen hebben dat hij met betere spelers om zich heen ook beter rendeert in topwedstrijden óf er spelers omheen hebben staan die juist in topwedstrijden een hoger rendement halen. Idealiter koop je natuurlijk een speler die het allebei heeft maar als je voor 4mil een speler haalt waarvan je weet dat hij tegen 15 clubs in de Eredivisie jou over het dode punt heen kan tillen dan vind ik dat eigenlijk de moeite wel waard.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2021, 07:23
Joenepsv wrote: 27 May 2021, 22:42 Het is positief dat PSV vroeg actief is op de transfermarkt maar Drommel en Mwene. Dat zijn geen spelers die PSV sterker maken.
Hadden we Mwene maar gehad vorig jaar. Max af en toe rust kunnen geven en dat had echt punten gescheeld. Natuurlijk maakt Mwene je sterker, je bank wordt veel sterker.
Daar heb ik mijn twijfels bij. Ik volg het voetbal redelijk goed. Sportschau etc. En deze Mwene is mij nooit opgevallen. Hoorde er voor het ervan toen hij werd geselecteerd voor het nationale team van Oostenrijk zonder één A interland. Voor een 27 jarige speler heeft hij niet echt een indrukwekkende staat van dienst. 30 of 31 Bundesliga wedstrijden in 3 jaar vind ik niet echt van waarde. Maar heb het al eerder aangegeven dat ik mij graag laat verrassen. Maar heb eerder een Behich gevoel dan een Max gevoel bij deze jongen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 28 May 2021, 03:47
FritskePhilips wrote: 27 May 2021, 22:39
So you like Cox?
Berghuis had graag Cox erbij gehad....
Zodat hij er nog meer ballen in kan naaien?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 28 May 2021, 07:48 Maar heb eerder een Behich gevoel dan een Max gevoel bij deze jongen.
Daar moet hij ergens tussenin zitten. Het is een backup he. En als Oppegard zich stormachtig ontwikkeld kan je hem zonder problemen aan de kant schuiven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked