Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Laat Dortmund maar wachten. Leuk dat ze hem bellen, maar niet in gesprek gaan. Laat het na het EK maar losbarsten, als dat al moet; Jerdy moet blijven.
Benitez040 wrote: 18 Jun 2024, 11:48 35mil + en meteen Vranckx vastleggen ideaal is het niet maar dan kan ik er mee leven
Dat zou ik echt een klote deal vinden, eerlijk gezegd. Dan haal je totaal niet het onderste uit de kan.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Benitez040 wrote: 17 Jun 2024, 18:52 Ik vind Jerdy niet echt iemand die dit zelf gaat door drammen die blijft lekker
Volgens mij was de afspraak Jerdy helpt ons om kampioen te worden en wij bieden hem CL voetbal aan en de kans op Oranje. En dit voor minimaal 2 seizoenen. Een vertrek van Schouten is een non-item.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    PersepolisNoosa
    Persepolis
    Vedette

DonyellMalen wrote: 18 Jun 2024, 12:02 Laat Dortmund maar wachten. Leuk dat ze hem bellen, maar niet in gesprek gaan. Laat het na het EK maar losbarsten, als dat al moet; Jerdy moet blijven.
    Benitez040 wrote: 18 Jun 2024, 11:48 35mil + en meteen Vranckx vastleggen ideaal is het niet maar dan kan ik er mee leven
    Dat zou ik echt een klote deal vinden, eerlijk gezegd. Dan haal je totaal niet het onderste uit de kan.
    Inderdaad, zeer slechte deal zou dat zijn. Vooral omdat Vranckx volgens mij geen directe vervanger van Schouten is qua soort speler.
    Balinho
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 18 Jun 2024, 11:49
    Sensation wrote: 18 Jun 2024, 11:31 Schouten heeft vorig jaar toch heel bewust PSV boven AC Milan verkozen? Waarom zou hij na een jaar alweer vertrekken als hij vorig jaar ook die stap kon maken maar dus bewust niet gedaan heeft?
    Een van de redenen van schouten om terug te komen naar NL was om in beeld te komen van het NL elftal en voor prijzen te spelen. Nu is hij in beeld bij NL en heeft die een prijs gewonnen bij PSV. Als hij voor prijzen kan spelen in een betere competitie met bijbehorende beter salaris en alsnog in beeld blijft voor NL, waarom zou hij dit niet doen?
    Omdat hij nu (al) bij de allermooiste club ter wereld speelt.

Image
    nilssonH
    Moderator

De halve verdediging gaat op de schop, Veerman en Bakayoko moeten vervangen worden. Als je ook Schouten nog verkoopt wordt het verloop wel weer vrij groot, terwijl de titel komend seizoen misschien wel voor het oprapen ligt. Desnoods maak je een afspraak dat je volgende zomer meewerkt aan een vertrek, maar zonder heel gekke biedingen is hij gewoon niet te koop wat mij betreft.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 8):
    PersepolismatejaMenno1BalinhoBarryBanaanpsvgoudaZuc00946351
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Benitez040 wrote: 18 Jun 2024, 11:43 BVB heeft de laatste jaren natuurlijk ook aardig verkocht, Haaland Bellingham en wat langer geleden Sancho.
    Ja, en BVB heeft de laatste jaren ook vooral heel beroerd ingekocht. Teveel geld voor matige spelers. Nmecha voor 30 miljoen, Haller voor 31 miljoen, Adeyemi voor 30 miljoen, Emre Can voor 25 miljoen. Geen onaardige spelers hoor, maar samen ook geen 120 miljoen waard, laat staan de torenhoge salarissen (die overigens ook voor andere relatief matige spelers worden betaald). Dortmund heeft een beperkt budget en moet op allerlei posities serieus versterken. Die kunnen geen 40 miljoen betalen voor Schouten. Uitgesloten. En PSV gaat niet meewerken aan een transfer van 15-20 miljoen, uiteraard. Het is hier geen koopjeshoek meer, los van het feit dat we niet zomaar iedereen kunnen verkopen omdat we nou eenmaal 200 miljoen kunnen vangen.

Zou wel een gave transfer zijn natuurlijk. Schouten kan volgens mij makkelijk mee in de Duitse top.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Grasmat
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Lijkt mij nog gaver als FdJ eindelijk eens naar 10Hag gaat en Barca voor Schouten komt. Veerman naar Real en Schouten naar Barca voor 100 miljoen.
    ShovingNE2
    Site Admin

nee, niet naar Barca. Kutclub.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Koenjo
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    CZ_Code
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2024, 14:14 nee, niet naar Barca. Kutclub.
    Gaat om het idee, ik vind city en real ook prima hoor
    ShovingNE2
    Site Admin

Het idee van 100 miljoen staat mij aan.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    koetje
    CZ_Code
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2024, 14:26 Het idee van 100 miljoen staat mij aan.
    Dan doen voor 100 miljoen terug naar Bologna, win win.
    Ittot
    Internationale topspeler

Schouten is te goed voor Dortmund.
    Hij moet sowieso blijven want hij is een van de weinige met een langdurig contract. Dan kan hij over een jaar naar een topploeg in Engeland of een Bayern,
    Balinho
    Internationale topspeler

100 miljoen miljard.
    Menno1
    Legende

Ittot wrote: 18 Jun 2024, 14:42 Schouten is te goed voor Dortmund.
    Hij moet sowieso blijven want hij is een van de weinige met een langdurig contract. Dan kan hij over een jaar naar een topploeg in Engeland of een Bayern,
    Precies. laten we aub niet spelers gaan verkopen met een lang contract. er zijn zat spelers met een kort contract, die we straks moeten verkopen (Teze, Boscagli, Benitez, Bakayoko, Veerman) dus laten we dan wel zorgen dat spelers met 4-5 jaar contracten dan blijven zoals Noa, Schouten, Saibari, Babadi.

