Je zegt dat je er helemaal niks aan hebt, dat is gewoon feitelijke onzin. Dat hij overbodig wordt door de huidige transferwindow is een ander gegeven.Joenepsv wrote: ↑01 Sep 2023, 16:16Je mag er uiteraard anders over denken maar ik vind Til een verschrikking. Hij heeft de techniek van een zondag amateur en voegt puur voetballend gezien bijzonder weinig toe. Als je voor de positie van aanvallende middenvelder kunt kiezen uit Saibari, Babadi, Tillman en door de komst van Lozano zelfs uit Lang geeft wel aan dat Til vrij weinig te zoeken heeft bij PSV. Maar hij valt wel lekker gretig in steeds.
Transferwindow 2023/24
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
Is wel een aardig eindje karren. Dan mogen ze wel opschieten.Grasmat wrote: ↑01 Sep 2023, 16:21 Naar verwachting. Rik zei gister ook dat Sangare zou blijven, dus grove korrel zout. Het lijkt mij heel sterk dat Vranckx, die al lang in de wachtkamer zit, niet meer zou lukken. Al het grove onderhandelwerk is daarvoor allang gedaan. Kwestie van ff Bakayoka naar zijn mattie laten bellen, i de auto laaien en hierheen komen.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Heren, Joey en ik pakken de paling in. Er komt nog een CV voor 00:00, that's it.
Tot de volgende keer. Gr Paling Pirlo en PSVAchterhoek.
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 6):
- MC Hammer • Fc Denzel • PapaHiljemark • Breur • Kritischepsver • Heissenberrug
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tygo Land is de enige die in de buurt komt om bv Schouten te vervangen als die er niet is. Allemaal leuk de 100 aanvallende middenvelders maar daar zit geen Veerman of Schouten bij. Als je het lef hebt om Land dezelfde treatment te geven als Babadi dan zou het kunnen maar eigenlijk past het totaal niet bij het ambitieniveau wat ze laten zien met Dest, Schouten, Lang en Lozano.
-
- Basisspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind Joey wel zo iemand die nu ook lekker zit mee te lezen hier. Voetjes omhoog na de training en genieten van de geruchten. Zo nu en dan wat inside nieuwtjes die hij tegenkomt delen in de groepsapp van de selectie.PSVAchterhoek wrote: ↑01 Sep 2023, 16:25 Heren, Joey en ik pakken de paling in. Er komt nog een CV voor 00:00, that's it.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Tjompie • LucNilis
-
- Legende
Neehoor. Geen vervanger Sangare net zo goed.Schnitzel2023 wrote: ↑01 Sep 2023, 16:28 Laatste spannende uurtjes of de CV nog komt. Zou het enige smetje op de transferperiode zijn.
-
Maar Sangaré was toch eigenlijk ook helemaal geen backup van Schouten? Dus dan zou eigenlijk los van Sangare er sowieso nog iemand moeten komen. Sangare is namelijk ook geen 6, zoals iedereen hier zegt. Dat heeft hij tegen Rangers eens temeer bewezen. Is niet comfortabel genoeg aan de bal om de opbouw te verzorgen.
Hij kan er uit nood spelen. Maar dat geldt ook voor Veerman of desnoods een Boscagli of Land.
Hij kan er uit nood spelen. Maar dat geldt ook voor Veerman of desnoods een Boscagli of Land.
-
- Legende
Sangare speelt al jaren bij PSV op 6..grasveld wrote: ↑01 Sep 2023, 16:30 Maar Sangaré was toch eigenlijk ook helemaal geen backup van Schouten? Dus dan zou eigenlijk los van Sangare er sowieso nog iemand moeten komen. Sangare is namelijk ook geen 6, zoals iedereen hier zegt. Dat heeft hij tegen Rangers eens temeer bewezen. Is niet comfortabel genoeg aan de bal om de opbouw te verzorgen.
-
- Vedette
-
Ja dat dacht ik ook. Maar ik lees hier vaak dat hij totaal geen 6 is. Niet betrouwbaar in het pressen, slechte organisatie. En in de opbouw ook niet geweldig. Ik ben het daar ook mee eens. Maar dan zou hij dus niet de backup van Schouten zijn.
-
- Talent
Je schrijft "vind ik" verkeerd
- These users thanked the author Iderealist for the post (total 2):
- Teletubby • SKERLA
Die andere Wageninger
-
- Jeugdinternational
Ik kan me niet voorstellen waarom PSV Sangare laat gaan als er geen vervanger voor gehaald wordt. Ze verkopen hem zelfs onder de gelimiteerde transfersom, waarom zou je jezelf gaan verzwakken? Zeker aangezien Sangare ook heel graag bij PSV wilde blijven. Ik kan geen andere reden bedenken dat dit geld geinvesteerd gaat worden. Het kan gewoon niet anders.
- Stefan1913
- Jeugdspeler
-
- Legende
Nouja, dat zou iedereen moeten vinden eigenlijk. We wachten al maanden op een fatsoenlijke verdediger en kunnen niet het seizoen in met maar 1 verdedigende middenvelder.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 3):
- DuckS4uc3s • Samwise • MaartenV
-
- Nationale topspeler
Sangaré wordt vervangen door Schouten. We moeten dus eigenlijk een nieuwe Guti hebben, iemand die de rol van Schouten kan overnemen bij een schorsing of blessure. Gewoon even wat centjes overmaken naar het Kasteel en Kitolano ophalen.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
Misschien stond er meer financiële druk op dan wij allemaal dachten. Ik hoop echter dat Vranckx ''gewoon" nog komt.Samwise wrote: ↑01 Sep 2023, 16:35 Ik kan me niet voorstellen waarom PSV Sangare laat gaan als er geen vervanger voor gehaald wordt. Ze verkopen hem zelfs onder de gelimiteerde transfersom, waarom zou je jezelf gaan verzwakken? Zeker aangezien Sangare ook heel graag bij PSV wilde blijven. Ik kan geen andere reden bedenken dat dit geld geinvesteerd gaat worden. Het kan gewoon niet anders.
-
- Talent
V.w.b. de verdediger ben ik het eens, ik denk alleen dat die ook nog komt. Qua middenvelders denk ik dat Bosz dat wel op weet te lossen met de huidige selectie en dat laatste vind ik dan toch al zou ik dat niet moeten vinden....
Die andere Wageninger
-
- Basisspeler
-
-
- Jeugdspeler
Zal dan alleen voor inkomend zijn, uitgaand kan altijd nog wel.Eenhoopjob wrote: ↑01 Sep 2023, 16:38 Ik zie dat in Duitsland de transfermarkt al om 18.00 uur sluit.