Transferwindow 2022-2023
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
Last edited by Rikkert1234 on 12 Apr 2022, 13:12, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
- mr.top
- Internationale topspeler
Ortega of andere kandidaten kun je vergeten. Dit is een duidelijk signaal dat het artikel wat een paar dagen geleden al op voetbal International stond klopt. PSV gaat over duidelijk weer voor Nederlandse keepers.Rikkert1234 wrote: ↑12 Apr 2022, 13:11 Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
-
- Vedette
Ja ik ben heel erg bang dat je gelijk hebt. Toch doet hoop leven . Vind het ook wel een (te) simpele keuze om voor Cillessen te gaan, ik snap dat PSV wil vernederlandsen maar dat moet niet ten koste gaan van kwaliteit.mr.top wrote: ↑12 Apr 2022, 13:13Ortega of andere kandidaten kun je vergeten. Dit is een duidelijk signaal dat het artikel wat een paar dagen geleden al op voetbal International stond klopt. PSV gaat over duidelijk weer voor Nederlandse keepers.Rikkert1234 wrote: ↑12 Apr 2022, 13:11 Mocht hij fit blijven dan is Cillessen gewoon een uitstekende doelman voor PSV. Aangezien hij achter in de pikorde op die Georgiër staat zal hij ook niet teveel kosten. Liefst zie ik liever wel dat Ortega komt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wordt binnen NL nog als beste NL keeper gezien, het feit dat PSV Timmer en Elfrink en laat melden geeft maar aan dat het spel ook al echt op de wagen is. Valencia wil nog iets ontvangen, PSV heeft geld en wil asap zaken doen en dan komt het wel rond.
Nu is het wachten op Breaking Mike die zegt; Ajax zegt kei hard nee tegen Cilessen of Aangeboden Cilissen kan terugkeer bij droomclub vergeten.
[mention]Robson de Souza[/mention] precies wat jij zegt. Dat jankgezicht en blessuregevoeligheid is wel echt een ding waardoor ik er niet warm van kan worden. Qua profiel, mits fit, een allround keeper die ook betrouwbaar is qua meevoetballen. Ik ben geen scout dus weet niet wat de markt nog meer te bieden heeft maar ik zie hier wel een upside. Mocht het op zijn plek vallen hebben we voor 2 a 3 jaar een keeper waarmee we vooruit kunnen.
Nu is het wachten op Breaking Mike die zegt; Ajax zegt kei hard nee tegen Cilessen of Aangeboden Cilissen kan terugkeer bij droomclub vergeten.
[mention]Robson de Souza[/mention] precies wat jij zegt. Dat jankgezicht en blessuregevoeligheid is wel echt een ding waardoor ik er niet warm van kan worden. Qua profiel, mits fit, een allround keeper die ook betrouwbaar is qua meevoetballen. Ik ben geen scout dus weet niet wat de markt nog meer te bieden heeft maar ik zie hier wel een upside. Mocht het op zijn plek vallen hebben we voor 2 a 3 jaar een keeper waarmee we vooruit kunnen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Los van zijn nare uitstraling vind ik het niet eens een hele goede keeper (meer). 8 jaar terug wel ja, toen hij op zijn top was en niet zo vaak geblesseerd was. Maar iets van 80 wedstrijdjes in een jaar of 6 is niet veel.
Ja, het is misschien de beste Nederlandse keeper, maar dat zegt vooral iets over het huidige keepersbestand...
Ja, het is misschien de beste Nederlandse keeper, maar dat zegt vooral iets over het huidige keepersbestand...
Last edited by Grasmat on 12 Apr 2022, 13:20, edited 2 times in total.
-
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Moderator
Het woord wanbeleid wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar het is wel weer categorie bord op schoot scouting. Het uitkomen bij de bekende namen zoals Cillessen of Andreas Pereira.
