Precies, waardeer hem altijd wel om zijn berichten kan er vaak ook nog om lachen maar wat betreft “insider’tje” spelen is het net zo’n fantast als Fritske.Standbeeld wrote: ↑01 Sep 2023, 17:18Er zijn een paar dingen zeker in het leven. Een daarvan is dat RIO altijd insidertje probeert te spelen rondom windows. We kennen hem toch wel voort? Super irritant, want veel nieuwe leden willen hem geloven.
Transferwindow 2023/24
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
-
- Basisspeler
Zo druk het vanmiddag was, zo rustig begint het nu te worden.
Ik wil nog een paar inkomende transfers zien (buiten Lozano om) en dan kan ik met een gerust hart afsluiten.
Morgen weer vroeg op en ik kan straks tot begin van de nacht niets volgen.
Ik wil nog een paar inkomende transfers zien (buiten Lozano om) en dan kan ik met een gerust hart afsluiten.
Morgen weer vroeg op en ik kan straks tot begin van de nacht niets volgen.
-
- Ballenjongen
Dit salaris zal ook geen probleem zijn. Met tekengeld valt veel op te lossen en 4 miljoen is volgens mij geen megagroot probleem als Lozano en de Jong meerdere miljoenen per jaar opstrijken. Echter 4 miljoen per jaar voor een uitgefloten bankzitter van de Spurs die heel goed was in dat ene jaar bij Ajax... Oef.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Moderator
Het niet oppikken van een extra middenvelder zou ik wel heel slecht vinden. Dan vind ik het ergens onbegrijpelijk dat we dan wel Lozano halen maar niet die middenvelder. Dat je Lozano haalt van het CL geld, fantastisch, maar als je heel de transferwindow roept dat Sangare moet vertrekken voor Vranckx en een verdediger, dan moet je dat wel waarmaken.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 5):
- TomPSV • Standbeeld • Frisian1913 • PapaHiljemark • TylerDurdn
-
- Nationale topspeler
Hoe graag ik ook Vranckx wil zien in het PSV shirt is dit natuurlijk kolder. Er is nu geen huidig probleem op het middenveld, maar achterin juist wel.
- Psvfighater
- Verbannen
- Favoriete speler: Saibari
- Smell Rock
- Verbannen
-
- Nationale topspeler
Je had liever Vertessen en el Ghazi als back up voor Luuk?Psvfighater wrote: ↑01 Sep 2023, 17:26 Die 10 miljoen voor Pepi begint op deze manier wel heel erg te worden.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 8):
- Ardbeg • Smeets14 • Ykhim • Breur • psvgouda • Frisian1913 • Ren Höek • PapaHiljemark
- Juancho
- Mister PSV
Het verkopen van Sangare gaat je in serieuze problemen brengen als je niet de 2 gaten hiermee kan/gaat invullen. Heb je zo hard gewerkt...
Kortom, ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV het nu niet afmaakt. Het budget en het mooie sportieve plaatje liggen er. Vranckx zou zelfs al onofficieel klaar moeten zijn. De CV bezetting is al dik 2 jaar een groot probleem dus ook daar geen excuses.
Gas erop Earnie!
Kortom, ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV het nu niet afmaakt. Het budget en het mooie sportieve plaatje liggen er. Vranckx zou zelfs al onofficieel klaar moeten zijn. De CV bezetting is al dik 2 jaar een groot probleem dus ook daar geen excuses.
Gas erop Earnie!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Smell Rock
- Verbannen
-
- Nationale topspeler
Dit blijft echt zo’n onzin.Psvfighater wrote: ↑01 Sep 2023, 17:26 Die 10 miljoen voor Pepi begint op deze manier wel heel erg te worden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja ik vind het probleem van 0 back-ups voor 2 posities groter dan het probleem Ramalho/Obispo/Schouten. Over een paar maanden hebben we weer een nieuwe window en dan de markt op.
Maar ergens heb je wel gelijk hoor, zolang er niets met Schouten en Veerman gebeurt hebben we geen probleem daar. Maarja, als er wel iets gebeurt dan hang je.
- Psvfighater
- Verbannen
- Favoriete speler: Saibari
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Schouten is geen CV en zeker geen goede als je tegen de echte topteams moet spelen.