Anders mag je echt straks 75% van de selectie renoveren, dat is niet te doen, hoeveel geld we ook hebben (wat je toch niet allemaal kan uitgeven.)
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 18 Jun 2024, 16:38laten we aub niet spelers gaan verkopen met een lang contract.
    En dan verkopen we ze niet en hebben ze over een jaar een kort contract dan ben je weer boos met al die kut looptijden. :mrgreen:
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    BalinhoFranciscusRIO
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2024, 17:15
    Menno1 wrote: 18 Jun 2024, 16:38laten we aub niet spelers gaan verkopen met een lang contract.
    En dan verkopen we ze niet en hebben ze over een jaar een kort contract dan ben je weer boos met al die kut looptijden. :mrgreen:
    Precies en krijg jij de schuld!! Maar kom op, Schouten heeft nog 4 jaar te gaan. Nul urgentie om hem nu te verkopen natuurlijk. En ja, als Real Madrid komt, dan komen er andere mechanismes in werking, zo ver ben ik ook wel. Maar een Dortmund of dat niveau kan lekker optiefen. Ja, ook voor 40-50 miljoen (wat ze toch niet gaan bieden.)
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Grasmat
    ShovingNE2
    Site Admin

Waarom zou Schouten uberhaupt (no pun) naar Dortmund willen. Lijken om de prijzen te spelen, maar grijpen altijd mis.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2024, 18:07 Waarom zou Schouten uberhaupt (no pun) naar Dortmund willen. Lijken om de prijzen te spelen, maar grijpen altijd mis.
    Bundesliga, CL voetbal en minimaal een miljoen of 6 per jaar. Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Mikelvb
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Veerman of Schouten moet blijven. Anders zoals 020 deed met Antony blijven NEE zeggen. Ook tegen 40 miljoen.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Volgens mij is Schouten meer waard geworden en zijn de CL-potten ook groter geworden. 40/50 miljoen is veel voor PSV, maar er komt gezien alle ontwikkelingen ook een tijd dat PSV rond 60/70 miljoen moet gaan zitten. Zo’n zak geld verzekert de toekomst van de club. We kunnen niet voor 40/50 miljoen aan de gang blijven, dan hou je de drempel voor een heel scala aan clubs veel te laag. Die transfersommen zijn er juist om clubs af te schrikken, die zijn er niet voor de lol. Jerdy is pas 1 jaar bij PSV. Als je hem wilt hebben, dan moet je lappen.
    bernardo1808
    Ballenjongen

PSVAchterhoek wrote: 18 Jun 2024, 11:56
    Teletubby wrote: 18 Jun 2024, 11:49

Een van de redenen van schouten om terug te komen naar NL was om in beeld te komen van het NL elftal en voor prijzen te spelen. Nu is hij in beeld bij NL en heeft die een prijs gewonnen bij PSV. Als hij voor prijzen kan spelen in een betere competitie met bijbehorende beter salaris en alsnog in beeld blijft voor NL, waarom zou hij dit niet doen?
    Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat Jerdy nog een jaartje voor zekerheid kiest. Nog een jaartje bij PSV je laten zien op CL niveau en alle interlands van Nederland van volgend seizoen ook meedoen. Heeft nu pas 6 interlands op de teller staan, als hij komend seizoen nog bij PSV blijft kan hij met nog een extra jaartje CL en mogelijk 15-20 interlands totaal in de benen een mooie transfer maken.
    Wat mogelijk ook wat extra zekerheid biedt is dat er een kleintje op komst is in juli.
    Breur
    Internationale topspeler

ADO bood Oranjespeler Schouten geen profcontract aan: 'Geen spijt van' https://www.nu.nl/ek-voetbal/6317452/ad ... t-van.html

Mooi verhaal.
    DonyellMalen
    Legende

Opzouten.

Josef Dettelbacher
    Legende

bernardo1808 wrote: 18 Jun 2024, 19:55
    PSVAchterhoek wrote: 18 Jun 2024, 11:56

Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat Jerdy nog een jaartje voor zekerheid kiest. Nog een jaartje bij PSV je laten zien op CL niveau en alle interlands van Nederland van volgend seizoen ook meedoen. Heeft nu pas 6 interlands op de teller staan, als hij komend seizoen nog bij PSV blijft kan hij met nog een extra jaartje CL en mogelijk 15-20 interlands totaal in de benen een mooie transfer maken.
    Wat mogelijk ook wat extra zekerheid biedt is dat er een kleintje op komst is in juli.
    Dat maakt de afweging wel/niet Dortmund niet anders lijkt me. Dat is vanuit regio Eindhoven goed te bereizen, zeker voor een paar miljoen per jaar extra.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2024, 17:26 Opzouten.

Wat een kneus deze mof. Die kunnen Ian Maatsen niet eens kopen voor 37 miljoen. Hoe willen ze dan Schouten voor 370 miljoen halen.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    DonyellMalenBalinho
    Post Reply