Aan de andere kant ben ik hoopvol dat deze namen alleen maar naar voren komen, omdat het bij PSV verder potdicht zit qua geruchten. Men zal achter de schermen op andere posities vast ook bezig zijn met voor ons minder bekende namen.
-
- Vedette
Denk dat het technisch hart een iets Nederlanderse selectie op de touwen wil zetten.trouwepsvfan wrote: ↑12 Apr 2022, 13:20 Waarom toch altijd het blikveld beperken tot die Nederlanders. Alsof er in het buitenland nergens een betere keeper rondloopt die we kunnen krijgen
- mr.top
- Internationale topspeler
Laten we elkaar geen mietje noemen. Dit was exact het verwijt wat je regelmatig kon lezen in de eerste periode dat Marcel Brands aan de touwtjes trok binnen de club.
Wees voorzichtig met wat je wenst. Het zou weleens uit kunnen komen
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Gadverdamme.
Ik ben fan van PSV omdat wij als club de Van Kemenade's mentaliteit uitdragen. Echte PSV'ers zijn nette, sociale jongens die met hun voeten spreken. Geen arrogant gejank zoals uit de hoofdstad. Sympathieke Gakpo boven arrogante Anthony. Sympathieke Ramalho boven Martinez. Sympathieke Götze boven jankerd Klaassen. Sympathieke Mauro boven jankerd Blind. Kom op PSV, wij willen binding met onze spelers. Laat jankerd Cillessen lekker naar de hoofdstad gaan.
Ik ben fan van PSV omdat wij als club de Van Kemenade's mentaliteit uitdragen. Echte PSV'ers zijn nette, sociale jongens die met hun voeten spreken. Geen arrogant gejank zoals uit de hoofdstad. Sympathieke Gakpo boven arrogante Anthony. Sympathieke Ramalho boven Martinez. Sympathieke Götze boven jankerd Klaassen. Sympathieke Mauro boven jankerd Blind. Kom op PSV, wij willen binding met onze spelers. Laat jankerd Cillessen lekker naar de hoofdstad gaan.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Trixm
- Vedette
Van bommel, toivonen zo zijn er nog wel wat ventjes te vinden. Beide hebben zijn charme.Johnnie Walker wrote: ↑12 Apr 2022, 13:25 Gadverdamme.
Saibari is underrated.
-
- Legende
Je zit al jarenlang te kutten met keepers, weet al geruime tijd dat Mvogo gaat vertrekken en dat Frommel véél tekort komt voor PSV. En dan kom je vervolgens uit bij Cillissen, een blessuregevoelig lulletje rozenwater. Dat is gewoon wanbeleid.Jwoeloe wrote: ↑12 Apr 2022, 13:20Het woord wanbeleid wil ik (nog) niet in de mond nemen, maar het is wel weer categorie bord op schoot scouting. Het uitkomen bij de bekende namen zoals Cillessen of Andreas Pereira.
Aan de andere kant ben ik hoopvol dat deze namen alleen maar naar voren komen, omdat het bij PSV verder potdicht zit qua geruchten. Men zal achter de schermen op andere posities vast ook bezig zijn met voor ons minder bekende namen.
Bovendien is het wederom een een-tweetje met ED en VI, oftwel John heeft weer wat geappt.
-
- Lid scoutingsteam
Het is gewoon een uitstekende, relatief goedkope optie, mits fit natuurlijk. En juist daar wordt een risico mee genomen. Dat is ook niet voor de eerste keer overigens. Daar moeten we echt mee gaan oppassen bij PSV, want het aantal blessuregevoelige spelers is met Thomas, van Ginkel en Romero al relatief hoog.
Ik had liever een groot keeperstalent gezien, maar hier kan ik vast mee leven. Al wordt het wel even wennen om te moeten juichen voor deze knaap.
Ik had liever een groot keeperstalent gezien, maar hier kan ik vast mee leven. Al wordt het wel even wennen om te moeten juichen voor deze knaap.
Last edited by Ykhim on 12 Apr 2022, 13:30, edited 1 time in total.